H'baron

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag Gesloten

Louan V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij hebben al verschillende keren hier gegeten en het eten is voortreffelijk. Wij waren met een groot gezelschap van 11 man/vrouw. Als voorgerecht hadden we diverse Israëlische salades en prima bitterballen. Daarna allemaal heerlijke hoofdgerechten, mooie stukken vlees, vis en vegetarische gerechten. Dessert een lange plank met allemaal heerlijkheden, ijs, taart, fruit enz. Bijzonder aardige bediening, absoluut een top avond!
Eduardhuisman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Deze jonge enthousiaste en ongedwongen ondernemer maakt het de gast naar de zin. Maakt goed contact met de klant, zonder opdringerig te zijn en zijn gerechten zien er erg goed en fris uit qua opmaak. Daarbij smaken ze nog prima.
De porties zijn ruim voldoende en een beetje extra brood of pita zie je niet direct terug op de rekening.
De wijn kan zich zonder enige gene meten met de Franse huizen.
Anderen waren het waarschijnlijk met mij eens want op een gewone dinsdagavond na 21.00 uur was het restaurant nog voor meer dan 3/4 vol met bezoekers.

Ik kom daar graag nog eens terug!
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Heden avond heerlijk gegeten bij H"Baron. Een lekker soepje vooraf ( 2x goed gevulde kippensoep en 2x verse tomaten soep), daarna vegetarische aubergine. Ofschoon ik geen groenten eter ben, was deze verrukkelijk. De rest van ons gezelschap heeft van Dorade en biefstuk gesmuld. De bediening was buitengewoon attent. Niets was te veel, bij het weggaan in onze jassen geholpen en naar de deur gebracht, waar vind je dat tegenwoordig? Ik kan mij niet herinneren de laatste tijd zo lekker te hebben gegeten. De buurt is saai in Buitenveldert, maar het restaurant is sfeervol ingericht. We komen zeker terug. De totale rekening voor 4 personen + drinken was € 95,-- (Inclusief tip).

Welman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Een gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker divers eten. De kaart is uitgebreid en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben de gastheer laten kiezen, waardoor we meerdere gerechten hebben geproefd. Zo hadden we als voorgerecht de proeverij van Israëlische tapas en steak tartaar, als hoofd hadden we kalf- en runderbiefstuk met pompoen en als dessert kregen we cheese cake, sorbet ijs en creme brulle. Door de verschillende gerechten, hebben we een goede indruk gekregen van de mediterrane/ Israëlische keuken. Je merkt dat het personeel weet waar ze het over hebben en met plezier alles vertelt, waardoor ze de beleving compleet maken.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Met een groep hier gegeten. Locatie weinig inspirerend, evenals het interieur. Het voorgerecht was combinatie van vegetarische tapas. Deze hebben we elders beter gehad, want vrij zwak in smaak, maar ook voor het oog. Het brood was wel lekker. Het hoofdgerecht was ok, maar de presentatie zag er niet uitnodigend uit (opgeleukt met een sausje uit de doseerspuit). Smaak wederom vlak. Als nagerecht een variatie aan gebak, wat wel lekker was. Service was vriendelijk.