Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 79-1 3511 DN Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Sandradoornheim .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lieke L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Er wordt rekening gehouden met theaterbezoek. Dus eten wordt op tijd geserveerd. Bediening goed en netjes, meedenkend en zeer vriendelijk personeel. Zo kon een besteld nagerecht (verrassing van de chef) zonder probleem worden omgeruild omdat het om (heerlijke) chocolade mousse en chocolade ijs ging, maar wat mijn vriendin absoluut niet lekker vindt. Hagenouw ligt op 10 min. lopen van Beatrixtheater, dus etentje goed te combineren met theaterbezoek.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goede kwaliteit van het eten. Hoofdgerecht is alleen met patat en sla. Alles standaard en verder niets speciaals. Als je voor de voorstelling in het Beatrix theater iets wil eten is dit een perfecte locatie.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in deze gezellige ambiance. Geen lange wachttijden. Dus als je naar het theater gaat is dat goed te doen. Ook de achtergrond muziek was heerlijk
Ronnie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben Heerlijk gegeten met zijn tweetjes.Erh angt een fijne sfeer, en de bediening was heel vriendelijk. Een aanrader!
Monique-lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het ontvangst was prettig, we werden naar een gezellig tafeltje geleid en hadden als starter een heerlijke asperge soep met truffel. Het hoofdgerecht was van ons beiden heerlijk bereid. Eigenlijk was er niets, tot aan het toetje toe, wat we niet lekker vonden. Zeker een aanrader!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk restaurant, vriendelijk en goed eten prijs kwaliteit heel goed. We hadden bonnen via AH en konden gewoon uit menu kiezen. Geen aparte menu's voor klanten met kortingsbon!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In dit familierestaurant kun je goed eten voor een redelijke prijs. Ze spelen goed in op de aanvangstijden van het nabij gelegen Beatrixtheater maar ook als je geen theaterbezoeker bent, zit je hier goed. De bediening is vriendelijk en vlot. Op het "buitenterras" kan het fris zijn doordat dit dicht bij een van de ingangen van Hoog Catharijne ligt.
Cgw.bakker .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gezellig gezeten.Wilden eerst buiten zitten (winkelcentrum) later maar toch liever binnen.
Was geen probleem.heerlijk gezeten en lekker gegeten. minpuntje voor ons moesten vrij lang wachten op ons hoofdgerecht.Het voorgerecht kwam vrij snel.
Freekmoes .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We deden een dagje Utrecht met onze zoon die daar studeert, Rond een uur of vijf waren we daarmee wel klaar, maar we hadden pas om zeven uur afgesproken voor het eten. Dat kon na een telefoontje met het advies het gewoon wat eerder te proberen worden vervroegd.
De menukaart was duidelijk en verraste met paling met toast, door mij en mijn zoon met veel genoegen gegeten, volgens mijn vrouw was de garnalencocktail ook goed.
Voor de hoofdgerechten kozen we alle drie verschillend, maar waren ook dik tevreden over het voorgeschotelde, Datzelfde gold voor de nagerechten.
Telkens werd gevraagd of het volgende gerecht kon worden bereid, dat was best prettig, want zo kun jezelf de snelheid bepalen.
Al met al hebben met ons drieën smakelijk gegeten en was de bediening prima in orde.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met Ah Restaurant actie bon, gisterenavond heerlijk gegeten bij Hagenouw.
Als voorgerecht hadden we oa gamba's in tempura, heerlijke chili kokossaus,
aanrader.
Ook hoofdgerechten en nagerechten waren heerlijk.
Prijs en kwaliteit verhouding prima. Dit restaurant in Hoog Catharijne kunnen we van harte aanbevelen.
Komen graag terug.
IvonneBogers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellige tent, heerlijk gegeten, leuke mensen en heerlijke sate! En omdat wij lief waren geweest mochten wij een lootje trekken en kregen een kadotje mee!
Als ik in Utrecht ben, weet ik ze wel weer te vinden! Chapeau!
Creamarja .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ondanks dat dit restaurant niet op de allergezelligste locatie van Utrecht zit, is het binnen erg gezellig.
Prima gerechten en goede bediening.
Kortom een echte aanrader.
Hhhggg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voorgerecht serranoham is uitstekend. Hoofdgerecht zeebaars lekker, enigszins krokant gebakken huid. Hoofdgerecht mosselen zonder meer lekker. Dessert crème brûlée is uitstekende klassieker. Geldt ook voor Apfelstrudel. Goede espresso tot besluit. Zonder meer lekker gegeten in prima ambiance.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekend gegeten maar vooral het gevoel om thuis te zijn met name door het leuke, fijne, gezellige, vriendelijke, etc. personeel.
Uithoekje van Utrecht maar zeer de moeite waard..
Ze hebben zelfs een wijnkaart in de vorm van een medewerker !
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier gegeten via de AH actie bij binnen komst werd er direct gevraagd of we nog naar het theater moesten, zodat ze daar rekening mee werd gehouden. De regels waar het restaurant mee werkt werden duidelijk uitgelegd. Daarna het eten eenvoudige op maak maar prima van smaak hebben genoten van de steak tartare, garnalen sliptong en zalmfilet. Desserts ook prima crème brulee niet koelkast koud en chocolade taart ook prima. Kortom prima eten in een gezellige sfeer.
Arnica S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontvangst was een beetje rommelig. Eenmaal op onze plaatsen was de bediening wel vriendelijk. We hebben wel lekker gegeten!
Anita1963 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fijne ambiance, lekkere gerechten en vriendelijke en snelle vlotte bediening. Als toetje verassing van de chef genomen en dit was erg lekker en mooi opgemaakt.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij ontvangst werden we door 2 medewerkers genegeerd/voorbij gelopen. Ook de rest van de avond was het personeel niet erg vriendelijk. Het restaurant zelf was leuk ingericht maar wel druk en rumoerig. Eten is prima, 'aar zou ergens anders aanraden!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Betrokken en vriendelijkebediening, snelle service, heerlijk eten, goede selectie speciaalbier, veel gerechten, aparte locatie. Kom zeker terug!