H32

Heuvel 32 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant H32

Een eigentijdse plek

Een fijn, eigentijds cafe met keuken waar beleving, gastheerschap en grote kwaliteit een rode draad vormen. Je voelt je hier altijd thuis! Vanuit de open keuken zie je de gepassioneerde koks hard aan het werk. Bij mooi weer is het terras een heel fijne plek om neer te strijken!

Meer informatie over restaurant H32

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant H32

Charon O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten super vriendelijk personeel, gezellige sfeer
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten. Leuke sfeer.
Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Er klopte wat dingetjes niet tijdens eten kreeg eerst de verkeerde soep toen geen pepersaus en als eind ook geen slagroom terwijl het allemaal gevraagd was
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten en een gezellige svond
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig restaurant met erg lekkere gerechten die van goede kwaliteit zijn en de juiste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam !
ronyn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren in de buurt en hadden nog 2 AH-actie bonnen over :)

Er was wel een speciaal menu, maar voldoende keus. Goed ontvangst, leuke sfeer, heerlijk gegeten!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was super goed en zoveel dat we het nagerecht niet meer opkonden. Het is echt een aanrader om daar te gaan eten.
Dymphie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben gegeten via de restaurantactie an de Albert Heijn. Het eten en de locatie waren prima. Er was weinig parkeerruimte in de buurt. Er waren twee parkeergarages gesloten. Maar daar kunnen jullie niets aan doen. We hebben prima gegeten.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima en het personeel vriendelijk. Zeker voor een herhaling vatbaar. We vertellen het zeker door aan vrienden. De overige ervaringen heb ik al aangegeven op de recensie hierboven.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. Startersplankje zeer leuk idee en vol met kleine, heerlijke gerechtjes. Heerlijk gegeten, een echte aanrader.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met name het voorgerecht was zeer goed heel uitgebreide plank met veel verschillende hapjes, vriendelijk personeel en hartelijke ontvangst!
R B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden het Albert Heijn menu. Dat was zeer goed in keuzes! Het was niet goedkoop maar erg lekker. De porties waren zeker meer dan voldoende. We zaten op een fijn plekje. Alleen de ruimte achter je is dan erg klein. Je zit snel tegen je achterburen aan met schuiven van de stoelen. Het eten was prima, goed warm en genoeg. Personeel was vriendelijk en netjes. Binnen zag het er ook netjes uit. Het was erg druk en dat gaf een goed gevoel! We zijn alle 6 met een volle buik naar huis gerold. Moe maar zeker voldaan! En zeker voor herhaling vatbaar.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat is dit toch een leuk restaurant! Fijn als je attent en met aandacht bediend wordt.
We waren hier ooit meer geweest, maar ook nu werden onze verwachtingen niet teleur gesteld.
Een heerlijk en verrassend voorgerecht, lekker tussen- en hoofdgerecht en een mooi en lekker toetje.
Kortom een restaurant om naar teug te keren!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het was goed en lekker vriendelijk personeel. Een aanrader dus.Reserveren was makkelijk uitleg van personeel over menu en gerechten goed.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima AHrestaurant- menu. Vooral de intro met stokbrood , olijven, ham en diverse smeersels heel goed bevallen!
Opmerking: Er was weinig keuze voor visgerechten bij het hoofdmenu.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg gezellig gegeten met een groep van 9 personen. Leuke opzet met een starterplateau. Voldoende keuze voor hoofdgerecht en nagerecht. Top gedaan!
paul.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en voor het drinken van de wijn hadden we keuze en konden we van te voren proeven wat niet overal is. Er is ruime keuze voor ons en hebben genoeg gehad. Personeel heel vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles voldoende was. Ik heb die avond genoten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekende bediening. Werd diversen keren gevraagd of naar wens was. Komt beter over even bij tafeltje stil te staan niet te vragen om de vraag. Bediening was overigens goed en aardig enkel een mogelijk bruikbare aanvulling.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk geluncht alleen na afloop ging ik naar het toilet en liep langs de keuken. Er was een bord soep retour gebracht en 1 kok wou het bord legen in wasbak waarop een andere kok hem tegen hield en vertelde dat het gewoon terug de pan in kon. De 1ste kok begon te lachen en leegde het bord in de pan. Dit kan niet.... ook al was het een verkeerde soep die misschien retour kwam. Eenmaal de keuken uit mag het noiit meer terug in de pan. Bah...