Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30

jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
HPang .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met de Ah actie hier wezen eten, vriendelijke ontvangst. er is veel keuze uit de menukaart. als voorgerecht hadden we de Steak tartaar de Gamba's. Hoofdgerechten Kangoeroe Steak en Asperges. Als toetje verrassing vd chef, een aanrader.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Goede ontvangst. Vriendelijk. Service was erg goed. Gezellige sfeer. Met familie gegeten vanwege de verjaardag van onze moeder, voor de theatervoorstelling "The Bodyguard". Leuke verrassing was een verjaardagskaart op de gereserveerde tafel met de namen van het personeel. Lekker en veel gegeten. Ruime keuze in het driegangen menu. Voor herhaling vatbaar.
Jarka J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Ik had mijn twijfels over de locatie, zo in een zijvleugel van hoog caterijne, maar als je eenmaal in het restaurant staat, merk je daar niks meer van. Ik zou het aanbevelen, zeker als je voor je verder gaat reizen even wat wilt even of drinken!
Ielse A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gewoon super niks op aan te merken gastvrouw en gast heer super toonde nog echt interesse in hun gasten en kwamen een praatje maken eten was echt top en de huisgemaakte cornebleu was echt super vanaf de eerste hap meteen kaas en ham en hij was rijkelijk gevuld. Dus echt een aanrader.
Gaan zeker weten nog eens terug als we weer in Utrecht zijn.
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
heerlijk gegeten met de ah actie ,vriendelijk personeel,had een biefstuk die kon je zuigen,alleen jammer dat hij niet echt gekruid was met peper en zout de biefstuk krijgt op zich al een 10.
prisma O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
vriendelijk personeel, entourage redelijk. het eten is op zich goed, maar niet bijzonder. recht toe recht aan zonder enige fantasie. alle bijlagen waren bij de diverse gerechten exact hetzelfde.
Emily H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vriendelijk ontvangen. Veel keuze. Grote portie. Heerlijk eten. Restaurant moeilijk vindbaar via Google Maps. Het is gewoon binnen Hoog Catharijne.
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren bij Hagenouw gegeten met AH-restaurantactie.
Ik vond het een beetje een truttig restaurant, nogal ouderwets.
Het eten was echter erg lekker!
De voorgerechten (carpaccio en gebakken champignons) waren erg smakelijk.
Hoofdgerechten (zalmfilet en biefstuk) en nagerecht (apfelstrudel) eveneens.
Prima restaurant om een hapje te eten na het winkelen of voordat je naar Tivoli Vredenburg moet.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Mag wat lichtere inrichting zijn
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Na bezoek aan de middagvoorstelling van de Bodyguard gingen we hier eten. Blijkbaar geliefd restaurant om te eten vóór de avondvoorstelling want het was al behoorlijk druk, en daarna was het ineens helemaal leeg. Warm welkom door de eigenaresse die ook tussendoor praatjes met de gasten maakten. We namen 3 gangen menu voor € 29,95, waarbij werd afgeraden om daarvoor nog mandje brood te delen. Mijn partner nam de steak tartare wat blijkbaar 1 van de toppers is , deze kun je op je bord zelf naar keuze samenstellen/op smaak brengen. Zelf nam ik de garnalen in tempura. Mijn partner had vervolgens de kangoeroe steak, deze was voorzien van aardappelkroketjes en veel (te veel) groente. Zelf nam ik de cordon bleu, huisgemaakt en dat proef je! Als dessert nog de chocolade taart met frambozenijs, heerlijk, maar erg machtig waardoor er nog gedeelte naar mijn partner ging. Die had verrassing van de chef, welke klein beetje tegenviel., deze bestond uit 2 mini muffins, mini eclair en mango ijs. Het tempo tussen de gerechten zal er behoorlijk hoog in, ondanks dat we aangegeven hadden geen haast te hebben kregen we snel het voorgerecht en het hoofdgerecht volgde er al snel op. Gelukkig zat er iets meer tijd tussen hoofdgerecht en dessert anders waren we vermoedelijk binnen uur klaar geweest. Al met al, goed eten.
De tafel van Els R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Na een drankje op het terras werden we binnen uitgenodigd voor het diner aan onze gereserveerde tafel. Daar werd ik verrast met een felicitatiekaart voor mijn verjaardag waarop alle namen van alle medewerkers van het restaurant! De menukaart geeft een ruime keuze voor een prettige prijs.
Suzanne R.
Topservice!
Robert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Onverwacht goede prijs-kwaliteit verhouding in Hoog Caterijne winkelcentrum. Leuke ontvangst. erg attente bediening, Vlotte keuken. We vroegen wanneer we de volgende gang wilde en binnen 10 minuten was deze er dan ook. Super.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Leuk restaurantje iets buiten Utrecht CS. Gezellige sfeer en goed eten. Leuk, vriendelijk personeel.
Harold Van L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke plek, eindelijk bezocht na hier vele jaren al langsgelopen te zijn. Heerlijk gegeten en een hele lieve (grote) Poes als bewaker tegen de stadsmuizen . Absoluut voor herhaling vatbaar!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten!
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Niet alles tegelijk opgediend.Bij mix grill wachten op biefstuk en sausen.
Verschil in porties . Niet gelijk aantal ribben bij spare ribs.
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wachttijd is zoals als klant het zelf wilt hebben je mist de keuze Goed. Het eten is geweldig goede keuze in alle gerechten. Prima bediening met veel aandacht voor de klant gemoedelijke sfeer zodat je het naar je zin hebt en zich thuis voelt. Hier komen wij zeker terug . Samen genoten van de heerlijke gerechten en goed bediening TOP.
wims-data .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hagenouw Eten en Drinken was voor ons een verrassing. We zijn er met de AH-kaart heen gegaan en we konden uit de VOLLEDIGE menukaart kiezen. De rekening wordt gehalveerd. Héél erg prettig. En de prijzen zijn eveneens aangenaam.
Wachttijd tussen gerechten: plm. 30 minuten, ietwat aan de lange kant.
Verder was de bediening prettig, men lette op de gasten, kwam af en toe langs (met kwinkslag).
Kortom, we hebben een prima avond gehad en zullen hier vast terugkomen!