Hagenouw Eten en Drinken

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30
- keuken 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Taco V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima gegeten met 2 personen, lekker makkelijk zo vanuit P1 het winkelcentrum in..
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hier voorafgaand aan een concert heerlijk gegeten. Voorgerecht gamba’s erg goed, hoofdgerecht spareribs ook aan te bevelen. Grote porties ! Vriendelijk personeel ! Ik weet waar we eten als we weer een voorstelling of concert hebben ...
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, goede service en je hebt totaal geen idee dat je in een station bent!
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig geholpen en heel lekker gegeten.
Wieteke H.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vlotte bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Shanti B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Er werd beslist moeite gedaan vanwege voedingsintolerantie en ook geen last gehad. De vraag of de sausen apart konden was te veel: een uitbarsten en een prijsverhoging. Verder zijn we uiterst vriendelijk geholpen, maar dit was toch echt raar. Eten lekker en redelijke kwaliteit maar geen hoogstandje. Lokatie:prima gelegen in Hoogcatherijne prima om iemand halverwege het land te ontmoeten.
Nel H.
Hebben alleen buiten gezeten
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten , vriendelijk en vlot personeel. Alles gaat lekker snel en als je wat langer wilt wachten tussen de gerechten dan kun je dat aan geven.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hier gegeten omdat de aanbieding 50% korting wanneer je via IENS boekt erg aantrekkelijk klonk. Bij aankomst bleek er echter wel een addertje onder het gras te zitten. Je moest wel een driegangen-menu nemen. Er werd door de bediening naar de voorwaarden gewezen die wij op dat moment uiteraard niet bij de hand hadden. Achteraf konden wij hierover niets terugvinden.
Maar goed we gingen voor de 3 gangen waarbij je ook al meteen het dessert moest bestellen.
De bediening is vlot en vriendelijk. Veel gasten willen snel eten vanwege de theater voorstellingen. Hierop werd door de bediening goed ingespeeld.
Als voorafje de gebakken gamba's en de zalm. De zalm werd met toast geserveerd en zag er allemaal goed uit. Het was jammer dat de gamba's in een deegje werden gebakken. Wanneer je het deegje van de gamba's losmaakte waren de gamba's zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht kozen wij voor hertenbiefstuk met rodekool en puree en gebakken tongetjes. Zowel de tongetjes als hertenbiefstuk waren heerlijk. De rode kool was wat flauw van smaak.
Het nagerecht de verrassing van de chef en dame blanche. De verrassing van de chef bestond uit omgekeerd hoorntje mango-ijs, stukje spekkoek, een blokje smurfen??? (wat erg zoet was) en slagroom.
Het geheel was goed!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Restaurant waar je in een ongedwongen sfeer lekker kan eten. Vlotte bediening die alles in een behoorlijk hoog tempo regelt. Wij maakte gebruik van de 50% Iens actie en kregen naar ons idee een volwaardig menu. Alleen dat het een drie gangen menu moest zijn was ons niet bekend.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima gegeten en (op ons verzoek) zeer snelle bediening. Leuke, uitgebreide kaart met daarnaast nog meerdere specials buiten de kaart om. Bij het verlaten van het restaurant werd ons nog medegedeeld dat er geen treinen reden tussen Utrecht en Kampen. (Volledig overbodige informatie, maar daarom niet minder goed bedoeld. Je zal maar die kant op moeten :-p .....)
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten, niet hoogstaand. Hadden een aanbieding en zijn hier gaan eten. Kip was helaas wat droog en lamsvlees was redelijk.
Philippe L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gegeven dat het met IENS 50% korting was, was het een ok bezoek. Verwacht niet teveel sfeer, het blijft een mall restaurant en de bediening is daar ook op ingericht. Kregen de prijs nette porties van redelijke kwaliteit. Personeel was virendelijk, behulpzaam en kwam regelmatig langs on te checken of alles ok was/of ze nog wat konden upsellen. De standaardprijs van de drank (special biertjes vd tap €4) is aan de hoge kant. We hadden het 3-gangen-menu van €29,95 maar moesten de gerechten los afrekenen. Beetje sneaky moet ik zeggen, maar ik had even geen zin en tijd om daar over te klagen en voor die prijs moet je ook niet het onderste uit de kan willen hebben.
A.J. T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ontvangst goed, mijn moeder (gast) was jarig en Hagenouw hadden kaartje op onze tafel neergelegd voor de jarige ondertekent door iedereen die daar werkt. Wij moesten daarna naar beatrix theater dus service was zoals we wilden en heerlijk eten! Ik eet koolhydraatarm, dus ze hadden patat vervangen met overheerlijke wookgroenten. Tot de volgende keer!!
jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wanneer je gebruikt maakt van de Iens actie moet je verplicht een 3 gangen menu nemen. Wilde geen nagerecht maar dan zou de korting niet gelden.... Verteld dat dit niet vermeld staat in de voorwaarde van Iens, maar de eigenaar vertelde dat het hun eigen voorwaarde was. We moesten het er maar mee doen. Eten was verder prima hoor, maar de service was niet professioneel. Wij komen hier niet meer in ieder geval.
Daaris B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wat een top tent! Super bediening en heerlijk eten
Kelvin C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Goede ontvangst en heerlijke 3 gangen menu, wij moesten naar de film en de serveerster heeft het perfect voor ons geregeld.
Aanrader !
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het bestelde vlees (steak) was goed van kwaliteit, heel mals maar helaas lauw bij opdienen. De intervallen tussen de gangen was nogal lang.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wat een superdeal. Locatie was heel handig. Je merkt binnen niets van dat je in HC bent. Geen bijzondere gerechten maar gewoon normaal eten. Ze wisselden net met de kaart dus de menu's online klopten niet, dat was even jammer. Maar alsnog lekker gegeten en goed geholpen.