H32

Heuvel 32 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant H32

Een eigentijdse plek

Een fijn, eigentijds cafe met keuken waar beleving, gastheerschap en grote kwaliteit een rode draad vormen. Je voelt je hier altijd thuis! Vanuit de open keuken zie je de gepassioneerde koks hard aan het werk. Bij mooi weer is het terras een heel fijne plek om neer te strijken!

Meer informatie over restaurant H32

Nico L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg gezellig gegeten met een groep van 9 personen. Leuke opzet met een starterplateau. Voldoende keuze voor hoofdgerecht en nagerecht. Top gedaan!
paul.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en voor het drinken van de wijn hadden we keuze en konden we van te voren proeven wat niet overal is. Er is ruime keuze voor ons en hebben genoeg gehad. Personeel heel vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles voldoende was. Ik heb die avond genoten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekende bediening. Werd diversen keren gevraagd of naar wens was. Komt beter over even bij tafeltje stil te staan niet te vragen om de vraag. Bediening was overigens goed en aardig enkel een mogelijk bruikbare aanvulling.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk geluncht alleen na afloop ging ik naar het toilet en liep langs de keuken. Er was een bord soep retour gebracht en 1 kok wou het bord legen in wasbak waarop een andere kok hem tegen hield en vertelde dat het gewoon terug de pan in kon. De 1ste kok begon te lachen en leegde het bord in de pan. Dit kan niet.... ook al was het een verkeerde soep die misschien retour kwam. Eenmaal de keuken uit mag het noiit meer terug in de pan. Bah...
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijke voorgerechtjes, hoofdgerecht redelijk, vreemd dat we eerst koffie kregen en daarna pas het desert.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
vlotte vrolijke bediening,wordt met je wensen rekening gehouden, klant vriendelijk ,de mossellen waren heerlijk , zonder sausje.
g.rutten28 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Hadden alle tijd. Ook het serveren had gewoon z'n tijd niet snel alles achter elkaar , perfect.
Franka1 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en echt ruim voldoende !! Zeker met de AH actie is het super. Heerlijk buiten gezeten lekker na geborreld met een lekker sigaretje erbij. We komen zeker nog een keertje terug.
Mrjln S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige plek om heerlijk te eten. Veel jonge mensen.
Muziek stond net een tikkeltje te hard om een goed gesprek te kunnen voeren.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Goed gegeten.. We waren met vieren. Met de ah kaarten.... Goed ontvangen en ruime keuze uit de kaart.. Voor herhaling vatbaar..
robkoops .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Met AH actie gegeten, voorgerecht ok, brood op rotatieplank kan beter geheel gesneden worden. Uiensoep te zwaar gerookt. Angusbeafsteak (€3,- extra) lauw opgediend, jammer. Nagerecht ok.
Veel jongelui en erg rumoerig.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
AH menu viel tegen deze keer
Broodplank zaten veel dingen op die niet lekker waren te zout en het brood was taai terwijl we nog bezig waren met de broodplank kwam het tussendoor gerecht de tappassoep al we hadden gekozen voor gerookte uiensoep maar geen aanrader
Wel meteen gezegd dat de hoofdgerechten nog niet snel hoefde te komen
Hoofdgerechten waren wel goed alleen de friet was slap en taai ( anders als andere keren)
Toetje hemelsemoder en aardbeien waren lekker
rob866772rijkers_rob .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, nette en vlotte service. Zorg dat je met een lege maag komt, de grote porties zullen deze vullen. Met name het voorgerecht is zeer uitgebreid!
Derya T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Te veel olie in spinazie salade. Bruchetta was niet lekker: beetje gekookte wortels en een hele stuk gekookte courgette op het brood.
Pulled pork te vet en met te veel saus.
Eten is absoluut niet lekker.
Jammer want de service is uitstekend vriendelijk.
Timmie86 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooie inrichting, gezelligge bourgondische sfeer met goede service en lekkere wijntjes. Een groot nadeel is dat het heel rumoerig en gehorig is. Je kan geen gesprek met zijn tweeen voeren, ook niet nadat we zijn verhuist naar een ander tafeltje. Ik zou net als de bodega onder de tafelbladen eiermatjes plaatsen en iets met stofering doen. Want als dat verholpen is krijgen ze een dikke 10!!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
ik had een kadobon gehad.
dus ik en mijn partner voor het eerst naar H32.
nou het was voor ons een tegen valler.
het begon met het drinken.
de bestelling werd geleverd met een blikje bier wat helemaal gedeukt was en we dus ook niet open kregen.
de serveerster had het meegenomen en met bestek open gemaakt en zo kregen wij dat blikje terug.
toen we het voor gerecht op hadden duurde het meer dan een half uur voor het hoofd gerecht kwam.
de friet was erg taai.
toen wachten op het na gerecht.
wij hebben 40 min. zitten wachten en toen zijn we op gestaan en naar de kassa gegaan.
jammer dat de bon nog niet op is en we nog terug moeten naar H32 anders hadden we dat niet meer gedaan.
maar nu maken we die bon nog op voor een keer een drankje of zo.
maar krijgen we dan weer een blikje wat gedeukt is of wat dan ook geven we het terug en willen een nieuwe.
maar eten bij jullie doen we niet meer.
nee het was zeer tegen gevallen.
Tibo G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vriendelijk personeel en gewoon lekker eten! Tafels/zitplaatsen konden beter maar was niet storend. Zeer net menu voor de AH actie waar wij gebruik van hebben gemaakt.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gedineerd. 3 van ons hadden de beefsteak, 2 daarvan waren goed, de mijne was helaas nogal stiekerig. Gewoon pech gehad. Voorgerecht was geweldig, nagerecht heerlijk. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wel een beetje rumoerig in de zaak,maar daar wen je aan