Over het restaurant Habana beach

Leuk dat je overweegt om een reservering te maken bij Habana Beach. In verband met onzekere weersvoorspellingen, plaatsen zij alle reserveringen binnen. Uiteraard mag je er wel voor kiezen om uit te wijken naar een tafel op het buiten terras, indien er één beschikbaar is.

Meer informatie over restaurant Habana beach

7,2

Jouw recensie over het restaurant Habana beach

Kalyani B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk ontbeten het met het ontbijtplankje en America pancakes. Leuke bediening en een fijne sfeer. Een aanrader!.....
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op een zonnige zaterdag op strand geluncht bij deze strandtent. Broodje oude kaas en een pitabroodje met kip. Beide erg lekker en ruim voldoende als lunchgerecht. Vriendelijk personeel, niet te opdringerig. Nette, normale prijzen.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De moeite waard om nog een keer terug te komen. Gezellig ingericht en vlotte bediening
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De Antipasti vooraf was verrassend lekker. De kipsate en hamburger daarna kregen we nog maar met moeite weg. Royale porties en lekker gegeten. We komen terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Corinna F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was een gezellige dag
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Op een late vrijdagmiddag even aangeschoven bij Habana beach, een leuk uitziende strandtent waar we snel werden geholpen aan onze eerst bestelde drankjes. Prima snelle bediening dus. Prima kaart met leuke gerechten. De dorade en de schol hebben we besteld. De dorade was, net als vorig jaar overigens, prima van smaak. De schol was een grote teleurstelling. De vis was veel te hard gebakken in de frituur. We hebben daar iets van gezegd tegen de bediening en we hebben een nieuw plateau met nu een iets beter gebakken schol gekregen. Maar, uit de frituur wat de smaak van de vis echt niet ten goede kwam. Jammer want bij goede bereiding kan het een lekkere vis zijn. Mijn advies om deze schol van de kaart te halen zou worden doorgegeven aan de keuken.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bij mijn Bio-hamburger zat rauwkostsalade erbij die echt op het randje was. Verder was het echt een verschrikkelijke belevenis toen ik mijn aardappel-garnituur uit zinken bloem emmertje op mijn plank/bord wilde leegmaken, toen kwam de garnituur met een papiertje eruit en sigaretten as drap die ook nog eens met een dikke laag op de bodem plakte! Hier heb ik dan ook gelijk melding van gemaakt maar kreeg hier verder geen response/excuses voor aangeboden, wat zeker het minste was wat ik verwacht had!
Zeker niet voor herhaling vatbaar...
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag, op een koele (18 graden) rustige dag hier gegeten en gedronken. Er waren slechts +/- 12 tafeltjes bezet, toch ruim 35 minuten!! moeten wachten tot iemand van de bediening kwam vragen of we wat wilden bestellen. Het eten zelf was prima, bij het weggaan, werd ons echter gezegd dat we nog niet betaald hadden, wat we wel hadden (direct bij t bestellen, omdat we ivm het lange wachten haast hadden). We werden als criminelen weggezet en moesten aantonen bij wie we dan betaald hadden. Ze gingen het navragen, daarna geen woord van excuses. Het eten was overigens prima, dan geldt ook voor de sfeer/inrichting, het enige lichtpunt.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mooie en gezellige strandtent op het strand van Kijkduin. De inrichting is warm en sfeervol; veel hout. Buiten zijn er veel verschillende plekken om te zitten, zowel achter glas als meer open.
De bediening is prima: behulpzaam, vriendelijk, attent. Leuke kaart met lekkere gerechten (heerlijk broodplankje, gewoon goede tosti, goede panini caprese en echt lekkere koffie) en alles werd snel gebracht.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zondag 28 mei weer bij Habana genoten van het strand en daarna een hapje en drankje op het terras. Een jaar of zeven komen we nu hier en het blijft ons verbazen hoe goed de bediening is. Snel, vriendelijk en zeer attent. Ook de opbouw van het terras wordt regelmatig vernieuwd en het ziet er gezellig uit.

Hoe anders dan bij Pier 32. Ongeorganiseerd en niet klantvriendelijk.

