Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gelegenheid, heerlijk gegeten. De inrichting / verlichting mag van mij wel een beetje een facelift krijgen. De uitstraling was een beetje somber en donker, en de stoelen direct uit de snackbar. Eten was voortreffelijk en de bediening netjes en informatief. Zeker een aanrader!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Net als Suzanne K.: altijd benieuwd naar nieuwe restaurantjes in Nijmegen. Conclusie: Nijmegen is weer een zeer goed restaurant rijker! Voor ons de eerste keer Afghaans gegeten. Ook hierbij de conclusie: Heerlijk gegeten en kan het iedereen zeker aanraden. We hebben allen het verrassingsmenu gekozen en alles was voortreffelijk van smaak. Sfeer is sober maar staat tegenover dat de bediening zeer vriendelijk is.
Yves C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Superlekker gegeten met partner en vriend. We kregen verschillende soorten gekruide rijst met grote diversiteit bijgerechten met vlees en groenten zodat we die konden uitwisselen. Afghaanse thee met Kardemom paste er prima bij maar een biertje ook wel. Het was een beetje lastig met parkeren (maar het is niet ver van station Nijmegen waar een parkeergarage is). Bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
fantastisch eten! De kinderen, die voor frietjes kwamen, waren ook erg blij met de verrassende smaken...
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. Witte wijn was heerlijk. Jammer alleen dat ze geen Belgische biertjes hebben.
rise V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hadden het verrassings menu. Naast erg lekker en voor ons nieuw was het ook verrassend dat mijn partner en ik allebei een ander voor-- en nagerecht kregen. We hebben ze heel romantisch halverwege geruild. Leuk dat je zo een uitgebreider beeld krijgt van meerdere gerechtjes.
De bediening is top, de barman niet te versmaden!
Leilani S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten????
Rijstgerechten lekker en verfijnd van smaak , vleesgerechten heerlijk mals en goed gekruid.
Vriendelijke en snelle service.
Locatie centraal gelegen dichtbij het
station!
Als je een keer lekker afghaans wil gaan eten, dan is Hafiza echt een aanrader! !
Natasja F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke bediening die rustig het werk doet. Heerlijk eten; originele gerechten in prima porties. Echt heel lekker gegeten!
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, het verassingsmenu. Bijzondere smaken en verse producten. In veel gerechten zat koriander, daar moet je wel van houden. Wij vonden het heerlijk!
Doris L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super smaken en enorm veel vegetarische opties. De bediening neemt veel tijd om de gerechten en de ingrediënten uit te leggen. Echt een super avond gehad!
Doris L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Voor ieder wat wils en veel vegetarische opties. Een echte smaaksensatie! Service is goed en de serveerster neemt veel tijd om de gerechten en ingrediënten uit te leggen. Echt een aanrader!
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gisteren met ons gezin bij Hafiza wezen eten en de Afghaanse keuken is heerlijk...echt een aanrader! De bediening was erg vriendelijk en nemen alle tijd voor je. De sfeer is goed ...en je kunt de Afghaanse cultuur proeven als je binnenkomt.Wij komen zeker terug...en de kinderen (12 en 15 jaar) vonden het ook een leuke ervaring en hebben ook genoten van het eten.
Ahmed G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel lekker eten.. aanbevolen!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Altijd benieuwd naar nieuwe restaurantjes in Nijmegen gingen we een kijkje nemen bij dit restaurant. Ziet er niet uit als iets waar je gewoon even binnenstapt en de inrichting is ook niet echt sfeervol, maar ik zou zeker aanraden om toch te gaan. Het eten is namelijk lekker (probeer de pompoen!) en voordelig. We namen 4x het verrassingsmenu en we kregen zoveel lekkere gerechtjes dat het niet meer op tafel paste. Het meisje dat ons bediende was ook erg aardig.
CharlyK .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Super lekker gegeten hier! Het was de eerste keer Afghaans voor mij, maar ik ga hier zeker terug komen. Bediening is heel vriendelijk. Alleen qua sfeer mag het iets knusser van mij.
Kristine N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk Afghaans eten. Ook voor vegetariers een goede keuze. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zou er zeker weer willen gaan eten als ik in de buurt ben!
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten hier is echt lekker! Had nog niet eerder Afghaans gegeten maar het is een aanrader. Mooi restaurant en goede prijs- kwaliteit verhouding, 10/10
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben er woensdagavond met 9 collega`s heerlijk gegeten. De meesten kozen voor het verrassingsmenu, maar ook de andere gerechten vielen in de smaak. De bediening was zeer vriendelijk en omdat het er rustig was konden we elkaar zonder moeite verstaan. Omdat de nieuwe pinautomaat nog niet werkte hebben we via de ING app betaald, maar dat is binnenkort opgelost.
Ik ben zeker van plan daar vaker te gaan eten!
jet L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gisteravond gegeten en had hoge verwachtingen gezien de eerdere recensies. Wellicht was dat niet handig want dan zijn de verwachtingen op voorhand eigenlijk te hoog. drank was niet echt super. keuze uit 1 witte en 1 rode wijn van en niet als te beste kwaliteit. Daarmee was het begin niet al te best. Ik ben vervolgens maar over gegaan op de thee waar ook meer thuishoort in de afgaanse keuken. Het eten zelf was erg lekker met bijzondere smaken. Niet hoogdravend maar een goed prijs kwaliteit verhouding
Dari M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn twee op de donderdagavond. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat is zeker aan te raden. De gerechten waren heel goed op smaak, en doordat wij voor het verrassingsmenu gekozen hadden kregen we een hele goede mix van de gerechten waardoor we van alles geproefd hadden. We komen absoluut binnenkort weer terug!