H32

Heuvel 32 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over restaurant H32

Een eigentijdse plek

Een fijn, eigentijds cafe met keuken waar beleving, gastheerschap en grote kwaliteit een rode draad vormen. Je voelt je hier altijd thuis! Vanuit de open keuken zie je de gepassioneerde koks hard aan het werk. Bij mooi weer is het terras een heel fijne plek om neer te strijken!

Meer informatie over restaurant H32

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 00:00
Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Diny D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Tot nu toe een van de beste restaurants, die we met de AH restaurantbon hebben gereserveerd! aanrader!!
Heerlijk voorgerecht en origineel!
Lekkere Goed Gegaarde Biefstuk: Lekker rood, maar niet te rauw!
Verrukkelijke Hemelse Modder! Alsof er EEn engeltje Over je tong Fietst!
Nynke M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
!!!!Waaaauuuuwww!!!!!
Gedineerd met 2 personen bij H32.
Gezellige sfeer, vriendelijk en kundig personeel, heerlijk eten en meer dan voldoende! Aanrader
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten. Service was top, maar het duurde af en toe wel wat lang voordat we werden geholpen. Dit bijvoorbeeld qua opnemen nieuwe drankjes of afhalen van onze borden.
R B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Jammer dat t eten niet echt heet was en het was best koud binnen . Ik denk omdat we achteraan zaten en dus in de trek. We hebben er iets van gezegt maar we snappen dat t niet ineens warm kan worden binnen. Zelfs de bediening vond het koud binnen.
Verder hebben we er heerlijk gegeten. Genoeg op de bord en de bediening was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gebruik gemaakt van het AH menu. Lekker en uitgebreid voorgerecht, genoeg keuze voor het hoofdgerecht en fantastische chocolade taart na.
D.heere .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten, was met een ah actie, 2e persoon gratis maar er was absoluut niet bezuinigd op het eten.
Het smaakte heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk en goed.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Goed eten, Klein glas rosé € 4,50! Dit maakt de Ah toch nog minder voordelig. Flink voorgerecht, zit je al bijna vol van.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gisteren ben ik gaan eten met mijn zus en mijn zoontje. We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen en we hebben lekker gegeten met een passende rode wijn, aanbevolen door de gastheer. De inrichting is ruim opgezet, gezellig/industrieel, met veel hoekjes, barretjes, banken etc. We hebben echter erg lang moeten wachten op het eten (3-gangen menu) en bij ons hoofdgerecht (wat heerlijk was) was de friet vergeten :-(
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Grote hoeveelheden en veel vlees. Hambuger was erg rood en niet erg gekruid. Verder prima, leuke bediening.
Jammer dat we vol zaten en daardoor de appeltaart niet hebben geproefd!
Riekie.ligthart .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was allemaal heerlijk. Ook de verzorging en opmaak wat verrassend. De bediening heel vriendelijk. Ga zo door. Dan bijven jullie in ieder gval de 10 behouden.
Kleefkruid82 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Aanbevelenswaardig restaurant. De vis was enigszins 'waterig' maar verder uitstekend gegeten. Goede ambiance en vlotte bediening.
Nicole1987 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was goed te doen, niet heel bijzonder. Ober vergat veel en moesten daarom erg lang wachten op drinken en toetje. Raar dat ik hier minstens 120 tekens moet neerzetten... Als ik klaar ben met vertellen ben ik toch klaar - . - ??
Helma.akker .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was oke; werd gevraagd of we à la carte wilde eten of het AH menuutje ( kwam beetje denigrerend over )
Hebben veel te lang op ons eten moeten wachten ; gaan er niet meer terug .
Suraya18 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het starterplateau was prima. Gezellig happen met z'n 6-en op een gezellig terras.
Het hoofdgerecht daarentegen was echt waardeloos. Geen van ons 6-en heeft lekker gegeten. De vegaburger, was bijelkaar gdrukte geraspte wortel. Erg zoet met daaronder 2 dikke plakken tomaat en bovenop tomatenketchup! De frietjes leken wel voorgebakken en in de magnetron opgewarmd. Heel taai. Evenals de kabeljauwfilet!!!
De kippendij had nauwelijks smaak. Als toetje hebben we voor de appeltaart gekozen (om de buikjes toch te vullen). De smaak en vorm was op zich goed, alleen jammer dat het ook weer een magnetron korst had????. Voor het eten komen we hier nooit meer terug! Een drankje is prima.
Gerrittonny .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de actie van AH. Tweede diner gratis. Voor
€ 43,00 hebben we een tapa's voorgerecht gehad: heerlijk thaise garnalensoep met stokbrood, aiolie, kruidenboter en filet americain, daarna het hoofdgerecht: kabeljauw, courgette, pompoen (die was te hard gedeeltelijk) met frites en salade, teveel voor ons, en als toetje een heerlijk smeuïg chocoladegebakje met aardbeien en een heel glas vol slagroom! We hebben gesmuld. Het was wel een beetje teveel voor ons. De serveerster was aardig, heel vriendelijk, vlot en beleefd. We konden ook voor in het caférestaurant geen zitten, maar vanwege de kermis voor de deur zijn we lekker rustig achterin gaan zitten. Aan te bevelen, een 10 !!!
Chensen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was een klein beetje rommelig, maar dit kwam door dat de kermis er was.
Het was prachtig mooi weer en je kunt er gezellig buiten zitten.
Atgd .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was goed en veel. We hebben het dessert zelfs afgezegd. Het personeel werkt erg hard. Maar alles komt af en toe wat rommelig over. Er word met lege kratten gesjouwd. En bij het gerechten afhalen soms erg druk, waardoor het onrustig is. maar over het algemeen een leuk gezellig restaurant.
F.vanloon .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vinden het voorgerecht erg verrassend!!
Supper lekker!!!
Ook het hoofdgerecht en toetje goed bereid!!
We hebben lekker gegeten.
DProever .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellig buiten gezeten tijdens de kermis. Het was behoorlijk veel, mede door de pastaverhouding in de vega salade. Alles was erg lekker en een stuk van de brownietaart kregen we mee, omdat dat er toch echt niet meer bij kon.
Geertjevanderwagt .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het was gezellig, lekker gegeten, genoeg keuze , het zag er allemaal gezellig uit, lekker buiten kunnen zitten en vriendelijke bediening!