Over het restaurant Haddock Amsterdam

Relaxen aan het IJ

Op zoek naar een lekker en kleurrijk plekje aan het IJ? Dan ben je bij Haddock aan het juiste adres. Een unieke plek waar het heerlijk vertoeven is in het gezellige restaurant of op het grote terras met uitzicht op het water, even weg uit de drukte van de stad. Ook is er hier voor kinderen zowel binnen als buiten van alles te beleven, zodat papa en mama ook heerlijk kunnen ontspannen tijdens hun bezoek in ons restaurant. Twijfel niet langer en reis af naar het noordoosten van Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Haddock Amsterdam

Tram 26, 10 minuten vanaf het CS Amsterdam
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Je kan duidelijk opmerken dat het restaurant gericht is op families, hier bedoel ik mee dat er veel kinderen waren en ook huisdieren. Het eten was niet heel bijzonder maar prima voor een leuk avondje eten met de familie. Het was er behoorlijk koud vanwege een deur in de keuken die af en toe open stond. Personeel was behulpzaam en vriendelijk, vroeg steeds of alles in orde was en of we nog wat te drinken wilde.

Al met al wel een gezellige avond gehad! Voor herhaling vatbaar? Nee.
Jurn W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met de AH bonnen a la carte gegeten: lamsspiesjes, pompoen/salie ravioli, mosselen, borrelbrood, quinoa salade, paling kroketjes, pompoen soep, chocolate chip cookie, cheesecake. Aller was van prima kwaliteit. Het was binnen lekker warm (dat is blijkbaar opgelost). Om half acht was het wel erg rustig in het restaurant, we waren nog de enige gasten, maar dat is ook wel eens lekker. Parkeren gratis op parkeerplaats direct naast het restaurant. Kortom, een prima beurt.
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Grote keus aan lekkere en bijzondere borrelhapjes.
Goede sfeer en ideaal met kinderen!
Voor herhaling vatbaar.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor- en nagerecht waren uitstekend. De hoofdgerechten (vis, risotto en hamburger) vonden we alle vier matig. De risotto had weinig smaak, de vis was aangebakken en de hamburger miste ook smaak. Daar en tegen waren de voorgerechten, o.a. palingkroketjes en het nagerecht uitstekend. Maar als je met kinderen bent is dit een absolute aanrader. De kinderen krijgen bij het voorgerecht hun gerecht en kunnen daarna heerlijk spelen en nu zelfs schaatsen. Hoe leuk en vooral handig. Wat wel enorm leuk was dat elke tafel een lootje mocht trekken vanwege het nieuwe jaar. Zo simpel en zo klantgericht. Als het niveau van het hoofdgerecht wordt verbeterd is het een topplek.
Guy K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Decor was leuk. Sfeer daardoor ook gezellig. Menu stelt niets voor en is erg standaard. Eten is mwah. Heb uiteindelijk niet kunnen genieten. Pluspunt is kindvriendelijkheid.
Reina B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Nog nooit zo'n slechte lunch gehad. Ik had een broodje pikante kip, dit bleek droog brood te zijn met gebakken kipstukjes en daaroverheen chilisaus gekwakt. Mijn man kreeg een broodje zalm waar een hele kwak saladesaus op was gegooid. De kinderen hadden taaie en droge poffertjes. Zelfs de koffie was niet te drinken. Nooit meer naartoe. Haddock doe svp iets aan het eten. Jullie locatie is leuk.
m V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De bediening doet zn best om het leuk en gezellig te maken. Het is vooral een middag restaurant, later opd e avond wordt het wat (erg) rustig
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten wat erg neutraal. Na een opmerking hierover werd daar wel direct wat mee gedaan.
Kris G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een plek om terug te komen, later op de dag, als er geen kinderen meer zijn. Heel aangenaam toeven dan. Heel relaxte mensen in de bediening
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben bij Haddock gegeten met de AH actie. Geen gedoe met een apart menu, maar gewoon a la carte - heel fijn.
De sfeer is lekker ontspannen, er is ruimte zat en de ligging is mooi. Het was alleen vrij koud in het restaurant, waardoor we langzamerhand steeds minder comfortabel zaten. Aan de sjaals en vesten om ons heen te zien, waren wij niet de enige.
Maar afgezien daarvan, hebben we prima gegeten. Uiterst vriendelijke - zij het wat verstrooide bediening. De voorgerechten waren super, hoofdgerechten prima, nagerechten wat teleurstellend. Al met al een dikke voldoende voor het eten.
Kortom, leuk gegeten op een mooie plek langs het IJ. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.
