Hai Jin

Duur
Lang
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heb nasi en bami besteld, maar het was niet smakelijk. De nasi was te flauw en vettig, men is de zout vergeten volgens mij en mijn man en i.p.v. zout teveel olie in het eten gegooid. De bami is niet vers maar we kunnen niet achterhalen waardoor het komt, het smaakt als een stuk oude sok in de mond. De serveerster is niet echt hartelijk en bepaald niet de visitekaart van een restaurant. Na het lezen van meerdere negatieve reacties raden we mensen wel af om niet voor deze Chinees te gaan.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Deze recensie beperkt zich uitsluitend tot de afhaal.
Ondanks de toch wel talkrijke negatieve rencensies op het internet komen we hier al jaren. De vorige keer vonden we de kwaliteit van het eten al mau mau... Onder andere erg vet vlees in de babipangang.
De meeste keren dat we hier eten halen is als we hier langs komen op weg naar huis. Meestal wordt het dan een maandmenu met nog een gerecht van de kaart er bij plus 1 of 2 voorgerechten. Als er dan iets in het maandmenu zat dat we gewoon niet lusten was dat altijd probleemloos te vervangen door iets anders.
Gisteren helaas dus niet. Het gerecht kip met groenten gaat bij ons kompleet in de vuilnisemmer, en mijn vrouw vroeg dus of ze ook een paar stokjes sate kon krijgen in plaats van.
Norse reactie, nee dat doen we niet meer, want dan wil iedereen wat anders.... Dit terwijl een paar stokjes sate aanmerkelijk goedkoper zijn dan het te vervangen gerecht. Vandaar service een 1. Ben in mijn leven ook nog geen afhaal-chinees tegen gekomen waar dit een probleem was.
Maar toch maar besteld, om dan thuis vast te stellen dat het eten ook deze keer niet echt geweldig was. Als of ze het zout vergeten waren in alle gerechten.
Jammer, maar wij gaan in ieder geval op zoek naar een andere chinees.
Wat ons nog opgevallen is dat er iedere keer weer iemand anders achter de balie staat. Lijkt er op dat de meisjes het er niet lang vol houden. Slecht werkklimaat? De norse reactie van mevrouw versterkt deze indruk.
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
De lovende reacties begrijp ik niet zo goed. Het eten is goed maar niet meer dan dat. De loempia was eigenlijk wel een beetje flauw. Het verzoek om ketjap werd door de serveerster kompleet vergeten, het restaurant was dan ook erg druk (8 pers.) Op mijn bestelling van een jonge borrel kwam het meisje terug met de mededeling dat ze alleen maar oude of jonge jenever hadden !
José D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Vanavond hier met twee personen een chinees/kantonese rijsttafel genuttigd. Alle gerechten waren excellent. Knapperige verse groenten, goed klaargemaakt vlees van uitstekende kwaliteit. De prijs was meer dan redelijk. Jammer dat we hier een weekeinde op vakantie zijn en dus niet in de buurt wonen, anders kwam ik hier beslist vaker.
JanHerman .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Een Chinees , die nog Chinees genoemd mag worden. Heerlijke Indische rijsttafel, ook sweet en sour checken zijn prima. Nette en vriendelijke bediening . Aanrader
Aaf V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Al meerdere malen heerlijk gegeten prettige bediening en zowel de indische rijst tafel als de sweet sour chicken met rijst waren uitstekend
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
gebruik gemaakt van het buffet erg smakelijk het eten op de grilplaat werd vlot en goed klaar gemaakt alleen jammer dat de shusi,s gauw op waren en het aanvullen van het buffet kon wat beter. een aanrader zeker wat de prijs betreft.