H2BistrO

Wijnhaven 20A 3011 WR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant H2BistrO

Bij H2OTEL H2BistrO kun je op het water eten én slapen. Een unieke ervaring in hartje Rotterdam. Ontdek de parels van de stad, maar niet met een lege maag. Kom aan tafel voor heerlijke gerechten met Franse accenten. Alles gemaakt van dagverse en zoveel mogelijk lokale producten door chef-kok Jan Willem Janssen. Vanuit het restaurant heb je een geweldig uitzicht over het water. Maar met mooi weer zit je het liefst buiten op het terras. Genieten!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant H2BistrO

Dagelijks geopend van 11.00 - 23.00 uur (keuken sluit om 21.00)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant H2BistrO

Rene H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gedineerd op prachtig terras op het water midden in de stad Rotterdam. Een Unieke locatie. Kleine kaart maar voldoende keuze. Goede kwaliteit van de gerechten, goed van smaak. Prima prijs kwaliteit verhouding. Prima wijnen, leuk assortment aan bieren !! Zowel van de tap als op fles. Kom hier graag terug.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hier gegeten voor oud en nieuw - vast menu voor de avond met een redelijke selectie: vis, vlees en vegetarisch. Eten was goed, service charmant, maar lieten hier en daar wat steekjes vallen. Drankjes die na een gerecht werden geleverd, koffie die lauw was. Echter al met al wel een leuke ervaring en aangeraden.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Super vriendelijk personeel de 25e november hebben we hier gedineerd. Het hoofdgerecht was prima, alleen de bijgerechten minder. Slappe gebakken? aardappelen en slecht aangemaakte sla.
marthine R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Leuke locatie, alleen duurde het eten erg lang en de bediening was ook niet erg actief. Het zou fijn zijn dat ze met zo weinig gasten tenminste wel in de gaten kunnen houden dat je glas leeg is.. of uit zich zelf zouden komen zetten dat terwijl je als eerste besteld hebt en iedereen in onze omgeving al wel het eten krijgt onze tafel wat langer duurt.
adka V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eerste indruk was slecht omdat de ruimte vol was met door elkaar heen lopende Russische kinderen. Die bleken in het hotel te verblijven. Verder was de ruimte ook niet echt ingericht als restaurant, dus we dachten eerst dat we verkeerd waren. Toen eenmaal de tafel gedekt was en ook andere mensen aan andere tafels kwamen, werd het erg gezellig. Bediening was goed en vriendelijk. Het eten was over het algemeen lekker alleen vielen de spareribs wat tegen. Prijs/kwaliteit was goed. Al met al een gezellige avond.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vooraf een bruschetta met geitenkaas en bacon gegeten. Deze smaakte goed omdat de geitenkaas nog een beetje warm was. Als hoofgerecht een Ierse biefstuk die zeer mals was en mooi medium gebraden. Als dessert verschillende soorten kaas, waarbij echt bijzondere soorten.
We werden ontvangen met een glaasje prosecco van het huis, omdat ik bij mijn reservering had aangegeven dat het etentje ter gelegenheid van onze trouwdag was. Zeer attent! Verder was onze gastheer erg vriendelijk en oprecht geïnteresseerd, maar niet opdringerig.
De inrichting van het drijvende restaurant is goed, maar tamelijk fantasieloos. Daar kun je meer van maken. Er waren weinig gasten die avond (donderdagavond) waardoor het geen 'bruisende' sfeer was.
De prijs kwaliteitverhouding is prima. voor- hoofdgerecht, dessert en een fles wijn, €85,- . Het is geen 'sterrenrestaurant', maar in zijn segment een zeer aanbevelenswaardig restaurant.
Samson O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Excellent
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Floating Flavors! Warm ontvangst, leuk zitten met uitzicht op het water. Prijs/kwaliteit verhouding van het eten is zeer goed. Ik had als vooraf de steak tartaar, als hoofdgerecht de salade met verse tonijn, beiden verrukkelijk. Kom hier zeker weer terug!
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
In het H2otel op een zomerse zondagavond heerlijk genoten. Begonnen met een drankje op het buitenterras aan het water. Bij het voorgerecht, een voortreffelijke carpaccio, binnen in de gezellige eetzaal plaatsgenomen. De daaropvolgende Irish steak smaakte enorm goed en ook met de crème brulée na was niets mis. Al deze lekkere dingen werden bereid en geserveerd door spontaan en vriendelijk personeel. Kortom: een aanrader in de Rotterdamse Wijnhaven!