Haesje Claes

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Haesje Claes

Tjitze P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Alsof je bij je oma aan tafel zit. Prima eten. Fijn en hartelijk personeel. Aanrader.
Christa T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
De bediening was heel vriendelijk, het eten goed en de inrichting een beetje oubollig, maar dat bepaalt de sfeer wel ten goede. Het hoirt erbij. Wij hebben het heel gezellig gehad bij Haesje Claes.
Dick En Gerdien D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Leuk restaurant waar iedere toerist naar toe moet.
K W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
excellent! Dank u!
Miguel Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Ambiente perfecto
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zo heerlijk gegeten en ook zulke persoonlijke en vriendelijke bediening. Ook bloedworst dat ik al jaren niet gegeten had staat weer bovenaan op het menu bij ons. Ook gelukkig geen muziek. Een aanrader.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Excellent!
Anni N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
La comida típica holandesa, un lugar interesante. Vale la pena
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijke Hollandse pot. In oude herberg sfeer. Druk maar vlotte service. Reserveren aan te raden, er kan een rij bij de deur staan.
veronica D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Genial
F J M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een oer-Hollands restaurant, zeer geschikt om met buitenlandse gasten te komen eten. De lunch verliep prima, met heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Bij het opnemen had de ober alleen niet goed in de gaten dat sommigen alleen een voorgerecht namen en anderen een hoofdgerecht, met de intentie dat allemaal tegelijkertijd uitgeserveerd te krijgen. Maar toen dat duidelijk werd is direct moeite gedaan de "schade" te herstellen, met een extra schaaltje friet als compensatie. Hulde!
Berna D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten!!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant gaan er geregeld naar toe
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een aantal weken terug zijn we hier met Spaanse gasten gaan eten, ze wilden graag de NL keuken leren kennen. Nu staat deze keuken over het algemeen niet te boek als een verfijnde hoogstaande culinaire ervaring, dus mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen. Als voorgerecht hadden we gerookte paling, waarvan de smaak goed was, maar die niet al te best gefileerd was, er zaren harde stukjes in. De paling werd gepresenteerd met een hoop onnodig garnituur. De hoofdgerechten vielen zwaar tegen. Een disgenoot had varkenshaas, die we hebben teruggetuurd omdat dit doorgebakken en taai was. helaas was de tweede poging niet beter. Zelf had ik een zalmmoot - helemaal doorgebakken en droog - met bearnaisesaus die uit een pakeje leek te komen. Mijn Spaanse gasten hadden het stooflapje met rode kool. Ook dat is niet opgegeten, machtig, rode kool leek vaak te zijn opgewarmd. Mijn vegetarische gast kreeg aardappel puree met wat groenten en een deel van een kroket op haar bord. het leek wel een kliekje, en het smaakte ook niet goed. We werden geholpen door 3 serveersters, waarvan er 1 erg vriendelijk was, de anderen waren onbeschoft en niet vakkundig. Al met al was de avond een zeer teleurstellende ervaring.
Anja N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Gezellige ouderwetse hollandse setting en vriendelijke bediening. Het eten was ook erg lekker en een leuke aanrader om buitenlandse gasten kennis te laten maken met de Hollandse pot.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Ik had het menu op internet gezien en geconstateerd dat ze zeetong hadden voor € 27,50. Op het menu in de zaak stond echter dat het 2 slibtongetjes waren dus dat viel me een beetje tegen. Ik ging toen voor de doradefilets. En eerlijk is (h)eerlijk: dat was een goede keus. Lekkere filetjes met o.a. zeekraal, asperge en aardappelpuree als bijgerecht. Grappig om te zien dat er een hoop buitenlanders achter een bord hutspot met rookworst en bal gehakt zaten. Reserveren is aan te bevelen want om 19.30 was het helemaal vol en het is toch geen kleine zaak.
Jovanka C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Perfect!
Soufian H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Le personnel est top ! De plus on y mange très bien !
Ek V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
tikje toeristisch
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij waren hier met gasten uit Rusland. Leuke inrichting, goed eten. Niet speciaal, maar erg gezellig.