Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Haddock Amsterdam

Miep D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer kindvriendelijk restaurant maar een matige kaart met overdreven dure gerechten. Denk dat we moeten meebetalen aan de huur.en Wat we besteld hadden was gewoon echt niet lekker (kroketten gebakken in oud vet en geserveerd op oud brood). De keuken zag er ook niet heel schoon uit.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekkere hap op het betere eetcafe niveau (burger, mosselen friet, een hele vis, geroosterde bloemkool met linzen), maar met prijspeil van restaurant in de regio (Amsterdam is doorgaans duurder). Nogal veel gefrituurd. Wat lange wachttijden tussen de gangen. Aardige bediening, leuke plek voor een zomeravond. Kindvriendelijk: als je rustig wilt eten ben je hier aan het verkeerde adres. Houdt ook in dat het restaurant na 21 uur leegliep.
George V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Haddocks gaan we naar toe met kinderen.
Het eten is goed en voor de kinderen is er speelgelegenheid.
Deze is binnen minder dan vorig jaar maar buiten genoeg om de kinderen bezig te houden.
Vriendelijke bediening. Makkelijk de reservering te verzetten.
Beste George, dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat het naar wens was. Graag tot een volgende keer.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Uitstekende service en lekker gegeten. Fijn dat er een speciale kinderkaart is. Het verzoek om in de buurt van de kinderkamer te zitten was geen enkel probleem.
Beste Edith, dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer.
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bijzonder gezellig en lekker gegeten. Prima correcte bediening. Wij komen zeker terug.
Beste Fenny, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Alles was lekker, de voorgerechten (patat van haloumi, nacho's met kaas/salsa/avocado/pulled beef & -chicken) de Hamburgers waren ook prima, alleen het vegan gerecht was niks. Smakeloos geroosterde bloemkool met daarop linzen en reepjes rauwe courgette, afgetopt met salsa. Het was een totaal smakeloos gerecht, onverwacht niet lekker. Ik miste een vinaigrette of misschien meer salsa, maar dit was niks. Gelukkig was de rest allemaal lekker (veel ook! We konden niet alles op)
De toetjes gingen er goed in, en hoewel niet allemaal even perfect (supercompacte plakkerige cheesecake, maar wel echt goede smaak en waterig vanilleijs op de brownies, maar in combinatie met de brownies toch licht genoeg om een goede combi te maken) al met al vooral een geslaagd etentje. Dankjewel Haddock, we komen vast nog eens bij jullie eten!
Beste Karin, dank je wel voor je beoordeling. Jammer om te horen dat de bloemkool niet in de smaak viel, maar super fijn om te horen dat de rest wel naar wens was. Graag tot een volgende keer.
Francel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Altijd leuk en prima!
Beste Francel, dank je wel voor je beoordeling.
Madeline L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met een beetje meer aandacht zou het best goed kunnen zijn. Alles wat makkelijk uitgevoerd. Jammer! Leuke locatie. Dat kan echt beter.
Beste Madeline, dank je wel voor je beoordeling. Dank voor de tips, wij zullen er op gaan letten.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vanavond aten wij hier met de familie. De reden voor deze plek was met name vanwege de kindervoorzieningen. We begonnen met een bittergarnituur. Het hoofdeten was goed (ik had de Haddock hamburger met friet en cheesecake na).De bediening was alert en vriendelijk. Het restaurant is fris en ruim opgezet. Uitzicht op 't Zeeburgereiland in ontwikkeling is heel mooi.
Beste heer/mevrouw Dippel, dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Helmabrinkman B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijk personeel, lekker buiten gegeten, prima plek alleen nu een beetje lastig bereikbaar
Beste Helma, dank je wel voor je beoordeling.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk restaurant met veel gezellige zitplaatsen. Kindvriendelijk maar ook voor ouders lekker eten. Wel veel flex-werkers tijdens de lunch.
Beste Bianca, dank je wel voor je beoordeling.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was niet slecht maar ook niet om nog eens terug te komen. Bediening was erg rommelig, steeds iemand anders aan de tafel ( als we eindelijk contact konden maken en dan ook niet erg geïnteresseerd. Eten was oké, maar ook niet meer dan dat.
Beste Mariska, dank je wel voor je beoordeling. Wij zullen je verbetertips meenemen. Dank hiervoor.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bediening kwam enigszins verveeld over. Preitaartje iets te zout. Rustige sfeer, prettige muziek. Locatie prettig ivm gratis parkeren.
Beste Anne, dank je wel voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat het preitaartje niet in de smaak viel. Wij hebben inmiddels onze kaart gewijzigd, misschien dat er op dit menu iets staat wat beter in de smaak valt. Hopelijk tot een volgende keer.
Jantien R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Toprestaurant voor met kinderen. Fantastische ruimte voor kinderen om te spelen, waar wij vanaf onze plek af en toe nog een blik naar binnen konden werpen. En terwijl zij heerlijk speelden dronken wij heerlijke wijn en keken we naar langsvarende schepen. Bediening was lief en ook voor de kids.
Beste Jantien, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Charmante plek akkelijk te bereiken en goed parkeren , goede service ,inspelen op speciale vraag
lekker eten, tonijnsalade goed klaargemaakt
Beste Jan, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De Chef's Special is een zeer mooie ribeye, geserveerd op de plank met prima salade, aanrader! Wel iets aan de prijs.
Beste Paul, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig en ontspannen eten, met een kleine, maar daarom precies goede kaart met smakelijke gerechten en ideaal om met kinderen heen te gaan door de aparte, grote speelkamer.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Erg kindvriendelijk! Kinderen kunnen lekker spelen en naar de kinderdisco. Eenmaal buiten werden de kinderen door een medewerker in de sopsneeuw gezet. Wat een pret!! Enorm bedankt!!
Beste Patricia, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellig ingericht, leuk voor kinderen, goed bereikbaar, makkelijk parkeren, lekker eten en drinken en zéér vriendelijke bediening !
Beste Jur, dank je wel voor je beoordelingen. Graag tot een volgende keer.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke plek, zeer attent personeel, lekker eten en SUPER voor kids!
Je kunt hier terecht voor een kopje koffie, een glaasje wijn maar ook een lange middag of avond incl. diner.
Beste Jessica, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.