Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 11:00 - 21:30
- keuken 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Andre G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel en een heerlijk eten. Konden met de AH reservering volledig uit de menukaart kiezen wat een verrassing was. Komen hier zeker weer.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten. Kortom fijn om te zijn
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren. Geen klachten.
Stella O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima restaurant voor een snelle hap, maar niet voor een uitgebreid menu vanwege de lokatie.
Coby G.
lekker gegeten ,was gezellig
H.C, K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig en leuke bediening.
Mary F.
8.5
Bas U.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Hier met AH-aktie gegeten. Je mocht alles van de kaart bestellen, m.u.v. de 2- en 3-gangen menu´s. Bij het afrekenen werd 50% korting berekend over de afgenomen gerechten. Het eten was van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening.
Theko S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
hier gegeten na de 50 plus beurs met de ah actie vriendelijke bediening ,lekkere biefstuk precies goed gebakken en mijn partner genoot van zijn zeebaars .zeker om terug te komen ik zou zeggen tot ziens !
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gegeten met de AH-actie. Prima bediening en het eten was erg lekker. Goed in combinatie met aansluitend theaterbezoek.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Op zondag mijn hele familie (21 personen) meegenomen naar dit restaurant midden in Nederland. Gemakkelijk bereikbaar vanuit alle provincies! Zoals te verwachten was het weer een feest. De ontvangst was met prosecco en crostini's, het personeel had speciale aandacht voor de kleintjes die met allerlei klusjes belast werden terwijl de volwassenen alle tijd kregen om over de (hoofd)menukeuze na te denken. Een oase midden in de stad! Omdat ik voor iedereen als toetje de Verrassing van de chef had gekozen, was dat een welkome en zoete afsluiting. Hulde voor het heerlijke eten en de relaxte bediening.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Beetje ouderwets. Is wel toe aan vernieuwing. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en alert.
De tafel van Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer vrolijke bediening en uitstekend eten. Bijzonder gemakkelijk als je een avondje theater hebt gepland
Corrie S.
Erg gezellig en het eten is prima!
Cora V.
Als toetje verassing van de chef genomen. Was heel lekker maar wel erg zoet. Ben zelf niet zo gewent om zoet te eten dus was blij met het frambozenijs dat verfrissend werkte na een hapje zoet :)
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs! Zeker een aanrader.
Roelie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het was gewoon weer heerlijk vertoeven bij Hagenouw komen zeker nog weer terug
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hadden gereserveerd met een AH dinerbon en werden zeer enthousiast ontvangen. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Na het hoofdgerecht werd gevraagd of we het dessert meteen wilden of dat we nog even wilden wachten. We konden aangeven wanneer we het toetje wilden hebben. Goede service, lekker eten, zeker een aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij zijn nu al binnen 5 weken daar 5 keer wezen eten met vrienden en samen en steeds heerlijk gegeten met fijne bediening waarbij je zelf kan aangeven wanneer je het volgende gerecht wilt hebben wat ook steeds gevraagd wordt. Wij vinden het een top restaurant met heel veel keuze in het menu.
Minke J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gegeten met de AH restaurant actie, we hadden keuze uit de gehele kaart. Het eten werd tijdig geserveerd en smaakte overheerlijk! De gastvrouwen waren er vriendelijk en lief. Wij zullen vaker terug komen als we in de buurt zijn!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker gegeten,voor herhaling vatbaar
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten, tegen een redelijke prijs en vriendelijke bediening.