Gusto

Karman S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk relaxed gegeten bij Gusto. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Goed porties en goed van smaak. We komen zeker nog een keer terug want we hebben nog niet alles kunnen proeven.
Jimsens .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Il Gusto di Remunj; Bravo Jitse e Colleghi!

Dit restaurant ligt om de hoek van de gezellige Markt. De kaart is veelomvattend en de verfijnde ingrediënten, gepaard met de meest exclusieve en smaakvolle wijnen, zorgen voor culinaire hoogstandjes. De intieme setting, de rustiek van het Jugendstil décor, en de uitstekende service dragen bij aan een unieke ervaring waar u nog lang van zult genieten. Gusto biedt vakmanschap, bevlogenheid en gastvrijheid, in een warme omgeving. Chapeau voor de aardige en professionele Jitse en zijn Collega's. Zij gaven ons een gevoel van vriendelijk thuis zijn bij "Il Gusto di Remunj"! ( de smaak van Roermond). Met recht genoten wij van ons Freedoms-diner.
Ivanka B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lunchgerechten bestel je al vanaf € 2,-. Door middel van allerlei kleine gerechten kun je zo je eigen lunchplank samen stellen. Een erg leuk idee! 's Avonds kun je ook zonder limiet heerlijk dineren! Naast Gusto zit ook Gelateria Gusto, hier kun je heerlijk ambachtelijk Italiaans ijs krijgen. Als je een keer in 't centrum van Roermond bent om te shoppen, moet je Gusto echt even bezoeken. ;)
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Waren ondanks de drukte en opgegeven wacht tijd van 3 kwartier toch al sneller aan tafel dan verwacht, altijd fijn! Voorgerechten van Kabeljauw en een vegi van Oesterzwammen waren goed, het ging mis met de pasta...de Fettucini...het is een delicate pasta variant die best wat aandacht vraagt en hoort te krijgen wil je deze perfect geserveerd krijgen. Paar minuten te lang gekookt of te lang gestaan...en het veranderd in een klomp van deeg. De drie garnalen erop maakte er geen feestje van ondanks dat deze redelijk van garing waren. Gelukkig werd het goedgemaakt door het , overigens vlot, bedienend personeel. Kreeg een dessert naar keuze voor het teleurstellend hoofdgerecht. Doekje voor het bloeden zeg maar. Al bestel ik toch de volgende keer pizza, want daar zijn ze echt heel goed in!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima locatie, vlakbij de markt in Roermond. We werden bij binnenkomst vriendelijk begroet door de bar-dame en kozen een tafeltje in een lege hoek aan de voorzijde. Toen begon het wachten:personeel lijkt zich met name te richten op gasten die buiten onder de luifel plaats nemen. Ook toen alle tafels rondom ons heen bezet waren werd er geen bestelling opgenomen terwijl het bedienend personeel wel voorbij liep en opgemerkt had dat er 'zo iemand komt' . Na 27 minuten wachten lukte het dan toch. Dit gestuntel van de bediening werd goed gemaakt door prima pasta gerechten voor een lage prijs. Porties zijn royaal. De menukaart biedt voor elk wat wils en speciale verzoeken zijn geen probleem.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Hier geluncht. Super vriendelijk en net voorkomend personeel. Heerlijke courgettesoep met veel lekker brood. Goede stevige spaghetti met bijbehorende salade. Miste alleen lekker sausje.
En zet bij het uitserveren van de maaltijd en salade, zeker in een italiaans restaurant peper, zout en azijn cq olijfolie op tafel!
Redelijk geprijsd.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Geniet zonder limiet. Dit sprak ons aan. De serveerster legde uit hoe het werkte en we hebben een topavond gehad. Je kiest een gerecht uit en dit wordt bereidt. Je gaat door totdat je vol zit. Zeer originele kleine gerechten en sommige iets groter. We hebben het bijzonder naar ons zin gehad en we gingen als laatste weg. Ps. Alle gerechten staan op de website.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Voor de tweede keer hier geluncht. Erg vriendelijke en hartelijke bediening. De broodjes worden in een mooie soort lage schaal geserveerd met zo veel verse groente waardoor je in eerste instantie denkt dat je een salade krijgt. Lekkere wijnen. Een tip om even bij te tanken als je gaat outlet shoppen.