Gys

7,1
Voordelig
Hera62 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Als je (zoals ik) cafetaria-stijl eten eigenlijk wel heel lekker vindt maar tegelijk ook het liefst met zorg klaargemaakt eten hebt van biologische producten, ga dan naar Gys. Prettige sfeer, erg vriendelijk personeel en zeer smakelijk eten. Het bleek zelfs mogelijk om een burger te bestellen met frites in plaats van een broodje, en dat voor dezelfde prijs! Daarbij hebben ze een mooi assortiment biertjes op de kaart van de (biologische) plaatselijke brouwerij 'De Leckere'. Dit was mijn eerste bezoek aan Gys, maar ik kom zeker weer terug als ik weer eens laat uit het werk kom of 's avonds een vergadering in de stad heb.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vegetarische proeverij als tussendoor gedaan. Heerlijk. Prima wijn erbij. Echt een aanrader met zeer smaakvolle vegetarische gerechtjes.
Carmenvhelvoort .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gys heeft een leuk concept en een vernieuwende kaart, die op zich al de moeite waard is uit te testen! Ik had de laatste keer de gado gado en vond het heerlijk! Mijn tafelgenoten genoten van de glutenvrije kapsalon (ze zijn allebei allergisch) en waren hier erg enthousiast over. De service was prima, niet al te snel maar we hadden geen haast. Als je van gezond eten houdt en geen enorm grote eter bent ben je bij Gys aa het juiste adres!
Bibelo .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zeer enthousiast geholpen met verrassende gerechten (oa vegetarische) die ook nog eens heel betaalbaar zijn! Hoog hipstergehalte, mais oui!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met 5 personen gegeten in dit sfeervolle restaurant. Eten was goed; aantal van ons waren erg enthousiast over de vegetarische kapsalon. Gys heeft lekkere biertjes en de bediening was vriendelijk.
Lili150 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Al vaker heb ik bij Gys gegeten en heb dit zeer gied ervaren, daarom ben ik verbaasd over het bezoek van vandaag. Vanmorgen met een vriendin ontbeten bij Gys. Vanwege de wisseling van het menu was er zéér weinig keuze. Allebei bestelden wij de pancackes helaas waren deze verbrand. Bediening was niet erg vriendelijk helaas. Hopelijk volgende week beter.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een slechte ervaring bij Gys toch besloten het nogmaals te proberen. Bediening is erg vriendelijk en neemt goed de tijd om te kaart nader toe te lichten en doet suggesties wat betreft drank.
De prijs/kwaliteit verhouding is echt super, niets op aan te merken. Toch is de kaart ietwat beperkt, op het eerste gezicht weinig mogelijkheden voor gluten allergie.
Goed uitgewerkt concept, ik kom hier zeker terug.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Vanavond heb ik voor de tweede keer bij restaurant Gys gegeten, samen met twee vrienden. De vorige keer had ik een lentestoofpotje van lamsvlees, erg lekker (8), maar wel een kleine portie. Daarom had ik er toen nog een broodje gegrilde aubergine (8) bij genomen. De vrienden bestelden allebei een portie aardpeersoep en de lentestoof. Ik had ditmaal een grote (?) schaal met verschillende vleesgerechtjes, waaronder een bakje aardpeersoep (8), wat lentestoof (8), wat salde (8), wat droge worst (8), wat humus en bietenpuree (7) en wat brood. We hebben met zijn drieën er twee porties friet (7) bijbesteld. Als drinken bij het eten 2 koppen thee en veel gratis kraanwater. De sfeer in het restaurant is relaxed, veel jonge mensen, ook de vrouwelijke bediening waas jong en vriendelijk. Ik denk dat ik hier nog wel vaker ga eten, maar de porties mogen wel wat groter.
Giel C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten. Diverse keus en originele gerechten. Vegetarische proeverij genomen. was heerlijk en voldoende. Ben aardig grote eter. Goede, spontane bediening, eten werd vlot bediend terwijl bijna alle tafeltjes vol waren. Enig negatief puntje vond ik dat het er niet zo gezellig uit ziet. Beetje donker en ouderwets. Om positief af te sluiten, want het is zeker een aanrader: de prijs voor het kwalitatief goede eten is erg laag.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Onlangs hier gegeten met twee vrienden. We hadden een hamburger (prima), een paella (zeer kleine portie, en helaas smakeloos, zelfs niet met peper en zout op smaak te brengen), en een quinoa met kaas. Moesten allereerst vrij lang wachten op ons eten en drinken. Verder helaas miscommunicatie met personeel waardoor er tóch kaas in de quinoa te vinden was (die overigens ook érg sterk van smaak was). Jammer dat dit niet professioneler werd opgelost door het personeel. Broodplankje van tevoren was overigens dik in orde, met lekkere smeersels!
