Over restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een plek om terug te komen, later op de dag, als er geen kinderen meer zijn. Heel aangenaam toeven dan. Heel relaxte mensen in de bediening
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben bij Haddock gegeten met de AH actie. Geen gedoe met een apart menu, maar gewoon a la carte - heel fijn.
De sfeer is lekker ontspannen, er is ruimte zat en de ligging is mooi. Het was alleen vrij koud in het restaurant, waardoor we langzamerhand steeds minder comfortabel zaten. Aan de sjaals en vesten om ons heen te zien, waren wij niet de enige.
Maar afgezien daarvan, hebben we prima gegeten. Uiterst vriendelijke - zij het wat verstrooide bediening. De voorgerechten waren super, hoofdgerechten prima, nagerechten wat teleurstellend. Al met al een dikke voldoende voor het eten.
Kortom, leuk gegeten op een mooie plek langs het IJ. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.
KaartjeP Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit was de tweede keer, bij Haddock en de keuken wordt steeds beter! De kaart is een tikkie veranderd en dat maakte kiezen er niet makkelijker op...eenmaal gekozen vonden we de pulled pork heerlijk zacht en lekker gekruid, (een minpuntje: waarom is dit geen hoofdgerecht? Heerlijk) de lams- en kipspiesjes lekker en op brandende kooltjes opgediend (lekker roostersmaakje) wat met een hangopsausje erbij een goede combi was. -en wat een lekkere knoflook popcorn daarbij. Ook de black angus hamburgers op stevig brood en bijgeserveerde patat precies goed. Heerlijk.
Bediening echt vriendelijk en niet opdringerig, ze waren er gewoon op de juiste momenten of gaven aan dat ze er zo aankwamen -wat ze dan ook deden.
Echt het enige minpuntje: de vloer was zo koud! We hadden alledrie koude voeten. We hadden het ervoor over.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk hip restaurant. Er hangt een fijne sfeer. Je kan er goed parkeren. Het heeft een groot terras (voor buitenfeesten) en menu met veel visgerechten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik had vooraf aangeven dat ik bij het raam wilde zitten maar helaas zat het hele restaurant bom vol en hier hadden ze geen rekening mee gehouden. Snel een plekje voor ons geregeld maar gelukkig was het eten heerlijk en de service zeer vriendelijke. Leuk voor families met kleine kinderen , wel zeer rumoerig maar na 20.30 is het doodstil (alle kinderen naar bed :)). Zeker een aanrader!
Imke N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een geweldige plek om met je kinderen te eten.
Het eten is lekker maar wel prijzig.
Hier gegeten met de Albert Heijn bon. Dat was het meer dan waard.
De bediening is heel vriendelijk. Wachttijd was lang maar kregen van alles van het huis.
Ik kom hier zeker terug met mijn kinderen.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening was super vriendelijk! De sfeer erg gezellig, de akoestiek maakt het wat rumoerig. Het was alleen wel erg jammer dat deze keer het Chocolate Chip Cookie op was, drie personen hadden zich hier erg op verheugd! Hopelijk volgende keer weer!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik was nog noet eerder bij Haddock geweest. Maar er hing een heerlijke rustige sfeer. Ik was daar met m'n vriend. Maar inprincipe voor elke groep is deze plek geschikt. Ook zeker voor gezinnen met kleine kinderen. Menukaart is verassende.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke ontvangst, bijzondere plek, ligt wel een beetje afgelegen. Eten OK, maar niet echt bijzondere dingen. maar dat verwzcht je ook niet. Bediening leuk.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zeer slecht! Afgelopen zondag hier gegeten met de familie. Leuke opzet wat restaurant betreft. De aparte speel ruimte voor kinderen, wat erg leuk is. Helaas viel het eten erg tegen. We waren met 6 volwassenen en 3 kinderen, op de tortillachips en patat na, was geen enkel gerecht goed op smaak gebracht. Het vlees was veel te doorbakken en droog. De makreel (vette vis) werd geserveerd met aardappelpuree met olijven en gedroogde tomaten én heel veel olie, waardoor het gerecht veel te vettig, machtig werd (vet op vet). Zelfs een simpel gerecht als pasta met pesto, wisten ze te verpesten (veel te zoet en veel te laag op smaak). Ook de pasta voor de kinderen en de pompoensoep was uitermate slecht. Hoewel de bediening erg vriendelijk was, hebben we ongeveer 30 minuten moeten wachten voor het voor gerecht en ruim 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht, wat aldus niet erg kindvriendelijk was.
