Hachi Lounge

Willemsoord 51 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hachi Lounge

Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
2 weken terug voor het eerst hier geweest met een vriendin, we zijn beide erg te spreken over de verse sushi en de snelle en vriendelijke bediening.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Annewil H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Al meerdere malen wezen eten bij Hachi. Prachtige ambiance, het eten smaakt er heerlijk, alleen in het weekend soms wat langer wachten. De witte wijn smaakt er ook prima. Ik heb het al meerdere mensen horen zeggen, maar een aanwinst voor Den Helder! Ben blij dat het er zit.
E M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een aanfluiting. Eerste ronde kwam na ruim 35 minuten. Kleine hoeveelheid sushi, ik geloof 5 soorten. Was 2 weken zo maar er staat ruime keuze sushi. De rest was niet goed, de zalm droog, veel dingen zoals garnalenkroketje gewoon chemish. Dames in bediening zeer vriendelijk. Alleen niemand een eigen wijk dus om de 5 minuten werd er gevraagd wilt u nog wat drinken. Gaan er niet meer heen.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gisteravond op uitnodiging van mijn kleindochter gegeten in dit bijzondere restaurant.
Naar mijn mening een prachtig restaurant met verrassend lekker eten.
Zeer gevarieerd en smaakvol opgediend door vriendelijk personeel.
Ondanks de drukte werd er attent en vriendelijk geserveerd.
Wie zegt er dat in Den Helder geen leuk restaurant is, moet nog maar eens goed zoeken.
Een aanrader naar mijn mening.

G.Woord
Linsta86 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Ik kom sinds de opening gemiddeld 1 keer per 2 weken toch wel bij Hachi in Den Helder.
Dat zou eigenlijk al voldoende moeten zeggen.

Ik ben erg te spreken over de gehele ervaring. De bediening is prima, het decor is erg leuk (oude scheepswerf) en de sushi is gewoon goed. Smaakvol en vers. Leuk divers menu ook waar iedereen wel wat lekkers op kan vinden.
Aanrader!
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Afgelopen Donderdag lekker met een stel collega's hier gegeten. Op de eerste etage, leuk ingericht, vriendelijke bediening. Voor Helderse begrippen is de kwaliteit van het eten goed te noemen. Jammer dat de flinterdunnen lendebiefstuk en ossehaas ijskoud waren. Ook de sushi rijdt mocht iets smeuigger zijn.

Jammer dat de schaaltjes met eten niet echt opgemaakt waren.. Eigenlijk verwacht je voor deze prijs net iets meer. 40 euro all in (fris, bier en huiswijn) is behoorlijk aan de prijs voor Den Helder.

In vergelijking met Kokusai in Alkmaar waar men hetzelfde formule hanthaafd blijft de kwaliteit iets Achter.

Ondanks deze minimale kritiek, blijft dit een van de betere plekken om gezellig met een paar vrienden te gaan eten in Den Helder.
Miranda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Sfeervolle ruimte en heerlijk eten! Bediening is goed en redelijk snel. Ik zou voor de zaterdagavond zeker even van te voren reserveren.
Soraya S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prachtig groot en sfeervol restaurant. Heerlijke sushi, rijst is precies goed en de vis is vers. Gerechtjes zijn ook heerlijk en heel gevarieerd. Leuke bediening en snel. Echt een aanwinst voor Den Helder.
Afra B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
In de openingsweekend gegeten bij deze hachi in Den Helder. Perfecte locatie. Vis erg goed. Vlees ook maar soms lauw. Ik ga zeker een tweede keer. Datum is niet exact ingevuld