Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ja eten was goed. Voor ons geen 2e x het is toch niet ons restaurant
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
heerlijk gegeten bediening is super.
alles vers berijdt en goede prijs kwaliteit verhouding.
zeker voor herhaling vatbaar.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel bijzonder, alles heerlijk subtiel gekruid, liefdevol bereid. Ook voor vegetariërs genoeg keus, en van dezelfde kwaliteit: je kunt kiezen uit drie verschillende soorten rijst (met amandelschijfjes, rozijnen etc., heerlijk gekruid) en daarbij kun je drie schaaltjes kiezen met verschillende soorten groenten en/of vlees. Ruim genoeg keus uit schaaltjes met gestoofde of gebakken groenten, allemaal even lekker klaargemaakt en gekruid. Ik kwam hier nooit eerder omdat ik dacht dat er weinig vega-opties zouden zijn, maar het tegendeel is waar: de vega-opties zijn juist heel bijzonder, en gelijkwaardig aan de andere gerechten. Terwijl het daar in veel restaurants nogal aan schort...
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was lekker maar had eerlijk gezegd iets meer verwacht na alle lovende recensies . Inrichting zou zeker iets sfeervoller kunnen en meisje dat ons hielp wat super vriendelijk maar had te weinig verstand van wat ze ze uitserveerde. Hebben wel een leuke avond gehad met goed eten, dus daar ging het om, maar was voor mij geen 9 waard. .
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De supervriendelijke bediening en het ongelooflijk lekkere eten maken dit restaurant een grote aanrader. Zeker een keer proberen dus!
martin C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Nu wel gewend aan chinees, thai en suchi; dit is echt iets anders. Mooi gekruide combinaties. Aardige bediening. Ik kom hier zeker weer eens terug.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Restaurant gevonden door op vegetarisch te zoeken, maar voor vegetariërs viel het nogal tegen. Het driegangen verrassingsmenu was er ook in een vegetarische variant werd vooraf gezegd, maar uiteindelijk kwam er heel veel vlees op tafel en moesten de vleeseters zich inhouden om groente te nemen, anders was er te weinig voor de vegetariers.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het verrassingsmenu maakte zijn naam waar. Van meerdere heerlijke gerechten genoten. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op basis van de vele goede recenties bij Hafiza gegeten. Normaal gesproken verwacht je dan teveel, maar het eten overtrof de verwachting. Zeer bijzonder, smaakcombinaties die ik nog niet eerder ervaren had, en allemaal erg lekker. Ik had een rijstschotel met lamsvlees, spinazie, aubergine en pompoen. Geweldige combinaties van textuur en smaak. Echt een aanrader. de service was ook prima, vriendelijk en alert. Er waren maar een paar tafels bezet, maar met deze kwaliteit zal dat niet lang duren ;-)
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vreselijk lekker eten. Echt heerlijk. Beetje slome bediening. Maar fantastisch lekkere gerechten.
Chafik K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten weer. We komen snel terug
Nelly C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helemaal uit Utrecht was heel de moeite waard goede lokactie dicht bij station
Heel gast vrij een 10 met een griffel
sasnet1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten, gerechten allemaal prima van smaak. Verrassingsmenu tot tevredenheid. Het wachten is wel vrij lang, terwijl het niet druk was. Dat is niet zo erg, maar een klein hapje tijdens het wachten zou wel een aanrader zijn om de ergste trek te stillen. Het meisje van de bediening is erg vriendelijk, echter wist ze niet wat er geserveerd werd, wat voor vlees en wat er allemaal in de rijst verwerkt zat, dat is jammer.
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gelegenheid, heerlijk gegeten. De inrichting / verlichting mag van mij wel een beetje een facelift krijgen. De uitstraling was een beetje somber en donker, en de stoelen direct uit de snackbar. Eten was voortreffelijk en de bediening netjes en informatief. Zeker een aanrader!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Net als Suzanne K.: altijd benieuwd naar nieuwe restaurantjes in Nijmegen. Conclusie: Nijmegen is weer een zeer goed restaurant rijker! Voor ons de eerste keer Afghaans gegeten. Ook hierbij de conclusie: Heerlijk gegeten en kan het iedereen zeker aanraden. We hebben allen het verrassingsmenu gekozen en alles was voortreffelijk van smaak. Sfeer is sober maar staat tegenover dat de bediening zeer vriendelijk is.
Yves C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Superlekker gegeten met partner en vriend. We kregen verschillende soorten gekruide rijst met grote diversiteit bijgerechten met vlees en groenten zodat we die konden uitwisselen. Afghaanse thee met Kardemom paste er prima bij maar een biertje ook wel. Het was een beetje lastig met parkeren (maar het is niet ver van station Nijmegen waar een parkeergarage is). Bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
fantastisch eten! De kinderen, die voor frietjes kwamen, waren ook erg blij met de verrassende smaken...
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. Witte wijn was heerlijk. Jammer alleen dat ze geen Belgische biertjes hebben.
rise V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hadden het verrassings menu. Naast erg lekker en voor ons nieuw was het ook verrassend dat mijn partner en ik allebei een ander voor-- en nagerecht kregen. We hebben ze heel romantisch halverwege geruild. Leuk dat je zo een uitgebreider beeld krijgt van meerdere gerechtjes.
De bediening is top, de barman niet te versmaden!
Leilani S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten????
Rijstgerechten lekker en verfijnd van smaak , vleesgerechten heerlijk mals en goed gekruid.
Vriendelijke en snelle service.
Locatie centraal gelegen dichtbij het
station!
Als je een keer lekker afghaans wil gaan eten, dan is Hafiza echt een aanrader! !