Haesje Claes

• Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Genial
F J M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een oer-Hollands restaurant, zeer geschikt om met buitenlandse gasten te komen eten. De lunch verliep prima, met heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Bij het opnemen had de ober alleen niet goed in de gaten dat sommigen alleen een voorgerecht namen en anderen een hoofdgerecht, met de intentie dat allemaal tegelijkertijd uitgeserveerd te krijgen. Maar toen dat duidelijk werd is direct moeite gedaan de "schade" te herstellen, met een extra schaaltje friet als compensatie. Hulde!
Berna D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten!!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant gaan er geregeld naar toe
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een aantal weken terug zijn we hier met Spaanse gasten gaan eten, ze wilden graag de NL keuken leren kennen. Nu staat deze keuken over het algemeen niet te boek als een verfijnde hoogstaande culinaire ervaring, dus mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen. Als voorgerecht hadden we gerookte paling, waarvan de smaak goed was, maar die niet al te best gefileerd was, er zaren harde stukjes in. De paling werd gepresenteerd met een hoop onnodig garnituur. De hoofdgerechten vielen zwaar tegen. Een disgenoot had varkenshaas, die we hebben teruggetuurd omdat dit doorgebakken en taai was. helaas was de tweede poging niet beter. Zelf had ik een zalmmoot - helemaal doorgebakken en droog - met bearnaisesaus die uit een pakeje leek te komen. Mijn Spaanse gasten hadden het stooflapje met rode kool. Ook dat is niet opgegeten, machtig, rode kool leek vaak te zijn opgewarmd. Mijn vegetarische gast kreeg aardappel puree met wat groenten en een deel van een kroket op haar bord. het leek wel een kliekje, en het smaakte ook niet goed. We werden geholpen door 3 serveersters, waarvan er 1 erg vriendelijk was, de anderen waren onbeschoft en niet vakkundig. Al met al was de avond een zeer teleurstellende ervaring.
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Gezellige ouderwetse hollandse setting en vriendelijke bediening. Het eten was ook erg lekker en een leuke aanrader om buitenlandse gasten kennis te laten maken met de Hollandse pot.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Ik had het menu op internet gezien en geconstateerd dat ze zeetong hadden voor € 27,50. Op het menu in de zaak stond echter dat het 2 slibtongetjes waren dus dat viel me een beetje tegen. Ik ging toen voor de doradefilets. En eerlijk is (h)eerlijk: dat was een goede keus. Lekkere filetjes met o.a. zeekraal, asperge en aardappelpuree als bijgerecht. Grappig om te zien dat er een hoop buitenlanders achter een bord hutspot met rookworst en bal gehakt zaten. Reserveren is aan te bevelen want om 19.30 was het helemaal vol en het is toch geen kleine zaak.
Jovanka C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Perfect!
Soufian H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Le personnel est top ! De plus on y mange très bien !
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
tikje toeristisch
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij waren hier met gasten uit Rusland. Leuke inrichting, goed eten. Niet speciaal, maar erg gezellig.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Snelle en vriendelijke bediening. Lekkere jachtschotel.
Avi G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik en mijn buitenlandse gasten hebben wel genoten van het eten. Echt Lekker "oer" Hollandse gerechten. ????
Jantineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
was door omstandigheden te laat en was totaal geen punt we konden plaats nemen en was gezellig en goede bediening belangstelling in de gasten
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten met gezelschap van 6 personen. En leuke actie van 50% korting op de totale rekening !
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een verrassend leuk restaurant. Het is lastig een keuze te maken uit de zeer uitgebreide menukaart. Er staan zoveel lekkere gerechten op.
We hebben ontzettend genoten en heerlijk gegeten. We gaan zeker terug komen.
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het was de eerste keer maar kom zeker terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij komen al vele jaren bij HC, heerlijk eten, snelle service, gegarandeerde kwaliteit, en constante heerlijke bereiding. De ambiance is fantastisch, nooit veranderen! HC is voor ons de constante factor in het uit eten gaan in Amsterdam!

Joyce en Peter Hageman
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
aardige bediening, ontspannen sfeer. Rustig in een hoekje van de lunch/diner genoten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Meer dan voldoende en vriendelijke bediening.