Aa R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
De bediening was erg vriendelijk. De reservering werd redelijk snel opgediend. Alleen miste ik 1 lekkere salade bij het eten. Vermoedelijk was het koolsalade uit een potje. Bovendien vond ik een broodje bij het avondeten met friet geen goede combinatie. groet, Elise
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
gisteren (een mooie zonnige zondagmiddag) via de restaurantactie bij haddock gegeten. we waren er al vroeg en het was er al gezellig druk met vele gezinnen met vele kinderen. dat gaf flink wat rumoer al die jonge kinderen die ook nog op een piano sloegen.
de bediening was vriendelijk. we hadden als voorgerecht de tortilla's, en dat vonden we al een erg grote portie. mijn hoofdgerecht was de heerlijke makreel. omdat we lang op het eten moesten wachten kregen we een ronde drankjes gratis. er werd bijv. met zorg een glas cognac verstrekt.
Evin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag 3 september bruiloft van mijn zusje hier gehad en het was heel geslaagd.
Vooraf gesprekken gehad met manager/eigenaar en niets was gek of raar. Heel makkelijk en lief.
Heerlijk Italiaanse buffet, genoten van het eten. En heel vriendelijk. Els en haar team zijn top.
Bedankt, en ik kom zeker met mijn gezin een keer terug.
Nataline .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het koste wat moeite om dit restaurant te vinden, het was een beetje verstopt achter de benzine station naast de snelweg. Denk dat het wel lastig zal zijn om hier te komen zonder eigen vervoer? Het eten was heerlijk en de sfeer ontspannen en gezellig. Heb hier gebruik gemaakt van de ahrestaurantactie dus de prijs viel erg mee (alles 50% korting). Het decor binnen was eenvoudig maar dat maakte het ook wel weer ontspannen en ongedwongen. Zou dit restaurant zeker aanraden.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Hoofdgerecht was beter dan hapje vooraf, ander niveau. Decor was ok, maar alles was wel uitgeleefd en als tijdelijk gebouwd.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuk en gezellig restaurant, vooral met zonnig weer op een mooi plek waar je makkelijk kunt parkeren. De navigatie had wat moeite om het te vinden. Eten was heerlijk, bediening prima!
Marloesssz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een verassend leuke locatie op een zonnige dag. Lekker terras! Ligt naast de snelweg en het water, snelweg heb je geen last van. We mochten al het eten uitkiezen met de ahrestaurant actie, kregen daar 50% korting over. Voorgerecht: nacho's (waren lekker) en groene asperges (lekker, maar beetje kaal).
Hoofdgerecht, beide de souvlaki. Was erg lekker! Moesten lang op ons hoofdgerecht wachten, maar kregen een drankje van het huis aangeboden.
Nagerecht heeerlijk! De cheesecake en vooral Chocolate chip met ijs aanrader! Personeel erg vriendelijk en erg allert!
Sarahtegel .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was lekker
Personeel erg aardig en lief
Perfecte locatie voor kids ! Genoeg speelplezier .
Wij hebben een leuke avond gehad en komen zeker terug
Kimroza .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De plek doet natuurlijk heel veel. Mooi zonne terras en ideale plek met kinderen. Ontspanning voor ouders dus. De te groter is de verrassing als het eten ook heerlijk is! Echt goede buffet mozzarella en huisgemaakte truffelkroketjes..verse tomatensaus over de kinderspaghetti,daar merk je het aan. Wij gaan zeker terug!