Hachi

31-172491916

Meer informatie over restaurant Hachi

J91 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wat een lekker eten bij hachi. Ik heb elke ronde weer moeite met wat ik dan weer voor lekkers moet kiezen. Je wordt ook snel geholpen. Wat ik echt een minpunt vind is de haastige sfeer die er hangt. Als je op je gemak wilt eten dan wordt er ongeveer om het kwartier gevraagd of je al klaar bent met eten. Dat stoort mij enorm. Als we klaar zijn geef ik dat wel aan. Wat ik ook bijzonder vind is dat het een 'all you can eat' restaurant is zonder dat dat het is. Je mag 5 ronden met 5 gerechten. Dat is naar mijn idee geen all you can eat.
NellaBella .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij eten hier zeer regelmatig en het is echt een favoriet restaurant. De bediening is vriendelijk en de Sushi zijn echt heerlijk. Vers en genoeg keuze. De bestellingen komen snel door en wij zitten meestal na ronde 3 echt vol, dus tegenwoordig bestellen we per keer minder dan de vijf gerechten die je kunt kiezen, zo kun je langer gezellig genieten. Want het restaurant is van buitenaf echt niet zoveel bijzonders, maar binnen is het mooi ingericht en gezellig.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heerlijk gegeten! De gerechten werden redelijk snel opgediend. Ten opzichte van de laatste keer dat ik hier was, vond ik het eten wel iets minder spannend qua smaken. Ik had ook het idee dat enkele porties ten opzichte van mijn vorige bezoek kleiner waren. Desalniettemin is de kwaliteit erg goed. De locatie zelf is niet zo bijzonder zo pal bij het station, echter het decor ziet er wel mooi uit. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan dit restaurant anderen aanbevelen.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Helaas... Een kleine kaart vergeleken de grotere sushi restaurants, te grote porties (grote stukken komkommer en teveel vlees) en weinig zoete hapjes. Voor de menuprijs p.p. verwachtten wij veel meer.
Honkballer88 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het duurde heel erg lang voordat het eten bezorgd werd. extreem lang. wij kwamen om half 7 binnen en pas om kwart over 8 waren alle gerechten van ronde 2 bezorgd. ook na een aantal keer aangegeven te hebben dat het te lang duurde, hebben we in totaal 4 ronden gehad en we hebben daar 3 uur en 15 min gezeten
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Erg lekkere sushi! Een iets minder grote kaart dan bij grote restaurants maar hierdoor minder vreetschuur idee. De sushi die geserveerd wordt komt echter snel en is erg lekker en is duidelijk met zorg bereid. Zowel vlees als sushi en vooral ook de vis is bijzonder smaakvol. Veel grote sushi restaurants leveren een standaard kwaliteit; dit was ons eerste bezoek aan Hachi maar de kwaliteit eten steeg duidelijk boven de standaard uit. Bovendien zijn de 5 rondes hier ook ruim genoeg voor zowel kleine als grote eters. Inrichting is sfeervol. Bijzonder prettige sushi ervaring dus.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Het eten is best aardig en de sfeer is ook niet slecht, maar de bediening is onaardig en zelfs ronduit brutaal: als je aangeeft dat je de rode wijn niet zo lekker vindt en graag een witte wilt, krijg je als antwoord: je hebt 'm anders zelf besteld.... Waarop ik aangeef: ja dat klopt en ik vind 'm tegenvallen. De serveerster zegt vervolgens dat anderen 'm wel lekker vinden. De discussie wordt vreemd en ze verdwijnt. 10 seconden later is ze terug. Met dezelfde wijn en de mededeling dat ik er van gedronken heb en zal moeten betalen..... Uiteraard heb ik een slok genomen! Hoe had ik anders kunnen weten dat ie niet lekker was?! Vervelende dame die vervolgens het glas witte wijn letterlijk op tafel smeet. Opvallend: ze slofte ongeïntereseerd door het restaurant. Ze bleek vervolgens nog maar met 1 woord per zin te kunnen communiceren: ingevuld? Genoeg? Rekening? Jammer hoor, wij gaan er niet meer heen!
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Zaterdag 25-10-2014 zwaar teleurgesteld in Hachi Sushi. We moesten onacceptabel lang wachten. Van 18:30 tot 22:30 uur gezeten. We hebben niet de volle 5 rondes gehad. Duurde oneindig lang. De sushi's die we kregen smaakten goed, maar waren klein. Geen ijsje, geen koffie. Uiteindelijk boos weggegaan. Het restaurant is sinds kort verbouwd. De keuken is duidelijk niet voorbereid op deze uitbreiding. Voorlopig geen Hachi meer voor ons. Wij zijn er klaar mee.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Dit is een prima all-you-can-eat sushi restaurant! Wij konden na 3 rondes al niet meer bestellen omdat we bijna ploften... Het eten komt in rap tempo en de kwaliteit is goed. Ruime keuze uit vlees, vis en groente. De paling-handroll is mijn favoriet!
