Haesje Claes

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Haesje Claes

jantineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
was door omstandigheden te laat en was totaal geen punt we konden plaats nemen en was gezellig en goede bediening belangstelling in de gasten
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten met gezelschap van 6 personen. En leuke actie van 50% korting op de totale rekening !
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een verrassend leuk restaurant. Het is lastig een keuze te maken uit de zeer uitgebreide menukaart. Er staan zoveel lekkere gerechten op.
We hebben ontzettend genoten en heerlijk gegeten. We gaan zeker terug komen.
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het was de eerste keer maar kom zeker terug.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij komen al vele jaren bij HC, heerlijk eten, snelle service, gegarandeerde kwaliteit, en constante heerlijke bereiding. De ambiance is fantastisch, nooit veranderen! HC is voor ons de constante factor in het uit eten gaan in Amsterdam!

Joyce en Peter Hageman
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
aardige bediening, ontspannen sfeer. Rustig in een hoekje van de lunch/diner genoten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Meer dan voldoende en vriendelijke bediening.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We waren met z,n vieren en hadden allemaal een ander hoofdgerecht en nagerecht. Alle 4 lekker en goed
Anh D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed gegeten.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer vriendelijke en opgewekte bediening. Ongewoon voor Amsterdam.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het is een heerlijk restaurant. De bediening is geweldig: correct, gevat, hulpvaardig, bereidwillig, adequaat.
De gerechten zijn goed, smakelijk en worden mooi opgediend.
We hebben genoten.
yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ik had eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen. Al helemaal niet toen we erachter kwamen dat dit restaurant vooral groepen toeristen trekt. gelukkig werden mijn partner en ik in een rustig gedeelte van het restaurant geplaatst waar we elkaar prima konden verstaan en het redelijk rustig was.
De bediening was uiterst vriendelijk, persoonlijk en enthousiast. De drankjes en het voorgerecht waren er snel. de garnalencocktail van mijn man was prima, de carpaccio die ik had iets minder. het hoofdgerecht duurde wat langer omdat er een fout in de keuken was gemaakt. Maar uiteindelijk kregen we twee prima hoofdgerechten. Mijn vis was goed bereid, de kalfslever met spek, ui en appeltjes was smakelijk maar had iets meer spekjes mogen hebben.
De bediening had opgevangen dat mijn man jarig was. Met het dessert werden we verrast door een stoet zingende obers die het met sterretjes verlichtte toetje kwamen serveren. Heel attent en grappig. Kortom we hadden een leuke avond in een oud-Hollandse sfeer.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
goed eten voor een heel redelijke prijs
mieke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten met drie vriendinnen, waarvan er twee Haesje Claes niet kenden ; een adres waar je altijd weer terug komt!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het menu biedt een ruime keuze aan Hollandse gerechten en desserts. We werden bediend door een bijzonder sympathieke, vrolijke dame, echt heel fijn, maar ook het overige personeel is heel vriendelijk. Gemoedelijke losse sfeer, een perfecte plek om met vrienden een leuke avond door te brengen met lekker eten.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk Hollands gegeten op een toplocatie!
tini V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijke witte wijn en de gerechten verrassend en fijn van smaak.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed gegeten, vriendelijke bediening, smaakvol oud-Nederlands ingericht.
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De 50% korting actie van iens was super. Op het laatste moment hebben we gereserveerd en konden toch nog terecht. Eten is niet culinair maar gewoon erg smakelijk. Houd er rekening mee dat het een toeristen trekpleister is vanwege het oudhollands karakter.Het is op een vrijdag echt enorm druk! Wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bij Haesje Claes kun je niet op een of twee maar op drie plekken naar binnen: via de ingang aan de Spuistraat, de Nieuwezijds en via de steeg die beide straten met elkaar verbindt. Eenmaal binnen volgt een waar labyrint bestaande uit zeven zalen verdeeld over twee etages. Wij zaten in de tegelzaal. Nu heb ik ze natuurlijk niet allemaal gezien maar deze ruimte ademde Amsterdamse en Hollandse historie. Wellicht een verklaring voor de lange rij toeristen bij de ingang die probeerde een tafeltje te bemachtigen. Ondanks de grote drukte was de service
vriendelijk en verliep alles vlekkeloos. Ik had het visbord vooraf en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht: twee uitstekende gerechten. Ik kom zeker terug!