Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,3
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het verrassingsmenu maakte zijn naam waar. Van meerdere heerlijke gerechten genoten. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op basis van de vele goede recenties bij Hafiza gegeten. Normaal gesproken verwacht je dan teveel, maar het eten overtrof de verwachting. Zeer bijzonder, smaakcombinaties die ik nog niet eerder ervaren had, en allemaal erg lekker. Ik had een rijstschotel met lamsvlees, spinazie, aubergine en pompoen. Geweldige combinaties van textuur en smaak. Echt een aanrader. de service was ook prima, vriendelijk en alert. Er waren maar een paar tafels bezet, maar met deze kwaliteit zal dat niet lang duren ;-)
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vreselijk lekker eten. Echt heerlijk. Beetje slome bediening. Maar fantastisch lekkere gerechten.
Chafik K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten weer. We komen snel terug
Nelly C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helemaal uit Utrecht was heel de moeite waard goede lokactie dicht bij station
Heel gast vrij een 10 met een griffel
sasnet1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten, gerechten allemaal prima van smaak. Verrassingsmenu tot tevredenheid. Het wachten is wel vrij lang, terwijl het niet druk was. Dat is niet zo erg, maar een klein hapje tijdens het wachten zou wel een aanrader zijn om de ergste trek te stillen. Het meisje van de bediening is erg vriendelijk, echter wist ze niet wat er geserveerd werd, wat voor vlees en wat er allemaal in de rijst verwerkt zat, dat is jammer.
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gelegenheid, heerlijk gegeten. De inrichting / verlichting mag van mij wel een beetje een facelift krijgen. De uitstraling was een beetje somber en donker, en de stoelen direct uit de snackbar. Eten was voortreffelijk en de bediening netjes en informatief. Zeker een aanrader!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Net als Suzanne K.: altijd benieuwd naar nieuwe restaurantjes in Nijmegen. Conclusie: Nijmegen is weer een zeer goed restaurant rijker! Voor ons de eerste keer Afghaans gegeten. Ook hierbij de conclusie: Heerlijk gegeten en kan het iedereen zeker aanraden. We hebben allen het verrassingsmenu gekozen en alles was voortreffelijk van smaak. Sfeer is sober maar staat tegenover dat de bediening zeer vriendelijk is.
Yves C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Superlekker gegeten met partner en vriend. We kregen verschillende soorten gekruide rijst met grote diversiteit bijgerechten met vlees en groenten zodat we die konden uitwisselen. Afghaanse thee met Kardemom paste er prima bij maar een biertje ook wel. Het was een beetje lastig met parkeren (maar het is niet ver van station Nijmegen waar een parkeergarage is). Bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
fantastisch eten! De kinderen, die voor frietjes kwamen, waren ook erg blij met de verrassende smaken...
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. Witte wijn was heerlijk. Jammer alleen dat ze geen Belgische biertjes hebben.
rise V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hadden het verrassings menu. Naast erg lekker en voor ons nieuw was het ook verrassend dat mijn partner en ik allebei een ander voor-- en nagerecht kregen. We hebben ze heel romantisch halverwege geruild. Leuk dat je zo een uitgebreider beeld krijgt van meerdere gerechtjes.
De bediening is top, de barman niet te versmaden!
Leilani S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten????
Rijstgerechten lekker en verfijnd van smaak , vleesgerechten heerlijk mals en goed gekruid.
Vriendelijke en snelle service.
Locatie centraal gelegen dichtbij het
station!
Als je een keer lekker afghaans wil gaan eten, dan is Hafiza echt een aanrader! !
Natasja F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke bediening die rustig het werk doet. Heerlijk eten; originele gerechten in prima porties. Echt heel lekker gegeten!
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, het verassingsmenu. Bijzondere smaken en verse producten. In veel gerechten zat koriander, daar moet je wel van houden. Wij vonden het heerlijk!
Doris L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super smaken en enorm veel vegetarische opties. De bediening neemt veel tijd om de gerechten en de ingrediënten uit te leggen. Echt een super avond gehad!
Doris L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Voor ieder wat wils en veel vegetarische opties. Een echte smaaksensatie! Service is goed en de serveerster neemt veel tijd om de gerechten en ingrediënten uit te leggen. Echt een aanrader!
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gisteren met ons gezin bij Hafiza wezen eten en de Afghaanse keuken is heerlijk...echt een aanrader! De bediening was erg vriendelijk en nemen alle tijd voor je. De sfeer is goed ...en je kunt de Afghaanse cultuur proeven als je binnenkomt.Wij komen zeker terug...en de kinderen (12 en 15 jaar) vonden het ook een leuke ervaring en hebben ook genoten van het eten.
Ahmed G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel lekker eten.. aanbevolen!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Altijd benieuwd naar nieuwe restaurantjes in Nijmegen gingen we een kijkje nemen bij dit restaurant. Ziet er niet uit als iets waar je gewoon even binnenstapt en de inrichting is ook niet echt sfeervol, maar ik zou zeker aanraden om toch te gaan. Het eten is namelijk lekker (probeer de pompoen!) en voordelig. We namen 4x het verrassingsmenu en we kregen zoveel lekkere gerechtjes dat het niet meer op tafel paste. Het meisje dat ons bediende was ook erg aardig.