Gys is een prima tentje om een borreltje te doen, maar ik ga er niet snel nog eens eten.
Numibueno .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Ik kom regelmatig bij Gys. Het is een erg fijne plek met heerlijk eten en veel keuze voor vegetariërs/veganisten! Vooral de soepen zijn erg lekker.
Jannes-Dewulf .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Afgelopen week heb ik hier met een paar vrienden gegeten. Ikzelf had de runderburger met geitenkaas en rode uienchutney al was de geitenkaas hier wel ver te zoeken. Het geheel was wel smaakvol maar ik had er iets anders van verwacht. Een vriendin van mij had de vegetarische paella met paprika, venkel, tuinbonen, doperwten en artisjokharten. Deze waren echter nergens te vinden en in plaats hiervan was het een vegetarische paella met mais en wortel. Verder is het een heel leuk restaurant met aardige bediening, alleen jammer dat het eten zo tegenviel
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met 2 vriendinnen bij Gys gegeten. Had de zacht gegaarde sukade in de hoop op lekker zacht draadjesvlees. Het vlees kwam echter zo rauw, dat ik voor het eerst ooit iets terugstuurde. Half uur gewacht en kreeg toen een redelijk verschroeid lapje terug. Vriendinnen waren inmiddels uitgegeten. Wel dank aan de attente bediening, die navraag deed en zelfs de maaltijd niet in rekening besloot te brengen.
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten bij Gys is leuk, je hebt veel keus en het is biologisch. Ik zou normaal een 9 geven maar de laatste keer dat ik naar Gys ging vond ik wel dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan. Minder smaak. Maar de wortel sinaasappel soep was echt wel heel lekker en ook de broodjes zijn lekker.
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het eten viel ronduit tegen. In de truffelburger was geen truffel te proeven en het vlees was te gaar en dus een beetje droog. De panna cotta zag er zeer onsmakelijk (grijs) uit en de haverkoekjes waren te lang gebakken en keihard. De koffie was daarentegen wel lekker. Wij zullen hier in ieder geval niet nog eens komen voor het diner.
E-V .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het eten viel tegen. De sukadelapjes waren taai en uitgedroogd ipv zacht zoals stond in de beschrijving. De notentaart weinig smaak en kaneelcake erg droog. De bediening was goed, niks op aan te merken en het interieur is mooi, leuk stijltje, maar ja je komt voor het eten en daar komen we zeker niet voor terug.
Kai S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Vanochtend met een groep vrienden wezen brunchen. Drie keer de pannenkoek besteld en drie keer verscheen er een verschillende variant op het bord. Pannenkoeken smaakten muffig en erg flauw. Banaan op de pannenkoek was aangebrand en op de pannenkoek met bessen zaten of heel veel bessen of er zat alleen maar bessenjam op.
Verder klopte er niets van onze bon: het leek alsof de bediening zelf de menukaart ook niet zo goed snapte. De bediening was ook niet erg servicegericht.
Erg jammer allemaal, want het tentje ziet er wel leuk uit. Helaas zullen wij hier niet meer komen.
JasperJ .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Het eten vonden wij een beetje tegen vallen, de hamburger was te lang gebakken en daar door droog, de truffels saus was laf van smaak. Het dessert was veganistische cheese cake (hoe dan?!) gemaakt van kikkererwten, helaas bleek dit een beetje te pretentieus te zijn. De bediening was echter vriendelijk en het decor prima.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij Gys. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is hier goed. Wij hadden de lamsstoofpot die goed op smaak was en boterzacht. Ook de smoothies waren lekker en vers. Niet teveel poespas, gewoon 'normaal' goed eten voor een meer dan schappelijke prijs. En dan ook nog alles biologisch! Wij zijn fan geworden...
Frouke W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Wat een leuk restaurantje! Super lekkere menukaart, ik wilde alles wel bestellen. Uiteindelijk toch gekozen voor de lamsstew. Heerlijk!! Ook leuke en lekkere drankjes ( bijv. van fritz spritz) Het was best druk, maar de service was heel goed. Hele aardige en attente meiden, we kwamen niks te kort. Echt fijn dat duurzaamheid zo hoog in het vaandel staat. Ook veel keuze voor vega/vegan. Jammer dat ze niet in Den Haag zitten. Wij komen nog is terug.