Habana beach

Zuiderstrand 15 en 16 2554 GH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Habana beach

Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag, op een koele (18 graden) rustige dag hier gegeten en gedronken. Er waren slechts +/- 12 tafeltjes bezet, toch ruim 35 minuten!! moeten wachten tot iemand van de bediening kwam vragen of we wat wilden bestellen. Het eten zelf was prima, bij het weggaan, werd ons echter gezegd dat we nog niet betaald hadden, wat we wel hadden (direct bij t bestellen, omdat we ivm het lange wachten haast hadden). We werden als criminelen weggezet en moesten aantonen bij wie we dan betaald hadden. Ze gingen het navragen, daarna geen woord van excuses. Het eten was overigens prima, dan geldt ook voor de sfeer/inrichting, het enige lichtpunt.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mooie en gezellige strandtent op het strand van Kijkduin. De inrichting is warm en sfeervol; veel hout. Buiten zijn er veel verschillende plekken om te zitten, zowel achter glas als meer open.
De bediening is prima: behulpzaam, vriendelijk, attent. Leuke kaart met lekkere gerechten (heerlijk broodplankje, gewoon goede tosti, goede panini caprese en echt lekkere koffie) en alles werd snel gebracht.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zondag 28 mei weer bij Habana genoten van het strand en daarna een hapje en drankje op het terras. Een jaar of zeven komen we nu hier en het blijft ons verbazen hoe goed de bediening is. Snel, vriendelijk en zeer attent. Ook de opbouw van het terras wordt regelmatig vernieuwd en het ziet er gezellig uit.

Hoe anders dan bij Pier 32. Ongeorganiseerd en niet klantvriendelijk.

Onze complimenten voor Habana,
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren wezen lunchen bij Habana beach.
Drankjes werden snel geserveerd. De broodjes carpaccio zagen er goed uit. Het breekbrood werd geserveerd met hummus en aioli. Bij ons breekbrood zat twee keer aioli. Toen we er naar vroegen werd ons gemeld dat de hummus op was. Ik vond het maar vreemd dat dit niet van te voren werd gemeld. Zelf had ik de caesar salade met gamba's. Deze kost 12,00. In de salade zaten welgeteld 5 blaadjes sla. Na het eten van deze salade zat ik absoluut niet vol. Dat je dit durft te verkopen als een salade vind ik belachelijk. Helaas
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier samen met 2 collega's gegeten. Het eten was heerlijk en de opmaak ervan een dikke 10 waard. Leuk de hamburger op een plaat en lekkere Hellmans mayo erbij, ook de sate was leuk opgediend en smaakte uitstekend. Alleen al het bedienend personeel loopt erg door elkaar en hebben geen overzicht, mensen die te lang wachten en personeel genoeg dat voorbij loopt, ze zijn meer met zichzelf bezig dan met de gasten, dat is wel jammer aangezien de horeca er voor de gasten is. Op uitzondering van een jongeman die wel telkens goed om zich heen keek. Verder prima zaak , lekker druk, maar de service en oplettendheid kan stukken beter. Het lijkt erop dat men aangenomen is op uiterlijk en niet op de service naar de gasten gericht
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Mer z'n tweetjes namen we de bavette flank steak van 500 gram. Het werd vrij simpel, zonder tierelantijnen op een houten plank geserveerd. Enkele asperges er bij en wat chimichuri- en pepersaus in een potje. Fantastisch sappig vlees was het! Heerlijk medium rare klaargemaakt zoals gevraagd. Er waren een paar malen van de zoutmolen overheen geweest, meer had het niet nodig. Smullen!

