H32

Heuvel 32 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant H32

Een eigentijdse plek

Een fijn, eigentijds cafe met keuken waar beleving, gastheerschap en grote kwaliteit een rode draad vormen. Je voelt je hier altijd thuis! Vanuit de open keuken zie je de gepassioneerde koks hard aan het werk. Bij mooi weer is het terras een heel fijne plek om neer te strijken!

Meer informatie over restaurant H32

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Voor mij was het zeer uitgebreid.
Het voorgerecht mag wel minder, dan hoeft er ook niet veel weggegooid te worden.
Verder prima, goeie tijd tussen de gangen.
Prima personeel, alles is te bespreken!
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker geluncht met de collega's. De service vooraf was perfect. Ik werd gebeld met de vraag of ons gezelschap binnen of buiten wilde lunchen. Bij H32 aangekomen bleek niemand ter plaatse van onze reservering te weten en werd me medegedeeld dat buiten reserveren niet mogelijk is. Gelukkig had ik "onze" tafel met exact voldoende geprepareerde zitplaatsen al gespot en konden we meteen plaatsnemen. De lunchkaart is uitgebreid. Voor elk wat wils en in elke prijsklasse iets lekkers. De collega's waren erg te spreken over deze lokatie en we zouden zomaar nog eens terug kunnen komen voor onze volgende team lunch.
Tasha V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Service zoals altijd vriendelijk en goed. Eten was zeer teleurstellend. Soep was smakeloos en zalm burger was vooral vettig met weinig smaak. Wij eten vaker bij de H32 en zijn normaal zeer tevreden. Deze keer helaas absoluut niet.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We boften met een heerlijke zomer avond, dus zaten op het terras.
Was natuurlijk erg druk, maar het was gezellig.
Voor de medewerkers van H32 alle lof.
mieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een fijne, gezellige avond gehad. Gerechten werden vlot en zeer vriendelijk uitgeserveerd. Vrij rumoerig/ harde muziek op een doordeweekse avond.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed eten voor een goede prijs. Prettige geholpen op een leuke locatie!!
gerrittonny .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eetgedeelte is lekker rustig. De gerechten werden vlot en netjes geserveerd. Alles was goed verzorgd. In twee uur hadden we een voortreffelijk 4 gangen diner. Aan te bevelen.
J L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Afgezien van paar foutjes was alles redelijk tot goed. Tot het hoofdgerecht. Bereiding van beide hoofdgerechten waren zwaar ondermaats. Smaak oké, cuisson een nul waard. Rauw van binnen! Mijn hoofdgerecht tot 2 maal aan toe rauw van binnen.
Op 2 niet gare hoofdgerechten hebben we 3 kwartier moeten wachten. Met als excuus; jullie zaten achter een grote groep. Pizza en spare ribs voor de kids waren prima.
w.verhoeven .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het was zeer goed ook voor de kinderen om zelf een pizza te mogen bakken.
goede afleiding .
goede bediening en niet te lang hoeven wachten ondanks dat het druk was.
Cornal E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Goede service en lekker gegeten met de spaarkaart van ah voor herhaling vatbaar voor iedereen aan te raden super restaurant
nicole V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
de ribjes hadden iets pittiger gemogen en de chinken wings iets krokanter maar dat vinden wij verder was alles toppie
nicole V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
zeer gezellig restaurant /drink gelegenheid prijs kwaliteit is toppie vriendelijk personeel inrichting doet zeer gezellig aan
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gezellige levendige lokatie. Goed voor alleen wat drinken maar je kan er prima eten. Drie gangen menu voor erg weinig geld met prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel.
Mariëlle H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en goede sfeer. Geen poespas, gewoon heerlijk relaxed samen tafelen. Je gaat hier niet naartoe on rustig te eten met 2 op zaterdagavond, want er zit ook veel jeugd, maar dat vinden wij juist een heel erg goede vibe geven.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goed eten,was erg druk. Daardoor duurde het soms wat lang voor een nieuw gerecht op tafel kwam.
De muziek stond veel te hard. Kon mijn tafelgenoten neit goed verstaan.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
H32 is een hele mooie zaak, ook de grote bar is erg leuk. De serveerster hielden goed overzicht en hielden goed bij of alles naar wens was. De Angus Steak was mooi gaar, de carpaccio te dik gesneden en de kipspies lekker en mals.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het is lekker en gezellig bij jullie in Oss.
annema1967 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag een tafel gerserveerd ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. We werden netjes ontvangen en moesten een minuut of 10 aan de bar wachten onder het genot van een drankje.. Daarna werden we netjes naar onze tafel gebracht. Als voorgerecht hadden 2 van ons soep waarvan 1 de bospaddenstoelensoep waar welgeteld 4 kleine bospaddenstoelen te vinden waren maar de soep was verder lekker. Helaas hebben we op ons hoofdgerecht bijna een uur moeten wachten. De kabeljauw was smakeloos, de dagvangst (dorado vis) heb ik terug gegeven, lag volop in een saus en geheel doorweekt, en was één slappe bedoeling geworden vergezeld door een hard stuk witlof. De spareribs waren erg magertjes voor de prijs die je er voor moet neerleggen. Uiteindelijk hebben we dit gedeelte afgesloten met............helaas lauwe cappacino. Nee hier komen we niet meer terug om te eten. Erg gezellig om een borreltje te gaan drinken en daar blijft het dan ook bij. Oja om wel 1 plus punt te vermelden, het foccaciabrood blijft hier heerlijk!!!
JOS P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
had niet verwacht dat her er zo netjes en gezellig was.
er werd ook veel aandacht aan besteed of alles naar wens was
kom zeker nog terrug