Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Haddock Amsterdam

Madeline L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met een beetje meer aandacht zou het best goed kunnen zijn. Alles wat makkelijk uitgevoerd. Jammer! Leuke locatie. Dat kan echt beter.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vanavond aten wij hier met de familie. De reden voor deze plek was met name vanwege de kindervoorzieningen. We begonnen met een bittergarnituur. Het hoofdeten was goed (ik had de Haddock hamburger met friet en cheesecake na).De bediening was alert en vriendelijk. Het restaurant is fris en ruim opgezet. Uitzicht op 't Zeeburgereiland in ontwikkeling is heel mooi.
Helmabrinkman B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijk personeel, lekker buiten gegeten, prima plek alleen nu een beetje lastig bereikbaar
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk restaurant met veel gezellige zitplaatsen. Kindvriendelijk maar ook voor ouders lekker eten. Wel veel flex-werkers tijdens de lunch.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was niet slecht maar ook niet om nog eens terug te komen. Bediening was erg rommelig, steeds iemand anders aan de tafel ( als we eindelijk contact konden maken en dan ook niet erg geïnteresseerd. Eten was oké, maar ook niet meer dan dat.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bediening kwam enigszins verveeld over. Preitaartje iets te zout. Rustige sfeer, prettige muziek. Locatie prettig ivm gratis parkeren.
Jantien R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Toprestaurant voor met kinderen. Fantastische ruimte voor kinderen om te spelen, waar wij vanaf onze plek af en toe nog een blik naar binnen konden werpen. En terwijl zij heerlijk speelden dronken wij heerlijke wijn en keken we naar langsvarende schepen. Bediening was lief en ook voor de kids.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Charmante plek akkelijk te bereiken en goed parkeren , goede service ,inspelen op speciale vraag
lekker eten, tonijnsalade goed klaargemaakt
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De Chef's Special is een zeer mooie ribeye, geserveerd op de plank met prima salade, aanrader! Wel iets aan de prijs.
Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig en ontspannen eten, met een kleine, maar daarom precies goede kaart met smakelijke gerechten en ideaal om met kinderen heen te gaan door de aparte, grote speelkamer.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Erg kindvriendelijk! Kinderen kunnen lekker spelen en naar de kinderdisco. Eenmaal buiten werden de kinderen door een medewerker in de sopsneeuw gezet. Wat een pret!! Enorm bedankt!!
Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellig ingericht, leuk voor kinderen, goed bereikbaar, makkelijk parkeren, lekker eten en drinken en zéér vriendelijke bediening !
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke plek, zeer attent personeel, lekker eten en SUPER voor kids!
Je kunt hier terecht voor een kopje koffie, een glaasje wijn maar ook een lange middag of avond incl. diner.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een fantastische plek voor kids! Lekker kunnen lunchen terwijl t grut zichzelf vermaakte in de verwarmde speelkamer boordevol speelgoed. Echt top! De lunch gerechten waren prima, geen poespas geen rechttoe rechtaan wat er op de kaart stond. Bediening was nieuw en daardoor niet altijd attent.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Fijne plek om lekker te eten, prima ambiance, attente bediening. Kortom mooie avond.
E V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
vriendelijke en vlotte bediening, We kwamen ivm de restaurant actie. Twee diners voor de prijs van één. Maar omdat we samen één overheerlijk toetje namen (cheesecake met frambosesaus!) werd er ook zomaar op een koffie 50% korting gerekend! Klasse hoor!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige hangout voor jonge gezinnen met een enorm terras en goed klaargemaakte lekkere gerechten voor een prima prijs! Leuke bediening!
Jitske I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanwinst voor de omgeving. Verrassende gerechten, ook voor dieetwensen veel keuze. Ongedwongen, gezellig en leuk personeel met kennis van zaken! Wij komen zeker terug. Locatie is top! En.... zagen wij nou een pizza oven buiten.....
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met ah bonnen goed gegeten tegen een lage prijs.
Diverse kleine voorgerechten gekozen en gedeeld. Zeer smaakvol.
Risotto hoofdgerecht iets minder, maar de vis en gninochi waren prima.
Bediening vriendelijk en attent.
Het was wel watvstil, maar daar hebben we geen last van gehad.
marion T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
vond het een leuke plek en personeel heel aardig...
aardappeltjes wat aan de vette kant, verder vond ik het een fijne plek om te eten.