Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 11:00 - 21:30
- keuken 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Amber M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lekker gegeten en super service van het ontzettend vriendelijke personeel. De keuze uit de gerechten is heel erg groot en nadat wij aangaven dat we bepaalde voedingswaren niet zo goed konden verdragen, werd er met ons meegedacht over een alternatief. Kortom: een echte aanrader.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Was leuk lekker en gezellig. Goede en gezellige bediening. Zeker nog een keertje om terug te gaan!!
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
We gaan regelmatig naar Hagenouw voorafgaand aan een concert in TivoliVredenburg, het eten is altijd erg lekker, de bediening is goed en hartelijk, ze doen vaak mee aan acties, kortom een aanrader.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Met een vriendin wederom ontzettend genoten van het heerlijke eten en de hartelijke gastvrijheid van Hagenouw. Bedankt en tot de volgende keer!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Top services en heerlijk gegeten. Op een maandag ideaal als je van extra aandacht houdt
Sarina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Alles perfect georganiseerd, heerlijk eten, ruime porties, gemoedelijke sfeer, vlotte bediening. Favoriet restaurant.
Muziek kan iets minder.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij hadden hier gereserveerd met de AH korting. We konden bijna uit de hele kaart kiezen en kregen 50% korting op de kosten voor de gerechten. De bediening was vriendelijk. Het ging allemaal erg snel, we moesten gelijk de 3 gangen doorgeven die we wilden hebben en daarna kwam al vrij snel het voorgerecht. We hadden het nog niet op of het hoofdgerecht werd al gebracht. Tussen het hoofdgerecht en het toetje konden we wel even rust nemen en dat kwam goed uit. De porties waren ruim voldoende en goed. De bijgeleverde salade was volgens mij al eerder klaargemaakt, want de gesneden tomaat was een niet vers naar mijn idee. We stonden met 2 uurtjes weer buiten, wat wel eens anders is als we uit eten gaan. Wellicht komt dit omdat ze veel eters krijgen die komen eten voordat ze naar een voorstelling gaan in het Beatrixtheater.
Jennifer V.
alles was goed
Judith C.
????
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Geweldig restaurant, bij binnenkomst direct naar je tafel begeleid we waren met vier personen.
Vriendelijk bediening duidelijk uitleg over de kaart maar ook over de wijn.
Het eten was geweldig mooi opgediend en goed van smaak.
Alles was gewoon goed zeker.
Een aanrader om zeker nog eens naar terug te gaan.
Namens ons vieren ga zo door.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
kwaliteit van het eten was prima, ontvangst en bediening én de aandacht tijdens het eten was gemoedelijk en gezellig. Prijs/kwaliteit: goed! Absolute aanrader!!
Bob U.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prima restaurant. Ruime keus. Vriendelijke bediening.
Theko S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
weer lekker gegeten na de vakantiebeurs bij restaurant Hanegouw ,alles was weer prima verzorgd lekkere Holl/garnalen ,ook de biefstuk prima voor nu en nog een keer zeker aan te bevelen ook de prijs is oke we hebben gegeten met de AH actie en konden uit de hele kaart kiezen.ze hebben ook prima koffie.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Vriendelijke en adviserend personeel
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Leuke ontvangst , bediening prima. Heerlijk gegeten. Een aanrader.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Prima gegeten met m'n kids voor we naar de musical Mamma Mia gingen. Gebruik gemaakt van de AH bonnen. Je kunt gewoon 3 gangen kiezen van de kaart en daarop krijg je 50% korting. We hebben lekker gegeten. Enige nadeel was dat m'n biefstukje niet meer warm was toen het geserveerd werd. Gelukkig was de saus wel warm, dus het was niet heel erg.
Dinant K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Zeer uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Alles goed klaargemaakt en mooi opgediend zonder overbodige poespas. Ruime hoeveelheden. Een ongedwongen sfeer met een persoonlijke en zeer attente bediening.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Wij komen er al jaren met of zonder gasten.Altijd naar tevredenheid
Dubbers D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019