Chantalurban .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Mijn lievelingsrestaurant. Het eten is heerlijk en erg vers, de service is heel erg goed en de bediening is snel. Op zaterdagavond is het wel altijd wat druk maar alsnog blijft de bediening snel en vriendelijk. Een echte aanrader!
Rody H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Prima sushi restaurant in de zg. " all you can eat" traditie. Zelf vind ik deze bewoordingen te veel doen denken aan een vreetschuur, en daarmee doe je dit restaurant zeker te kort. De sushi hier is namelijk uitstekend, en duidelijk met zorg bereid. We hebben hier met zijn tweeen gegeten en kregen toch net zo veel aandacht van de bediening als de wat grotere gezelschappen. Bovendien was het bedienend peroneel vriendelijk ondanks de grote drukte van deze avond. Gerechten kwamen snel, correct en netjes aan.
Remon C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Voor het eerst hebben wij sushi gegeten. Het heeft even geduurd voordat wij stap durfden te zetten, maar nadat we veel positieve berichten uit onze omgeving hadden gehoord over Hachi, hebben we gereserveerd.
Het restaurant zelf ziet er netjes en schoon uit. Niet te druk aangekleed, en genoeg ruimte. Het personeel was vriendelijk. Het bordje was net leeg of het werd alweer opgehaald. Soms iets te, maarliever dit dan dat je zelf moet gaan stapelen om ruimte te maken.
Het eten zelf was heerlijk. Dit restaurant heeft er voor gezorgd dat wij de weg naar de sushi hebben gevonden. Gerechten waren goed warm, lekker van smaak en de borden waren mooi en verzorgd opgemaakt. Gerechten worden netjes op tijd en verdeeld opgediend. Voldoende keuze uit meer dan 60 gerechtjes. En vindt je sushi niets, dan heb je nog genoeg keuze in de andere gerechten.
Kortom, wij hebben hier 2, 5 uur gezeten, lekker genietend van heerlijk eten.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Toch maar weer eens een recensie schrijven, al zijn we hier al vele malen geweest. Knap hoe de kwaliteit constant blijft. Voor dit geld kun je m.i. nergens anders deze kwaliteit Japans eten.
Sushi goed, salades lekker, lamskoteletten heerlijk, garnalen lekker, kip met zwarte peper heerlijk, zwarte sesamijs toe heerlijk. Enige kritiekpuntje is dat de opgerolde beef steeds slordiger gemaakt lijkt te worden. De smaak blijft wel constant lekker.
Bediening is vriendelijk.
Roberttenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Diverse gerechten besteld in dit al you can eat restaurant
Sushi bevatte weinig smaak, leek ook uitgedroogd net alsof het lang in de koelkast staat . Menukaart komt niet overeen met wat je daadwerkelijk krijgt. Gegrilde garnalen en lamskotelet op menu kaart zichtbaar zonder saus , vervolgens kreeg ik garnalen ondergedompled in mayonaise. Lamskoteletje met overdreven veel oestersaus. Meer saus gegeten dan vlees en vis.Ook de fruitsalade op de menukaart zag er veel lekkerder uit met diverse vruchten aarbeien,sinaasappel,meloen,appel,druiven etc. uiteindelijk krijg je alleen druiven en stukjes meloen meer niet. Ook weinig keus op de kaart als je vergelijkt met de concurrenten all you can eats. . Bediening was redelijk, slecht in de nederlandse taal, sfeer was ongezellig en uitzicht op busstation. Meer een decor van een goedkoop chinees restaurant.
Dkb .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Onlangs hier wezen eten.
Gelegen tegenover het station, aan een doorgaande weg.
Restaurant was bijna vol op een zaterdagavond, en wij mochten plaatsnemen aan een tafeltje naast de bar, aan de andere kant van waar het grootste gedeelte van het restaurant zit.
Bediening is vlot en ze kwamen geregeld langs om de bordjes weg te ruimen.
Sushi/sashimi was prima, zelf vond ik de teppanyaki gerechten wat minder. Geen of weinig zoutgebruik (bij de vis), een beetje lastig als je de gerechtjes zonder de bijpassende sauzen wil eten.
Lamskotelet te rauw en de eendenborst te gaar.
De ossenhaasblokjes waren denk ik op een te koude plaat bereid, waardoor het leek alsof het gekookt was en het was ietwat taai en te gaar.
Op zich heb ik hier prima gegeten, maar het viel mij toch iets tegen.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Zijn hier inmiddels vele malen geweest. Vroeger kon je binnenlopen, tegenwoordig moet je reserveren. Zit bijna altijd vol.
Uitstekend eten voor een prima prijs. Geen top niveau Japans, maar gewoon goed. Zeker voor een all-you-can-eat restaurant. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke correcte bediening. Aanrader!
L. R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
We hebben hier nu een paar keer gegeten. Soms zit het stampvol, soms ook helemaal niet. De locatie is niet echt sfeervol, zo tegenover het station, maar ach. Van binnen is dit duidelijk onderdeel van een keten (zie mijn andere recensie Nagoya in Aalsmeer, dat is van dezelfde A.Y.C.E. sushi-keten). De sushi smaakt er prima en de drankjes zijn okee.

