Habana beach

Zuiderstrand 15 en 16 2554 GH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Habana beach

Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Hele mooie setting, geen harde ' lounge' muziek, vriendelijk en correct personeel. Ik had een hamburger besteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel aan vond, eigenlijk wat te droog. De frietjes waren daarentegen lekker en alles was mooi gepresenteerd.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen week 2 keer een halve dag bij Habana gezeten met uitzicht op zee! Erg positief over dit etablissement! Leuke mensen die er echt alles aan doen om je een leuke ervaring te geven. Het eten is gewoon goed, heerlijke salades en uitstekende soepjes! We zaten heerlijk onder een parasol en lieten ons verwennen, hoewel het groot is opgezet lopen er genoeg medewerkers rond. De organisatie en de kwaliteit vonden wij boven gemiddeld! Complimenten voor de keuken en dit leuke team!
Bries .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Sate gegeten met grote stukken kippedijenfilet, saus was lekker , friet dik en ongeschild ( smullen ) helaas mayonaise erg klein ( helmans ).
Hippe trendy beach club , druk en gezellig , bediening attent en snel.
Mjstravers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten jammer dat het toilet niet open was want dat was gereserveerd voor een bruiloft ook konden wij van hun muziek en speeches mee genieten om de de geluids installatie niet alleen beperkt kon worden tot het afgehuurde deel ! Jammer als je ff gezellig met vrienden wil bijkletsen ????
Dennis-o .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
een heerlijke goed verzorgde top avond beleefd op habana Beach deze tent stelt me nooit teleur . Vuurtjes en vakels maken hier duidelijk de zweer. personeel goed opletten en heeft ons hartstikke leuk geholpen . Ik had met mijn vrouw de Bavette 500 gram besteld . Dit was van zeer goede kwaliteit voor een goede prijs wij komen hier zeker snel weer een keer voor terug ! Kortom leuke tent ga zo door !
Thijso .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Was een paar dagen geleden bij Habana met mijn man en kids.
En ondanks alle drukte zijn wij super goed geholpen!
Mijn complimenten voor de bediening, echt TOP!
Ook hebben wij heerlijke gegeten en vonden we onze gerechten veel en er mooi uitzien.
Er waren ook nog twee partijen aan de gang maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Al met al een hele fijne avond gehad en wij komen zeker terug!
Raymond G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zijn vandaag gaan eten met een klein gezelschap. Bestelde een caesar salade en wilde deze binnen 3 minuten cancellen en een lady staken ervoor bestellen.
Dit ging niet want ze waren al bezig met de voorbereiding. Zit uiteindelijk 45 minuten op mijn salade te wachten. ...maar ik kon hem niet afgestelde. Waardeloze zaak. Mijn laatste keer. Maar het personeel doet verder zijn best.
Zomer16 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik had een tafel gereserveerd voor 9 personen buiten. Bleek dat we een tafel binnen gekregen hadden, zonder dat we daarover van te voren iets gehoord hadden.
Bediening duurde lang, het was erg druk en vol.
We vonden de slibtongen droog, leek alsof ze eerder al gebakken waren en daarna opgewarmd.
Grand dessert vond ik weinig verrassend, met veel ijs en erg duur voor wat je kreeg.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na besteld te hebben letterlijk 1/5 uur op een saté moeten wachten.
Starter was tomatensoep lekker maar dien hem de volgende keer wel ff heet op. (Lauw)
Ik sprak de bediening er op aan dat we al zo lang wachten op ons eten.
Als je voor 400 mensen plek aanbied en het bij 200 man al niet aankan
Zegt dat al genoeg.
De bestellingen van mensen die later dan ons besteld hadden zaten al te eten terwijl wij nog steeds zaten te wachten
Een mevrouw naast ons kreeg tot twee keer toe een rauwe hamburger voorgeschoteld.
Ja het moet snel snel snel want anders draaien we geen omzet natuurlijk.
Typisch gevalletje van de kwaliteit uit het oog verliezen wat betreft het ETEN van mensen!!
Met een mooie buitenkant en binnenkant van de zaak alleen kom je er NIET HABANNA !!!!
