Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 11:00 - 21:30

Johan G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben lekker gegeten bij Hagenouw Eten en Drinken. Prima wijn. Personeel super vriendelijk. Prijs in verhouding. Aanrader om een keer te gaan eten.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gezellig restaurant, eenvoudig maar goed eten, ruime porties en top bediening
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel lekker gegeten, aspergessoep had íets meer gebonden mogen zijn maar rest was erg lekker. Heel vriendelijk personeel en gezellig zitten
Soraya D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Supergoed eten, vriendelijke en aardig personeel, snelle bediening en sfeervol!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eenvoudige vriendelijke bistro. Prima frites. Ongezellig terras Hoog Catharijne.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Geweldig in alle opzichten
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed en gezellig restaurant vriendelijk personeel
Ilka D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het voorgerecht en het toetje vonden we alle 3 zeer goed het hoofdgerecht kon iets beter.
Geweldige bediening gastvrij vriendelijk en vlot.
sonny F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitzonderlijk goede benadering van de staf. Het eten is heel goed. We hadden de tongfilets, de varkenshaas en de kangoeroe steak. Alles smaakte heel erg lekker, zag er mooi uit, met de vriendelijke bediening en de goede wijn maakt dat we hier weer terug komen als we weer in de stad Utrecht zijn.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vlotte bediening. Opname van de bestelling was voor ons te snel maar daar werd rekening meegehouden. Tijd tussen de gangen was precies goed. Bij een persoon zat geen kroeppoek op haar sate . De jonge dame in de bediening merkte dit op , wat goed was..Maar wat niet correct was dat de jongedame in de bediening er weer aan kwam met de kroepoek in haar hand en dit over de sate strooide.
Beter was geweest om dit in een bakje te serveren. Verder heerlijk gegeten en ruim voldoende.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker eten voor een mooie prijs. Wij hebben gebruik gemaakt van het theatermenu. Veel keuze voor een prima prijs.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ronduit onbeschofte bediening

Dat is wat mij het meest is bijgebleven van dit eethok.
"Zoek maar een tafel" werd er vanachter de bar geroepen, toen we binnen liepen.
Bij de bestelling, was het: "Zeggut eens"
Eten werd ongeïnteresseerd of tafel gezet
Bij het afrekenen, stond het personeel te ouwehoeren met elkaar, we werden niet aangekeken en geen gedag terug toen we tot ziens riepen.
Geen dankjewel voor het bezoek.
Hier valt nog heel, heel, heel veel te leren hoe je het de klant naar de zin moet maken.
Wat een onbeschoft personeel hier.
Eten was verder wel okay, maar daarmee alleen red je het niet
De tafel van Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vaste prik voor een avond TivoliVredenburg. De bediening doet alles om je een heerlijk avondje uit te bezorgen en het eten is waanzinnig lekker!
Arjan S.
Altijd heerlijk eten en gezellige bediening.
Soraya D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was super goed, het restaurant heel sfeervol en de medewerkers heel aardig
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Uitstekend geholpen.
Laurens I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke gezellige bediening. Het restaurant dansend op Gloria Estafan verlaten (attent van de serveerster ????).
aedekuijer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Eenvoudige lunchkaart.
De gerechten vielen tegen: bij het broodje geitenkaas zat een friemeltje sla en 2 friemeltjes tomaat van ieder ong 1cm en niet vers. De geitenkaas viel als een slappe gelobde pudding over het broodje. Niet lekker!
De tonijnsalade: een berg droge sla waar een groot blik tonijn op gelegd was (zo zag de tonijn er uit). De carpaccio salade: een berg droge sla met een paar plakjes rundvlees erover, geen kaas, geen pijnboompitjes.
Echt niet de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten. Goede en snelle service.