Haifa

Meer informatie over restaurant Haifa

6,7
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Altijd heerlijk gegeten tot vorige week. We bestelden gebakken aardappeltjes en patat kregen alleen de patat. Normaal krijg je er salade bij ook niet gezien. mijn Larissa schotel daar was mijn lamskarbonaatje te rauw en mijn kipfilet was rauw. nadat ik er wat van gezegd had kregen we een drankje van het huis maar dat heb ik geweigerd. Wel betaald voor die ranzige schotel zonder sla. voorlopig ben ik er even klaar mee.
President .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Na een matige ervaring een maand geleden, toch maar weer eens wat bij Haifa besteld. We waren tenslotte behoorlijk tevreden in het verleden en iedereen kan een off day hebben. De kipfilet speciaal besteld v/d grill met paprika en uien inclusief aardappelschijfjes en salade. Toch maar gevraagd hoe het gekruid is, i.v.m onze vorige matige ervaring. Antwoord als, Döner kebab prima. Thuis gekomen de maaltijd genuttigd en behoorlijk teleurgesteld. Een overheersende curry smaak, die in de verste verte niet lijkt op het bestelde. Inclusief een flauwe naar niets smakende salade. Jammer Haifa gaat bij ons van het lijstje met goede restaurants. op dit moment geen aanrader meer.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Altijd lekker eten bij Haifa.
Heerlijke schotels zodat je diverse soorten vlees hebt.

Bediening is goed en erg vriendelijk. Een leuke zaak om iemand mee te nemen en ondertussen eea te bespreken met elkaar.
JAH .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Al meerdere malen hebben wij door Haifa maaltijden laten bezorgen en hierover zijn we altijd tevreden. Ook door "zusje" Paperino. Bij Paperino hadden we al vaker in de zaak zelf gegeten, maar bij Haifa nog niet. Tot vandaag, want we waren benieuwd om eens in de zaak zelf te eten. En we hebben er geen spijt van. Zeer vriendelijke en correcte bediening, lekkere witte huiswijn en genoeg te kiezen op de menukaart. Wij kozen een schotel met gemixte vleessoorten en een mini-schotel met gegrilde kip(spiesjes). Op tafel kregen we al snel bakjes salade, knoflooksaus, mayonaise, tzaziki, een pittig sausje, gebakken aardappels en patat. Bij de vleesschotel zat ook nog rijst en bij de mini-schotel een pitabroodje. Alles was lekker, goed klaargemaakt en geen overdreven grote porties. We waanden ons weer even op vakantie in Griekenland. De inrichting is modern en verzorgd. De sfeer is ontspannen. Fijne zaak om na een lange werkdag even bij te komen met prima eten voor een prima prijs. We komen zeker nog een keer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vandaag wederom bij Haifa gegeten. Een klein restaurantje in Schiedam waar we zo op zijn tijd graag komen. Ook nu werden we vriendelijk ontvangen. Terwijl we door de 1 snel geholpen werden was iemand anders bezig om de tafels weer netjes en extra schoon te krijgen. Altijd goed!. Dit keer waren we met ziijn vieren. 2 volwassenen en 2 kinderen. Laten we beginnen door te zeggen dat de meeste (mix) grillmenu's altijd goed zijn qua smaak en hoeveelheid. Zo ook vandaag. Helaas moeten we zeggen dat we ook wat minpunten zagen. Persoonlijk vind ik dat de turkse pizza's aan de prijzige kant zijn, zeker wat je er voor krijgt. Er werd ook een wienerschitzel door ons besteld. Ik adviseer hier de kok eens een kijkje te laten nemen bij een paar goede restaurants/ eetcafe's want ik schat in dat deze niet zelf gemaakt is, uit de vriezer kwam en daarna in de frituur. (waarschijnlijk zo'n schnitzel gekocht bij een horecagroothandel.)..maar hey misschien vergissen we ons.De prijs-kwaliteit hiervoor is dus ook niet in de juiste verhouding, jammer.. plus klein detail...er hoort een citroenschijfje bij. Deze kan echt beter. Eerlijk is eerlijk, onze tiener vond het lekker, dat dan weer wel. Maar aangezien we vaker zelf ergens een schnitzel bestellen vonden wij dat er hier wel meer aandacht aangegeven mocht worden. De kipsate, prima van smaak, wel een beetje ergggg veel pindasaus. De kinderen namen beide een ijsje. 1 bleek niet meer verkrijgbaar te zijn. Op zich niet erg, maar wel jammer dat dit gezegd werd op het moment dat het andere ijsje al bijna op was. Natuurlijk komen we zeker nog een keer terug, maar als je vaak goede beoordelingen over hun schrijft mag je ook een keer kritisch zijn als het een keer iets minder is.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Afgelopen zaterdag prima gegeten bij dit restaurant, en ook zeker voor een prima prijs! Van buiten lijkt het een simpele grillroom te zijn, maar eenmaal binnen ziet het er keurig uit. Voor €14,- tot €17,- kun je een mix schotel bestellen en voor deze prijs krijg je echt een goede kwaliteit. Je kunt kiezen tussen gebakken aardappeltjes en friet en krijgt er direct al Tzatziki, knoflooksaus en mayonaise bij geserveerd. Als nagerecht nog baklava genomen en ook die was prima. Het was niet druk voor een zaterdag avond, en dit leuke tentje verdiend het toch echt om vol te zitten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Redelijk gegeten bij restaurant Haifa, maar niet meer dan dat. Mijn voorgerecht van garnaaltjes uit de oven werd teveel overheerst door de kaas en de tomaat. Het hoofdgerecht, de zeebaars was goed maar de bijgerechten waren matig. De boontjes en de broccoli waren veel te gaar. De salade zwom in de saus, jammer. De bediening was wel vriendelijk maar ook hier had het net even beter kunnen zijn. Voor een echt lekker avondje uit eten met een betere prijs kwaliteit verhouding maak ik een andere keus.
Pietervdh .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Lekker gegeten. Vers stokbrood vooraf , daarna tournedos. Goed gebakken, verse salade er bij en voldoende bijgerechten. Zeer smakelijke saus. Wel erg veel eten voor een zeeeer goede prijs in een erg mooi verbouwd restaurant. Ook een zeer uitgebreide kaart. Aanrader
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Heerlijk eten hier. Combi schotels zijn een aanrader. Veel eten voor een goede prijs. Mooi restaurant. Personeel is zeer vriendelijk en erg snel.
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Gewoon prima eten, redelijke prijs, goede service van een team wat er duidelijk zin in heeft. Absoluut een aanwinst voor Schiedam
OlafDo .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Ruime keuze op de menukaart, met daarop om zelf een combinatiegerecht te maken. Bij het hoofdgerecht zit standaard een bakje sla met dressing en patatjes of krieltjes. De shaslik smaakte heerlijk met paprika en ui gegrild. De merguez worstjes smaakten ook erg lekker.
Zino D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Lekker samen met mijn meisje gegeten! Grote gamba's met een bakje sla en aardappelschijfjes.. M'n meisje keftedakia, gehaktballetjes in tomaten saus! Zo als altijd goed gegeten en top service! En open tot laat ideaal!
Schiedammer .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Mijn vrouw had gemarineerde garnalen aan spies en gebakken aardappelen en vond dit heel erg lekker. Ik had gyros met daarbij drie spiesen met biefstuk, varkensvlees en kip en frites. Geweldig lekker gegeten. Schone, mooie zaak en goede bediening. Al met al een zaak om terug te komen.