Meer informatie over restaurant H'eerlijk

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Afgelopen vrijdag hebben wij in dit knusse restaurant een besloten diner/feestje mogen vieren. Het was geweldig! Smaakvol, persoonlijk, sfeervol en gemoedelijk.
Bij alle 25 personen smaakte alles perfect. Zo knap dat je met zoveel mensen tegelijkertijd nog een overheerlijk stuk kalfsoester op ieder bord weet te toveren. De vegetarische en viskeuze, alle bijgerechten en de wijnen waren ook meer dan smakelijk.
Eigenaresse en gastvrouw Doetie was een aangename toegevoegde waarde aan de avond.
Na de koffie gingen de tafels aan de kant, de muziek iets harder en de voetjes van de vloer. Ook dat is hier dus mogelijk!
Kortom: ook als je op zoek bent naar een locatie waar je met max. 30 gasten op sfeervolle en smaakvolle wijze kunt dineren én een feestje wilt vieren dan is Eeterij H'eerlijk een absolute aanrader!
Mrsvreeswijk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren gegeten met 4 personen - een mooie ervaring! Toevallig was er ook prachtige live-muziek van 2 jongedames, viool, gitaar, zang. Het eten was werkelijk geweldig, de sfeer warm en gemoeddelijk en samen met de muziek en de lieftallige bediening een prima ervaring, wij gaan welzeker terug. Het is een klein en knus restaurant met veel aandacht voor alles en iedereen!
Peerlala .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heel goed restaurant en net even anders dan de rest. Service is bovengemiddeld, eten ook, heerlijke smaken. Een kleine maar fijne kaart. Hier wordt overal veel aandacht aan besteed, de wijnen zijn ook erg goed. Sfeer is ontspannen en prettig. Prijzen zijn, zeker voor wat je krijgt, prima. Portiegrootte = precies goed. Al met al: ga hier gerust heen.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste Kerstdag hier gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Vooraf hadden we brood en een amuse van het huis. Als hoofdgerecht hadden we pompoen (vegetarisch) en schelvis.De pompoen was goed. Lekker pittig gerecht! De vis was aan de zoute kant, maar wel goed van smaak. De groente er bij was lekker, de (fabrieks)friet was goed gebakken. Als 'nagerecht' koffie met handgemaakte bonbons. Niks mis mee!!
TimPien .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij hebben hier buitengewoon lekker gegeten. Dames erg attent en vriendelijk.
Prettige atmosfeer, leuk ingericht, alles schoon en netjes. Wilde hertenbiefstuk prachtig, mooi gegaard en echt wild, zoals het hoort. Lekker verse groente en salade erbij. Hier gaan we vaker komen dat is zeker.
Franssen58 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Deze kok kan koken als geen ander, alles smaakt altijd erg lekker. Maar ook de kwaliteit van bijv. de kalfsoester is dik in orde, alsof je proeft dat het dier een beter leven heeft gehad. Dat laatste is voor ons van groot belang - geen met troep volgespoten en mishandeld beest meer op ons bord....! En dat e.e.a. dan samenvalt is natuurlijk boffen. De bediening is overigens ook gezellig, niet te formeel, gewoon fijn, warm. Het is hier altijd lekker ontspannen en heerlijk eten, doen dus.
Tot gauw weer!!!
Haas48 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Een restaurant waar alles dik in orde is - heerlijk eten (en ook nog verantwoord), warme sfeer, fijne bediening. Eten wordt met veel zorg bereid en is bijv. ook niet vet of te zout, veel verse producten (waar krijg je nog zoveel groente!) en mooie smaakcombinaties. Ik had asperges (nog nooit zulke lekkere gegeten), mijn man had een stoofpotje met lam. Ook prima wijnen, de sauvignon is een pareltje. Een plekje om iedereen aan te raden!!
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
We hadden wat te vieren en hebben dat natuurlijk weer gedaan bij H'eerlijk. Gastvrouw Doetie en kok Chris hebben ons gezelschapje een heel smakelijke en vrolijke maaltijd bezorgd.
FamLZ .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Hier zijn wij al jaren vaste gast. Eten is altijd buitengewoon smaakvol, vers en divers. De kok is een meester smaakmaker - en dat allemaal puur natuur! Ook opvallend is de gastvrouw, door de jaren heen altijd vriendelijk - tegen iedereen. Altijd een praatje, medeleven en oprechte interesse, bijzonder, deze dame houdt echt van mensen.
Oftewel: H'eerlijk is als een warm bad waar je liever niet meer uit wilt stappen!
SjaanGaan .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
We hebben 'eerlijk' echt 'heerlijk' gegeten. De couscous, de vegetarische burger, de vis; het was allemaal uitmuntend. Het mooiste compliment kwam van mijn kleinzoon van tien (een moeilijke eter!!). Hij vond het eten veel lekkerder dan in zijn favoriete wokrestaurant.
Het restaurant maakt een verzorgde indruk met knusse en sfeervolle details.
De bediening en service was prima; vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een echte aanrader!

