Over het restaurant Hafiza

Afghaanse specialiteiten

In restaurant Hafiza maak je met je hele familie, vriendengroep of collega’s op een ongedwongen manier kennis met de Afghaanse keuken. Het menu is overzichtelijk, maar heeft genoeg ruimte voor uiteenlopende specialiteiten. Behalve uit verschillende grillgerechten kun je ook kiezen uit traditionele rijst- en bijgerechten. Na het diner geniet je aan de bar of in de loungehoek van een lekker drankje, terwijl je nageniet van een voortreffelijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten.
Woensdag - Zondag 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Hafiza

Edith S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten was heerlijk en apart en de service prima. Toen ik vroeg of de muziek wat zachter mocht, werd dat
meteen gedaan. Mooie zaak!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Laagdrempelige amicale sfeer. Overzichtelijke kaart, heerlijke gerechten en mooie porties. De aankleding vonden wij redelijk geslaagd, een hele prestatie in zo'n sfeerloos gebouw met systeemplafond... Zeker voor herhaling vatbaar!
Lien D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, leuke ontdekking van de Afghaanse keuken.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We moesten heel lang wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Het eten was prima, maar niet bijzonder. Voor dat wat we kregen vonden we het te duur.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg lekker gegeten bij Hafiza. Snelle en vriendelijke bediening en niet druk.
Janine O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alles vers en zeer smakelijk.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten is fan-tas-tisch, tegen een geweldige prijs. Service is goed en heel vriendelijk, zij het dat die nog wat onervaren overkomt. Enige verbeterpuntjes zijn klein: bestek is wat simpel/niet stijlvol, ornamenten als planten en beeldjes (e.d.) staan op de verwarming in plaats van op een soort vensterbank (zou mooier zijn), plafond is niet erg sfeervol. Ik zou zeker vaker terugkomen en al helemaal als de sfeer nog wat wordt verbeterd.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Altijd heerlijk eten, je smaakpapillen worden alleen maar geprikkeld
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekkere gerechten, bijzondere keuken, voor ons eerste ervaring. Inderdaad jonge bediening zoals aangegeven. Er waren nu wel genoeg mensen om te helpen, zo te lezen eerder niet.
We hadden wel een misverstand over de aangeboden korting, die zou alleen gelden als je voor 18 uur begint. Kende die variant nog niet dus wel iets om even op te letten.
Maryam R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super lekkere eten en vriendelijke personeel
Peter-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Echt heerlijk eten, fijn gekruid en met veel aandacht bereid. Bediening attent, maar kan professioneler. Decor wat teleurstellend, zeker van buiten gezien. De keuken verdient een betere plek en inrichting.
André H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Bij grote drukte krijgt de (onervaren) bediening het lastig, maar iedereen doet erg haar best en is zeer vriendelijk. De gerechten zijn erg smaakvol; gekruid maar niet te pittig. Altijd een feestje om daar te eten.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Naar mijn mening zou ik een extra personeelslid hebben ingezet, bij de komst van een grote groep als de onze. Daarnaast zat het restaurant verder ook nog vol, dus ontzie je personeel zou ik zeggen... Twee personen die én de bar én de bediening moeten doen...??? Rond 19:30 uur kwam gelukkig iemand uit de keuken de 2 dames bijstaan...
Bij binnenkomst een drankje besteld. Alle kaarsjes waren uit...(sfeer??) Een deel van ons dat ietsjes later arriveerde zat echter na een half uur nog steeds zonder. Na 1,5 uur de vraag of wij mss nóg iets zouden willen drinken. Na 2 uur wachten kon ons verdere gezelschap, dat geen voorgerecht had besteld, ook aanvangen aan zijn/haar hoofdgerecht (de borden v.h. voorgerecht waren echter nog niet uitgehaald). Toen uiteindelijk het hoofdgerecht arriveerde, stonden dus die borden nog in de weg... Uiteindelijk lekker gegeten, maar de rijstgerechten zijn voor een volwassen eter (kwantitatief) aan de magere kant; kwalitatief zeker de moeite waard! Al met al verdienen ze een herkansing...
c W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fijne avond gehad, vriendelijke bediening. Tafel bij de deur was af en toe fris. Gevraagd naar een andere plaats ivm de kou. Was buiten rond vriespunt. Maar dat was niet mogelijk.
De tafel achter ons is de hele avond leeg gebleven. Mogelijk gereserveerd?
Jammer dat die niet werd aangeboden toen bleek dat die tafel beschikbaar was.
Kom zeker terug, eten is heerlijk.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Punt van verbetering is de flow (vergeten drankjes en per abuis verkeerde tafel het gerecht gezet), maar dit valt weg tegen de vriendelijkheid en het lekker eten !
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en goede entourage. kaart beperkt, bijgerechtjes aan de kleine kant gezien de hoeveelheid rijst die je krijgt.
John A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk smaakvolle gerechten!
Helaas maar 1 soort rode wijn (Cabernet Sauvignon) die niet zo goed paste bij de kaart.
We hebben genoten!
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, alles was goed op smaak, De kaart geeft de gelegenheid om voor een acceptabele prijs vele kleine bijgerechten te combineren met het hoofdgerecht waardoor je de verschillende smaken van de Afghaanse keuken kunt proeven. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. voor herhaling vatbaar!
Sieta D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Smaken prima, jammer dat de groenten niet vers zijn. Hakpotjes prima, maar niet voor restaurant. Dit kan beter.