Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30
- keuken 11:00 - 21:00
- keuken 12:00 - 20:00

mia.verhooren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
jammer, dat het eten op een hoog tempo geleverd werd!
Kwaliteit van eten was r. voldoende.
Bediening vriendelijk.
Gunstige ligging bij Beatrixtheater en station.
johnutr .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gastvrije onthaal. Kindvriendelijk. We hebben hier vaker gegeten en zoals altijd smaakte het iedereen goed.
Komen zeker nog eens terug
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer gast vrij, goed ingespeeld op theatergasten. Vriendelijk personeel terwijl het zeer druk was.
Staan zeker open voor feedback. Lekker gegeten tegen een betaalbare prijs. Ik kom zeker nog eens terug.
robensjaan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig en goed gegeten. Prima bediening. Na het hoofdgerecht werd gevraagd of we dat al wilden hebben of dat we daar nog even mee wilde wachten. Werd dus opgediend wanneer wij dat wilden. Top
embeje .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben hier lekker gegeten met vier vriendinnen. Er is een goede sfeer.
De ligging is ideaal als iedereen daarna met de trein een andere kant op moet.
w.t. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima familierestaurant. Bediening gezellig en eten goed. Mij recensie moet minstens 120 tekens bevatten. Voorafgaande recensie lijkt mij afdoende..................................................................................
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben er prima gegeten, het heeft een "eetcafe"sfeer met dito eten. Beetje kleine tafeltjes, dicht op elkaar. De muziek was vrij aanwezig maar wel leuke muziek.
Kristian V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voor de prijs een zeer nette restaurant beleving. Een zeker voldoende eten op je bord! Geen negative opmerking. Alleen toilet ruimte mag iets meer op niveau van inrichting.
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ik heb heerlijk gegeten.Ik heb op het eten helemaal geen kritiek.Alle gangen waren voor mij en ook voor de anderen perfect.
De bediening was voorkomend.
Een opmerking: onze keuze was tenslotte om buiten te gaan zitten.Voor mij was dat een slechte keuze.
Erg luidruchtig en de klanten van AH liepen in en uit.
Voor ons lag het restaurant erg gunstig,dichtbij het station.
Bedankt voor de service. JCPM Spijkers
Margreet T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuk restaurant, lekker eten en vrolijk en leuk personeel. Voor herhaling vatbaar. Ook de vriendinnen zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
zoals altijd heel lekker gegeten, erg vriendelijk personeel.zoals altijd voel je je hier welkom zeker voor herhaling ook zonder ah actie[mag van de hele kaart kiezen]
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gastvrij ontvangen, fijne hulp van de bediening bij het maken van onze keuze. De kalfsbiefstuk was heerlijk maar mocht van ons wat gaarder zijn.
Winnie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was geen beste kwaliteit en ook geen idee hoe lang het op de warmhoudplaat heeft gestaan. Er zat een vel op het sausje, de darmen zaten nog in de garnalen en het kaneelijs was ronduit slecht. Na aangegeven te hebben dat het ijs niet bepaald smakelijk was werd er vervolgens niets mee gedaan. Appelstrudel leek wel uit de vriezer te komen. Het tempo waarmee het eten gebracht werd was iets te enthousiast wat mij betreft. Aan het einde van de rit werd er ook nog teveel gerekend, maar omdat we geen zin meer hadden om de daadwerkelijke bon te vragen hebben we het er maar bij gelaten.
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Alhoewel we veel te vroeg waren voor onze reservering, werden we allervriendelijk ontvangen en konden meteen aan de door ons gereserveerde tafel gaan zitten.
Het eten was goed (inderdaad rosé aan de binnenkant) en de bediening relaxed, konden ruim de tijd nemen met een drankje alvorens te bestellen.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het eten was van een heel goede kwaliteit en heerlijk klaargemaakt een vriendelijk en vlotte bediening in een woord perfect.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Uitstekende service, leuke bediening. Al bij al een heel goed restaurant om gezellig iets te eten, en nog even na te praten over de dag
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat verlaat zeer vriendelijk onthaald
Het eten was prima toetje wat verlaat
Dus niet op
Maar echt een geweldige aanrader
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gefrituurde "fish" (met chips) was te vet vanwege de deeglaag en de manier waarop de vis van tevoren was bereid. Wel heerlijke tomaten- en mosterdsoep.
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De service was erg goed, bediening was uiterst vriendelijk en snel aan tafel. Eten was lekker, en meer dan voldoende! Wij kwamen via de Albert Heijn actie binnen, maar zou ook voor de normale prijs aanraden er te eten.
A V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Beslist een restaurant om gezellig en goed te gaan eten. Op alle fronten is het er prima. We gaan er al regelmatig naar toe - soms ook met vrienden - en zullen dat zeker blijven doen.