YdeHH56 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Hoofdgerecht (zomerse stoofschotel) en 3 bijgerechten (basmatierijst, gemengde salade en bietjes) waren puur en smakelijk. Nagerecht (ijs) was te simpel en niet lekker: te hard ijs met een oud keihard stroopwafeltje, wat slagroom en een schepje gembercompote er naast. Bij de koffie een handgemaakte bonbon besteld van € 1,50 per stuk, die was veel te warm en daardoor niet lekker of goed te proeven.
Bazin (gemaakt vriendelijk) ging voor iedereen horend voortdurend tekeer tegen nieuwe jonge bedienster (die juist erg haar best deed, echt contact maakte en adequaat reageerde op onze vragen.
Marjolein .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
In één woord: GEWELDIG!!! Een topkok en een topgastvrouw! Het eten is er heerlijk, alles is eerlijk en dus biologisch. Goed betaalbaar en zeer vriendelijke, gezellige ambiance. Echt een aanrader voor iedereen!
Sjvdh .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Wat een heerlijk restaurant is dit! Nu al meerdere malen genoten van de vaak wisselende kaart. Er staat een beperkte hoeveelheid gerechten op, maar voldoende keuze. De gastvrouw besteed veel aandacht aan haar klanten en geeft een welkom gevoel. Ruime keuze aan vegetarische gerechten. Wij komen vaker terug!
Hcv .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Een warme ontvangst, in een warme ambiance. Restaurant was tot de laatste plaats bezet, maar had toch intimiteit. Enigszins beperkte kaart, maar gekozen maaltijd was qua ingrediënten, smaak en proporties prima. Hebben erg lekker gegeten en onze observatie was dat alle klanten daar ook zo over dachten gelet op de sfeer in het restaurant.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Het restaurant kan ik iedereen aanbevelen. De gastvrouw Doetie heeft voor iedereen persoonlijke aandacht en niets is te veel. Dat is nou nog eens service. Ook de gerechten zijn huisgemaakt en met liefde bereid. Zelfs de bonbons zijn huisgemaakt.

Het is betaalbaar en de menukaart wisselt maandelijks met aparte niet dagelijkse gerechten.
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Heel leuk restaurantje, alles is ook biologisch. Vaak wisselende kaart, dus je kunt er gemakkelijk vaker uit eten. Het eten is lekker, wel vind ik persoonlijk het ene gerecht beter dan het andere. De sfeer is leuk de tafeltjes staan leuk verspreid door het reastaurant en de service is heel erg goed.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Hier gaan we graag eten. Alles is biologisch en duurzaam. Veel keuze in vegetarische gerechten. De vriendelijke en alerte bediening is hartelijk. Vooraf had ik de champignons in bierbeslag met bruschettadip en spekjes. Champignons hadden iets meer smaak mogen hebben. De spekjes waren minisnippertjes en de bruchettadip heb ik niet kunnen ontdekken. Mijn partner had de gerookte zalm gekozen. De portie was erg klein, de vis vond hij erg lekker. We grapten dat er een vergrootglas bij moest. Als hoofdgerecht koos mijn partner de Thaise viscurry. Er was weinig Thais aan, niet pittig en het miste de Thaise smaak. Erg weinig vis helaas en veel romige saus. Ik had de gebakken forel met citroen onder een dakje van chapelure, amandelschaafsel en peterselie. Op mijn verzoek werd de forel in de keuken gefileerd. Helaas is het beloofde 'dakje' hierbij verloren gegaan. De vis was verder heerlijk, niet droog en keurig gefileerd. Jammer genoeg was er geen kaasplankje als dessert, alleen zoete gerechten. We kozen voor koffie na met een ouderwets plakje arretjescake, was prima. De koffie was lekker. De kopjes en cakebordjes zijn nog uit oma's tijd. We hebben een leuke avond gehad en goed gegeten maar de porties zijn wel erg klein geworden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
H'eerlijk het was heerlijk van het voorgerecht tot en met het nagerecht, de ambiance, de bediening. En zelfs de rekening viel mee!