Ha-Zus - Smaak & Vermaak

Meer informatie over restaurant Ha-Zus - Smaak & Vermaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
ArthurBuursma .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
met 38 personen heerlijk genoten van allerlij hapjes tijdens een receptie in cafe ha zus. goede kwaliteit erg prettig en professioneel personeel en zeer leuke ambiantie. een echte aanrader om een je feestje te houden. van 20-200 personen is mogelijk. goed advies gekregen van het management tijdens de voorbereiding. klasse.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een verrassende avond. Ik had nooit verwacht dat hier op zo'n niveau gekookt zou worden.Het bedrijf Ha-zus staat toch,immers, vooral bekend als feestcafé. Verse lekkere bearnaisesaus, mooi gegaard vlees, leuke garnituren. De bediening was attent en ter zake kundig . In een woord leuk en om te onthouden.
René H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
We hebben gekozen voor het maandmenu met diverse keuzes. Voorgerecht een perfecte rundercarpaccio. Hoofdgerecht 1x kabeljauw en 1x Australian steak en beide gerechten waren heerlijk met een lekkere saus. Ook de gepofte aardappel was heerlijk, anders bereid dan gewoonlijk. Tot slot een bavarois met fruit en een Irish coffee.
De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook de rode wijn (Merlot) was prima van kwaliteit. Al met al een geslaagd etentje met een schappelijke prijs. Chapeau!
Patricia2774 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vandaag genoten van een heerlijk valentijnsmenu, de eerste keer hier gegeten, geeft aanleiding om de hele kaart te willen proeven. Het eten is echt heerlijk, van super kwaliteit en vers, dat proef je. De groente is lekker knapperig en ruim voldoende.De bediening is echt bekwaam in hun vak:attent, gastvrij en geeft een goed wijnadvies. Je voelt je echt welkom, goede sfeer, wat bijdraagt aan een super avond genieten.prijs /kwaliteit is goed. Een aanwinst voor Heerlen, we hebben een favoriet restaurant erbij!
kwartaalhap .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het begon erg goed bij Ha-zus,
vriendelijke bediening en werden snel geholpen, wij kregen direct een lekkere amuse en de bediening was vriendelijk. Daarna zakte het een beetje in, moesten lang wachten op de menukaart en alles ging wat trager.
voorgerecht en hoofdgerecht waren smakelijk en wil er zelfs bij vermelden dat de cocktails erg lekker waren.
De desserts waren gewoon oké, een dessert is altijd goed dus gewoon oké is niks mis mee. Iets anders als de cliché desserts die overal te vinden zijn zou Ha-zus net iets beter laten scoren bij ons.
Om 22:10 begonnen ze bij Ha-zus al met het opruimen van de stoelen om het restaurant in een kroeg te veranderen. Hou hier rekening mee als je iets langer zou willen na tafelen.

Ha-zus is het zeker waard om eens te proberen.
Romady .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Prima gegeten! Wij kozen het verrassingsmenu en er werd ons allerlei 'lekkers' voorgeschoteld met zowel vlees als vis. Geen lange wachttijden tussen de gangen en service was vriendelijk en goed.
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Na ons werk belandt bij HA -Zus.
We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu. Zo verassend was het niet maar het smaakte wel .
De service is nog niet zo attent.Men twijfelt af en toe.
Sam N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Een fantastische avond gehad! Heel erg vriendelijk personeel, en overheerlijk eten. Een echte aanrader!! Vooral als je jarig bent, want het suprise toetje is super!
ah2824 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Met z'n vieren gegeten op zondagavond op 24.5.2015. Een verrukkelijke tapas! Gezellige entourage, met zeer vriendelijke bediening.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Lekker gegeten, en zeer goede bediening. Aanrader! Patates frites waren ook zeer goed. Prijs-kwaliteit is prima. Sfeer is gezellig.
anneopbroek .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Onlangs ondekt in Heerlen centrum..heel goede vleesgerechten. Lekker malse biefstuk van hun speciale grill is echt een aanrader. Heel smakelijk bereid en zeker een 10 waardig. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij zorgen echt voor een sfeervolle aavond. Inrichting ziet er goed uit modern en stijlvol smaakvolle toevoeging voor Heerlen
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Heerlijk gegeten met mijn zus die in Heerlen op bezoek was. Mals vlees, verrassende gerechten en vriendelijke bediening. Aanwinst voor Heerlen waren het mee eens..zeker binnenkort weer
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Echt een aanrader! We kozen voor het 6-gangen verrassingsmenu en vanaf het moment dat we binnen kwamen tot en met het toetje hebben we genoten van al het lekkers dat ons voorgeschoteld werd! Alle gerechten waren stuk voor stuk uitstekend bereid en helemaal naar onze smaak. Zeker voor deze prijs een perfecte kwaliteit! Helaas komen we niet uit de buurt anders zouden we zeker vaker komen.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het decor is heel mooi en het eten was fantastisch. Goede kwaliteit voor een goede prijs en goede porties. Echt een aanrader!