Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

LET OP met vierdaagse (18-21 juli) zijn wij vanaf 14:00 uur geopend. Ook op dinsdag!

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

• Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Hafiza

Joop H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekkere gerechten en vriendelijke bediening.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Kan dit niet genoeg aanraden. Heer-lijke gerechten. We konden geen favoriet kiezen. Door smaakvol en goed gebruik van kruiden wordt een simpel rijstgerecht overheerlijk. De kip was ontzettend mals en smaakvol gekruid. Ook de pompoen is een aanrader. Receptie kon misschien wat hartelijker maar was gewoon prima. Qua aankleding zouden het plafond wat meer aandacht kunnen krijgen en zouden stoffen servetten zou wat extra cachet toevoegen. Dit zijn echter pietluttige punten op een uitstekend restaurant.
Marjonne C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel erg lekker gegeten. De rijstgerechten zijn een absolute aanrader met als bijgerecht de pompoen en de aubergine.
Vriendelijke bediening.
Absolute aanrader
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten is erg lekker en bijzonder. Mijn keuze was het rijstgerecht met drie bijgerechten, vooral Kofta erg smaakvol. Ik ga zeker nog een keer terug. Qua bediening en ontvangst was het slordig en vluchtig. Hopelijk volgende keer beter.
berna V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk eten ,verschillende smaken .verfijnde, kruidige keuken.prima !
.er zou wat meer duidelijkheid gegeven kunnen worden wat betreft het water erbij: kraanwater per glas, bronwater fles €6! .
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het eten was echt heerlijk! Ook was de bediening erg vriendelijk en zag het er gezellig uit. Kortom, geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Justan A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Erg vriendelijk, spontaan extraatje vanwege ons jubileum, helemaal top. Voor herhaling vatbaar, zeker weten.
Aan te bevelen is het verrassingsmenu, dan kun je van alles wat proberen. Compliment aan de keuken.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk
Helmi I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker. Afghaanse keuken was ons niet bekend, maar we zullen hier zeker terug komen. Aardige bediening die ook goed advies gaf. Parkeren in parkeergarage bij het station. Na 18.00 goedkoop.
M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten was lekker, goede kennismaking met de Afghaanse keuken. De tafeltjes stonden vrij dicht op elkaar, waardoor we, als we wilden ieder gesprek konden meeluisteren van de buren. Het eten maakte veel goed. De meeste bediening was heel erg aardig, enthousiast, sommigen konden wat meer geïnspireerd zijn.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gisteravond verrassend en heerlijk gegeten.
toetje was wat minder,
Prima en vriendelijke bediening.
Wij gaan zeker terug naar dit restaurant.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Dinner for two, heerlijke onbekende Afghaanse keuken. Erg vriendelijke bediening.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prijs kwaliteit is niet in orde. Veel rijst, niet opgemaakte salade en vegetarische bijgerechten voor een stevige prijs. Bediening was onprofessioneel en de inrichting een beetje kleurloos. Geen aanrader
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een sfeervol restaurant met een kleine menukaart (geen keuzestress), maar wel hele lekkere gerechten. Akoestiek is prettig, waardoor je goed met elkaar kunt praten zonder last te hebben van de andere gasten.
De bediening is erg gastvrij en de prijs is zeer vriendelijk.
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Al twee keer gegeten bij Hafiza. Lekkere gerechten uit het Midden Oosten tegen een schappelijke prijs. De bediening is aardig en de inrichting mooi.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten met lekkere afghaanse kruiden en verse producten. Ook mensen die geen vlees eten kunnen hier prima terecht. De sfeer is relaxed en de bediening is erg vriendelijk. De kokkin verstaat haar vak en dat proef je in haar heerlijk eten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vriendelijke bediening. Overheerlijk eten. Heel betaalbaar. Fijne wijn ook.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vers eten dat vooral echt een verassing is.
Dit kom je eigenlijk nergens tegen, hele unieke smaken.
Gezellige sfeer!
André H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gekruid en niet te pittig, een echte aanrader! Ik heb er al 5 x gegeten en was telkens erg tevreden. De sfeer zou iets knusser worden door wat meer met gedempt licht te werken.
Berdien D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk eten, rustige plek dus je kunt lekker zitten. Eten wordt redelijk snel geserveerd. Bediening vriendelijk, komt ook vragen of het lekker is. Al met al het was heerlijk.