KaartjeP Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dit was de tweede keer, bij Haddock en de keuken wordt steeds beter! De kaart is een tikkie veranderd en dat maakte kiezen er niet makkelijker op...eenmaal gekozen vonden we de pulled pork heerlijk zacht en lekker gekruid, (een minpuntje: waarom is dit geen hoofdgerecht? Heerlijk) de lams- en kipspiesjes lekker en op brandende kooltjes opgediend (lekker roostersmaakje) wat met een hangopsausje erbij een goede combi was. -en wat een lekkere knoflook popcorn daarbij. Ook de black angus hamburgers op stevig brood en bijgeserveerde patat precies goed. Heerlijk.
Bediening echt vriendelijk en niet opdringerig, ze waren er gewoon op de juiste momenten of gaven aan dat ze er zo aankwamen -wat ze dan ook deden.
Echt het enige minpuntje: de vloer was zo koud! We hadden alledrie koude voeten. We hadden het ervoor over.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk hip restaurant. Er hangt een fijne sfeer. Je kan er goed parkeren. Het heeft een groot terras (voor buitenfeesten) en menu met veel visgerechten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik had vooraf aangeven dat ik bij het raam wilde zitten maar helaas zat het hele restaurant bom vol en hier hadden ze geen rekening mee gehouden. Snel een plekje voor ons geregeld maar gelukkig was het eten heerlijk en de service zeer vriendelijke. Leuk voor families met kleine kinderen , wel zeer rumoerig maar na 20.30 is het doodstil (alle kinderen naar bed :)). Zeker een aanrader!
Imke N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een geweldige plek om met je kinderen te eten.
Het eten is lekker maar wel prijzig.
Hier gegeten met de Albert Heijn bon. Dat was het meer dan waard.
De bediening is heel vriendelijk. Wachttijd was lang maar kregen van alles van het huis.
Ik kom hier zeker terug met mijn kinderen.
Annamarieke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening was super vriendelijk! De sfeer erg gezellig, de akoestiek maakt het wat rumoerig. Het was alleen wel erg jammer dat deze keer het Chocolate Chip Cookie op was, drie personen hadden zich hier erg op verheugd! Hopelijk volgende keer weer!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik was nog noet eerder bij Haddock geweest. Maar er hing een heerlijke rustige sfeer. Ik was daar met m'n vriend. Maar inprincipe voor elke groep is deze plek geschikt. Ook zeker voor gezinnen met kleine kinderen. Menukaart is verassende.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke ontvangst, bijzondere plek, ligt wel een beetje afgelegen. Eten OK, maar niet echt bijzondere dingen. maar dat verwzcht je ook niet. Bediening leuk.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Zeer slecht! Afgelopen zondag hier gegeten met de familie. Leuke opzet wat restaurant betreft. De aparte speel ruimte voor kinderen, wat erg leuk is. Helaas viel het eten erg tegen. We waren met 6 volwassenen en 3 kinderen, op de tortillachips en patat na, was geen enkel gerecht goed op smaak gebracht. Het vlees was veel te doorbakken en droog. De makreel (vette vis) werd geserveerd met aardappelpuree met olijven en gedroogde tomaten én heel veel olie, waardoor het gerecht veel te vettig, machtig werd (vet op vet). Zelfs een simpel gerecht als pasta met pesto, wisten ze te verpesten (veel te zoet en veel te laag op smaak). Ook de pasta voor de kinderen en de pompoensoep was uitermate slecht. Hoewel de bediening erg vriendelijk was, hebben we ongeveer 30 minuten moeten wachten voor het voor gerecht en ruim 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht, wat aldus niet erg kindvriendelijk was.
Aa R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
De bediening was erg vriendelijk. De reservering werd redelijk snel opgediend. Alleen miste ik 1 lekkere salade bij het eten. Vermoedelijk was het koolsalade uit een potje. Bovendien vond ik een broodje bij het avondeten met friet geen goede combinatie. groet, Elise
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
gisteren (een mooie zonnige zondagmiddag) via de restaurantactie bij haddock gegeten. we waren er al vroeg en het was er al gezellig druk met vele gezinnen met vele kinderen. dat gaf flink wat rumoer al die jonge kinderen die ook nog op een piano sloegen.
de bediening was vriendelijk. we hadden als voorgerecht de tortilla's, en dat vonden we al een erg grote portie. mijn hoofdgerecht was de heerlijke makreel. omdat we lang op het eten moesten wachten kregen we een ronde drankjes gratis. er werd bijv. met zorg een glas cognac verstrekt.