Guulke Eten & Drinken

Vrijdag vanaf 10:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Maud H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Restaurant dat "culinair" wil koken maar dat net niet haalt. Maar voor €30 voor drie gangen kun je eigenlijk ook niet zoveel verwachten. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht en dessert middelmatig. Jong personeel met een paniekerige blik in hun ogen die wel vriendelijk zijn maar echt niet begrijpen hoe het werkt in een restaurant. Inrichting wanna-be hip, maar steigerhout is niet zo mijn ding. Ik ga hier niet snel meer terug.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Sinds lange tijd weer eens gaan eten. De verbouwing heeft aangenaam verrast; het is groter, warmer en net zo gezellig als voorheen. De kachel geeft extra sfeer, de "oude" muziek is gebleven en is geweldig. Het eten smaakte goed. De bediening was correct en de prijs is in overeenstemming.
Ik ga hier weer vaker naar toe.
Saskia007 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij kwamen altijd met veel plezier, maar sinds de uitbreiding/verbouwing laat de service behoorlijk te wensen over. Te veel tafeltjes, te veel reserveringen: de keuken kan het gewoon niet aan. Belachelijk lang moeten wachten, zonder excuses of informatie. Verder is de sfeer er zeker niet op vooruit gegaan, met die nieuwe aanbouw. Van een knus 'bruin' eetcafeetje lijkt het nu meer op een grote eetzaal. Echt jammer Guulke. Het eten is lekker, maar de huidige sfeer en service zijn echt onvoldoende.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Bij Guulke op zaterdagavond met partner een klein hapje gegeten. Op het terras was een comfortabel verwarmd tafeltje beschikbaar. Ondanks tijdstip in de avond was het bij uitzondering mogelijk een warm gerecht van de lunchkaart te bestellen. Erg klantvriendelijk. Mijn partner had een broodje zalm met brie. Zag er erg smakelijk uit en was ruim geportioneerd. Smaakte ook heerlijk. Had zelf een broodje hamburger met huisgemaakte ketchup, salade en frietjes. Smaak was uitstekend en gerecht was goed bereid. Helaas was men de frietjes vergeten maar bij navraag werden deze snel geleverd. Helaas bleken deze later extra toegevoegd aan de rekening. Foutje van de bediening? Wel met excuses snel gecorrigeerd. Goede prijskwaliteit verhouding en ruime porties. We zijn regelmatig in Limburg dus zullen Guulke zeker nog eens bezoeken.
Roelm .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Lekker gegeten, ook zeker ruim voldoende. Het waswel lang wachten voor we de kaart kregen en voor dat er vervolgens werd opgenomen. Daarna was het eten er wij vrij vlot.
De diverse gerechten waren goed op smaak.
Leuke, huiselijke, sfeer.
M O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Mooi terras waar het heerlijk toeven was op deze zonnige dag. Gemoedelijke sfeer. Prima eten, de tosti's van de kindjes waren prima en de maaltijdsalade chilikip was heel lekker. Perfecte koffie. Verder niks aan te merken op de bediening. We kwamen hier op doorreis langs net als een kaar geleden en het was net zo fijn weer als toen. Kortom: goed eten, een goede bediening en een goede sfeer.