Onze complimenten voor Habana,
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren wezen lunchen bij Habana beach.
Drankjes werden snel geserveerd. De broodjes carpaccio zagen er goed uit. Het breekbrood werd geserveerd met hummus en aioli. Bij ons breekbrood zat twee keer aioli. Toen we er naar vroegen werd ons gemeld dat de hummus op was. Ik vond het maar vreemd dat dit niet van te voren werd gemeld. Zelf had ik de caesar salade met gamba's. Deze kost 12,00. In de salade zaten welgeteld 5 blaadjes sla. Na het eten van deze salade zat ik absoluut niet vol. Dat je dit durft te verkopen als een salade vind ik belachelijk. Helaas
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier samen met 2 collega's gegeten. Het eten was heerlijk en de opmaak ervan een dikke 10 waard. Leuk de hamburger op een plaat en lekkere Hellmans mayo erbij, ook de sate was leuk opgediend en smaakte uitstekend. Alleen al het bedienend personeel loopt erg door elkaar en hebben geen overzicht, mensen die te lang wachten en personeel genoeg dat voorbij loopt, ze zijn meer met zichzelf bezig dan met de gasten, dat is wel jammer aangezien de horeca er voor de gasten is. Op uitzondering van een jongeman die wel telkens goed om zich heen keek. Verder prima zaak , lekker druk, maar de service en oplettendheid kan stukken beter. Het lijkt erop dat men aangenomen is op uiterlijk en niet op de service naar de gasten gericht
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Mer z'n tweetjes namen we de bavette flank steak van 500 gram. Het werd vrij simpel, zonder tierelantijnen op een houten plank geserveerd. Enkele asperges er bij en wat chimichuri- en pepersaus in een potje. Fantastisch sappig vlees was het! Heerlijk medium rare klaargemaakt zoals gevraagd. Er waren een paar malen van de zoutmolen overheen geweest, meer had het niet nodig. Smullen!

De kinderen hadden van het kindermenu de pasta en de pannenkoek. De pasta was erg lekker, zij zoonlief van 11, maar niet zo veel. De pannenkoek was.. een pannenkoek. Een niet al te grote, voor €8,-.
Het was net genoeg voor ons dochtertje van 4, maar oudere kinderen hebben er niet genoeg aan.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Hele mooie setting, geen harde ' lounge' muziek, vriendelijk en correct personeel. Ik had een hamburger besteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel aan vond, eigenlijk wat te droog. De frietjes waren daarentegen lekker en alles was mooi gepresenteerd.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen week 2 keer een halve dag bij Habana gezeten met uitzicht op zee! Erg positief over dit etablissement! Leuke mensen die er echt alles aan doen om je een leuke ervaring te geven. Het eten is gewoon goed, heerlijke salades en uitstekende soepjes! We zaten heerlijk onder een parasol en lieten ons verwennen, hoewel het groot is opgezet lopen er genoeg medewerkers rond. De organisatie en de kwaliteit vonden wij boven gemiddeld! Complimenten voor de keuken en dit leuke team!
bries .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Sate gegeten met grote stukken kippedijenfilet, saus was lekker , friet dik en ongeschild ( smullen ) helaas mayonaise erg klein ( helmans ).
Hippe trendy beach club , druk en gezellig , bediening attent en snel.
mjstravers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten jammer dat het toilet niet open was want dat was gereserveerd voor een bruiloft ook konden wij van hun muziek en speeches mee genieten om de de geluids installatie niet alleen beperkt kon worden tot het afgehuurde deel ! Jammer als je ff gezellig met vrienden wil bijkletsen ????
Dennis-o .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
een heerlijke goed verzorgde top avond beleefd op habana Beach deze tent stelt me nooit teleur . Vuurtjes en vakels maken hier duidelijk de zweer. personeel goed opletten en heeft ons hartstikke leuk geholpen . Ik had met mijn vrouw de Bavette 500 gram besteld . Dit was van zeer goede kwaliteit voor een goede prijs wij komen hier zeker snel weer een keer voor terug ! Kortom leuke tent ga zo door !
Thijso .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Was een paar dagen geleden bij Habana met mijn man en kids.
En ondanks alle drukte zijn wij super goed geholpen!
Mijn complimenten voor de bediening, echt TOP!
Ook hebben wij heerlijke gegeten en vonden we onze gerechten veel en er mooi uitzien.
Er waren ook nog twee partijen aan de gang maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Al met al een hele fijne avond gehad en wij komen zeker terug!