Gyrosland

Lang
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Datum van ons etentje bij Gyrosland Spijkenisse: 20-09-2016

Het eten was gemiddeld van smaak, maar veel te zout, de volgende dag waren we er nog dorstig van !
Krappe tafels, ongemakkelijke stoelen, en geen airco terwijl het er bloedheet binnen was. Het "all you can eat" concept bleek een waar drama, de letters op het blaadje waren zó klein, dat het onmogelijk was om te lezen wat er op op de kaart stond, ik als enigste van de 5, kon het met veel moeite enigszins lezen.
Slechts 1 van de 5 draagt een bril, maar zelfs de jongste van 22 jaar kon het niet lezen !
En moest ik dus voor de andere 4 alles oplezen, en invullen op het onleesbare blaadje.
Medewerking of een oplossing van de bediening voor dit heikele probleem bleef uit, dat het gewoon onleesbaar is lijkt dan eerder opzet, de manier waarop je het blaadje moest invullen is heel onduidelijk, dus moest ik het ook nog overnieuw de 1e keer ! Een tijdrovende klus !
Moeilijk bestelsysteem en als overmaat van ramp werden de gerechtjes in schaaltjes gereserveerd voor meerdere personen tegelijk, en werd het daardoor al snel geharrewar, wie wat had besteld, ook werden de gerechtjes mondjes maat geserveerd zodat de een z'n gerechtje al op had terwijl de ander er 3 kwartier op moest wachten, van de 5 bestel rondes niet verder gekomen dan ronde 2, de lol was er af en de 2,5 uur inmiddels om, waar ook nog eens erg stipt mee werd omgegaan, en dat terwijl wij de enigste waren in de zaak. De bediening was erg ongeïnteresseerd en chagrijnig, kortom geen leuke manier om je 25 jarig huwelijk te vieren. Nog een minpunt was dat er geen opschep lepeltjes aanwezig waren en iedereen dus zijn/haar portie op onhygiënische wijze met eigen vork van de schaaltjes af moesten schrapen. Ook de bordjes werden snel vies maar er werden geen schone gebracht. Eten zelf was bij aankomst al lauw tot koud, de 2,5 uur te kort vanwege het chaotische bestelsysteem, de duur van het serveren van de gerechtjes te lang, en het invullen van de bestelkaart zonder vergroot glas praktisch onmogelijk. Voor ons nooit méér ! Ook onze gasten gaven aan hier nooit meer terug te
komen.
Voor mensen met een bril, slechtziend of met een hoge bloeddruk of zoutloos dieet acht ik het zelfs zeer ongeschikt.
MariH .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Klein maar knus restaurant (licht decor geen donker gat) kleine tafels. Royale porties. Prima kwaliteit vlees (wij hadden mixed grill voor twee personen). Lekkere side dishes. Als voorgerecht royale bediening van olijven (spontaan kregen we het teveel in bakje mee naar huis na onze opmerking dat het zonde was) Zeer vriendelijke bediening. Kleine maar schone toilet. Een aanrader!
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag goed gegeten bij Gyrosland volgens het all you can eat concept. De keuze had wat groter gemogen maar alles wat we kregen was goed van smaak, alleen de pita smaakte wat aangebrand. Het vlees was goed gekruid en heerlijk mals, de frietjes lekker knapperig en de voorgerechtjes waren ook in orde. Qua deserts was er niet heel veel keus (Griekse yoghurt of Dame Blanche) maar deze waren prima.

De bediening was vriendelijk maar lichtelijk chaotisch. Het decor is maar zozo, de zaak is niet zo groot maar wel vol te kleine tafeltjes gezet en je zit op van die houten "griekse" stoeltjes, dit kan beter.

