Hai Yan Palace

Erg rustig
Hoog tempo
Rotterdamse7 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Altijd lekker!!! Afhalen is altijd op tijd en lekker warm. Restaurant is een beetje gedateerd, maar het eten is super lekker en daar gaat het om.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Om gezellig te gaan zitten is het geen aanrader. Maar wil je wat afhalen is het prima. Het eten is als je er zit smakeloos. Het echtpaar wat daar de zaak runt doen hun best qua bediening en vriendelijkheid zijn het lieve mensen maar het gaat uiteindelijk om het eten. Wij balen daar dan ook alleen maar eten af.
Dannydouwma .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Typisch zo'n Chinees restaurant uit de jaren tachtig. Geen innovatie qua eten. Alles smaakt naar zo'n mengelmoes van Chinees/Indisch/westerse smaken. Rijsttafel Hai Yan genomen en paar happen van het hoofdgerecht genomen en toen zijn wij vertrokken. Absoluut geen balans of structuur in de saus en vlees en groenten waren niet van de betere kwaliteit. De kok heeft het saus ook nog eens te zwaar gebonden. Wij komen hier niet meer terug. Groet, familie Douwma