H32

Heuvel 32 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant H32

Een eigentijdse plek

Een fijn, eigentijds cafe met keuken waar beleving, gastheerschap en grote kwaliteit een rode draad vormen. Je voelt je hier altijd thuis! Vanuit de open keuken zie je de gepassioneerde koks hard aan het werk. Bij mooi weer is het terras een heel fijne plek om neer te strijken!

Meer informatie over restaurant H32

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed eten,was erg druk. Daardoor duurde het soms wat lang voor een nieuw gerecht op tafel kwam.
De muziek stond veel te hard. Kon mijn tafelgenoten neit goed verstaan.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
H32 is een hele mooie zaak, ook de grote bar is erg leuk. De serveerster hielden goed overzicht en hielden goed bij of alles naar wens was. De Angus Steak was mooi gaar, de carpaccio te dik gesneden en de kipspies lekker en mals.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het is lekker en gezellig bij jullie in Oss.
annema1967 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag een tafel gerserveerd ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. We werden netjes ontvangen en moesten een minuut of 10 aan de bar wachten onder het genot van een drankje.. Daarna werden we netjes naar onze tafel gebracht. Als voorgerecht hadden 2 van ons soep waarvan 1 de bospaddenstoelensoep waar welgeteld 4 kleine bospaddenstoelen te vinden waren maar de soep was verder lekker. Helaas hebben we op ons hoofdgerecht bijna een uur moeten wachten. De kabeljauw was smakeloos, de dagvangst (dorado vis) heb ik terug gegeven, lag volop in een saus en geheel doorweekt, en was één slappe bedoeling geworden vergezeld door een hard stuk witlof. De spareribs waren erg magertjes voor de prijs die je er voor moet neerleggen. Uiteindelijk hebben we dit gedeelte afgesloten met............helaas lauwe cappacino. Nee hier komen we niet meer terug om te eten. Erg gezellig om een borreltje te gaan drinken en daar blijft het dan ook bij. Oja om wel 1 plus punt te vermelden, het foccaciabrood blijft hier heerlijk!!!
JOS P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
had niet verwacht dat her er zo netjes en gezellig was.
er werd ook veel aandacht aan besteed of alles naar wens was
kom zeker nog terrug
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben een heerlijke avond beleefd in H32!
Gastvrije ontvangst én uitgeleide! ( heel fijn als je rolstoel afhankelijk bent)
Een heel mooi menu. Vooral het voorgerecht de 'Borrelplank' sprong eruit.
écht heerlijk! We komen hier zeker nog eens terug.
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super service! Zaten alleen beetje in een krap hoekje maar daar konden we mee leven, omdat de rest allemaal prima was!
frank F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik begrijp dat op donderdag-avond het heel druk kan zijn,
Twee opmerkingen:
De schaal met brood was niet geleverd als voorgerecht.
Tussen binnenkomst en de eerste vraag of we drankjes wilden zat zeker 20 minuten
Tussen het leveren van de drankjes en het opnemen van de bestelling zat zeker een half uur....
Dat is voor de klanten en voor jullie omzet niet goed, we hadden meer drankjes kunnen en willen bestellen indien er tijdig opgelet word.

Verder geen opmerkingen!
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten...........................?........................................................................................................
ingridruesink .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Soep was te zout en verder smakeloos, filet américain is geen goede combi met keihard kruidenboter en aioli, de hazepeper werd lauw geserveerd, dit weerd hersteld, maar de smaak was nogal laf, niet de heerlijke wildsmaak die we verwachtten, dessert mochten we omwisselen voor een Irish Coffee tegen bijbetaling van 2,00.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ondanks de reservering was er geen tafel voor ons vrij. We hebben buiten gezeten aan tafel bij andere mensen terwijl we een privé feestje te vieren hadden. Het was koud buiten maar de heaters waren kapot. Voorlopig geen H32 meer.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
AH menu: leuk voorafje met kleine hapjes en soepje naar keuze, heerlijk hoofdgerecht en toetje hoewel ik benieuwd ben wie het helemaal op krijgt! Niks aan te merken op de bediening... muziek staat niet te hard... een fijne plek in Oss!
annika-freek .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten. Het plateau vooraf is gevarieerd, leuk en lekker. Eerst wat gedronken op het verwarmde terras (zalig), gezien je vervolgens van plaats verhuist kan dit lastig zijn voor de bediening, dit was geheel niet het geval, Drankjes / bestelling / rekening e.d. verhuist makkelijk mee. Ging allemaal vanzelf.
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Super service. Nog niet eerder een restaurant gevonden waar zo netjes werd omgegaan met een allergie. Onze serveerster heeft erg haar best gedaan om mij te adviseren ivm lactose allergie. Ookal hadden we het Albert Heijn menu, ik had de mogelijkheid om gebruik t maken van een ander dessert. Een van haar collega's die zelf ook lactose allergie heeft kwam nog even een praatje maken en het eten toelichten. Helemaal top, wij komen snel nog eens terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten maar erg luidruchtig
Gereserveerd voor 6 personen. Bij binnenkomst werden de stellen naar 2 verschillende tafels gebracht .
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Super gegeten! Niks op aan te merken! Voorgerecht was zeer uitgebreid, ruime keuze hoofdgerecht!
Minpuntje: tocht bij de eerste tafeltjes...
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met vrienden hier gegeten met de AH actie, dus gereserveerd, blijkt bij binnenkomst dat er nog gezocht moet worden naar een vrije tafel, want het was drukker dan voorzien en klanten bleven langer zitten was het excuus. Maar waarom heb je dan een reserveringsysteem denk ik dan ? De eerste tafel niet naar tevredenheid maar is netjes opgelost, in 10 minuten een andere tafel waar het toch wat gezelliger zitten was.
Het voorgerecht is een plank met lekkere hapjes en een stokbrood om te delen, en een klein soep. Prima keuze uit hoofdgerechten, met een catch van de dag en een wildgerecht, jammer dat het laatste dan toch weer niet voorradig was. De biefstuk dan maar genomen, daar was niets op aan te merken, maar die kan ik overal eten, daarbij frites en salade, standaard. Desserts zijn groot en lekker, mooie afsluiter van het 3 gangen diner.
Al met al een mooie avond, in een mooie ambiance, de slechte start ruimschoots goedgemaakt door prima bedienend personeel, vriendelijk en attent.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige kroeg en eetgelegenheid, hadden het Albert Heijn menu, dit was 3-gangen en dat was meer dan genoeg en erg lekker! Personeel is ook bijzonder vriendelijk en heel snel, je hebt je laatste slok drinken nog niet op, of ze komen al de bestelling voor een nieuw drankje opnemen, heel fijn! Ik zou hier zeker terugkomen!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Via AH actie gereserveerd en echt een aanrader! Ondanks dat we een half uur te vroeg waren kregen we zonder moeilijk doen een fijne plek. Er is een open keuken dus niets te verbergen en veel keus op de speciale AH-menukaart. Er zit voldoende tijd tussen de 3 gangen en er wordt goed opgelet of je uitgegeten bent maar niet hinderlijk. Voor 34,50 heerlijk en meer dan genoeg gegeten met 2 personen en gastvrij bediend. Vooral het voorgerecht, een tapasplank met soepje, vonden wij heerlijk en origineel. Gelukkig hebben we nog een volle spaarkaart en kiezen we weer voor H32!!
corinevoets .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed en lekker gegeten en vriendelijke bediening. Beknopte kaart maar genoeg keus voor iedereen. Het was opnieuw ingericht. Leuk.