Gusto

Meer informatie over restaurant Gusto

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag 15:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Gusto

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Pizza iets te goed afgebakken, maar de service was top! Goed oog voor de klant (met kids).
Janet L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Super lekker gegeten leuke vriendelijke bediening. Een aanrader
Elvis C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ben hier vaak geweest. Altijd goed gegeten en steeds gevarieerd en heel enthousiast personeel.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Fantastische avond! We waren met een groep van 7 en hebben allemaal heerlijk gegeten. Originele gerechten en mooi geserveerd. Leuke ober, je zag dat hij plezier in zijn werk heeft en erg gastvrij is en dat komt niet zo vaak voor in de Nederlandse horeca.
Kom hier zeker nog terug!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Een goed Italiaans restaurant. We hebben een gevarieerd dessertplankje gegeten met diverse soorten worst, mozzarella, diverse soorten brood, risotto bollen en olijven. De pizza’s waren zoals je zo ook in Italië krijgt: top!
Het personeel was vriendelijk en attent. Kortom, een aanrader.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Alle bestelde gerechten heerlijk, ontvangst beetje rommelig zelfde persoon groet de gasten ook niet bij het weggaan. Service aan tafel erg vriendelijk. Je zit met veel mensen lekker te eten en te kletsen, dat hoor je dan ook.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker apart eten, kaart wisselt vaak dus je kan regelmatig hier eten..
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Voortreffelijk gegeten, met bijpassende wijn!
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellige lokatie in de directe omgeving van de witte de witstraat.
Claudine S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker buiten gegeten. Prima bediening, mooie gerechttjes gegeten, lekker fris huiswijntje genoten en dessert gedeeld. Heerlijk gegeten en koffie van t huis gekregen omdat we zo gezellig waren. Komen zeker nog een keer terug, Ciao
David K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Weer een topavond gehad bij Gusto! Dit was de derde keer dat we er waren en weer geweldig! Goed eten, fijne ontvangst en geweldige bediening. En de rekening viel ons erg mee!
Hier treinen we graag voor naar Rotterdam (vanuit Nijkerk)
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik zag een muis lopen, wellicht een smerige keuken, waar ongedierte op afkomt. Totaal niet voor herhaling vatbaar. Het duurde lang voordat mijn eten werd geserveerd.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk Italiaans 2.0! Verrukkelijk gegeten. Is niet heel goedkoop....
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Uitstekend restaurant, zeer verrassende kaart, prima deskundige maar ook gastvrije bediening, heerlijk gegeten.
Enige aandachtspunt is dat de tafels wel erg dicht bij elkaar staan. De privacy kan (afhankelijk van het gesprek) wat in het gedrang komen.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was top
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker pizza gegeten voor dat we terug gingen naar Maastricht.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Aantal keer al gegeten. Altijd goed! wijntjes zijn fijn en de pasta's verrukkelijk. Een keer gehad dat de risotto vongele met zand was maar dat werd perfect opgelost. Er werd een nieuwe gemaakt en ook het gerecht van mijn partner werd opnieuw gemaakt zodat we samen een lekker warm gerecht konden eten. Dit is een van onze favoriete plekjes.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op 31 mei 2018 ter gelegenheid van mijn pensionering, met 62 personen bij GUSTO gegeten. Oorspronkelijk zouden wij in de antipastikamer eten maar vanwege het mooie werd voorgesteld om buiten te eten. Het eten was meer dan voldoende en ontzettend lekker. Ik wil hier met name onze gastvrouw van die avond, Eline, en haar twee assistentes bedanken en ook de keukenbrigade. Het blijkt dat je niet alleen met een klein gezelschap maar zeker ook met een groot gezelschap heel goed bij GUSTO kan eten. Mede dankzij GUSTO heb ik op een fantastische manier afscheid van een groot aantal collega's kunnen nemen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Autentiek italiaans, goede sfeer, goede bediening, goede wijnen. Geen grote kaart maar goede produkten. zeker met goed weer is het heerlijke zitten en genieten van het voorbijgaande publiek. Blijvertje!
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker gegeten, goeie risotto, heerlijke pizza’s en alles ambachtelijk en huisgemaakt, van het ijs tot de taarten tot het brood. Zeker een toppertje in ons rotterdam. Tot de volgende keer!