Hagenouw Eten en Drinken

Godebaldkwartier 255 3511 DR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Kom tot rust in het hart van Utrecht

Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, nabij de entree Moreelsepark. Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een onderbreking of afsluiting van je werk of winkeldag. Of wanneer je een theater of bioscoop bezoekt.

Meer informatie over restaurant Hagenouw Eten en Drinken

Hagenouw ligt op ca. 100 afstand van Utrecht Centraal station. U reist met alle treinen, bussen en trams naar Utrecht Centraal. Vanaf daar loopt u in 2 tot 6 minuten naar ons.
  • Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gevestigd in Hoog Catharijne, in het Godebaldkwartier. U loopt vanaf Utrecht Centraal in de richting binnenstad / Hoog Catharijne. Bij Blokker gaat u rechtsaf, aan het einde ziet u Albert Heijn. U vindt ons restaurant direct naast Albert
  • : Er zijn diverse parkeergarages in de buurt. De dichtsbijzijnde garage is P! Hoog Catharijne. U neemt de trap of lift naar niveau winkelgebied. U komt uit naast Albert Heijn. Ons restaurant zit direct naast Albert Heijn.

Maandag 09:00 - 21:30
- keuken 11:00 - 21:00
- keuken 12:00 - 20:00

Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Leuk restaurantje iets buiten Utrecht CS. Gezellige sfeer en goed eten. Leuk, vriendelijk personeel.
Harold Van L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuke plek, eindelijk bezocht na hier vele jaren al langsgelopen te zijn. Heerlijk gegeten en een hele lieve (grote) Poes als bewaker tegen de stadsmuizen . Absoluut voor herhaling vatbaar!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten!
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Niet alles tegelijk opgediend.Bij mix grill wachten op biefstuk en sausen.
Verschil in porties . Niet gelijk aantal ribben bij spare ribs.
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wachttijd is zoals als klant het zelf wilt hebben je mist de keuze Goed. Het eten is geweldig goede keuze in alle gerechten. Prima bediening met veel aandacht voor de klant gemoedelijke sfeer zodat je het naar je zin hebt en zich thuis voelt. Hier komen wij zeker terug . Samen genoten van de heerlijke gerechten en goed bediening TOP.
wims-data .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hagenouw Eten en Drinken was voor ons een verrassing. We zijn er met de AH-kaart heen gegaan en we konden uit de VOLLEDIGE menukaart kiezen. De rekening wordt gehalveerd. Héél erg prettig. En de prijzen zijn eveneens aangenaam.
Wachttijd tussen gerechten: plm. 30 minuten, ietwat aan de lange kant.
Verder was de bediening prettig, men lette op de gasten, kwam af en toe langs (met kwinkslag).
Kortom, we hebben een prima avond gehad en zullen hier vast terugkomen!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Er hangt een gezellige warme ambiance en het is een geschikte plaats voor een afsluiting van je Theater bezoek.
Restaurant Hagenouw Eten en Drinken in Utrecht ligt erg centraal. Het restaurant zit op het Godebaldkwartier in Hoog Catharijne, op korte afstand van het station, kun je genieten van de dinergerechten.
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
gezellige ambiance, lekker eten. Bediening kan beter. ongeïnteresseerd ontvangst, en ongevraagd commentaar van de bediening was niet echt nodig.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De spareribs zijn niet aan te raden, wel zijn de gamba's als voorgerecht lekker. Verder staat er vreemde muziek op welke geen echte sfeer brengt.
Maan80 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen.
Het is er zeer netjes en warm ingericht.
Het eten wordt mooi opgediend en smaakt heerlijk.

