Haddock Amsterdam

Marie Baronlaan 19 1095 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633315

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Haddock Amsterdam

René V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was prima voor het hele gezin. De kinderen hadden lekkere burgertjes, de ouders zeebaars. Helaas was de speelkamer bezet ivm een feest.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het was een beetje moeilijk te vinden. Het eten was erg lekker, maar héél veel. Zonde als het weggegooid moet worden.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Leuk restaurant en grappige sfeer, attent en prettig personeel, goed gegeten en prima bereikbaar. Een aanrader, ook ‘s avonds!
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Beste restaurant voor kids! Heerlijke speelruimte binnen en zandbak/speeltuin buiten.
Het eten was goed. Zeker een aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ziet er leuk uit, grappig aangekleed. Samen met een partner van mijn firma wezen eten en overleggen. De burger smaakt erg goed, ziet er alleen wat karig uit.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Leuke locatie met enthousiast personeel. Daar ligt het niet aan. Tegelijkertijd is het middle of the road en een overtreffende trap van 'niet spannend'. Voor een keer tussendoor voldoet het. Met meer crativiteit, een spannender kaart en professionelere bediening valt hier vast winst te halen. Inrichting upgraden, ander meubilair en aankleding slimmer stylen maakt een wereld van verschil ook op die locatie.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij kwamen redelijk laat aan bij Haddock, rond 20.15, maar na even navragen mochten we toch blijven voor diner. We hadden hamburgers, mosselen en een aantal voorgerechten als hoofdgerecht, en alles smaakte ons erg goed. De kok maakte alles in z'n eentje, wat het nog indrukwekkender maakte. De prijzen zijn vrij hoog voor de eetcafé-achtige stijl (ruim 20 euro voor de mosselen bijvoorbeeld), maar het eten was er wel naar. De entourage is best leuk, maar doet het denk ik beter in hartje zomer.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We moesten erg lang wachten ( meer dan een uur tussen voor-en hoofdgerecht) terwijl het niet druk was. De frieten waren lekker warm, maar de rest van het eten was lauw, en nogal fantasieloos. Als "troost" voor het lange wachten kregen we wel een gratis drankje aangeboden.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We zijn nog geen 2 uurtjes binnen geweest en waren €90 kwijt, met 2 personen en 1 kind en baby, en dan hadden we alleen maar een hoofdgerecht en 1 kindermenu, en 1 ijsje toe. Dus ik vind het behoorlijk aan de prijs. Wel heel leuk dat er een speelkamer is voor kinderen, al was die wel heel erg rommelig en vrij vies (kussens op de banken). De entourage in het restaurant is leuk, je zit er gezellig. De bediening is ook fijn.
Miep D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer kindvriendelijk restaurant maar een matige kaart met overdreven dure gerechten. Denk dat we moeten meebetalen aan de huur.en Wat we besteld hadden was gewoon echt niet lekker (kroketten gebakken in oud vet en geserveerd op oud brood). De keuken zag er ook niet heel schoon uit.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekkere hap op het betere eetcafe niveau (burger, mosselen friet, een hele vis, geroosterde bloemkool met linzen), maar met prijspeil van restaurant in de regio (Amsterdam is doorgaans duurder). Nogal veel gefrituurd. Wat lange wachttijden tussen de gangen. Aardige bediening, leuke plek voor een zomeravond. Kindvriendelijk: als je rustig wilt eten ben je hier aan het verkeerde adres. Houdt ook in dat het restaurant na 21 uur leegliep.
George V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Haddocks gaan we naar toe met kinderen.
Het eten is goed en voor de kinderen is er speelgelegenheid.
Deze is binnen minder dan vorig jaar maar buiten genoeg om de kinderen bezig te houden.
Vriendelijke bediening. Makkelijk de reservering te verzetten.
Beste George, dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat het naar wens was. Graag tot een volgende keer.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Uitstekende service en lekker gegeten. Fijn dat er een speciale kinderkaart is. Het verzoek om in de buurt van de kinderkamer te zitten was geen enkel probleem.
Beste Edith, dank je wel voor je beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer.
Fenny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bijzonder gezellig en lekker gegeten. Prima correcte bediening. Wij komen zeker terug.
Beste Fenny, dank je wel voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Alles was lekker, de voorgerechten (patat van haloumi, nacho's met kaas/salsa/avocado/pulled beef & -chicken) de Hamburgers waren ook prima, alleen het vegan gerecht was niks. Smakeloos geroosterde bloemkool met daarop linzen en reepjes rauwe courgette, afgetopt met salsa. Het was een totaal smakeloos gerecht, onverwacht niet lekker. Ik miste een vinaigrette of misschien meer salsa, maar dit was niks. Gelukkig was de rest allemaal lekker (veel ook! We konden niet alles op)
De toetjes gingen er goed in, en hoewel niet allemaal even perfect (supercompacte plakkerige cheesecake, maar wel echt goede smaak en waterig vanilleijs op de brownies, maar in combinatie met de brownies toch licht genoeg om een goede combi te maken) al met al vooral een geslaagd etentje. Dankjewel Haddock, we komen vast nog eens bij jullie eten!
Beste Karin, dank je wel voor je beoordeling. Jammer om te horen dat de bloemkool niet in de smaak viel, maar super fijn om te horen dat de rest wel naar wens was. Graag tot een volgende keer.
Francel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Altijd leuk en prima!
Beste Francel, dank je wel voor je beoordeling.
Madeline L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met een beetje meer aandacht zou het best goed kunnen zijn. Alles wat makkelijk uitgevoerd. Jammer! Leuke locatie. Dat kan echt beter.
Beste Madeline, dank je wel voor je beoordeling. Dank voor de tips, wij zullen er op gaan letten.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vanavond aten wij hier met de familie. De reden voor deze plek was met name vanwege de kindervoorzieningen. We begonnen met een bittergarnituur. Het hoofdeten was goed (ik had de Haddock hamburger met friet en cheesecake na).De bediening was alert en vriendelijk. Het restaurant is fris en ruim opgezet. Uitzicht op 't Zeeburgereiland in ontwikkeling is heel mooi.
Beste heer/mevrouw Dippel, dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.
Helmabrinkman B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijk personeel, lekker buiten gegeten, prima plek alleen nu een beetje lastig bereikbaar
Beste Helma, dank je wel voor je beoordeling.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk restaurant met veel gezellige zitplaatsen. Kindvriendelijk maar ook voor ouders lekker eten. Wel veel flex-werkers tijdens de lunch.
Beste Bianca, dank je wel voor je beoordeling.