Gusto

Meer informatie over restaurant Gusto

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag 15:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Gusto

Claudine S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker buiten gegeten. Prima bediening, mooie gerechttjes gegeten, lekker fris huiswijntje genoten en dessert gedeeld. Heerlijk gegeten en koffie van t huis gekregen omdat we zo gezellig waren. Komen zeker nog een keer terug, Ciao
David K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Weer een topavond gehad bij Gusto! Dit was de derde keer dat we er waren en weer geweldig! Goed eten, fijne ontvangst en geweldige bediening. En de rekening viel ons erg mee!
Hier treinen we graag voor naar Rotterdam (vanuit Nijkerk)
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik zag een muis lopen, wellicht een smerige keuken, waar ongedierte op afkomt. Totaal niet voor herhaling vatbaar. Het duurde lang voordat mijn eten werd geserveerd.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk Italiaans 2.0! Verrukkelijk gegeten. Is niet heel goedkoop....
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Uitstekend restaurant, zeer verrassende kaart, prima deskundige maar ook gastvrije bediening, heerlijk gegeten.
Enige aandachtspunt is dat de tafels wel erg dicht bij elkaar staan. De privacy kan (afhankelijk van het gesprek) wat in het gedrang komen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was top
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker pizza gegeten voor dat we terug gingen naar Maastricht.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Aantal keer al gegeten. Altijd goed! wijntjes zijn fijn en de pasta's verrukkelijk. Een keer gehad dat de risotto vongele met zand was maar dat werd perfect opgelost. Er werd een nieuwe gemaakt en ook het gerecht van mijn partner werd opnieuw gemaakt zodat we samen een lekker warm gerecht konden eten. Dit is een van onze favoriete plekjes.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op 31 mei 2018 ter gelegenheid van mijn pensionering, met 62 personen bij GUSTO gegeten. Oorspronkelijk zouden wij in de antipastikamer eten maar vanwege het mooie werd voorgesteld om buiten te eten. Het eten was meer dan voldoende en ontzettend lekker. Ik wil hier met name onze gastvrouw van die avond, Eline, en haar twee assistentes bedanken en ook de keukenbrigade. Het blijkt dat je niet alleen met een klein gezelschap maar zeker ook met een groot gezelschap heel goed bij GUSTO kan eten. Mede dankzij GUSTO heb ik op een fantastische manier afscheid van een groot aantal collega's kunnen nemen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Autentiek italiaans, goede sfeer, goede bediening, goede wijnen. Geen grote kaart maar goede produkten. zeker met goed weer is het heerlijke zitten en genieten van het voorbijgaande publiek. Blijvertje!
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker gegeten, goeie risotto, heerlijke pizza’s en alles ambachtelijk en huisgemaakt, van het ijs tot de taarten tot het brood. Zeker een toppertje in ons rotterdam. Tot de volgende keer!
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Leuke tent. Niet te druk op een doordeweekse avond. Zo'n grote vide en harde materialen kunnen wel eens weerklinken, maar de galm is verre van storend. Het eten is prima. Uitsluitend pasta e secondi besteld: ravioli di parmigiano e fungi, pompoenravioli met salieboter en bucatini met zwaardvis. Vermakelijk opgediend door een authentieke Italiaan en zijn vlotte crew. Wat wil je nog meer?
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gusto is een reeds paar keer eerder door mij bezochte uitstekende Italiaanse trattoria in Rotterdam, van dezelfde eigenaren als Oliva en Post (in Dordrecht). Smaakvol ingericht, uitstekend personeel en vooral heerlijke gerechten. Mijn voorgerecht deze keer, de knolselderij '3 ways' met reepjes ansjovisfilets was geweldig, hoofdgerecht spaghetti met rogvleugelfilet ook. Deze tent verveelt echt nooit.
Het zou kunnen dat je even moet wachten op een tafeltje want het is hier altijd druk en je kan er niet reserveren (wat geen enkel probleem is en je gezien het gebodene gewoon moet doen ook.). Grote klasse.
Albert78 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op aanraden van vrienden hier gegeten met z'n tweeen. En wat een goede aanrader het bleek te zijn! We Zaten boven bij het raam aan de voorzijde met zicht op de straat. Omdat we vrij vroeg waren zaten we daar lekker rustig. Vooraf een vitello tonnato en een antipasti misti, vier kleine gerechtjes. De vitello was perfect gegaard en botermals. In combinatie met de tonijnmayonaise heerlijk op smaak. Echter, de tonijnmayonaise los was aan de zoute kant. De vier kleine gerchtjes waren naast kunstwerkjes van eenvoud gewoonweg heerlijk!
Als hoofdgerecht namen we ravioli ricotta e spinaci en gnocchi con coniglio, dus met gestoofde konijnenbout. Ook daar geen spijt van. Wat was het lekker. Smaken perfect in balans. De konijnenbout viel uit elkaar van gaarheid. Smullen!
De bediening was vriendelijk en bekwaam. Wel kwam het wat druk over omdat we, naast een dame die ons wat vaker heeft bediend, nagenoeg de rest van het bedienend personeel ons eenmaal heeft bediend.
De zaak oogt schoon en er hangt een gezellige ontspannen sfeer. Geen poeha. Gewoon goed.
Wij komen graag nog een keer terug en we zullen dit restaurant zeker aanraden.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Dit weekend weer eens bij Gusto aangeschoven. De pizza's zijn altijd heerlijk hier, maar we gingen ditmaal niet voor pizza. Voorgerechten waren lekker, maar wel erg weining (zeker voor die prijs). Twee garnalen en een paar blaadjes witlof kost bijna twaalf euro; niet in verhouding al was het gerecht wel erg lekker. Het voorgerecht van mijn tafelgenoot (vitello tonnato) viel erg in de smaak en was juist weer heel ruim geportioneerd. Hoofdgerechten (pasta) waren als vanouds; simpel, maar heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk en oplettend, maar zakt aan het einde van de avond wat in. We hebben wel erg lang op de rekening moeten wachten. Toch een fijne avond, met een paar kleine kanttekeningentjes.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
zomaar een woensdag avond bij Gusto. We lopen binnen, het is gezellig geroezemoes en terwijl we

