Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Wi-Fi
9,4
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een absolute aanrader voor wie wil kennismaken met de voortreffelijke gerechten van de Afghaanse keuken. Vriendelijke bediening op het terras, of voor wie wil binnen zitten. Uitleg van gerechten en dat alles voor een heel redelijke prijs.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mooi concept met keuze uit drie verschillende soorten rijstgerechten met naar keuze drie bijgerechten. Hier door ontstaat al snel een soort shared dining/rijsttafel setting. Superlekkere en bijzondere smaken! Ruim voldoende porties en zeer betaalbaar ! De bijgerechten koelden snel af dus zou een richaud hier uitkomst kunnen bieden.
Hier komen wij zeker nog eens terug!
Dimfy C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
tonnie H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We warren er voor de eerste keer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren met een grotere groep en waren zeer tevreden over de smakelijke gerechten. Helaas was de bediening wat onoplettend en weinig enthousiast, en duurde het vrij lang voordat we onze gerechten ontvingen. Bediening vond het niet nodig uit te leggen wat op tafel gezet werd, totdat we er expliciet om vroegen. Kassabonnetjes moesten met de hand worden opgeteld, waardoor het maken van de rekening 25 minuten duurde. Ondanks de goede kwaliteit van het eten, zal ik er om deze redenen niet meer terug komen.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zeer smakelijk gekruide gerechten, flinke porties maar licht verteerbaar, in een prettige omgeving opgediend door zeer vriendelijke, hoffelijke en behulpzame bediening, voor een bescheiden prijs: wij betaalden met 7 personen nog geen 200 euro, inclusief dranken. Echt een aanrader!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, lokatie is wat gewoontjes maar heel smaakvol toch wat leuks van gemaakt. Bediening supetvriendelijk
Heel rustig en ontspannen gegeten, belangrijkste is echter dat het eten indrukwekkend was, subtiel en goed gebalanceerd gekruid, met liefde en zorg bereid!
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Dit was voor ons de eerste kennismaking met de Afghaanse keuken, wat is het lekker! Het eten wordt in een prettig tempo geserveerd door vriendelijke bediening. Het enige puntje van kritiek van ons is dat de beschrijving bij de vleesgerechten net wat te algemeen is om goed te kunnen kiezen. Echt een aanrader!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die alle tijd nam om onze vragen over het eten en over Afghanistan te beantwoorden. Een bezoek is voor herhaling vatbaar.
John H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken en zeker voor herhaling vatbaar! Een bescheiden kaart, maar voldoende keus, ook voor vegetariërs (geen vis). De verschillende gerechtjes boden een grote variatie aan smaakbeleving. De sfeer was aangenaam en de bediening uiterst vriendelijk. Wij gaan zeker een keer terug!
makz K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Een modern authentiek Afghaans restaurant. Het eten werd vlot, maar niet te snel, opgediend en was heerlijk! De bediening is erg lief en verteld graag over de gerechten en ingrediënten. We hebben een hele gezellige avond gehad en komen zeker nog een keer terug!
mounia E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker en je krijgt waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar!
G. V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten. Alles vers bereid. Kleine kaart, maar kom zeker terug. Zeer vriendelijk personeel. Maandagavond was erg rustig, er waren maar twee tafels bezet.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zondag reden wij langs Hafiza aan de Arend van Noorduijnstraat 26 in Nijmegen en besloten spontaan om daar te gaan eten.
Nog maar 10 maanden is dit restaurant te vinden tegenover het ROC en het station van Nijmegen; een goede locatie met voldoende ruimte en een leuk uitzicht.
Wij kozen beiden voor een Afghaans rijstgerecht: de één met lamsschenkel, fijn gesneden wortelen, amandelen en krenten erdoor (Qabeli palaw) ; de ander: rijst met sinaasappel en fijngesneden amandelen . Beiden mochten wij 3 bijgerechten uitzoeken oa gewokte bloemkool stronkjes met een sausje, aubergine, pompoen, spinazie, kipblokjes en/of kalfsvlees stukjes. De schotels waren prachtig opgemaakt en smaakten heerlijk. Het viel ons op dat er voldoende vegetarische gerechten op de kaart stonden. Een lekkere Chileense rode wijn erbij en wij hadden beiden een perfecte avond.
SF W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Gangen werden wel te snel na elkaar opgediend.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk Afghaans gegeten; de menukeuze is niet heel uitgebreid maar de gerechten smaken verrukkelijk. Ook voor vegetariërs heel geschikt. Wij komen graag terug!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ja eten was goed. Voor ons geen 2e x het is toch niet ons restaurant
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
heerlijk gegeten bediening is super.
alles vers berijdt en goede prijs kwaliteit verhouding.
zeker voor herhaling vatbaar.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel bijzonder, alles heerlijk subtiel gekruid, liefdevol bereid. Ook voor vegetariërs genoeg keus, en van dezelfde kwaliteit: je kunt kiezen uit drie verschillende soorten rijst (met amandelschijfjes, rozijnen etc., heerlijk gekruid) en daarbij kun je drie schaaltjes kiezen met verschillende soorten groenten en/of vlees. Ruim genoeg keus uit schaaltjes met gestoofde of gebakken groenten, allemaal even lekker klaargemaakt en gekruid. Ik kwam hier nooit eerder omdat ik dacht dat er weinig vega-opties zouden zijn, maar het tegendeel is waar: de vega-opties zijn juist heel bijzonder, en gelijkwaardig aan de andere gerechten. Terwijl het daar in veel restaurants nogal aan schort...