Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Bertina V.
Lenie L.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was heerlijk, zeker qua prijs-kwaliteit verhouding lekkere en grote porties! Leuke bediending, goede sfeer! Aanrader!
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Keuze uit de gehele kaart met de AHrestaurantactie voucher. In vele gevallen is dat helaas niet het geval.
Uitstekende bediening, die uitgebreid de tijd neemt om de kaart en de wijzigingen en toevoegingen daarop toe te lichten. kwaliteit van het gebodene is heel goed. Het design van de presentatie zou nog wat creatiever kunnen. De huisgemaakte tiramisu viel wat tegen in tegenstelling tot de chocotaart met frambozenijs.
Goede verlichting en sfeervolle ruimte.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeker voor de prijs. Erg persoonlijke bediening met humor. Konden wij zeker waarderen! Inrichting van het restaurant niet helemaal naar onze smaak, maar dat maakte het eten en de sfeer helemaal goed.
Janine E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Eten is kwalitatief goed (heerlijk malse hertenbiefstuk) en de porties zijn ruim. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening en fijne akoestiek. Voor herhaling vatbaar dus.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima ontvangst maar tijdens het etentje weinig personeel die klantvriendelijkheid en gastvrijheid uitstraalde. 1 meisje was lekker enthousiast, maar de rest leek het een kwelling te vinden te moeten werken. Het eten was OK. De carpaccio en zalm waren goed van smaak, maar bijv de spareribs waren erg smaakloos. We moesten steeds erg lang wachten, tussendoor werd onze tafel maar half afgeruimd door de ene ober waarop een halfuur later een andere ober verontschuldigend de rest kwam opruimen. 1 ober stootte bij het uitserveren een half vol glas drinken om en bood vervolgens geen excuses aan met een nieuw drankje oid. Uiteindelijk bij betaling wel het drankje eraf gekregen, door de vriendelijke barman. Wij zouden hier dus niet meer naartoe gaan.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was erg goed.vriendelijke bediening.Het is echt aan te raden om daar te gaan eten.Klasse.En de prijs om daar te gaan eten is niet duur
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gereserveerd via de AH actie voor zaterdagavond 14 januari 2017 om 18.30 uur. Eerst wat gedronken op terras en daarna gevraagd om tafeltje binnen (was niet warm ondanks de overkapping van Hoog-Catharijne) . Moesten ondanks de reservering even wachten tot een tafeltje vrij kwam. Dit hoort eigenlijk niet maar kwam door de drukte. Wachttijd viel mee. Binnen leuk ingericht, zelfs nog een beetje in de kerstsferen. Gerechten vooraf uitgezocht en deze kwamen mooi op tijd. Goede porties en lekker eten. Dit is een goede deal, alles (voor- hoofd- en nagerecht) van de kaart en op het totaal krijg je via de AH-actie 50% korting. Zo kan je goedkoop uit eten. Wij betaalden € 33 voor 2 personen 3-gangen menu. Met koffie en wijn waren we € 60 kwijt. Niet verrassend dat het zo druk was. Annelies en André, Almere
lorange .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gewoon goed met de AH actie. Goede vakbekwame bediening en goed eten. Vooral de tartar is een aanbeveling. Wordt pas klaar gemaakt als je hem besteld. Keurig met een kwartel eitje, augurk, ui en knoflook om op smaak te brengen. Ook de kangoeroe biefstuk was weer eens wat anders.
willemwoppenkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima restaurant, heeft een leuke sfeer, ons bezoek was op zaterdagavond vanaf 19.30 uur en het was gezellig druk, leuk en attent personeel wat goed hun best deed om je te bedienen. Goede gevarieerde menukaart.
Het eten werd mooi geserveerd en het was in ruime hoeveelheid zonder dat het overdone was.

Een herbezoek waard.
triverbeek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitgebreide keuze uit de kaart. We zijn vriendelijk ontvangen en de bediening was goed. Het eten was goed bereid en alles is netjes geserveerd
Max L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer slechte communicatie tussen de bediening. Ik had die ochtend gebeld of we een half uurtje eerder konden eten en dat was mogelijk. We kwamen vervolgens half 7 aan i.p.v. 7 uur. Bij aankomst bleek de avondploeg hier niks te weten omdat er was niet met ze gecommuniceerd was. Wij wachten tot 7 uur. En vroegen toen aan de bediening of de tafel al klaar was. Ze zeiden nee. Vervolgens vroeg ik hoelang het nog duurde. Circa 15 minuten werd er gezegd. Dus ruim te laat. Nog eens 15 minuten later was de tafel nog niet klaar en konden we nog niet eten. Was inmiddels al bijna half 8 en ben het weer gaan vragen of de tafel al klaar was kreeg als antwoord dat het nog een paar minuten kon duren. Toen heb ik de drankjes afgerekend en de reservering geannuleerd en zijn vertrokken. Dit vonden wij een zeer slechte service en hadden wel verwacht na zo lang wachten dat we de drankjes wel van het huis zouden krijgen. Over het eten konden we niet oordelen, want hebben er dus niet gegeten.
ineke141 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig, druk restaurant. Prima eten, vriendelijke bediening. Prima voorgerecht. We hadden garnalen cocktail en paling op toast als voorgerecht, allebei heel goed. Hoofdgerecht heerlijke biefstuk met pepersaus.
Echt een adres om nog eens heen te gaan.