Gusto

Marktstraat 7 6041 EN Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gusto

Jouw recensie over het restaurant Gusto

P V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Tapas 2.0!
Het concept heeft iets weg van tapas maar de variatie is groter, de presentatie aanzienlijk beter en de kwaliteit is geweldig.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker gegeten. Goede porties en leuk gepresenteerd. De ambiance is gezellig en de bediening goed. Dus voor een avondje uit en lekker eten zit je hier goed.
Karman S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik ben gewoon een etensliefhebber, niks is belangrijker dan goed eten!

Voor de 2e maal hier wezen eten met een gezelschap van 6 personen. De eerste keer was al een zeer positieve ervaring dus het werd tijd om nogmaals een tafeltje te boeken en we hebben er wederom geen enkele spijt van gehad.

De gastvrijheid en algehele vriendelijkheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel. De zaak is smaakvol ingericht en er zijn met meerdere kleinere niveauverschillen. Hierdoor is de toegang voor rolstoelers wellicht wat moeilijker maar ik weet zeker dat als je dit bij de reservering aangeeft, men een oplossing voor je zoekt.

Via je eigen gastvrouw kun je al je wensen kenbaar maken. Het concept wordt voor nieuwkomers helder uitgelegd. Let op dat bij een tafel met meer dan 4 personen er onderling een consensus over de gerechten moet worden gemaakt. In ons geval moesten we maximaal 4 verschillende gerechten uitkiezen. Dat lijkt misschien klantonvriendelijk maar het valt in de praktijk echt reuze mee. Reden van deze 'limiet' zal wel een beperkte keukencapaciteit zijn. In ieder geval komen hierdoor wel constant de gerechten in redelijk snel tempo op tafel.

Nu zijn wij zelf zeer gemakkelijke eters, maar alle geproefde gerechten zijn volgens ons van goede kwaliteit, worden zeer mooi opgediend en smaken voortreffelijk. De gerechten worden overigens tegelijkertijd opgediend.

"Officieel" is dit een Italiaans restaurant maar laat je daar niet door (mis-)leiden. Uiteraard staan er typisch herkenbare Italiaanse gerechten op, maar ik denk dat er voor iedereen voldoende lekkers tussen zit. Er kan worden gekozen uit 12 voorgerechten en 12 hoofdgerechten. Er is daarnaast een onbeperkte mogelijkheid om frites, spaghetti of een gemengde salade te bestellen. Er zijn drie soorten nagerechten. De voor- en hoofdgerechten zijn uiteraard onderling steeds te bestellen. Na een gerecht blijft het bestek overigens liggen voor de volgende gang.

Het kan toeval zijn maar na elke eetronde wordt er gevraagd of er nog iets te wensen was mbt drinken.

Samengevat:
Opnieuw een heerlijk avondje uit in een leuke ambiance met attent personeel. De prijs/kwaliteit is zeer zeker prima dus scoort Gusto met hun concept bij mij op alle vlakken hoge punten.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk relaxed gegeten bij Gusto. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Goed porties en goed van smaak. We komen zeker nog een keer terug want we hebben nog niet alles kunnen proeven.
Jimsens S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Il Gusto di Remunj; Bravo Jitse e Colleghi!

Dit restaurant ligt om de hoek van de gezellige Markt. De kaart is veelomvattend en de verfijnde ingrediënten, gepaard met de meest exclusieve en smaakvolle wijnen, zorgen voor culinaire hoogstandjes. De intieme setting, de rustiek van het Jugendstil décor, en de uitstekende service dragen bij aan een unieke ervaring waar u nog lang van zult genieten. Gusto biedt vakmanschap, bevlogenheid en gastvrijheid, in een warme omgeving. Chapeau voor de aardige en professionele Jitse en zijn Collega's. Zij gaven ons een gevoel van vriendelijk thuis zijn bij "Il Gusto di Remunj"! ( de smaak van Roermond). Met recht genoten wij van ons Freedoms-diner.
Ivanka B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lunchgerechten bestel je al vanaf € 2,-. Door middel van allerlei kleine gerechten kun je zo je eigen lunchplank samen stellen. Een erg leuk idee! 's Avonds kun je ook zonder limiet heerlijk dineren! Naast Gusto zit ook Gelateria Gusto, hier kun je heerlijk ambachtelijk Italiaans ijs krijgen. Als je een keer in 't centrum van Roermond bent om te shoppen, moet je Gusto echt even bezoeken. ;)
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Waren ondanks de drukte en opgegeven wacht tijd van 3 kwartier toch al sneller aan tafel dan verwacht, altijd fijn! Voorgerechten van Kabeljauw en een vegi van Oesterzwammen waren goed, het ging mis met de pasta...de Fettucini...het is een delicate pasta variant die best wat aandacht vraagt en hoort te krijgen wil je deze perfect geserveerd krijgen. Paar minuten te lang gekookt of te lang gestaan...en het veranderd in een klomp van deeg. De drie garnalen erop maakte er geen feestje van ondanks dat deze redelijk van garing waren. Gelukkig werd het goedgemaakt door het , overigens vlot, bedienend personeel. Kreeg een dessert naar keuze voor het teleurstellend hoofdgerecht. Doekje voor het bloeden zeg maar. Al bestel ik toch de volgende keer pizza, want daar zijn ze echt heel goed in!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima locatie, vlakbij de markt in Roermond. We werden bij binnenkomst vriendelijk begroet door de bar-dame en kozen een tafeltje in een lege hoek aan de voorzijde. Toen begon het wachten:personeel lijkt zich met name te richten op gasten die buiten onder de luifel plaats nemen. Ook toen alle tafels rondom ons heen bezet waren werd er geen bestelling opgenomen terwijl het bedienend personeel wel voorbij liep en opgemerkt had dat er 'zo iemand komt' . Na 27 minuten wachten lukte het dan toch. Dit gestuntel van de bediening werd goed gemaakt door prima pasta gerechten voor een lage prijs. Porties zijn royaal. De menukaart biedt voor elk wat wils en speciale verzoeken zijn geen probleem.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Hier geluncht. Super vriendelijk en net voorkomend personeel. Heerlijke courgettesoep met veel lekker brood. Goede stevige spaghetti met bijbehorende salade. Miste alleen lekker sausje.
En zet bij het uitserveren van de maaltijd en salade, zeker in een italiaans restaurant peper, zout en azijn cq olijfolie op tafel!
Redelijk geprijsd.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Geniet zonder limiet. Dit sprak ons aan. De serveerster legde uit hoe het werkte en we hebben een topavond gehad. Je kiest een gerecht uit en dit wordt bereidt. Je gaat door totdat je vol zit. Zeer originele kleine gerechten en sommige iets groter. We hebben het bijzonder naar ons zin gehad en we gingen als laatste weg. Ps. Alle gerechten staan op de website.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Voor de tweede keer hier geluncht. Erg vriendelijke en hartelijke bediening. De broodjes worden in een mooie soort lage schaal geserveerd met zo veel verse groente waardoor je in eerste instantie denkt dat je een salade krijgt. Lekkere wijnen. Een tip om even bij te tanken als je gaat outlet shoppen.