Habbekrats

Breed 42 1621 KC Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Habbekrats

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Habbekrats

merel R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
ik kom vaak bij deze bistro en elke keer bevalt het me heel erg. lekker eten voor niet veel geld, goede sfeer en heel gastvrij.
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Bijzonder leuke avond gehad ter gelegenheid van onze 30-jarige huwelijksdatum. Buiten de uitstekende verzording was het bijzonder leuk dat ze ons glazen gaven met onze namen en huwelijksdatum erop.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gewoon open , eerlijk gezellig thuis komen. Zeer ruime porties voor een Habbekrats. Een bistro maar dan met super producten.
Ralph N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met het hele gezin ieder een drie gangen menu gegeten via WFdeals. Ik zelf had vooraf een carpaccio en als hoofdgerecht een Well Done kogelbiefstuk besteld. We hoefden niet lang te wachten op het eten en we kregen verse broodjes vooraf. Het eten zag er verzorgd en mooi opgemaakt uit en het belangrijkste... het was erg lekker. Het is een klein knus restaurant met super vriendelijke bediening. Een klein minpuntje: Mensen op het terras rookte en wij konden wij dit binnen ruiken, dat vind ik niet zo fijn tijdens het eten (maar afijn, wellicht kwam dit omdat wij dicht bij de openstaande deur zaten). Dit restaurant is zeker een aanrader!