Hachi

Meer informatie over restaurant Hachi

7,2
Neni .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Vlotte bediening. Inrichting van het restaurant is wat minder. Stoelen zijn doorgezakt, pen kapot en de vloer plakt enorm. Gerechten zijn wel smakelijk. Nigiri's zijn mooi belegd, rijk aan vis en niet te koud. Over het algemeen weinig variaties van sushi, sommige sushi's zijn alleen van donderdag tot en met zondag verkrijgbaar, jammer. Lamkotelet en Rib Eye waren veel te ver doorgebakken en taai geworden. Gegrilde zalm was eigenlijk ook te ver door maar nog wel sappig.

Tip voor de bediening, wees wat attenter op lege glazen. Dit kan bij het ophalen van lege bordjes worden gesignaleerd. Nu moesten wij zelf vragen we nog wat te drinken mochten bestellen.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Strak ingericht restaurant met deels leder(look) banken en prettige stoelen.
Ontvangst hartelijk en we aten met zijn zevenen op doordeweekse dag.
Sushi en grill in vier setjes van maximaal 5 gerechtjes per keer en bleek meer dan genoeg, ook voor grote eters (all you can eat-concept doordeweeks € 27,80 pp)

Kwaliteit van het vlees en sushi was ronduit goed en over het algemeen leuk geserveerd.
Positieve uitschieters waren de Teppanyaki-gerechten, Maki, Temaki, ossenhaas en de garnalen.
Vijf verschillende soorten ijs toe met -naar wens- echte slagroom.
De toetjeskaart mag echter wel wat uitgebreider.

Drankjes prima geprijsd: € 2,40-€ 2,60 softdrinks en bier, € 4,00 wijn en alles wordt snel geleverd.

Jarigen eten gratis bij Hachi, wel even doorgeven bij reservering.
Parkeren voor de deur lastig met parkeerschijf (max. 2 uur)
BB1813 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We hebben al meerdere keren in dit restaurant gegeten. Helaas weet de bediening en de mensen die in de keuken werken niet of de vis duurzaam gevangen is (op hun menu-kaart staat een greenwashingverdachtig verhaatlje). Maar je kan hier prima eten als je geen vis of vlees wilt. Er is genoeg keuze en het eten is lekker.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Qua smaak van de sushi is dit wel een van de beste sushi restaurants in de buurt naar mijn mening. De sushi's en de normale gerechtjes zijn erg vers en er is goed gebruik gemaakt van de verschillende soorten sausen/kruiden.

De service valt af en toe wel eens tegen in dit restaurant. Het lijkt bij sommige personeelsleden wel of ze helemaal niet gemotiveerd zijn helaas. Natuurlijk zijn dit er erg weinig want de grote meerderheid van het personeel is wel erg vriendelijk.

Decor is heel netjes, het is een groot pand maar desondanks dat is het wel netjes ingericht. Het voelt niet aan als een groot restaurant maar erg persoonlijk.

Dit is restaurant is zeker aanrader als het om de kwaliteit van het eten gaat.
Jurjen85 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik kom hier al vanaf het begin maar de service is echt een stuk slechter geworden. Je moet soms lang wachten op het eten of tot ze een nieuwe bestelling ophalen. Ook het bestellen van drankjes duurt erg lang. Prima sushi verder voor een all you can eat restaurant met een goede prijs kwaliteitverhouding.
Pimaso .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en ook voor de kinderen lekkere gerechten om uit te kiezen.

Kleine tegenvaller met de rekening. Men adverteert dat als je er op je verjaardag eet je het eerste rondje drinken gratis krijgt ( in ons geval omdat we met 2 kinderen aten, anders eet de jarige gratis). Bij betalen was hier opeens geen sprake van. Kregen we een bon voor 4 gratis consumpties te besteden bij volgend bezoek. Beetje jammer.
Anders had het cijfer hoger geweest.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Goede all-you-can-eat sushi tent. De zaak ik leuk aangekleed en je zit op prima stoelen.
Het personeel is niet heel enthousiast, maar ze doen hun werk en zijn ook niet onvriendelijk verder.

Het eten is gewoon van prima kwaliteit; vooral de sushi met gefrituurde garnaal was uitzonderlijk lekker! En makkelijk parkeren voor de deur en in de buurt; ideaal!

