Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Rhoman H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima tentje om informeel even lekker wat te eten.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een restaurant op dat er apart uitziet op een bijzondere plek. Akoestisch is de halfronde hal echter een monster. Het lijkt binnen een kippenhok en de muziek was slechts sporadisch te horen.
Op het eten was echter niet veel aan te merken. Het voorgerecht, het gestoomde broodje met hoisin kip was erg lekker. Ook mijn vriendin, die de Thom kha kai salade had, was erg tevreden. De witte wijn van die mijn vriendin voorgeschoteld kreeg was lauw, die is snel vervangen door een goed, koud glas wijn.
Als hoofdgerecht had ik zelf de Black Angus hamburger en mijn vriendin de Black Angus steak. Opnieuw erg lekker, al was de steak medium, terwijl er om rood was gevraagd. Het nagerecht, de versgebakken chocolate chip cookie met vanilleijs en caramelsaus veel bij ons beiden erg in de smaak en die was ook in een ogenblik verdwenen. De bediening was erg vriendelijk en stond eerder te vaak aan de tafel dan te weinig.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gister voor het eerst geweest. Hier heengegaan om het kindvriendelijke aspect in combinatie met lekker eten. Dit laatste was helaas absoluut niet het geval. Het eten was erg slecht! Op het borrelbrood met gesmolten brie na. Wij waren er rond 18:00 en er werd ons drie keer gemeld dat iets van onze bestelling op was: Eerst de pompoenchurro's, daarna de terriyaki kipspiesjes en vervolgens de kinderhamburgers. Drie keer heeft iemand van ons dus iets anders moeten kiezen omdat ze zo vroeg op de avond al nee verkochten! Erg slecht, maar goed. Vervolgens was de tarbotine echt heel erg slecht, geen smaak, totaal drooggebakken. De mosselen waren helaas al net zo slecht, droog en smaakloos. Ook de hamburger waarvan je zou denken dat er weinig fout kan gaan, was slecht. Daarnaast was 1 van de serveersters echt absoluut niet gemaakt voor het beroep. Ze stond steeds met een chagrijnige verzuchte uitstraling aan tafel, ze leek weinig zin in haar werk te hebben. De overige twee serveerders waren gelukkig wel vriendelijk, maar het opnemen van de bestellingen duurde eeuwig lang. De kaart moesten we zelf om vragen omdat we die maar niet kregen. Echt ontzettend jammer! We gingen met hoge verwachtingen heen voor mijn verjaardagsetentje, maar ik kwam wat beteuterd thuis. Voor ons dus jammer genoeg 1 keer en nooit meer!
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit is een prima restaurant waar je met kleine kinderen heen kunt. Er is een aparte ruimte waar kinderen kunnen spelen en zelfs een disco.
Het menu is gevarieerd ook voor de kinderen.
Wij hebben heerlijke hapjes vooraf gehad. Jammer dat de pompoen churros er niet meer waren, maar de nachos hebben het goed gemaakt! Het hoofdgerecht met vis en gnocchi is zeker een aanrader!
Dit is zeker een restaurant waar wij terugkomen.
aaltjedejong2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dat het op zaterdagavond druk en rumoerig is, is gunstig, maar in de grote hal is het geluidsniveau niet prettig. Gelukkig mogen we verhuizen naar een tafel in het lage deel. Helaas is het daar erg koud door de opengaande deur. Het is eten arriveert vlot, maar de drankjes is een probleem. Als tijdens het hele driegangen-menu nooit iemand vraagt of je nog wat wil drinken, lijkt mij dat niet goed. Met veel moeite een 2de consumptie gekregen. Een 2de koffie kostte zoveel tijd dat we maar zijn weg gegaan. Het eten was redelijk (met uitschieters naar boven). Wij hebben ondanks alles een leuke avond gehad. En heel gunstig: het personeel reageerde goed op mijn minpunten , toen ik ze die bij het afrekenen vertelde.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Je kan duidelijk opmerken dat het restaurant gericht is op families, hier bedoel ik mee dat er veel kinderen waren en ook huisdieren. Het eten was niet heel bijzonder maar prima voor een leuk avondje eten met de familie. Het was er behoorlijk koud vanwege een deur in de keuken die af en toe open stond. Personeel was behulpzaam en vriendelijk, vroeg steeds of alles in orde was en of we nog wat te drinken wilde.

Al met al wel een gezellige avond gehad! Voor herhaling vatbaar? Nee.
Jurn W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH bonnen a la carte gegeten: lamsspiesjes, pompoen/salie ravioli, mosselen, borrelbrood, quinoa salade, paling kroketjes, pompoen soep, chocolate chip cookie, cheesecake. Aller was van prima kwaliteit. Het was binnen lekker warm (dat is blijkbaar opgelost). Om half acht was het wel erg rustig in het restaurant, we waren nog de enige gasten, maar dat is ook wel eens lekker. Parkeren gratis op parkeerplaats direct naast het restaurant. Kortom, een prima beurt.