wachten op een tafel drinken we een drankje. Eenmaal aan tafel zijn we in internationaal gezelschap. Dat zelfs Italianen Gusto uitkiezen om te eten zegt wel iets over de kwaliteit. De bediening is gemoedelijk. Het eten heerlijk. Altijd een geslaagde avond in dit restaurant
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Altijd goed, altijd gezellig. dat zelfd

Italianen hier komen eten zegt genoeg. Beter dan in hun eigen land ???? Gusto is top
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Op een zomerse dag buiten eten bij Gusto. Tafels staan dicht op elkaar. Zeer vlotte en nette bediening. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op ons eten.
De pasta met schelpdieren was uitstekend. De pasta met romanesco en prei werd door mijn tafelgenoot ook goed bevonden. De Sauvignon blanc was niet in balans qua prijs-kwaliteit. Goede espresso.
baltus .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
met 12 personen gegeten bij gusto, een goed verzorgd 3 gangen menu met bij elke gang diverse gerechten waar voor iedereen voldoende lekkers bij was.
op het laatste moment nog voor iemand vegetarisch en voor iemand een hoofdgerecht zonder kaas gemaakt, hoewel we dat niet van te voren gevraagd hadden.
prima service dus
we komen daar zeker nog wel eens terug
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Prima bediening en lekker gegeten. Voorgerecht: makreel met venkelsaus en groene asperges was heel bijzonder (staat niet op de kaart was special). Lekkere wijnen en leuk dat je beneden een drankje kan drinken voordat je gaat eten.