Gym & Gin

Meer informatie over restaurant Gym & Gin

Voordelig
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zalig gegeten in een zeer relaxte ambiance. Prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Met op de achtergrond in het weekeind een dj.
Johnversluis .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen woensdag voor de derde ker bij G&G geluncht.Het blijft een ervaring die, om met hun motto te spreken “in balans” is. Wij hebben eerst een ‘unusual high Gin tea’ genomen en daarna nog een lekkere steak tartaar. Frieten mochten niet ontbreken. Het weer liet niet toe op het terras te zitten, maar wat is het binnen toch mooi ingericht. Heel prettige bediening die een geode balans was tussen deskundigheid en gastvrijheid. Onze vierde bezoek staat gepland.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een feestje om te gaan eten . Wat een lekker ontspannen sfeertje .Heerlijk gegeten en gezellige bediening we hebben genoten
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben met een groep van 12 personen echt een super toffe middag/ avond gehad. Eerst heerlijk begonnen op het terras in de zon met drankjes en hapjes. Daarna verrassend lekker gegeten! De kok had op ons verzoek een combinatie van voor-hoofd en nagerecht gemaakt en dat viel bij iedereen enorm in de smaak. Op de achtergrond draaide een DJ met goede rustige muziek. Het interieur is fris en heel smaakvol ingericht en de bediening is top en zeer vriendelijk. Voor iedereen die van goed en lekker eten houden moeten dit gewoon eens proberen. Wij gaan hier absoluut terugkomen!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Nu twee keer bij Gym & Gin gegeten en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Het eten, de bediening en de ambiance maken dat je een prima avond hebt. Het eten is vers, heerlijk bereid en leuk gepresenteerd. De bediening is alert en erg vriendelijk, je glas blijft gevuld.
Water? Kraanwater mevrouw? Prima, maar wel in een gezellige fles, geen gezeur hierover. Bijkomend voordeel goed bereikbaar vlakbij de afrit A16, gratis parkeren en een leuk terras.
Zeker de moeite om hier een keertje te gaan eten. Mooie aanwinst voor Rotterdam Oost.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk koje koffie gedronken met een lekker appeltaartje en vers geklopte slagroom. We gaan hier wat vaker naar toe! De service was prima. Laagdrempelig en correct. Dat in een prachtig verbouwd pand met ruim parkeergelegenheid.
Austin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Zo super lekker gegeten bij Gin en Gym! Heel aardige bediening die het geen probleem vond om even buiten te dekken voor het aperitief op het grote terras waar je uit de wind kan zitten.
Binnen van het diner genoten waar we zeer luxe hebben gegeten voor een heel schappelijke prijs. De handtekening van de voormalig Huson eigenaren is (gelukkig !!) niet uit te wissen. De bavette was zo lekker , heerlijk! We gaan snel terug.
Volker L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Afgelopen zondag een Daddy-workshop gehad. Het begon onder leiding van de barkeeper met het maken van cocktails binnen aan de gezellige bar. Vervolgens buiten op de Green-Egg, met de chef-kok diverse soorten mals vlees bereid. Zowel het vlees als de cocktails smaakten voortreffelijk. Een leuk initiatief voor een geslaagd Vaderdag cadeau.
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een mooie gezellig ingericht zaak. Ik kwam er voor het ontbijt maar het liep uit naar een brunch omdat er aantrekkelijke gerechten op de menukaart staan. De warme havermout met gebakken appel, blauwe bessen en maple syrup smaakte heerlijk., zo ook de slow-juice van bietensap en omdat die smaak mij zo beviel heb ik ook de bieten-ballen maar geprobeerd een bijzondere verrassing, heerlijk. Ik kom zeker terug om ook andere gerechtjes uit te proberen.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vorige week hier wat wezen eten en drinken, van binnen een prachtige tent! mooi groen en hip ingericht.
begonnen aan de bar met een lekkere cocktail en wat brood, echter bleek de hele bar gereserveerd te zijn en moesten we daarna verplicht aan een tafeltje zitten, dit vonden wij wel jammer en miste een beetje de sfeer voor ons.
we werden meermaals genegeerd toen we wilden bestellen ook terwijl er veel mensen in de zaak rond liepen.
we kregen een voorgerecht wat we niet besteld hadden (alleen hoofd) maar dit was eigenlijk geen probleem want het was heerlijke tonijn tartaar en daar houden we beide wel van.
Erbij een fles prosecco besteld, lekker maar miste een beetje kick.
Erna konden we gelukkig weer aan de bar zitten en zijn daar dus ook verder gegaan.
mijn partner had een lekker stukje vlees met zelfgemaakte jus de veau, en ik had dus wederom tonijn tartaar, wel op een andere manier, geen probleem, nog steeds heerlijk.

De kaart is niet heel uitgebreid, een beetje saai maar de smaken zijn heerlijk.
Ik denk dat het in de toekomst daar nog wel goed mee gaat komen, garnituur moet je apart bestellen en betalen, op zich niet erg want vaak word dat toch niet helemaal opgegeten of zelfs niet.

Wij komen zeker nog wel eens terug al is het voor de gezellige bartender!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ja, ik hou van muziek! Nee, het hoeft niet altijd mijn smaak te zijn. Maar als het bijna onmogelijk is om met je partner te communiceren dan is dat heel onplezierig. Tweemaal gevraagd of het allemaal minder kon heeft weinig opgeleverd. Dat is heel jammer eigenlijk want de steak tartare was perfect en zo ook de wijn. In augustus zijn de Nederlandse Jeugdtennis Kampioenschappen bij de buren Victoria. Ga ik het toch nog een keer proberen.
Ashley W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Een mooie zaak waar je heerlijk kunt eten! Een goede prijs/kwaliteit verhouding en verrassende niet standaard gerechten op de kaart. Bij veel gerechten kun je zelf kiezen of je de kleine of normale portie zou willen.

Kortom, een aanrader!
Simone O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gisterenavond gegeten in dit nieuwe restaurant in Kralingen. Ze hebben een leuke kaart waar je voor bijna elk gerecht kunt kiezen uit een kleine of grote variant. Heerlijke steak tartare hebben ze. Het ziet er leuk uit binnen, je zit rustig en lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding, makkelijk parkeren en een fijne gastvrije ontvangst. Aanwinst voor Rotterdam!
PBK .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in Gym & Gin. Je merkt wel dat Frank Huson in de keuken staat. Simpele gerechten maar voortreffelijk klaargemaakt. Ik at even snel een heerlijke "Caesar salade" . De ambiance is sfeervol en de kaart zeer goed. Zonder pretenties, maar wel echt goed. Typisch Rotterdams dus.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Een leuke nieuw restaurant erbij. Een mix van kwalitatief goed eten, zeker niet standaard maar toch wel weer wat meer simpele gerechten. Typisch een restaurant waar je naar toe kan gaan als je niet uitgebreid in een hoger segment wil gaan eten maar toch wel bijzondere gerechten wil krijgen in een zeer informele sfeer. De prijskwaliteit verhouding is goed. Ik verwacht dat de service nog wat omhoog gaat als men wat meer op elkaar is ingespeeld, duidelijk nog wat zaken die in de nieuwe zaak ingeregeld moeten worden. De akoestiek is niet helemaal geweldig.