Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Els H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gezellige tent. Jammer dat van de kleine kaart er al twee gerechten uitverkocht waren. Daar moet iets aan gedankt worden. Het personeel is prima.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. We mochten gewoon van de kaart kiezen en rekenden dan 50% voor het gerecht af. Flexibele oplossing! Prettige bediening en leuke omgeving.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag hier wezen eten 's avonds. Wat een teleurstelling was dat! We moesten enorm lang wachten op zowel de drankjes als het eten. Als argument werd aangedragen dat ze niet verwacht hadden dat het zó druk zou worden. Nou, het was moederdag (...) en het was er bovendien niet vol. Dat moet je met 4 mensen in de bediening prima kunnen handelen, maar die leek dan ook maar weinig haast te hebben, (de jongeman die onze tafel bediende liep sloffend door het pand) en in de keuken heb ik ook weinig vlotte bewegingen gezien.
Vooraf namen we de gefrituurde pulpo en de tortillachips met gesmolten kaas, quacemole en crème fraiche. De pulpo was hard en taai en lag fantasieloos op een klein bordje met rucola en mayonaise. Als hoofdgerechten hadden we de mosselen en de hamburger. De hamburger leek net een stuk droog karton en de mosselen waren superklein en smakeloos. De 'frisse salade' was slap en de sausjes waren ingedroogd. Ik vroeg me af of die al de hele middag zo stonden. De verklaring die gegeven werd hiervoor was dat ze onder de warmte-lamp hadden gestaan. De sla dan waarschijnlijk ook; geen goede plek om dat zo lang daar neer te zetten lijkt me? De kinderen hadden van het kindermenu een kroket en vissticks met friet. De vissticks leken me direct uit een iglo-verpakking te komen. Jammer. Zo moeilijk is het niet om zelf een visstick te maken.
Het vieze bestek wat ik moest omruilen en de viezigheid die onderin de karaf water bleek te dreven, maakten deze misser wel compleet.
De nagerechten hebben we niet meer aangedurfd en dus maar overgeslagen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gegeten voor de verjaardag van mijn vrouw, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en fijne sfeer.
Blijkbaar had de bediening opgevangen dat het om een verjaardag ging en had als verrassing een vuurwerkje op het dessert geregeld, super lief!
Wij komen zeker terug!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Laat ik het zo zeggen: het personeel kan nog wel wat training gebruiken. Zeer inefficient qua opnemen bestellingen maar ook qua uitserveren. Bij de drankjes ging het al mis, onze ober moest na 10 minuten zelf de drankjes maar pakken want de bar was er nog niet aan toegekomen. Voorgerechten op tijd maar klein en te duur (7 kleine dobbelsteen sized voor EUR 9). Kids menu hamburger okay, spaghetti voor kids niet te eten. We hadden gevraagd om spaghetti met saus apart. Nou, dat ging maar de spaghetti had verder niets (geen olie, geen knoflook) en werd geserveerd met cheddar. Really?? Kleine portie ook. Kregen we oude kaas als vervanger voor Parmezaan. Afijn. Poussin net aan gaar, mossels te gaar. Op dat moment hadden we geen zin meer in discussie met personeel. Betaald en weggegaan. Als je lage eisen hebt qua eten en bediening en je komt alleen omdat je kids daar kunne spelen, dan is het een goede plek, anders is er nog zo veel beters in Amsterdam.
Dolly7 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Vanwege het jubileum van ons bedrijf hebben we een feestje gegeven bij Haddock. Genoten van het heerlijke walking diner en de gemoedelijke sfeer. Personeel was heel vriendelijk, dacht helemaal mee en heeft er zo voor gezorgd dat we een fantastische avond hebben gehad. Dank je wel team Haddock!
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super gezellige plek met fijne, aangename bediening. Heel lekker en vers gegeten. Daarbij komt dat onze dochter van 2 zich fijn heeft vermaakt zonder dat er iemand zich aan stoorde of te kennen gaf dat ze liever geen kinderen zien. We komen heel graag snel terug met kinderen, voor hen is het hier (net als voor de ouders) een feest!
Bastiana S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel eerlijk, het eten kwalieit en porties viel tegen . Plus punt was. ...wij hadden twee kinderen bij ons(7 en 3.5 jaar) en voor hen was was er veel leuks, o.a. het voetbalspel de TV, het speciale kindermenu.
Rhoman H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima tentje om informeel even lekker wat te eten.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een restaurant op dat er apart uitziet op een bijzondere plek. Akoestisch is de halfronde hal echter een monster. Het lijkt binnen een kippenhok en de muziek was slechts sporadisch te horen.
Op het eten was echter niet veel aan te merken. Het voorgerecht, het gestoomde broodje met hoisin kip was erg lekker. Ook mijn vriendin, die de Thom kha kai salade had, was erg tevreden. De witte wijn van die mijn vriendin voorgeschoteld kreeg was lauw, die is snel vervangen door een goed, koud glas wijn.