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Vanavond met mijn familie ( 20 personen) bij Hachi gegeten. We konden om 19 uur komen, geen vaste tijden ivm de tafel nogmaals verkopen zoals bij andere sushi restaurants. Fijne plek voor een groep, eten erg lekker. De bediening is zeer vriendelijk en konden een groep met veel bestellingen goed aan. Uiteindelijk gingen we pas om 22.45 weg.
Classic .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ik heb hier al een aantal keer gegeten. Perfect voor groepen, maar ook voor lekker samen tafelen. Lekkere hapjes en goede wijnen. Hachi heeft een menu voor een vast bedrag waarbij je in 4 rondes 20 verschillende hapjes kunt bestellen. Ik was zelf weg van de Ossenhaas. Ik kom zeker nog eens terug.
Elvira J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Beste all you can eat restaurant in Diemen. Niet een al te grote kaart, dus alles wat erop staat is ook echt lekker. De huiswijn (wit) is ook echt lekker. De bediening is doorgaans heel vriendelijk, en ik kom er regelmatig, maar ik heb nog nooit gehad dat ik iets besteld heb, wat niet is doorgekomen. Als er wel iets is, proberen ze je altijd meteen te helpen. In principe vermijd ik altijd alles wat uit de frituur komt, maar ook dit soort gerechtjes voelt niet vet aan hier in tegenstelling tot sommige andere restaurants. Enige minpuntje vind ik de toiletten. Het restaurant is nog niet zo oud, maar die zien er echt niet meer uit. Is een low budget verbouwing geweest ooit vermoed ik. Dat is zonde.
Pdl .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Nog steeds komen we regelmatig bij Hachi, bijna wekelijks. Nog steeds is het eten erg goed. De laatste tijd is er wat nieuw (jong) personeel bijgekomen en die zullen waarschijnlijk nog "feeling" moeten krijgen met de gerechten en het werk maar de bediening is zeker niet bot of onvriendelijk zoals een medebezoeker schrijft, verre van dat! De gerechten komen vlot en er wordt altijd bijverteld wat het is. Ontvangst is ook prima, altijd een praatje en een glimlach. Ook op doordeweekse dagen is het druk, volgens mij ook een teken dat de kwaliteit en de entourage goed is. Wij zullen hier nog heel vaak eten!
Nellekeberg .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heb eerder op deze manier Japans gegeten in Amsterdam Osdorp. Daar was en is het nog steeds uitstekend. Ik vond de bediening hier 'koel'. Wat het eten betreft: een aantal gerechten hadden tekort op de plaat gelegen en waren nog niet gaar. O.a. de garnalen aan spies, de loempia's en een kipgerechtje. Ik kreeg de indruk dat men er een beetje met de pet naar gooide.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Goed eten, maar de kwaliteit is vergeleken met het begin toch wel achteruit gegaan, daarbij is het jammer, dat de prijs steeds meer is gestegen. Op zich geen probleem als je vooruit gaat als zaak, maar niet als er bepaalde punten minder zijn geworden.
De bediening kan nog vriendelijker. Misschien de mensen wat vriendelijker te begroeten als ze binnen komen.
Ashley C.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Dit is welgeteld de vierde keer dat wij hier hebben gegeten maar dat is meer onder het mom van, lekker uiteten voor een redelijke prijs, lekker dichtbij, gratis parkeren en lekker betaalbaar. Tevens voor afhaalsushi komen wij hier wel eens langs. Echter ben ik elke keer enigszins teleurgesteld in de menukaart maar vooral het bedieningspersoneel (het grote deel) en de ik gok "eigenaar"/"bedrijfsleider". Het eten is in vergelijking met de prijs wel in verhouding en het smaakt prima maar het is niet uitgebreid en even lekker als de bekendere ketens Er staat op de menukaart dat de afbeeldingen indicatief zijn en 5x 5 rondes onderaan maar 4 rijen om in te vullen maar als je rauwe tonijn en zalm (a la sashimi) op de foto ziet verwacht ik zeker geen brood-salade met zalm en tonijnsmaak! Dit was 1 van de tegenvallers.. Het overgrote deel van het personeel is keer op keer echt onvriendelijk en bijna grof in mijn optiek. Je word nooit vriendelijk begroet of netjes verwelkomd bij binnenkomst en het hele verblijf blijven ze onpersoonlijk en onvriendelijk.
