Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 17:00 - 22:00

!Ook met vierdaagse geopend

9,3

Jouw recensie over het restaurant Hafiza

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Had een maand van te voren gereserveerd maar bij aankomst bleek dat we niet buiten konden zitten omdat we dat bij de reservering niet hadden aangegeven. Ja een maand van te voren weet je in Nederland nooit welk weer het zal zijn dus hou je daar geen rekening mee. Het was echter goede service geweest als het personeel zelf had bedacht dat mensen die zo ruim van te voren reserveren misschien met mooi weer buiten willen zitten. We moesten helaas binnen zitten, gelukkig kwam vlak voordat we aan het toetje begonnen buiten een tafel vrij waar we plaats konden nemen voor het toetje.
Het heerlijke eten maakte echter veel goed. Het eten was zeer goed van smaak en om van te genieten. Service was okay.
Een goede plek om kennis te maken met de Afghaanse keuken.
J.w.doelman D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prachtige zaak waar super lekker eten wordt geserveerd........ Een aanrader neem vooral het verrassingsmenu
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten! De kennismaking met de Afghaanse keuken was heel verrassend. Gezellige, hardwerkende dames in de bediening die uitleg gaven over de gerechten. We komen zeker terug.
Carla H.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Ik was onbekend met de Afghaanse keuken en vond het verrassingsmenu heerlijk. Een herhaling waard.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Echt prachtige smaken en bijzondere gerechten. Het vlees was geduldig gestoofd en zelfs de rijst erg smaakvol. Hiernaast was de bediening erg aardig en viel het me op hoe druk het was voor een maandag. Goed teken ;)
Ronald D.
Heerlijk gegeten.
Zeer vriendelijke service.
Lucy B.
Een aanrader.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Was een verassingsmenu van de AH actie. Ook een zeer vriendelijke bediening. De inrichting van het restaurant is niet zo sfeervol, maar wij hebben buiten gezeten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prettige sfeer, leuk ingericht en erg lekker, origineel en puur eten. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke en attente bediening.
Tamme S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Mijn vrouw en ik gebruikten hier het AH-menu. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We lieten ons door de kok verrassen. En dat is ons uitstekend bevallen. Het werd vlees bij het voor- en hoofdgerecht. Heerlijk gekruid (niet te scherp). Bij het hoofdgerecht maar liefst 4 overheerlijke bijgerechten. De bediening was vriendelijk en zeker niet opdringerig.
We zullen hier zeker nog een keer terugkomen
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg lekker eten en leuk om verrast te worden met er verrassigsmenu. De aankleding buiten is echter wat kil en nodigt niet uit om gezellig buiten te eten.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Lekker gegeten. We hebben het verassing menu genomen.
Luula S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Jammer we moesten 1 uur wachten tot er de voorgerecht . Ik vond jammer dat er maar ern meisje was die de bediening deed. Eten was lekker .
Reiniernijmegen P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
lekker en verrassend eten.
Wel een beetje weinig
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Onder de indruk van de afgaanse keuken, zeer vriendelijke bediening.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten alles was vol van smaak.
Alleen de inrichting is minder.jammer dat ze 6 euro voor een fles water vragen. Vind als je wijn drinkt mag er wel gratis water bij..
Pook met de ah actie drie gangen voor 29 euro dat is leuk. Maar zonder actie is het wel duur .
Davina B.
Heerlijk gegeten!
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben super lekker gegeten bij Hafiza alles was vers
Zeker een aanrader voor iedereen dit was de eerste keer
Daarom tot de volgende keer