Meer informatie over restaurant Gusto

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag 15:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Gusto

Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gusto is een reeds paar keer eerder door mij bezochte uitstekende Italiaanse trattoria in Rotterdam, van dezelfde eigenaren als Oliva en Post (in Dordrecht). Smaakvol ingericht, uitstekend personeel en vooral heerlijke gerechten. Mijn voorgerecht deze keer, de knolselderij '3 ways' met reepjes ansjovisfilets was geweldig, hoofdgerecht spaghetti met rogvleugelfilet ook. Deze tent verveelt echt nooit.
Het zou kunnen dat je even moet wachten op een tafeltje want het is hier altijd druk en je kan er niet reserveren (wat geen enkel probleem is en je gezien het gebodene gewoon moet doen ook.). Grote klasse.
Albert78 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op aanraden van vrienden hier gegeten met z'n tweeen. En wat een goede aanrader het bleek te zijn! We Zaten boven bij het raam aan de voorzijde met zicht op de straat. Omdat we vrij vroeg waren zaten we daar lekker rustig. Vooraf een vitello tonnato en een antipasti misti, vier kleine gerechtjes. De vitello was perfect gegaard en botermals. In combinatie met de tonijnmayonaise heerlijk op smaak. Echter, de tonijnmayonaise los was aan de zoute kant. De vier kleine gerchtjes waren naast kunstwerkjes van eenvoud gewoonweg heerlijk!
Als hoofdgerecht namen we ravioli ricotta e spinaci en gnocchi con coniglio, dus met gestoofde konijnenbout. Ook daar geen spijt van. Wat was het lekker. Smaken perfect in balans. De konijnenbout viel uit elkaar van gaarheid. Smullen!
De bediening was vriendelijk en bekwaam. Wel kwam het wat druk over omdat we, naast een dame die ons wat vaker heeft bediend, nagenoeg de rest van het bedienend personeel ons eenmaal heeft bediend.
De zaak oogt schoon en er hangt een gezellige ontspannen sfeer. Geen poeha. Gewoon goed.
Wij komen graag nog een keer terug en we zullen dit restaurant zeker aanraden.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Dit weekend weer eens bij Gusto aangeschoven. De pizza's zijn altijd heerlijk hier, maar we gingen ditmaal niet voor pizza. Voorgerechten waren lekker, maar wel erg weining (zeker voor die prijs). Twee garnalen en een paar blaadjes witlof kost bijna twaalf euro; niet in verhouding al was het gerecht wel erg lekker. Het voorgerecht van mijn tafelgenoot (vitello tonnato) viel erg in de smaak en was juist weer heel ruim geportioneerd. Hoofdgerechten (pasta) waren als vanouds; simpel, maar heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk en oplettend, maar zakt aan het einde van de avond wat in. We hebben wel erg lang op de rekening moeten wachten. Toch een fijne avond, met een paar kleine kanttekeningentjes.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
zomaar een woensdag avond bij Gusto. We lopen binnen, het is gezellig geroezemoes en terwijl we

wachten op een tafel drinken we een drankje. Eenmaal aan tafel zijn we in internationaal gezelschap. Dat zelfs Italianen Gusto uitkiezen om te eten zegt wel iets over de kwaliteit. De bediening is gemoedelijk. Het eten heerlijk. Altijd een geslaagde avond in dit restaurant
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Altijd goed, altijd gezellig. dat zelfd

Italianen hier komen eten zegt genoeg. Beter dan in hun eigen land ???? Gusto is top
marianne P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Op een zomerse dag buiten eten bij Gusto. Tafels staan dicht op elkaar. Zeer vlotte en nette bediening. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten op ons eten.
De pasta met schelpdieren was uitstekend. De pasta met romanesco en prei werd door mijn tafelgenoot ook goed bevonden. De Sauvignon blanc was niet in balans qua prijs-kwaliteit. Goede espresso.
baltus .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
met 12 personen gegeten bij gusto, een goed verzorgd 3 gangen menu met bij elke gang diverse gerechten waar voor iedereen voldoende lekkers bij was.
op het laatste moment nog voor iemand vegetarisch en voor iemand een hoofdgerecht zonder kaas gemaakt, hoewel we dat niet van te voren gevraagd hadden.
prima service dus
we komen daar zeker nog wel eens terug
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Prima bediening en lekker gegeten. Voorgerecht: makreel met venkelsaus en groene asperges was heel bijzonder (staat niet op de kaart was special). Lekkere wijnen en leuk dat je beneden een drankje kan drinken voordat je gaat eten.
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
1 december met een groep (13 personen) wezen eten. Waar ik Italiaanse gerechten verwachtte, kwam mijn verwachting helaas niet uit. Service was prima, de hoeveelheid en variatie in de voor- en hoofdgerechten vond ik matig. Daarnaast een aandachtspuntje om de hoofdgerechten in warme schalen te serveren. Nagerechten waren goed en de Limoncello was erg lekker. Ik ga het nog een keer proberen, met een kleinere groep en dan van de kaart
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier wezen eten met collega s . 3 gangen set menu . Personeel was erg vriendelijk . Tafel was veel te klein . Zaten allemaal erg dicht op elkaar. Eten en wijn was goed. Wc was schoon.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Inmiddels voor de derde keer bij Gusto gegeten. Ergens prettig dat je niet kunt reserveren (we zijn met z'n 2en) en dan 'altijd' plek hebt. Je moet er alleen wel mee rekenen dat als je na zessen komt de wachttijd aardig kan oplopen. Maar dat hoort bij het concept; ze hebben prima open wijnen en een gezellige bar...