Toch houd ik mij aardig in en eet ik weer met tegenzin (omdat het bij binnenkomst al fout gaat) maar ergens in mijn achterhoofd wil ik het toch maar weer een kans geven om te kijken hoe ze het nu na 3 jaar boeren.
Wat echt beter kan is de klantvriendelijkheid, daarmee zouden ze het aanzienlijk beter mee doen, want het valt me op dat meerdere personen dit niet onopgemerkt is gebleven. Ik bedank voor de 10% korting die wij hebben gekregen voor een volgend bezoek want ik ben nu toch wel echt klaar met de slechte service.
Herti S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Mijn man en ik eten altijd heerlijk bij Hachi. Wij komen er meerdere malen per maand, omdat we helemaal gek Zijn van sushi. Drie jaar geleden zijn we voor het eerst bij Hachi geweest. Daarna zijn we aan de sushi s verslaafd geraakt. En terwijl mijn man en ik en soms ook met vrienden genieten van het heerlijke eten worden wij ook nog eens top bediend. Wij hebben in al die jaren nooit hoeven roepen naar de bediening of wij nog wat te drinken mochten. Op het moment dat je aan drinken denkt staat de bediening al naast je. Ja, dat is toch wel het vermelden waard, zodat ook andere mensen hier eens heerlijk kunnen genieten van heerlijk vers eten en goede bediening.
Stadjes .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Weer eens in ons favoriete sushi restaurant gegeten.
Wat opvalt is dat ook op doordeweekse dagen alle gerechten heerlijk vers zijn.
Super vriendelijke bediening en je hoeft nooit lang op je bestelling te wachten.
Ik ervaar dit iedere keer weer als een feestje om hier te mogen eten.
Mij zien ze hier snel weer terug.
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
De sushi's waren vers maar niet altijd even mooi gerold. Het kommetje zeewiersalade had 30% zeewiersalade en de rest werd opgevuld door komkommer, tomaat en heel erg veel saus. Erg jammer. De warme gerechten waren verder heerlijk. Aanrader is de ossenhaas en lamsrack.
De thee werd jammer genoeg niet geserveerd in de verwachte Japanse kopjes, maar in "gewone" theeglazen. Dit neemt een stuk sfeer weg.
De bediening was snel, maar niet heel persoonlijk.
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Hachi is een leuke tent in Diemen. Bediening lacht en is vriendelijk, vraagt vrijwel direct als je aan tafel gaat wat je wil drinken en zorgt ook dat dit snel op tafel komt. De menukaart is uitgebreid en de sushi is mooi gerold. De overige warme gerechten zijn ruime porties. Voor een all-in restaurant zeker een leuke en lekkere plaats om een avondje door te brengen.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Gisteren weer een keer bij Hachi gegeten. Ik kom hier regelmatig en wat opvalt, je wordt nooit herkend door de manager die er altijd is. Het is niet echt belangrijk maar toch wel leuk om als vaste klant begroet te worden.
Het eten is vers en smaakvol maar vind het jammer dat er geen sashimi in het keuze menu staat, je moet er extra voor betalen.
Bediening is correct, zakelijk en snel. Decor is er op vooruit gegaan sinds de herinrichting. Al met al een goed restaurant.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij zijn al diverse keren in dit restaurant geweest maar nog nooit met onze kinderen gisteren hebben we dit voor moederdag gedaan en helaas geen succes. Mijn man was eerst gaan vragen of er plek was toen we met onze kinderen kwamen was er opeens geen plek, mijn man zei nou daarnet zij die ober van wel en wees op een ober. Hij keek nogal boos. Nou uiteindelijk tafel gekregen, maar er werd heel kortaf gereageerd . Het was druk maar een uur wachten op je eten per ronde is niet normaal en steeds mistten er dingen of kloptte het niet. Vind dit normaal een heel leuk goed restaurant maar nu vond ik het echt minder en ik vond dat ze ook erg onaardig deden. Nee wij gaan hier niet snel meer naar toe