De kinderen hadden van het kindermenu de pasta en de pannenkoek. De pasta was erg lekker, zij zoonlief van 11, maar niet zo veel. De pannenkoek was.. een pannenkoek. Een niet al te grote, voor €8,-.
Het was net genoeg voor ons dochtertje van 4, maar oudere kinderen hebben er niet genoeg aan.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Hele mooie setting, geen harde ' lounge' muziek, vriendelijk en correct personeel. Ik had een hamburger besteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel aan vond, eigenlijk wat te droog. De frietjes waren daarentegen lekker en alles was mooi gepresenteerd.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen week 2 keer een halve dag bij Habana gezeten met uitzicht op zee! Erg positief over dit etablissement! Leuke mensen die er echt alles aan doen om je een leuke ervaring te geven. Het eten is gewoon goed, heerlijke salades en uitstekende soepjes! We zaten heerlijk onder een parasol en lieten ons verwennen, hoewel het groot is opgezet lopen er genoeg medewerkers rond. De organisatie en de kwaliteit vonden wij boven gemiddeld! Complimenten voor de keuken en dit leuke team!
bries .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Sate gegeten met grote stukken kippedijenfilet, saus was lekker , friet dik en ongeschild ( smullen ) helaas mayonaise erg klein ( helmans ).
Hippe trendy beach club , druk en gezellig , bediening attent en snel.
mjstravers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten jammer dat het toilet niet open was want dat was gereserveerd voor een bruiloft ook konden wij van hun muziek en speeches mee genieten om de de geluids installatie niet alleen beperkt kon worden tot het afgehuurde deel ! Jammer als je ff gezellig met vrienden wil bijkletsen ????
Dennis-o .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
een heerlijke goed verzorgde top avond beleefd op habana Beach deze tent stelt me nooit teleur . Vuurtjes en vakels maken hier duidelijk de zweer. personeel goed opletten en heeft ons hartstikke leuk geholpen . Ik had met mijn vrouw de Bavette 500 gram besteld . Dit was van zeer goede kwaliteit voor een goede prijs wij komen hier zeker snel weer een keer voor terug ! Kortom leuke tent ga zo door !
Thijso .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Was een paar dagen geleden bij Habana met mijn man en kids.
En ondanks alle drukte zijn wij super goed geholpen!
Mijn complimenten voor de bediening, echt TOP!
Ook hebben wij heerlijke gegeten en vonden we onze gerechten veel en er mooi uitzien.
Er waren ook nog twee partijen aan de gang maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Al met al een hele fijne avond gehad en wij komen zeker terug!
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zijn vandaag gaan eten met een klein gezelschap. Bestelde een caesar salade en wilde deze binnen 3 minuten cancellen en een lady staken ervoor bestellen.
Dit ging niet want ze waren al bezig met de voorbereiding. Zit uiteindelijk 45 minuten op mijn salade te wachten. ...maar ik kon hem niet afgestelde. Waardeloze zaak. Mijn laatste keer. Maar het personeel doet verder zijn best.
zomer16 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik had een tafel gereserveerd voor 9 personen buiten. Bleek dat we een tafel binnen gekregen hadden, zonder dat we daarover van te voren iets gehoord hadden.
Bediening duurde lang, het was erg druk en vol.
We vonden de slibtongen droog, leek alsof ze eerder al gebakken waren en daarna opgewarmd.
Grand dessert vond ik weinig verrassend, met veel ijs en erg duur voor wat je kreeg.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na besteld te hebben letterlijk 1/5 uur op een saté moeten wachten.
Starter was tomatensoep lekker maar dien hem de volgende keer wel ff heet op. (Lauw)
Ik sprak de bediening er op aan dat we al zo lang wachten op ons eten.
Als je voor 400 mensen plek aanbied en het bij 200 man al niet aankan
Zegt dat al genoeg.
De bestellingen van mensen die later dan ons besteld hadden zaten al te eten terwijl wij nog steeds zaten te wachten
Een mevrouw naast ons kreeg tot twee keer toe een rauwe hamburger voorgeschoteld.
Ja het moet snel snel snel want anders draaien we geen omzet natuurlijk.
Typisch gevalletje van de kwaliteit uit het oog verliezen wat betreft het ETEN van mensen!!
Met een mooie buitenkant en binnenkant van de zaak alleen kom je er NIET HABANNA !!!!
l.vanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten was goed. Ik had biefstuk, alleen beetje lauw maar smaak was prima. Bediening gezellig maar mogen je van mij vaker aanspreken. Kom hier vast weer terug!
iovj ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben hier een heerlijke zondagmiddag doorgebracht. Het eten is lekker, net als de sangria, de bediening is erg vriendelijk en het uitzicht natuurlijk perfect.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuke strandtent waar genoeg ruimte is om buitem te eten.
De bediening is vriendelijk & snel. Het eten goed naar prijs/kwaliteit.
Aanrader om op een zonnige dag wat te gaan drinken @ eten.
ptreub .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke zeebaars, mals als boter en verfijnd van smaak, gegeten in gezellige omgeving. Voor en na de maaltijd bij open haard gezeten terwijl de regen naar beneden kletterde. Personeel weet zich goed aan te sluiten bij de sfeer van de klant en serveert de wijn vakkundig.
Kortom...heerlijke avond gehad
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het eten is hier uitstekend en origineel en leuk opgediend. Bediening is heel gewillig en loopt veel in de rondte zodat je snel kunt bestellen. Wel wat onkundig omgaan met klachten van gasten naast ons bij wie de bitterballen niet in smaak vielen, hier kunnen ze nog wel wat meer klant is koning gebruiken. Maar wij hebben heerlijk gezeten, een mega sate schotel en een flinke hamburger met lekkere frietjes met een schil. Ik ga deze zomer zeker nog eens lekker genieten bij deze hippe strandtent