Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 11:00 - 21:30
- keuken 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Arabella K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het team was heel aardig en behulpzaam. We moesten snel zijn in verband met een theater voorstelling en alles werd exact op ons tempo geserveerd, zodat wij niet hoefden te wachten. Eten smaakte ook erg lekker.
EetRecensent P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst. Snelle bediening. Prijs/kwaliteit prima. Pretentieloze eetgelegenheid. Muziek iets te hard.
René W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Op vrijdagavond met 3 personen hier gegeten. De ontvangst en bediening was dik in orde. De vriendelijke ober heeft ons de hele avond prima bediend! Het voorgerecht was heerlijk paling (en zalm in combo omdat de paling bijna op was). Steak tartaar was ook erg lekker. 2 personen hadden de vis 'n chips, mooi gebakken en 1 persoon had de saltimbocca met risotto. Het vlees was mooi rosé (geen kalfsvlees zoals het eigenlijk hoort, maar dit was ook erg lekker) alleen de risotto was iets te droog. Kortom prima ervaring komen zeker nog een keer terug, locatie van het terras is iets minder in Hoog Catharijne maar daar merk je binnen niks van ;)
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
zeer behulpzame vriendelijke bediening, het eten is zeer goed. uitstekende kok!!
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
gezellige gelegenheid, prima service, lekker eten, goed gelegen t.o.v openbaar vervoer
René K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Aanrader.
We werden vriendelijk ontvangen, netjes en snel geholpen, niet opdringerig.
We hadden gekozen voor een theater menu, maar mijn vrouw zat na het hoofgerecht vol, dus geen toetje.
los was goedkoper dus alleen de genoten gangen in rekening gebracht, en dat uit hun zelf, service met grote letter S.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zeer lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben lekker gegeten bij Hagenouw Eten en Drinken. Prima wijn. Personeel super vriendelijk. Prijs in verhouding. Aanrader om een keer te gaan eten.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gezellig restaurant, eenvoudig maar goed eten, ruime porties en top bediening
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel lekker gegeten, aspergessoep had íets meer gebonden mogen zijn maar rest was erg lekker. Heel vriendelijk personeel en gezellig zitten
Soraya D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Supergoed eten, vriendelijke en aardig personeel, snelle bediening en sfeervol!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eenvoudige vriendelijke bistro. Prima frites. Ongezellig terras Hoog Catharijne.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldig in alle opzichten
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed en gezellig restaurant vriendelijk personeel
Ilka D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het voorgerecht en het toetje vonden we alle 3 zeer goed het hoofdgerecht kon iets beter.
Geweldige bediening gastvrij vriendelijk en vlot.
sonny F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitzonderlijk goede benadering van de staf. Het eten is heel goed. We hadden de tongfilets, de varkenshaas en de kangoeroe steak. Alles smaakte heel erg lekker, zag er mooi uit, met de vriendelijke bediening en de goede wijn maakt dat we hier weer terug komen als we weer in de stad Utrecht zijn.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vlotte bediening. Opname van de bestelling was voor ons te snel maar daar werd rekening meegehouden. Tijd tussen de gangen was precies goed. Bij een persoon zat geen kroeppoek op haar sate . De jonge dame in de bediening merkte dit op , wat goed was..Maar wat niet correct was dat de jongedame in de bediening er weer aan kwam met de kroepoek in haar hand en dit over de sate strooide.
Beter was geweest om dit in een bakje te serveren. Verder heerlijk gegeten en ruim voldoende.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs. Wij hebben gebruik gemaakt van het theatermenu. Veel keuze voor een prima prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ronduit onbeschofte bediening

Dat is wat mij het meest is bijgebleven van dit eethok.
"Zoek maar een tafel" werd er vanachter de bar geroepen, toen we binnen liepen.
Bij de bestelling, was het: "Zeggut eens"
Eten werd ongeïnteresseerd of tafel gezet
Bij het afrekenen, stond het personeel te ouwehoeren met elkaar, we werden niet aangekeken en geen gedag terug toen we tot ziens riepen.
Geen dankjewel voor het bezoek.
Hier valt nog heel, heel, heel veel te leren hoe je het de klant naar de zin moet maken.
Wat een onbeschoft personeel hier.
Eten was verder wel okay, maar daarmee alleen red je het niet
De tafel van Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vaste prik voor een avond TivoliVredenburg. De bediening doet alles om je een heerlijk avondje uit te bezorgen en het eten is waanzinnig lekker!
Arjan S.
Altijd heerlijk eten en gezellige bediening.