Een prima oplossing voor als je op het laatste moment besluit uiteten te gaan, want er zijn wel veel tafeltjes!
Shicomu .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Vandaag voor het eerst bij Hachi gegeten.
Om 17.30u nog bijna leeg maar een uurtje later was het helemaal vol.
Geen wonder want dit is echt een goed restaurant !
Vriendelijk en net personeel , voor de formule erg goed eten en een leuke sfeer.

De bediening loopt er netjes en uniform bij en is zelfs bij een volle bak nog altijd netjes.

Het eten is ; zeker voor de "all you can eat" formule uitstekend !
Sushi netjes op temperatuur, vers en zeer smaakvol.
Geen goedkope sojasaus maar gewoon kikkoman op tafel ( zoals het hoort.. )
Prima wasabi ook.
Ook de warme gerechten zeer smaakvol , aanrader : de gyoza ( pasteitjes )

Leuke aankleding van de zaak en vooral ; rustig.
Zelfs bij alle tafels bezet , het kan dus wél !

Menig 'vreetschuur' kan een voorbeeld nemen aan Hachi naar mijn mening.
Een nette, leuke zaak met vriendelijke mensen en goed eten voor een normale prijs.
Ik kom zeer graag nog eens terug !
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Leuk concept: voor een vaste prijs van eur 23,50 mag je in 5 rondes elke keer 4 gerechtjes per persoon uitzoeken. Je kiest uit een kaart met maki's, sushi's, handrolls, koude en warme voorgerechten en teppanyaki hoofdgerechten. Als je niet van vis houdt, is de keuze wt beperkt. Geen bijzondere ambiance, prima service (vriendelijk en snel), lekker eten.
Jwentzel .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Prima restaurant heerlijk eten .Personeels is erg vriendelijk. Aantal keer gegeten nog nooit teleurgesteld. Je kan 5 rondes bestellen maar dat is ons nog nooit gelukt! Ronde 3 en dan zaten we wel vol.. We komen zeker weer een keer terug. Met de kinderen...