(H)eerlijke Burger

Meer informatie over restaurant (H)eerlijke Burger

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:00
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Mooie zaak, eerlijke producten van goede kwaliteit en redelijke prijzen. Persoonlijk zou ik de lampjes boven de tafeltjes weghalen voor een ruimer geheel. Patat is goed en eigen gemaakt. Dikke burger die ook de erge trek stilt. Komen zeker terug!
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Biologische eten, eigen gemaakte bio patat en uitstekende bediening! Eerste hap van burger was een genot helaas was burger zo groot dat ik hem niet op kreeg. Hij was eigenlijk te lekker om weg te doen. Wij komen hier absoluut terug!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Dit is pas hoe een "snackbar" zou moeten zijn...heerlijke biologische burger zoals ie moet zijn. Verse eigen gemaakte patat en overheerlijke pindasaus....leuke gezellige ambiance en vriendelijke bediening. We gaan hier zeker terug komen!!