We gaan zeker nog eens naar Gyrosland.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hebben gekozen voor Max 5 gangen van Max 5 gerechten per gang. Erg veel keuze was er niet maar het was wel lekker. Jammer dat de bedienende dames niet wisten wie wat had besteld. Als toetjes was er alleen te kiezen voor dame blanche of yoghurt met honing en noten. Jammer dat dat alles is. De ruimte zat vol met een maximum aan tafeltjes en was erg lawaaierig. Ook jammer dat de ruimte zo vol rook kwam te staan dat de deur open werd gezet waardoor ik het erg koud kreeg vlak bij de deur. De volgende dag rook al mijn kleding naar het eten. Een karaf kraanwater wordt ook niet geserveerd.

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben het all you can eat concept genomen. Het eten was lekker alleen de keuze van gerechten schoot echt te kort zodat je 2x hetzelfde besteld omdat er niks meer opstaat. De bediening zelf wist vaak niet wat er geseveerd werd als we de d at vroegen. Eten was wel goed en vers.
Clasine V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lekker eten voor en prima prijs! Wij namen als voorgerecht en mix van warme en koude voorgerechten, als hoofdgerecht ... de Griekse namen zijn me ontschoten, maar al het vlees was mals en precies goed klaargemaakt. De porties waren erg ruim. De bediening was erg vriendelijk! Wij komen zeker terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Vanavond op een regenachtige gure avond gegeten met mijn dochter .
Binnen een gezellige schone frisse inrichting en natuurlijk gezellige griekse muziek.
Dit restaurant doet ook aan thuis bezorgen maar heeft beslist niet die sfeer en is gewoon een gezellig klein restaurantje waar je leuk uit kunt eten.
Je voelt je zeer welkom en krijgt voor je besteld al een amuse en een glaasje ouzo van de zaak.
Op ingrediënten word beslist niet bezuinigd en de porties zijn royaal.
Als voorgerecht namen wij de feta saganaki een gebakken fetakaas met een krokant korstje en een Mydia Saganaki {Traditioneel Grieks gerecht met mosselen en fetakaas in rode saus gedoofd met ouzo} beiden royaal en heerlijk, wat opvalt is dat de saganaki beslist niet klef is maar krokant!
Als hoofdgerecht nemen wij de Bifteki Tiri schotel een schotel van gegrild gevuld gehakt met fetakaas en gyros ,deze is begeleid van een lekkere verse salade en friet die lekker kanpperig en smakelijk gekruid is ook weer prima!
Als nagerecht nemen wij de chocoladetaart met vanileijs en slagroom ,de taart is heerlijk en vooral niet TE machtig en wederom een zeer royale portie.
Als laatste de rekening ,zeer beschaafd voor deze kwaliteit 52 euro voor twee personen inclusief een heerlijke Samos wijn!
Een aanrader en aanwinst voor Spijkenisse !
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij zijn gek op goed eten buiten de deur, maar zo nu en dan willen we ook nog wel eens met een afhaalmaaltijd op de bank plaats nemen. En van Gyrosland worden wij héél blij! Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke personeel en een snelle levering. Ook de uitstraling van het restaurant is erg gezellig, klein en modern. Ik hoop oprecht dat Gyrosland lang mag bestaan in Spijkenisse!
MarkMark .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wij zijn bij het nieuwe restaurant Gyrosland in Spijkenisse op winkelcentrum Waterland wezen eten. Erg gezellig klein restaurantje waar je in een gezellige sfeer lekker een hapje kan eten. Erg vriendelijke bediening. Heel veel succes met jullie nieuwe zaak!
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Bij toeval in het pas geopende Gyrosland gaan eten, en dat viel niet tegen de stoofschotel van kalfsvlees met sjalotjes was heerlijk zacht gesudderd, de souvlaki met gyrosschotel was een royale hoeveelheid vlees met sla en patat en voor de kleine eter was het pitabroodje met gyros ruim voldoende. Het eten was lekker gekruid en met een Grieks biertje erbij is het helemaal compleet. De inrichting doet je denken aan een taveerne op een Grieks eilandje aan een haventje,alleen aan het uitzicht naar buiten zie je dat je in een winkelcentrum in Holland bent. inmiddels hebben we ook hier al een keer afgehaald en dat was ook weer lekker.