Haifa

Woensdag t/m Zondag 04:00 - 22:00

• Af te huren
Boer_15 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Een sfeervol restaurant, misschien iets gedateerd, maar dat heeft ook zijn charme. Het eten is echt heerlijk. Specialiteit zijn de spare ribs, maar ook de biologische steaks zijn heerlijk. Ruime porties. De bediening is vriendelijk en de prijs betaalbaar. Kortom wij komen zeker terug.
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Donkere duistere grot met gedateerde inrichting, soort van afdakje met dakpannen en de gebruikelijke rotzooi aan het plafond.
Eten: fenomenaal! Als voortje gemarineerde inktvisringen en spareribs, beiden zo mals en zo lekker. Nergens zulke malse lekkere spareribs gegeten. Terloops ligt er onder onze botermalse ossenhaas en lendenbiefstuk een garnering van pasta carbonara die qua smaak kan wedijveren met de lekkerste pasta carbonara die we ooit in Assisi in de omgebouwde stal van een klooster geserveerd kregen. Dit verwacht je niet in deze uithoek! Dit was echt lekker en dat heb ik ook tegen het personeel gezegd. Echt goed.
Maaikemette .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Erg gezellig gegeten met het gezin, het zijn grote porties en daar zijn wij erg blij mee. Niet duur voor wat je krijgt en de smaak is goed. We zijn gisteravond super goed bediend en komen zeker terug!
WAPenders .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Fantastisch restaurant. Aardige mensen en grote maaltijden. Vooral de spare-ribs zijn heeeerlijk!! Kom er zeker vaker terug.
Anuschka R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Qua hoeveelheden is dit een restaurant voor de grote eter. De shoarmaschotel was meer dan voldoende. De entrecote was van indrukwekkende grootte en goed mals, maar dreef helaas in vette rode marinade. De frietjes waren goed, de gepofte aardappel was taai. Het saladebuffet was gevarieerd, van bonengerecht (zout) tot aardappelsalade. Met mayo of olie aangemaakte gerechten voeren de boventoon. Het vettige vonden we terug in het overdadig gedecoreerde interieur: het plakt allemaal een beetje. De vriendelijke en attente jongedames in de bediening maakten echter veel goed.
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten voor een goede prijs.
Veel keus, geschikt voor jong en oud, ook voor groepen. Wel reserveren in het weekend.Goede attente bediening