Als hoofdgerecht had ik zelf de Black Angus hamburger en mijn vriendin de Black Angus steak. Opnieuw erg lekker, al was de steak medium, terwijl er om rood was gevraagd. Het nagerecht, de versgebakken chocolate chip cookie met vanilleijs en caramelsaus veel bij ons beiden erg in de smaak en die was ook in een ogenblik verdwenen. De bediening was erg vriendelijk en stond eerder te vaak aan de tafel dan te weinig.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gister voor het eerst geweest. Hier heengegaan om het kindvriendelijke aspect in combinatie met lekker eten. Dit laatste was helaas absoluut niet het geval. Het eten was erg slecht! Op het borrelbrood met gesmolten brie na. Wij waren er rond 18:00 en er werd ons drie keer gemeld dat iets van onze bestelling op was: Eerst de pompoenchurro's, daarna de terriyaki kipspiesjes en vervolgens de kinderhamburgers. Drie keer heeft iemand van ons dus iets anders moeten kiezen omdat ze zo vroeg op de avond al nee verkochten! Erg slecht, maar goed. Vervolgens was de tarbotine echt heel erg slecht, geen smaak, totaal drooggebakken. De mosselen waren helaas al net zo slecht, droog en smaakloos. Ook de hamburger waarvan je zou denken dat er weinig fout kan gaan, was slecht. Daarnaast was 1 van de serveersters echt absoluut niet gemaakt voor het beroep. Ze stond steeds met een chagrijnige verzuchte uitstraling aan tafel, ze leek weinig zin in haar werk te hebben. De overige twee serveerders waren gelukkig wel vriendelijk, maar het opnemen van de bestellingen duurde eeuwig lang. De kaart moesten we zelf om vragen omdat we die maar niet kregen. Echt ontzettend jammer! We gingen met hoge verwachtingen heen voor mijn verjaardagsetentje, maar ik kwam wat beteuterd thuis. Voor ons dus jammer genoeg 1 keer en nooit meer!
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dit is een prima restaurant waar je met kleine kinderen heen kunt. Er is een aparte ruimte waar kinderen kunnen spelen en zelfs een disco.
Het menu is gevarieerd ook voor de kinderen.
Wij hebben heerlijke hapjes vooraf gehad. Jammer dat de pompoen churros er niet meer waren, maar de nachos hebben het goed gemaakt! Het hoofdgerecht met vis en gnocchi is zeker een aanrader!
Dit is zeker een restaurant waar wij terugkomen.
aaltjedejong2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Dat het op zaterdagavond druk en rumoerig is, is gunstig, maar in de grote hal is het geluidsniveau niet prettig. Gelukkig mogen we verhuizen naar een tafel in het lage deel. Helaas is het daar erg koud door de opengaande deur. Het is eten arriveert vlot, maar de drankjes is een probleem. Als tijdens het hele driegangen-menu nooit iemand vraagt of je nog wat wil drinken, lijkt mij dat niet goed. Met veel moeite een 2de consumptie gekregen. Een 2de koffie kostte zoveel tijd dat we maar zijn weg gegaan. Het eten was redelijk (met uitschieters naar boven). Wij hebben ondanks alles een leuke avond gehad. En heel gunstig: het personeel reageerde goed op mijn minpunten , toen ik ze die bij het afrekenen vertelde.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Je kan duidelijk opmerken dat het restaurant gericht is op families, hier bedoel ik mee dat er veel kinderen waren en ook huisdieren. Het eten was niet heel bijzonder maar prima voor een leuk avondje eten met de familie. Het was er behoorlijk koud vanwege een deur in de keuken die af en toe open stond. Personeel was behulpzaam en vriendelijk, vroeg steeds of alles in orde was en of we nog wat te drinken wilde.

Al met al wel een gezellige avond gehad! Voor herhaling vatbaar? Nee.
Jurn W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH bonnen a la carte gegeten: lamsspiesjes, pompoen/salie ravioli, mosselen, borrelbrood, quinoa salade, paling kroketjes, pompoen soep, chocolate chip cookie, cheesecake. Aller was van prima kwaliteit. Het was binnen lekker warm (dat is blijkbaar opgelost). Om half acht was het wel erg rustig in het restaurant, we waren nog de enige gasten, maar dat is ook wel eens lekker. Parkeren gratis op parkeerplaats direct naast het restaurant. Kortom, een prima beurt.
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Grote keus aan lekkere en bijzondere borrelhapjes.
Goede sfeer en ideaal met kinderen!
Voor herhaling vatbaar.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor- en nagerecht waren uitstekend. De hoofdgerechten (vis, risotto en hamburger) vonden we alle vier matig. De risotto had weinig smaak, de vis was aangebakken en de hamburger miste ook smaak. Daar en tegen waren de voorgerechten, o.a. palingkroketjes en het nagerecht uitstekend. Maar als je met kinderen bent is dit een absolute aanrader. De kinderen krijgen bij het voorgerecht hun gerecht en kunnen daarna heerlijk spelen en nu zelfs schaatsen. Hoe leuk en vooral handig. Wat wel enorm leuk was dat elke tafel een lootje mocht trekken vanwege het nieuwe jaar. Zo simpel en zo klantgericht. Als het niveau van het hoofdgerecht wordt verbeterd is het een topplek.
Guy K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Decor was leuk. Sfeer daardoor ook gezellig. Menu stelt niets voor en is erg standaard. Eten is mwah. Heb uiteindelijk niet kunnen genieten. Pluspunt is kindvriendelijkheid.
Reina B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo'n slechte lunch gehad. Ik had een broodje pikante kip, dit bleek droog brood te zijn met gebakken kipstukjes en daaroverheen chilisaus gekwakt. Mijn man kreeg een broodje zalm waar een hele kwak saladesaus op was gegooid. De kinderen hadden taaie en droge poffertjes. Zelfs de koffie was niet te drinken. Nooit meer naartoe. Haddock doe svp iets aan het eten. Jullie locatie is leuk.
m V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De bediening doet zn best om het leuk en gezellig te maken. Het is vooral een middag restaurant, later opd e avond wordt het wat (erg) rustig