Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De tafel van Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vaste prik voor een avond TivoliVredenburg. De bediening doet alles om je een heerlijk avondje uit te bezorgen en het eten is waanzinnig lekker!
Arjan S.
Altijd heerlijk eten en gezellige bediening.
Soraya D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was super goed, het restaurant heel sfeervol en de medewerkers heel aardig
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Uitstekend geholpen.
Laurens I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke gezellige bediening. Het restaurant dansend op Gloria Estafan verlaten (attent van de serveerster ????).
aedekuijer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Eenvoudige lunchkaart.
De gerechten vielen tegen: bij het broodje geitenkaas zat een friemeltje sla en 2 friemeltjes tomaat van ieder ong 1cm en niet vers. De geitenkaas viel als een slappe gelobde pudding over het broodje. Niet lekker!
De tonijnsalade: een berg droge sla waar een groot blik tonijn op gelegd was (zo zag de tonijn er uit). De carpaccio salade: een berg droge sla met een paar plakjes rundvlees erover, geen kaas, geen pijnboompitjes.
Echt niet de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten. Goede en snelle service.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Met zorg bereid en biefstuk bereid zoals gevraagd. Nette bediening ontvangst ook goed
René B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Voordat we naar musical in Beatrix theater zijn gegaan hebben we eerst hier gegeten. Mooi aangekleed en sfeervol restaurant op loopafstand van theater en treinstation. De bediening was erg vriendelijk en hartelijk. We hadden allemaal een drie gangen arrangement. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik had carpaccio, schnitzel en ijs toe. Eten smaakte prima! Goede plek voor combi met theater. Ze houden ook rekening met begintijd theater.
Kristian V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Goed en lekker gegeten!
frank H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eens en nooit weer
Amy Q.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Super vriendelijke en lieve mensen in de bediening!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De gastvrouw was heel vriendelijk alsook het personeel. Gaan zeker nogceen keertje terug
Heidi W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Hele aardige mensen. Kortom toppie!
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben gereserveerd met een IENS-aanbieding. 50% Korting op de gehele rekening! We werden vriendelijk ontvangen en ons werd de voorwaarden van deze deal uitgelegd. Men dient een voor-, hoofd- en nagerecht te bestellen. Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten. Er werd gevraagd of we naar het Beatrix Theater gingen. De gerechten werden met fijne tussenpozen opgediend, niet te lang wachten maar ook zeker niet te snel, precies goed. Tussendoor had het vriendelijke personeel en de eigenaresse ook nog tijd voor een praatje; de hele zaak zat vol! We hebben dit restaurant als zeer aangenaam ervaren en zullen hier zeker weer reserveren als we weer naar het Beatrix Theater gaan. Zelfs zonder korting is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Bedankt, we hebben een heerlijk avondje uit gehad. Chapeau uit Limburg.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten. Ook mijn gast was geheel tevreden. Goed tempo in een toch vol restaurant.
Kom graag weer eens terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Bij binnenkomst goed ontvangen. Ondanks de kortingsactie mochten we kiezen uit de hele kaart ( moest wel een 3 gangen menu zijn) Eten smaakte prima! Goede, vlotte en gezellige bediening.
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijk gegeten. vriendelijke ontvangst en bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Hagenouw. Was druk en heel gezellig. Heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer met heerlijk eten. Spare ribs de lekkerste van Utrecht. Zalm met kreeftensaus heerlijk en dan de desserts heerlijk. We komen zeker weer terug.