Hafiza

Arend Noorduijnstraat 26 6512 BL Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Hafiza

Maximaal 5 minuten te lopen naar Centraal Station Nijmegen
  • : In de straat en op CS

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag - zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Rookruimte , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5
Voordelig
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dari M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn twee op de donderdagavond. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat is zeker aan te raden. De gerechten waren heel goed op smaak, en doordat wij voor het verrassingsmenu gekozen hadden kregen we een hele goede mix van de gerechten waardoor we van alles geproefd hadden. We komen absoluut binnenkort weer terug!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Nog nooit zo lekker gegeten. Het ene gerecht nog smakelijker dan het ander. Vriendelijke bediening. Complimenten voor de kok en gastvrouw. Zeker een aanrader.
Thierry P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten van mooie Afghaanse gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Restaurant is net geopend en een echt aanwinst voor Nijmegen. Ik kan iedereen dan ook aanraden hier te gaan eten. Dit moet je echt geproefd hebben.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
prima restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel.
De gerechten zijn puur en eerlijk en niet voorzien van onnodige liflafjes, sausjes e.d.
Een klein kritiekpuntje: De wachttijd was tamelijk lang ( meer dan 1 uur) .
Tip: kaart tijdig uitbreiden! Als we nog een keer gaan ( en dat zullen we doen) dan hebben zowat we de hele kaart gehad.
Thierry P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Geweldige keuken en héél vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Restaurant is net geopend.....dus kom op mensen, hier moet je echt gegeten hebben.
Just E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk en divers gegeten. Mooie smaken en heerlijke rijst. Bediening familiair en spreekt ons met aan met je-en-jij. Even wennen.
Wel koude borden om van te eten terwijl allerlei leuke warme schaaltjes met gerechtjes op tafel komen. Je kan er niet pinnen. Even rekening mee houden.
Berdien K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Alle gerechten waren met zorg bereid en smaakvol. Het was een hele prettige kennismaking met de Afghaanse keuken. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. De inrichting kan wel wat gezelliger, zodat het minder een eetzaal uitstraling heeft. Daarentegen heeft het ook wel weer zn eigen charme en authenticiteit, naast al die übergestylde en hippe decors.
Je kunt trouwens voorlopig alleen met contant geld betalen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vanwege de goede recensies zijn mijn vrouw en ik hier gaan eten, en het is zeker goed en smaakvol. Het lamsvlees was mals en goed gekruid, verse groentes erbij. Mijn vrouw nam een rijstgerecht met bijgerechten en ook dat smaakte goed. De bediening is gastvrij en zorgt goed voor zijn gasten. De keuze is overzichtelijk, en dat is vrijwel een indicatie voor goede kwaliteit.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vanavond met drie volwassenen en een kind gegeten bij Hafiza. Ontzettend vriendelijke bediening en het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. Ik had alles van de kaart wel willen proeven. Wij waren onbekend met de afghaanse keuken en dit was een geweldige kennismaking die zeker voor herhaling vatbaar is. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Amira Fatima I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisterenavond daar wezen eten met familieleden. We werden gelijk goed ontvangen door de sympathieke gastheer en gastvrouw. De sfeer bij binnenkomst voelde heel warm en gastvrij aan. We kregen een uitgebreide uitleg over de gerechten op de menukaart. Uiteindelijk kozen we voor de qabuli Palaw met verschillende bijgerechten en een aantal mixed grill en als voorgerecht de Mantoe (superlekker!) Doordat we er met zo n grote groep waren, hebben we veel van de kaart kunnen bestellen. Het is heerlijk eten doordat er veel verschillende schaaltjes geserveerd worden die je met elkaar kan delen. Het eten hier is verrassend genoeg van hoge kwaliteit en smaakt voortreffelijk! Dit restaurant is zeer geschikt voor gezinnen, families en om met grote vriendengroepenbte komen eten gezien de grote en open ruimte. Dit Afghaanse restaurant is een aanwinst voor Nijmegen, maar ook voor Nederland! Wij komen zeer zeker terug!
Anneke I.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten is zeer zinnenstrelend. Zelden zo verfijnd gegeten! De bediening is heel aardig en de ruimte is ruim opgezet waardoor het ook voor kleine kinderen leuk is...
Marjolein_v_H .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op zondagavond met z'n tweetjes bij Hafiza wezen eten. We kozen mantou als voorgerecht (aanrader!) en ik nam een rijstschotel met bijgerechtjes, vriendlief een grillschotel. Beiden erg goed klaargemaakt, lekker gekruid maar zeker niet pittig. Wél erg lekker!
De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas kun je er (nog) niet pinnen; maar het station (met geldautomaat) is vlakbij. De Afghaanse thee is trouwens ook een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Werkelijk fantastisch gegeten. Zo heerlijk, gevarieerd, zeker niet vet, prachtig opgediend. We hebben er een speciale avond gehad om iets te vieren met een grotere groep en hadden een uitgebreid diner met veel schotels. Zo konden we bijna alle heerlijke gerechten proeven: twee voorgerechten, twee rijst gerechten, vier groentegerechten, een mix van kebab, en we kregen 3 nagerechten. Het was allemaal even lekker. En niet te vergeten in een gezellige sfeer. Kortom een aanrader!!!!!!!!
Noor S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond heerlijk Afghaans gegeten bij Hafiza. Ik heb Mantu met Qabeli palaw besteld. Aan de gastvrouw: bedankt voor deze vermakelijke avond!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten. Dit was de eerste keer voor ons dat we Afghaans aten en het is erg goed bevallen. Het eten was erg lekker en uitgebreid. De bediening was erg aardig. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Ilse T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Super lekker eten. Verfijnde smaken en zeer lekker ook voor de mensen die niet van pittig houden . De bediening is heel erg aardig . Echt een aanwinst voor Nijmegen