Wij maakten gebruik van de AHactie en we mochten gewoon van de kaart kiezen.
Het enige minpuntje vond ik is dat je verplicht bent om een dessert te nemen. Je kan niet i.p.v een dessert koffie of thee nemen.
En je moet dit ook nog meteen aan het begin doorggeven.
Dus in het begin meteen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht doorgeven.
Dit vind ik zeer onhandig.
Ook omdat ik na het hoofdgerecht soms echt te vol zit voor een dessert en dan liever koffie of thee neem.
Ilona E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op zaterdag 28-1 gegeten bij Hagenouw Eten en drinken. We waren snel aan de beurt en werden naar een leuk plekje gewezen. We hadden gereserveerd met de AH-restaurantactie. De aanbieding werd uitgelegd, het drankje werd opgenomen en snel gebracht. De vaart van de maaltijden zat er ook in. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht zagen er smaakvol uit en smaakten idem dito. Voor het dessert hadden we aangegeven even te willen wachten, omdat we anders binnen 1,5 uur alweer buiten zouden staan. Nog heerlijk genoten van het dessert en een kopje thee. Een gezellige avond gehad, onder het genot van lekker eten en drinken en snelle service. We komen hier zeker nog een keertje terug!
plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH-aktie met vrienden daar heerlijk gegeten wat je niet verwacht als je de lokatie (in Hoog Catharijne zelf) ziet!
Grote keuze uit hele menu. Vooraf gamba's gegeten, als hoofdgerecht hertenbiefstuk en biefstuk black angus wat erg mals was en als toetje homemade apfelstrudel met kaneelijs! Porties waren goed, prijs/kwaliteitverhouding gunstig, ook als je volle pond zou moeten betalen. Bediening incl. eigenaresse was vriendelijk en eten kwam vlot na elkaar.
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant midden in Hoog Catharijne waar zowel de service als het eten zijn goed is. Ik ben hier op een zaterdag samen net mijn partner gaan eten, we hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Vooraf de paling en tempura gamba's, beide goed. Als hoofd de biefstuk en de kipsaté. De stukjes kroepoek bij de saté waren taai/oud, deze kunnen ze er beter af laten. Als nagerecht hadden wij crème brulee, deze was prima. Ambiance was oké, moeilijk te omschrijven, maar een soort aangekleed eetcafé. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar je kun hier prima eten, voor een goede prijs.
Chadiya J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wauw wat hebben wij hier lekker gegeten, het vlees was echt super mals! En de service was echt super leuk, maakte er en grappig tafereel van. Zeker de moeite waard om nog een keer te eten!
ank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een fijn restaurant om uit eten te gaan.
Een uitgebreide kaart, voor ieders wat wils, Zelf voor een vis menu gegaan, zag er allemaal prima uit.
Nette en snelle bediening, een fijne avond uit eten gehad.
mjccopier .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg lekker eten maar wel prijzig en daarom goed te doen met AH-bon. Je kan kiezen wat je wil en overal wordt 50% korting berekend. Vriendelijk personeel. Leuk "bruin cafe" ambiance. Geen lange wachttijden maar precies goede tijd tussen het voor-hoofd- en nagerecht. Alle gerechten hebben ruime hoeveelheid. Kortom: prima!
patrickenanneke .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bij dit restaurant zeer vriendelijk en enthousiast personeel en het eten goede porties, ruime keus in alles gangen, vers en erg lekker.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de reservering vriendelijk en goed geholpen, door ziekte kon het een dag worden verplaatst. Helaas viel het daarna erg tegen. Kwaliteit van het eten is niet op restaurant niveau, leek veel op eten uit de supermarkt. Wat echt stoorde was de wachttijd tussen gerechten. Na 45 min te hebben gewacht bleek de bestelling niet aan de keuken te zijn doorgegeven, wat niet gevolgd werd door enige vorm van veronschuldiging van de serveerster. Toen nog 20 minuten moeten wachten op koude creme brullee. Gingen teleursgesteld weg.
Pluspuntje was wel 1 zeer vrolijke serveerder!
annatof .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met een AH-bon hier heerlijk gegeten! Meteen bij binnenkomst uitleg ontvangen hoe we de bon konden gebruiken, en de vraag of we aansluitend naar een theater moesten. Op onze bevestiging werd aangegeven dat men hier rekening mee zou houden - prima service dus.
Vooraf eenmaal de gamba's, en eenmaal de hollandse garnalen. Een behoorlijke portie!!!!!
Als hoofd eenmaal vis met friet, de vis had een heerlijk knapperig beslagje en de frieten waren precies goed, bovendien een mooie presentatie. Ikzelf had, op aanraden van de vriendelijke ober, de hertenbiefstuk. Deze kwam met puree, rode kool, stoofpeertje en rode wijnsaus. Dit gerecht was echt heerlijk, tot het allerlaatste hapje genoten!
Toetjes waren niet echt bijzonder, maar we hadden ook eigenlijk al genoeg gehad na de behoorlijke porties. Al met al: heerlijk gegeten op loopafstand van theaters en centraal station.
cartrevin .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben redelijk gegeten, echter het is meer een eetcafe dan een restaurant.
Bediening vriendelijk, eten simpel en niet echt sfeervol opgemaakt, een beetje snel op bord neergelegd.