Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

LET OP met vierdaagse (18-21 juli) zijn wij vanaf 14:00 uur geopend. Ook op dinsdag!

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

9,5

Jouw recensie over het restaurant Hafiza

berna V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke combinatie van kruiden, groenten en specerijen. Verrukkelijke rijst, ook zeer goed vegetarisch eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Tasmin T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Alles was goed gekruid, niet heel pittig en erg mals vlees. Niet veel vegetarische opties.
Fraukje R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Bediening is klungelig en niet allert
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
eten is heerlijk. Als de grootte lamp ook gedimd zou zijn dan voelt het ook knusser
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten is er erg lekker....de locatie goed....de bediening zeer vriendelijk...echt een leuk restaurant met goed eten.
Zeker de moeite waard....en weer eens heel iets anders....
myelle W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
we hebben hier heerlijk gegeten , het is een aanrader!
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten viel wat tegen voor de prijs. Kort samengevat: grill was goed, rijst was vrij lekker, maar al met al erg droog. Hebben daarom maar om een sausje voor erbij gevraagd. Brood en salade waren erg saai. Al met al niet heel geslaagd, zeker gezien de hoge prijs.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik at hier nu voor de derde keer, en de kwaliteit is constant hoog: heerlijk, bijzonder gekruid, heel bijzonder. Ook voor vegetariërs een echte aanrader: bij de rijstgerechten kun je 3 bijgerechten kiezen, en tussen die bijgerechten (heerlijk klaargemaakte groentes en vlees) zitten zeker 5 vega opties, allemaal even lekker!
Odette S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De wachttijd was erg lang, maar dat kwam omdat er een grote groep kwam eten en voor ons was. De bediening kwam zich daar uit zichzelf en keurig voor verontschuldigen.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Kleine kaart dus makkelijk kiezen. Lekker gegeten met vrouw en dochter en voor het eerst kennis gemaakt met de lekkere gekruide Afghaanse keuken.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een moderne inrichting die een wat sobere indruk wekt in eerste instantie. Zeer vriendelijk personeel die rustig hun tijd nemen. Op een volle avond zoals deze avond zorgt dat er echter voor dat je op alles lang moet wachten en soms iets teveel je best moet doen om nog wat drinken te bestellen. Dat is wel jammer maar het eten maakt het wachten meer dan goed. De gerechten zijn heerlijk gekruid, vers en geweldig qua smaak. Niet te pittig en zeker ook niet flauw. De hoeveelheden zijn prima. Echt heerlijk gegeten. Hier kom ik graag nog een keer terug dus zeker een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!
De bediening was heel vriendelijk en het is een prima rustige plek voor een goed gesprek.
Daarnaast ook goed betaalbaar dus ook voor een hapje door de week....
samantha L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben Heerlijk gegeten en de bediening was héél vriendelijk. De smaken van verschillende kruiden waren erg lekker. We zijn goed geholpen en goed uitleg gekregen over de gerechten. Ik raad dit restaurant echt aan!!!!
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk ontvangen, vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Heerlijk rijstgerecht met sinaasappelschil en pistache nootjes.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ten eerste was het eten voortreffelijk, niets op aan te merken. De service daarentegen was een beetje jammer. Het meisje had duidelijk weinig ervaring, maar gaf dit zelf ook toe. We moesten lang wachten tot lege borden werden opgehaald en er werd niet opgelet of we nog te drinken hadden. Iets meer aandacht voor de tafels en wat er gedaan kon worden was prettig geweest. Voor het eten zou ik zeker terug komen, personeel kan nog wat aandacht gebruiken.
Huib S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Verassend lekker , informele ontwapenende service, prima gelegenheid om ontspannen wat echt lekkers te eten . De rijstgerechten zijn echt verrassend; Sinaasappel schil, pistache en zoetige rijst lijkt niet de meest voor de hand liggende combinatie bijvoorbeeld maar is heerlijk. Kortom lekkere en verassende "nieuwe " gerechten. Veel vegetarische optisch maar ook de kebab gerechten zijn erg lekker.
Een zeer aanbevelenswaardig restaurant.
Chaimae C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zaterdag heb ik met mijn vriendin kennis gemaakt met de Afghaanse keuken. Heerlijke gegeten, elke gerecht was bijzonder lekker. Het personeel was zeer attent, ondanks de onverwachte drukte zijn wij toch goed geholpen. Leuke sfeer en een echte aanrader om hier te eten. Wij komen zeker terug!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Een restaurant om te onthouden.
latifa E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Bijzondere gerechten! Het sfeer is warm en de personeel zeer gastvrij. Wij hadden voor een verrassingsmenu gekozen, omdat wij niet konden kiezen. Elke gerecht was een voor een bijzonder. Voor herhaling vatbaar!