Gisteren waren we vroeg en konden we gelijk aan tafel. Vooraf (weer) de "Affettati misti di Gusto" een mooi plankje met diverse vleeswaren, olijven, mozzarella en een heerlijke "risotto bal". Erg lekker allemaal! De pinot grigio past er prima bij.
Daarna allebei een pizza. Goed, dunne bodem, knapperig. Smakelijk. Bij de koffie nog een lemon-pie gedeeld. Heerlijk.

Bediening is vriendelijk en attent (bij het vorige bezoek kregen we ongevraagd een ander tafeltje omdat de tafel naast ons iets te gezellig was).

We zullen we nog wel eens komen.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gusto is één van onze favoriete restaurants om te eten; daarom op een vrijdagavond na wat drankjes op de Witte de With hier terecht gekomen voor een pizza. Zoals wel vaker, was er niet direct plek en dronken we eerst beneden nog een drankje. Verwachting was dat er met een half uurtje een tafeltje zou zijn. Uiteindelijk hebben we hier bijna anderhalf uur zitten wachten! Dat was wel echt een beetje veel van het goede... bij navraag hierover kregen we wel een drankje aangeboden door het huis. Eenmaal aan tafel was de bediening zoals altijd: goed en snel, met kennis van eten én van wijn, en stonden er binnen korte tijd 3 pizza's om te delen op onze tafel. De 'Aglio, olio e peperoncino', een pizza met krab en de pizza van de maand. Alledrie heerlijk.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hadden Affettati misti di Gusto als opvoorgerecht. Dat is een absolute aanrader!!!! Heerlijk en alles vers van het mes.
De wijn was ook uitstekend.
Kortom de service van Gijs en collega's was super evenals het eten. Een echte aanrader.
Wiese M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Bij Gusto is het eigenlijk altijd raak. Inmiddels al heel wat keren gegeten en ze blijven mij verassen. Deze keer als vooraf een heerlijke makreel geserveerd op een lichte salade, uiteraard voorzien van een Italiaanse "touch". Als hoofdgerecht deze keer gekozen voor een pizze Zucchine e mozzarella.
Helaas was het te wisselvallig en het terras daardoor geen optie. Binnen was het gezellig druk en ondanks het giga oppervlak, is het ze binnen prima gelukt om een intieme sfeer te creëren.
Voor mij zeker een volgende keer weer.

JoyvandeMolen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Leuk en gezellig Italiaans restaurant, wij zijn er met een klein groepje wezen eten. Iedereen was erg tevreden. Service was uitstekend het eten was nog beter en het decor, ja het is gewoon een leuk en gezellig restaurant. Ik heb genoten van een heerlijke pizza en een lekker glaasje wijn. Zeker leuk om eens gezellig te gaan eten en het zal niet tegenvallen.
Irne .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, nog lang genietend van de avondzon op het terras. Jammer dat we in eerste instantie pal in de rook van onze tafelburen zaten, maar gelukkig was er verderop nog een plaatsje vrij.
Een klein foutje uit de keuken werd door de bediening charmant opgelost met een heerlijk glaasje limoncello.
Nagerechten ook klein maar fijn beschikbaar.
Kortom, een superavond.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Tegenzin wil ik het niet noemen, maar Italiaanse restaurants staan niet vaak in mijn top-lijstjes. Voornamelijk omdat ik aan het eind van de avond altijd het gevoel heb dat ik het zelf veel lekkerder klaar kan maken. Niet bij Gusto, gelukkig.
Het is maandag, maar het restaurant zit goed vol en dat is een goed teken. Als we aan tafel zitten, komt de vrolijke bediening ons tegemoet met de wijnkaart. We kiezen een lekker rode wijn en niet veel later komen de gerechtjes op tafel. Sharing is caring en we delen onze gerechtjes met heel veel liefde. De tonijntartaar is heerlijk vers met een friszure pesto van appel en bleekselderij. De smaken vullen elkaar goed aan, waar ze al gauw zouden kunnen overheersen. De bruschetta met gestoofd lam, parmezaan en créme van doperwtjes is lekker, maar niet bijzonder. Het gestoofde lam is droog en moeilijk door te snijden, terwijl het gestoofd is en dus mals en zacht zou moeten zijn.
De borden worden snel weer uitgehaald en we besluiten om ons heen te kijken. Het zit afgeladen met zakenmannen, want die moeten toch ook eten. Zodra de hoofdgerechten de tafel raken snuiven we de heerlijke rijke geuren op. De spaghetti met knoflook en calamaris is pittig door de enorme hoeveelheid knoflook, maar ergens is dat ook precies hoe hij zou moeten smaken. De calamaris is boterzacht en perfect op smaak. De pizza Primavera schreeuwt 'lente' en vraagt om aandacht. De romige ricotta en créme fraiche gaan perfect samen met de frisse, knapperige groenten. Wat wil een mens nog meer? Ik moet zeggen, dat ik zeker nog een keer terug kom. Ja, ik heb het echt gezegd!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
hier gegeten met 30 kantoorgenoten. we kregen per tafel meerdere schotels met gerechtjes, mooie smaken, voor ieder wat wils. pizza, antipasta, pasta, alles mooi op smaak. begeleid door mooie huiswijnen. bediening ok. aanradertje. lekkere peroni van de tap.
Winande V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Al een paar keer gegeten en elke keer weer top gerechten. Risotto was heerlijk. Bediening vriendelijk, oplettend. Fijne sfeer. Kortom een heerlijk tentje vlakbij de bruisende witte de withstraat.
FTMvandam .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een Italiaanse oase in hartje Rotterdam. We konden buiten op het terras zitten, vriendelijke en vlotte service, no nonsense. Het eten was echt heerlijk, fraaie ravioli, heerlijke papardelle met ossobuco stoof en een tomatenrisotto met venusschelpen. Authentieke smaken gecombineerd met een goede wijn.