L.vanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eten was goed. Ik had biefstuk, alleen beetje lauw maar smaak was prima. Bediening gezellig maar mogen je van mij vaker aanspreken. Kom hier vast weer terug!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben hier een heerlijke zondagmiddag doorgebracht. Het eten is lekker, net als de sangria, de bediening is erg vriendelijk en het uitzicht natuurlijk perfect.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuke strandtent waar genoeg ruimte is om buitem te eten.
De bediening is vriendelijk & snel. Het eten goed naar prijs/kwaliteit.
Aanrader om op een zonnige dag wat te gaan drinken @ eten.
Ptreub .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke zeebaars, mals als boter en verfijnd van smaak, gegeten in gezellige omgeving. Voor en na de maaltijd bij open haard gezeten terwijl de regen naar beneden kletterde. Personeel weet zich goed aan te sluiten bij de sfeer van de klant en serveert de wijn vakkundig.
Kortom...heerlijke avond gehad
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het eten is hier uitstekend en origineel en leuk opgediend. Bediening is heel gewillig en loopt veel in de rondte zodat je snel kunt bestellen. Wel wat onkundig omgaan met klachten van gasten naast ons bij wie de bitterballen niet in smaak vielen, hier kunnen ze nog wel wat meer klant is koning gebruiken. Maar wij hebben heerlijk gezeten, een mega sate schotel en een flinke hamburger met lekkere frietjes met een schil. Ik ga deze zomer zeker nog eens lekker genieten bij deze hippe strandtent
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een zonnige zondag zijn we bij deze zaak neergestreken. Met het mooie weer en het uitzicht op de zee zaten we perfect op één van de banken buiten. Het decor is daardoor onovertroffen. De bestelde hapjes tussendoor waren erg lekker en ruim geproportioneerd.
Tot vlak voor het einde waren we zeer tevreden over de geboden service. Daarna heeft een jongen van de bediening ons in één klap een nare nasmaak aan de ervaring gegeven. Op de vraag van mijn vriendin of ze een glas kraanwater zou kunnen krijgen, kwam letterlijk het antwoord dat 'dit alleen maar mogelijk was als ze ook nog een ander drankje zou bestellen. Ze moeten tenslotte wel aan ons verdienen.' Aangezien wij op dat moment al voor ruim 80 euro geconsumeerd hadden bij deze zaak vonden wij dat een zeer onbeschoft antwoord, of dit nu hun beleid is of niet. Nadat we hem dit te kennen hebben gegeven, veranderde er helaas niets. Het heeft ons in ieder geval duidelijk gemaakt dat de Habana puur gericht is op zoveel mogelijk geld verdienen en daarbij de klantgerichtheid van ondergeschikt belang is.
Dane L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Super leuk decor, maar de bediening is waardeloos. Tot tweemaal toe een haar in het eten en een sorry was zelfs teveel. Totaal geen aandacht voor de gasten terwijl het heel rustig was. Tafel vol glaswerk en alle runners lopen honderd keer voorbij met een leeg dienblad. Ook iets bestellen bestellen duurde uren. De mango smoothie smaakte naar water en na dit te hebben aangegeven kregen we terug dat dit aan het fruit lag. Kunnen we niets mee helaas. Zonde van zo'n mooie tent!
Vanessabeijersbergen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Waren met groep en helaas ging het telkens mis met de bestellingen. Echt verschillende keren opnieuw om ons eten moeten vragen. Eten was overigens heerlijk!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met dit uitzicht (pal aan het strand) zou droog brood nog goed smaken. Maar gelukkig hoeft dat niet: we hadden heerlijk warm breekbrood met smeerseltjes, en een overheerlijke geitenkaassalade, een aanrader. Een bakje echt lekkere frietjes maakte het af. Bediening is vriendelijk, zitje zat prima. Gewoon een goeie strandtent.
Ivo D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Bediening uitstekend. Gerechten goed maar niet bijzonder qua smaken. De clubsandwich was voorbeeld daarvan. Maar niets was slecht.
Marielle.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Habana Beach is een ontzettend leuke strandtent. Er wordt heerlijke muziek gedraaid. Er was voldoende personeel, allemaal heel vriendelijk. Wij kwamen voor het ontbijt, 2 jaar geleden was dat nog buffet. Nu niet meer. Alleen bij gezelschappen vanaf 20 personen. Dat vond ik een beetje jammer. Maar toen koos ik voor het ontbijtplankje en dat was prima.