Gyrosland

Meer informatie over restaurant Gyrosland

Voordelig
Philippe T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Super grill restaurant. Kleine prijs, goed vlees lekker van de grill. Inrichting is basic en een beetje tochtig. Gezien de kwaliteit van het eten komen wij zeker terug.
H.vanhouwelingen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ze weten hier niet hoe ossenhaas moet smaken maar vragen er wel de prijs voor.
Slechts een enkele gerecht van onze groep was goed. Patat over? Dan bak je het toch nog een (paar) keer dan is het helemaal niet meer te eten. Nooit meer!!!
JeanHomme .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Uitstekend Grieks restaurant in Pijnacker. Omiros was erg lekker , de witte wijn paste er uitstekend bij. Uiteraard hebben we ook gyros genomen en ook deze was meer dan uitstekend. De inrichting doet wel wat gedateerd aan.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
eten was heerlijk. we kwamen vrij laat aan maar geen gedoe gewoon goed. we hebben de mix van verschillende voorgerechten genomen, super lekker!
de lamskoteletten zijn werkelijk om de vingers bij op te eten!
wijn is ook goed. Normaal houd ik niet zo van griekse wijnen.
ook als het koud is kun je buiten heerlijk zitten. Binnen vind ik de verlichting iets te tl balk maar buiten erg sfeervol

Huib V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Na een late vergadering kwamen we hier binnen rond 2000 uur. We kozen voor n tafel binnen: niet op t overdekte/verwarmde terras. Vrolijke kleuren. We kozen de Griekse schotel van 29,50 voor 2 pp, met gyros, souflaki, souzouki en nog n vleesje. Met zatziki, frites en n grote bak smakelijke sla!!! Alles smaakte heerlijk, niet in de laatste plaats de Axia wijn!!
Nietje05 S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij gyrosland pijnacker. Een schotel met meerdere soorten vlees. Gyros, souvlaki, souzouki en lamskotelet. Allen heerlijk bereid. Friet, salade en tzaziki waren ook erg lekker. Service was ook super goed. Het zat helemaal vol en er werd ook nog veel gemaakt voor de afhaal/bezorging maar we hoefden niet heel lang te wachten. Echt een aanrader dit restaurant.
Basvanwerven .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Ik heb heerlijk gegeten. Zoals altijd bestel ik meer dan er daadwerkelijk in mijn buikje past. Griekse simpele gerechten voor een goede prijs. Je blijft bestellen. Ik vond vooral de Gyros goed gekruid. Een aanrader. Ik ga vaker.
Lisa Maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Ik werd hierheen geloodst door mijn Griekse vriendin en het was echt onwijs lekker! Ik heb genoten van kleine voorgerechtjes zoals Dolmadakia en Griekse feta in de pan gebakken en daarna natuurlijk een bord Gyros! De eigenaren waren onwijs aardig en gastvrij (zoals in Griekenland) en het zag er allemaal schoon en netjes uit! Bovendien was het ook helemaal niet duur! Ik kom zeker nog terug!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
We hebben hier lekker gegeten. Het is een soort griekse "patat"zaak. Je kan er ook schotels eten, maar het broodje gyros was in ieder geval erg lekker. De tzatziki smaakte goed en ook de griekse salade. Het is geen restaurant maar je kan er wel eten. Nadeel de tafeltjes staan erg krap tegen elkaar aan. En de messen waren bot. Er werd veel afgehaald. Wij komen hier zeker nog een keer terug