Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Lekker relaxen aan het IJ
Op zoek naar een gezellig en kleurrijkplekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in ons restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water. Heerlijk even weg uit de drukte van de stad. Met een reeks aan diverse hapjes en hoofdgerechten is er voor ieder wat wils, met daarbij ook een ruime keuze voor de vegetariër.
Voor de kinderen is er zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Er worden op woensdag, zaterdagen en zondag diverse kinderactiviteiten georganiseerd en voor het eten kunnen de kinderen een lekkere keuze maken van ons kindermenu.
Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam! Wij zijn makkelijk te bereiken via het OV, fiets of met de auto en Haddock beschikt over gratis parkeerplekken

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Haddock Amsterdam

Jur2704 V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een heel prettige plek om met kinderen heen te gaan en daarbij een leuke en ongedwongen inrichting, vriendelijk personeel, maar bovenal; smakelijk eten !
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Erg lekker gegeten en de kinderen prima vermaakt , top grote klasse Haddock!
Fijne lokatie wat voor al zomers een super lokatie is.
Nu in de wintermaanden wooden de kinderen leuk binned vemaakt!!
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Met familie inclusief kleine kinderen ontspannen en gezellig gegeten, Feestelijke aankleding en prima sfeer!
DAAN V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Hoe leuk is Haddock! Met de kinderen en kleinkinderen hebben we eerste Kerstdag genoten. De kleinkinderen n werden zelfs begeleid door twee hulpkrachten en konden knutselen en spelen in een aparte ruimte, Er was zelfs een kinderbioscoop! Het Kerstmenu was gewoontjes en weinig echt smaakvol , de Eendenborstcarpaccio met salade van peertjes, kletzenbrood en sinaasappelvinaigrette was prima, de stukjes kletzenbrood pasten er niet helemaal bij. Hoofdgerecht van diamanthaas met aardappelpuree, rode kool en rode-wijn saus was eenvoudig. What you see is what you get. Maar omdat de prijs slechts 27,50 bedroeg voor het menu is dat begrijpelijk. De bediening /medewerkers overigens zijn echt super aardig en hulpvaardig. Een aanrader om met kinderen naar toe te gaan. Kortom: het eten een zesje, de beleving een acht.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gigadruk met kinderfeestjes. Ik vond het heel rumoerig en irritant. Dit soort gelegenheden kunnen ze beter in een aparte ruimte doen. Of dit van te voren melden.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Rustige avond met heel aardige ober. Alle vrijheid 3 gangen te kiezen!
We komen weker weer terug!
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening!
jan G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Fijne plek en handig ontmoetingspunt om Amsterdam niet in te hoeven gaan.
Prima bereikbaar met de auto en nog gratis parkeren ook. Fijne bediening.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was prima voor het hele gezin. De kinderen hadden lekkere burgertjes, de ouders zeebaars. Helaas was de speelkamer bezet ivm een feest.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het was een beetje moeilijk te vinden. Het eten was erg lekker, maar héél veel. Zonde als het weggegooid moet worden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Leuk restaurant en grappige sfeer, attent en prettig personeel, goed gegeten en prima bereikbaar. Een aanrader, ook ‘s avonds!
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Beste restaurant voor kids! Heerlijke speelruimte binnen en zandbak/speeltuin buiten.
Het eten was goed. Zeker een aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ziet er leuk uit, grappig aangekleed. Samen met een partner van mijn firma wezen eten en overleggen. De burger smaakt erg goed, ziet er alleen wat karig uit.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Leuke locatie met enthousiast personeel. Daar ligt het niet aan. Tegelijkertijd is het middle of the road en een overtreffende trap van 'niet spannend'. Voor een keer tussendoor voldoet het. Met meer crativiteit, een spannender kaart en professionelere bediening valt hier vast winst te halen. Inrichting upgraden, ander meubilair en aankleding slimmer stylen maakt een wereld van verschil ook op die locatie.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij kwamen redelijk laat aan bij Haddock, rond 20.15, maar na even navragen mochten we toch blijven voor diner. We hadden hamburgers, mosselen en een aantal voorgerechten als hoofdgerecht, en alles smaakte ons erg goed. De kok maakte alles in z'n eentje, wat het nog indrukwekkender maakte. De prijzen zijn vrij hoog voor de eetcafé-achtige stijl (ruim 20 euro voor de mosselen bijvoorbeeld), maar het eten was er wel naar. De entourage is best leuk, maar doet het denk ik beter in hartje zomer.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We moesten erg lang wachten ( meer dan een uur tussen voor-en hoofdgerecht) terwijl het niet druk was. De frieten waren lekker warm, maar de rest van het eten was lauw, en nogal fantasieloos. Als "troost" voor het lange wachten kregen we wel een gratis drankje aangeboden.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We zijn nog geen 2 uurtjes binnen geweest en waren €90 kwijt, met 2 personen en 1 kind en baby, en dan hadden we alleen maar een hoofdgerecht en 1 kindermenu, en 1 ijsje toe. Dus ik vind het behoorlijk aan de prijs. Wel heel leuk dat er een speelkamer is voor kinderen, al was die wel heel erg rommelig en vrij vies (kussens op de banken). De entourage in het restaurant is leuk, je zit er gezellig. De bediening is ook fijn.
Miep D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer kindvriendelijk restaurant maar een matige kaart met overdreven dure gerechten. Denk dat we moeten meebetalen aan de huur.en Wat we besteld hadden was gewoon echt niet lekker (kroketten gebakken in oud vet en geserveerd op oud brood). De keuken zag er ook niet heel schoon uit.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekkere hap op het betere eetcafe niveau (burger, mosselen friet, een hele vis, geroosterde bloemkool met linzen), maar met prijspeil van restaurant in de regio (Amsterdam is doorgaans duurder). Nogal veel gefrituurd. Wat lange wachttijden tussen de gangen. Aardige bediening, leuke plek voor een zomeravond. Kindvriendelijk: als je rustig wilt eten ben je hier aan het verkeerde adres. Houdt ook in dat het restaurant na 21 uur leegliep.
George V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Haddocks gaan we naar toe met kinderen.
Het eten is goed en voor de kinderen is er speelgelegenheid.
Deze is binnen minder dan vorig jaar maar buiten genoeg om de kinderen bezig te houden.
Vriendelijke bediening. Makkelijk de reservering te verzetten.
Beste George, dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat het naar wens was. Graag tot een volgende keer.