Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

LET OP met vierdaagse (18-21 juli) zijn wij vanaf 14:00 uur geopend. Ook op dinsdag!

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

9,5

Jouw recensie over het restaurant Hafiza

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten, Culinair een aanwinst voor Nijmegen! Het was voor mij de 4e keer en ook deze keer was genoten van de verfijnd gekruide gerechten. De keuze bij de dranken is wel erg beperkt, maar de wijn smaakte uitstekend en combineerde goed bij het eten. Ik zie al uit naar de volgende keer ...
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Smaaksensaties ten top
Leuk lekker en toch goedkoop
Een aanrader dus
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik kende de Afgaanse keuken niet maar ik was aangenaam verrast. Het restaurant is sfeervol met een mooi uitzicht en de bediening was erg vriendelijk.Ik kom zeker nog een keer terug.
c P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dank voor de hulp bij mijn val

Dank
Ashok B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Erg lekker eten, goed op smaak. Zeer net restaurant.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Uitstekend! prima aan te bevelen.
Mooie moderne inrichting en natuurlijk erg lekker eten.
Goede toelichting op de gerechten.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Rijst was erg lekker en de bijgerechten ook. Fijn dat er nu ook een Afghaan in Nijmegen Is!
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg lekker eten, maar waardeloze bediening. Ze waren wel vriendelijk, maar namen geen vieze borden mee, wisten niet wat ze serveerden, kwamen nauwelijks langs, vroegen niet of alles naar wens was en of we nog drinken wilden, waren ons toetje vergeten en het verrassingsmenu slaat nergens op. Je krijgt gewoon een gerecht van de kaart, dus je kunt beter los bestellen.
stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Bijzonder lekker eten;
keuken met heel eigen smaak, verfijnd, heel vers en duidelijk met zorg bereid en gepresenteerd.
Wij gaan zeker terug als wij weer in Nijmegen zijn!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten! Wij gaan hier zeker nog eens terug!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we zijn blij verrast over dit restaurant! Heel erg lekker eten, gezond en mooi verzorgd. Ook zeer vriendelijke bediening! Kortom: ga er eten!
Wij gaan er zeker terug!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heel goed gegeten bij Hafiza. Bijzondere en smaakvolle keuken waar wij nog niet eerder mee hadden kennisgemaakt. Ook voor vegetariërs is dit een enorme aanrader. Service doet een beetje moeilijk over kraanwater (kregen uiteindelijk wel), maar is heel vriendelijk en snel. Kom zeker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
heerlijk gegeten. service was aardig maar beetje terughoudend. de kaart lijkt uitgebreid maar met een paar personen kun je bijna alles van de kaart wel bestellen zodat je een goed beeld krijgt van de Afghaanse smaken. bijgerechten waren allemaal lekker. veel gestoofde groenten met gekruide sausjes. Lam uit de Tajine was ook heerlijk mals en gestoofd met diverse groenten. beetje pit maar niet te heftig. niet Afgaans maar heerlijke witte droge wijn.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met gemengde gevoelens kijk ik terug op mijn bezoek aan Hafiza: het restaurant kan namelijk nog zo veel beter zijn dan dat het nu is. Het eten is werkelijk geweldig: rijst zoals je hem nog nooit geproefd hebt en de lekkerste gerechtjes. De service is vriendelijk en correct, maar soms niet even oplettend. Het lastige punt voor Hafiza zit hem in de sfeer: de ruimte voelt aan als een kantoorruimte en heeft weinig sfeer. Er wordt op nogal hoog volume muziek gedraaid dat je in een club zou verwachten. Daarnaast waren er kinderen in de zaak aanwezig, ik denk van de ober of van een van de koks, die daar gewoon de hele avond rondhingen. Ze probeerden zich echt goed te gedragen door in een hoekje op hun iPad te zitten, maar af en toe begon er toch een te huilen. De ober moest het kind vervolgens buiten zetten om tot bedaren te brengen. Hoewel ik het heel mooi vind als een restaurant een familie-restaurant is, wil je als je een bijzonder avondje uit-eten gaat niet omringd worden door kinderen van de staff: het doet wel af aan de restaurant-ervaring. Dus ik zou Hafiza willen meegeven dat het eten top is, de service goed, maar ik zou echt aanraden te investeren in de sfeer en de ervaring van de klant.
Regina D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Hafiza. Mooi verzorgd restaurant, aardige bediening en superlekker eten; met veel liefde klaargemaakt en erg mooi gepresenteerd op mooie schalen en borden.
Mar-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten . Goede bediening en uitleg over de gerechten. Smaken en geuren waren bijzonder. Aanrader.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was weer een genoegen hier te komen: heel vriendelijk personeel, mooi en zeer goed onderhouden restaurant, verschrikkelijk lekker eten.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Weer eens met vrienden uit eten gegaan, ditmaal om de verjaardag van een van ons te vieren, naar Afghaans restaurant Hafiza. Net zoals bij eerdere bezoeken kregen wij heerlijke, zacht gekruide rijstgerechten met verschillende bijpassende gekruide groenten voorgezet. De linzensoep vooraf is een aanrader! Een deel van ons gezelschap nam het verrassingsmenu, dat net zo lekker en verrassend smakelijk bleek als de andere menuvarianten. Het eten lijkt nogal licht verteerbaar, zodat je ook na drie gangen weliswaar goed gegeten hebt, maar toch geen 'steen op je maag' voelt, De bediening is attent en zeer vriendelijk. De inrichting is ruimtelijk gelaten, zodat ik er ook met een rolstoel goed terecht kon. De prijsstelling is redelijk gunstig; wij betaalden voor een driegangenmenu, wijn en koffie, gemiddeld 38 euro p.p.. Hafiza behoort (na 5 keer uitproberen) voor ons nu tot de top-3 van de Nijmeegse restaurants.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Verrassende gerechten met veel smaak. Kaart niet uitgebreid, maar wel afwisselend. Mooi gepresenteerd.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een zeer gezellige en sfeervolle avond gehad bij Hafiza! Super lekker eten, dat allemaal zeer goed wordt bereid! Later op de avond de kokin en haar dochters nog even gesproken. Lieve mensen die de gasten op een respectvolle en goede manier bedienen.
Wij gaan hier zeker meerdere malen terug komen. Het is een aanrader, zeker als je eens wat andere smaken wilt proberen en houdt van buitenlands eten!