Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30
- keuken 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Merel K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De locatie vind ik wat minder, maar het eten wat zo ontzettend goed. Ik heb een Black Angus nog nooit zo lekker gegeten. Bediening ook erg vriendelijk en sociaal. Ze bleven goed kijken of er iets nodig was. Zeker een aanrader deze tent.
jan D.
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vele keren daar al gegeten en steeds heerlijk wachttijd kan je zelf overleggen . Nu met 2 familie personen daar gegeten en ook die waren zeer tevreden van wat ik hun vertelt had dat wij altijd daar zo gezellig en heerlijk gegeten hadden en de goede bediening .
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vol enthousiasme stapte ik met een vriendin binnen, maar al snel kregen we door dat het waarschijnlijk niet een restaurant voor ons is. Het eten is prima, wel prijzig voor de kwaliteit, en de sfeer is heel erg joviaal. Tafels staan dicht op elkaar, wij hadden continu het gevoel dat we afgeluisterd werden. Dit gevoel werd ook zodanig bevestigd omdat de vrouw aan de tafel naast ons zich gewoon in ons gesprek ging mengen. Het is een prijzig, joviaal eetcafé - als je daarvan houdt zul je het prima naar je zin hebben.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten daar.
Goed eten en ook goede porties.
Vriendelijk personeel, goed ontvangst en in voor een praatje.
Na een dagje shoppen zeker de moeite waard om daar te gaan eten.
Anna264 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was op zich prima. Wel weinig groenten bij het gerecht. Sliptong werd geserveerd met een bakje mayo. De bediening veel te amicaal. Harde muziek. Zonder AH-bon waren de gerechten te duur geweest. We komen hier niet meer terug.
Damien B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ideaal om even binnen te wippen als je naar Tivoli Vredenburg gaat.
Eflin H.
Hermien K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijk en soms wat (te) joviale bediening. Eten was heerlijk. Porties voldoende.
Goede ligging. Tafels mogen iets verder uit elkaar.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten met de AH restaurantactie !
We mochten kiezen uit de gehele menukaart en alle gerechten waren voor de helft vd prijs .
Bediening is ook reuze aardig en behulpzaam , kortom n echte aanrader !!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij, man en ik, hebben lekker gegeten met een ah-aktie kaart; personeel gastvrij en uitgebreide kaart.
Aanrader!
9 sept.2018
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
ik heb weer lekker gegeten zoals altijd bij hagenouw en de bediening was weer heel vriendelijk ik kom zeker nog een keer terug
Inke K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima plek om te eten, hebben binnen gezeten vonden we knusser dan erbuiten op het plein.
Voorgerecht paling met toast en champignons met toast, heerlijk! Hoofdgerecht salade met geitenkaas en honing, prima gelukkig niet alleen slablaadjes wat je vaak krijgt! 2e hoofdgerecht was lamsrack met lamsbiefstuk, was ook prima alhoewel de groente hier iets te ver was gegaard. Verrassing van de chef en de apfelstrudel ook prima. Vlak bij het station. Adres om te onthouden als wij weer in Utrecht zijn!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Het was lekker en meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en bereid allerlei uitleg te geven.
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voor de zoveelste keer daar gegeten en wederom was alles heerlijk. De bediening weet precies nog hoe laat wij de tussen ruimte willen tijdens onze drie gangen diner. En bent U daar voor de eerste keer zegt het dan hoeveel tijd je als tussen ruimte je wilt.
hettyham .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Er is weinig te zeggen over deze gelegenheid . Alles was en is perfect geregeld . Pluim voor personeel en de kok ,heeft prima werk afgeleverd.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben weer ontzettend lekker gegeten bij Hagenouw. Mijn man had spareribs en hij vindt dit de beste! We hadden het 3 gangenmenu van ah restaurantzegels en keuze uit alles plus nog extra evt pannetje mosselen. De dochter zwaaide de scepter. Top vrouw, lijkt op haar moeder. Fijne avond gehad met veel gezelligheid en heerlijk eten! Aanrader!!!!
ch L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten hele goede bediening erg gastvrij het eten was van een goede kwalitijd ,
Ik zal dit restaurand zeker aan vrienden en kennisen aan bevelen we hebben een super avond gehad
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ik kom er al een paar jaar de ene keer zit er meer tijd tussen dan
De andere keer maar zal het daar zeker niet snel vergeten!! Aardig personeel en het eten mmmmmmmm heb al aardig wat mensen mee genomen daar heen en ook die zijn er zeker tevreden over!!
123456klein_artis .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
zoals van ouds huiselijk ,vriendelijk personeel ,kennen je al na een paar keer ,eten uitstekend,altijd wordt er tijdens het eten gevraagd of alles naar wens isen ook wanneer je het volgend gerecht wil hebben ,dus jij bepaald het tempo. jammer dat de " gespierde" poes weg is dat was ook huiselijk. tot snel jos en joke klaassen