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Grote keus aan lekkere en bijzondere borrelhapjes.
Goede sfeer en ideaal met kinderen!
Voor herhaling vatbaar.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor- en nagerecht waren uitstekend. De hoofdgerechten (vis, risotto en hamburger) vonden we alle vier matig. De risotto had weinig smaak, de vis was aangebakken en de hamburger miste ook smaak. Daar en tegen waren de voorgerechten, o.a. palingkroketjes en het nagerecht uitstekend. Maar als je met kinderen bent is dit een absolute aanrader. De kinderen krijgen bij het voorgerecht hun gerecht en kunnen daarna heerlijk spelen en nu zelfs schaatsen. Hoe leuk en vooral handig. Wat wel enorm leuk was dat elke tafel een lootje mocht trekken vanwege het nieuwe jaar. Zo simpel en zo klantgericht. Als het niveau van het hoofdgerecht wordt verbeterd is het een topplek.
Guy K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Decor was leuk. Sfeer daardoor ook gezellig. Menu stelt niets voor en is erg standaard. Eten is mwah. Heb uiteindelijk niet kunnen genieten. Pluspunt is kindvriendelijkheid.
Reina B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo'n slechte lunch gehad. Ik had een broodje pikante kip, dit bleek droog brood te zijn met gebakken kipstukjes en daaroverheen chilisaus gekwakt. Mijn man kreeg een broodje zalm waar een hele kwak saladesaus op was gegooid. De kinderen hadden taaie en droge poffertjes. Zelfs de koffie was niet te drinken. Nooit meer naartoe. Haddock doe svp iets aan het eten. Jullie locatie is leuk.
m V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De bediening doet zn best om het leuk en gezellig te maken. Het is vooral een middag restaurant, later opd e avond wordt het wat (erg) rustig
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten wat erg neutraal. Na een opmerking hierover werd daar wel direct wat mee gedaan.
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een plek om terug te komen, later op de dag, als er geen kinderen meer zijn. Heel aangenaam toeven dan. Heel relaxte mensen in de bediening
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben bij Haddock gegeten met de AH actie. Geen gedoe met een apart menu, maar gewoon a la carte - heel fijn.
De sfeer is lekker ontspannen, er is ruimte zat en de ligging is mooi. Het was alleen vrij koud in het restaurant, waardoor we langzamerhand steeds minder comfortabel zaten. Aan de sjaals en vesten om ons heen te zien, waren wij niet de enige.
Maar afgezien daarvan, hebben we prima gegeten. Uiterst vriendelijke - zij het wat verstrooide bediening. De voorgerechten waren super, hoofdgerechten prima, nagerechten wat teleurstellend. Al met al een dikke voldoende voor het eten.
Kortom, leuk gegeten op een mooie plek langs het IJ. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.
KaartjeP Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit was de tweede keer, bij Haddock en de keuken wordt steeds beter! De kaart is een tikkie veranderd en dat maakte kiezen er niet makkelijker op...eenmaal gekozen vonden we de pulled pork heerlijk zacht en lekker gekruid, (een minpuntje: waarom is dit geen hoofdgerecht? Heerlijk) de lams- en kipspiesjes lekker en op brandende kooltjes opgediend (lekker roostersmaakje) wat met een hangopsausje erbij een goede combi was. -en wat een lekkere knoflook popcorn daarbij. Ook de black angus hamburgers op stevig brood en bijgeserveerde patat precies goed. Heerlijk.
Bediening echt vriendelijk en niet opdringerig, ze waren er gewoon op de juiste momenten of gaven aan dat ze er zo aankwamen -wat ze dan ook deden.
Echt het enige minpuntje: de vloer was zo koud! We hadden alledrie koude voeten. We hadden het ervoor over.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk hip restaurant. Er hangt een fijne sfeer. Je kan er goed parkeren. Het heeft een groot terras (voor buitenfeesten) en menu met veel visgerechten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik had vooraf aangeven dat ik bij het raam wilde zitten maar helaas zat het hele restaurant bom vol en hier hadden ze geen rekening mee gehouden. Snel een plekje voor ons geregeld maar gelukkig was het eten heerlijk en de service zeer vriendelijke. Leuk voor families met kleine kinderen , wel zeer rumoerig maar na 20.30 is het doodstil (alle kinderen naar bed :)). Zeker een aanrader!
Imke N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een geweldige plek om met je kinderen te eten.
Het eten is lekker maar wel prijzig.
Hier gegeten met de Albert Heijn bon. Dat was het meer dan waard.
De bediening is heel vriendelijk. Wachttijd was lang maar kregen van alles van het huis.
Ik kom hier zeker terug met mijn kinderen.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening was super vriendelijk! De sfeer erg gezellig, de akoestiek maakt het wat rumoerig. Het was alleen wel erg jammer dat deze keer het Chocolate Chip Cookie op was, drie personen hadden zich hier erg op verheugd! Hopelijk volgende keer weer!