Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Haddock Amsterdam

E. R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een fantastische plek voor kids! Lekker kunnen lunchen terwijl t grut zichzelf vermaakte in de verwarmde speelkamer boordevol speelgoed. Echt top! De lunch gerechten waren prima, geen poespas geen rechttoe rechtaan wat er op de kaart stond. Bediening was nieuw en daardoor niet altijd attent.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Fijne plek om lekker te eten, prima ambiance, attente bediening. Kortom mooie avond.
E V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
vriendelijke en vlotte bediening, We kwamen ivm de restaurant actie. Twee diners voor de prijs van één. Maar omdat we samen één overheerlijk toetje namen (cheesecake met frambosesaus!) werd er ook zomaar op een koffie 50% korting gerekend! Klasse hoor!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige hangout voor jonge gezinnen met een enorm terras en goed klaargemaakte lekkere gerechten voor een prima prijs! Leuke bediening!
Dascha Y.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanwinst voor de omgeving. Verrassende gerechten, ook voor dieetwensen veel keuze. Ongedwongen, gezellig en leuk personeel met kennis van zaken! Wij komen zeker terug. Locatie is top! En.... zagen wij nou een pizza oven buiten.....
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met ah bonnen goed gegeten tegen een lage prijs.
Diverse kleine voorgerechten gekozen en gedeeld. Zeer smaakvol.
Risotto hoofdgerecht iets minder, maar de vis en gninochi waren prima.
Bediening vriendelijk en attent.
Het was wel watvstil, maar daar hebben we geen last van gehad.
marion T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
vond het een leuke plek en personeel heel aardig...
aardappeltjes wat aan de vette kant, verder vond ik het een fijne plek om te eten.
groene asperge G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
fijne sfeer, lekker eten en goede service. vrienden van ons uit zuid Afrika vonden het geweldig en waren onder de indruk van de gastvrijheid. Dit is zeker een aanrader.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima plek, leuke locatie, lekker eten en geweldige bediening! Eelat is geweldig. Ik kom hier graag terug. We aten met 8 personen hier en ik heb niets aan te merken op het verloop van de avond, het eten en de service. ZFijne ervaring.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hebben met zes personen en een hond de verjaardag van onze zoon gevierd. Hadden ook nog wat AH vouchers maar die hadden geen invloed op de keuzemogelijkheden.
Deze avond was er ook een groot personeelsuitje hetgeen voor wat extra geluid zorgde.
Op de snelheid van de keuken had dit geen invloed, complimenten.
We hebben een echt heerlijke avond gehad, heerlijk eten, leuke locatie en bovenal perfecte en aardige bediening.
Zeker de mevouw/meisje die ons bediende.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij zijn hier hartelijk ontvangen. Een zeer ontspannen en casual plek. Gewoon relaxed. Lekker eten en voor de kinderen genoeg vermaak. Zoals de kinderdisco op zaterdag.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben goed gegeten; het geluid is duidelijk aanwezig! Een heerlijk restaurant om op het terras zitten en ontzettend vriendelijk personeel!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kindvriendelijk restaurant, leuke activiteiten, waaronder koekjes bakken. Goed eten en betaalbaar. Een absolute aanrader!
B B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Fijne plek, zeer casual, hele vriendelijke bediening, super services, niets was een probleem. Kortom een lekker hangout plek met erg lekker eten!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige omgeving. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Goed kontakt met buiten door de vele ramen. Uitzicht op het ij.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg prettige zaak, met opvallend vriendelijke en behulpzame bediening. Relaxte omgeving, heerlijk ook om buiten te zitten, perfect met kinderen maar ook zonder, want niemand heeft dankzij de ruimte last van elkaar. Dikke pluim voor de 2 jongens die ons bedienden! Bedankt voor een fijne avond.
fw.richter R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prentieloos maar precies goed voor zo maar even een klein gezellig etentje met 2 personen. Vriendelijk personeel in ongedwongen sfeer. Hadden geen speciaal AH restaurant actie menu maar we konden alles van de kaart kiezen, zowel voor en hoofdgerecht en dessert. Beperkte keus maar voldoende. Regelmatig even een babbeltje met de bediening die steeds even kwam vragen of het naar wens was. En dat was het zeker. Value for money. De prijs was gewoon alles gedeeld door twee vanwege de AH actie. We koemn graag weer een keer terug.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke locatie, heerlijk buiten kunnen zitten. Goed gebakken dorades. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gezellige tent. Jammer dat van de kleine kaart er al twee gerechten uitverkocht waren. Daar moet iets aan gedankt worden. Het personeel is prima.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. We mochten gewoon van de kaart kiezen en rekenden dan 50% voor het gerecht af. Flexibele oplossing! Prettige bediening en leuke omgeving.