Meer informatie over restaurant Gusto

Duur
Lang
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Inmiddels voor de derde keer bij Gusto gegeten. Ergens prettig dat je niet kunt reserveren (we zijn met z'n 2en) en dan 'altijd' plek hebt. Je moet er alleen wel mee rekenen dat als je na zessen komt de wachttijd aardig kan oplopen. Maar dat hoort bij het concept; ze hebben prima open wijnen en een gezellige bar...

Gisteren waren we vroeg en konden we gelijk aan tafel. Vooraf (weer) de "Affettati misti di Gusto" een mooi plankje met diverse vleeswaren, olijven, mozzarella en een heerlijke "risotto bal". Erg lekker allemaal! De pinot grigio past er prima bij.
Daarna allebei een pizza. Goed, dunne bodem, knapperig. Smakelijk. Bij de koffie nog een lemon-pie gedeeld. Heerlijk.

Bediening is vriendelijk en attent (bij het vorige bezoek kregen we ongevraagd een ander tafeltje omdat de tafel naast ons iets te gezellig was).

We zullen we nog wel eens komen.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gusto is één van onze favoriete restaurants om te eten; daarom op een vrijdagavond na wat drankjes op de Witte de With hier terecht gekomen voor een pizza. Zoals wel vaker, was er niet direct plek en dronken we eerst beneden nog een drankje. Verwachting was dat er met een half uurtje een tafeltje zou zijn. Uiteindelijk hebben we hier bijna anderhalf uur zitten wachten! Dat was wel echt een beetje veel van het goede... bij navraag hierover kregen we wel een drankje aangeboden door het huis. Eenmaal aan tafel was de bediening zoals altijd: goed en snel, met kennis van eten én van wijn, en stonden er binnen korte tijd 3 pizza's om te delen op onze tafel. De 'Aglio, olio e peperoncino', een pizza met krab en de pizza van de maand. Alledrie heerlijk.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hadden Affettati misti di Gusto als opvoorgerecht. Dat is een absolute aanrader!!!! Heerlijk en alles vers van het mes.
De wijn was ook uitstekend.
Kortom de service van Gijs en collega's was super evenals het eten. Een echte aanrader.
Marjanfw .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Bij Gusto is het eigenlijk altijd raak. Inmiddels al heel wat keren gegeten en ze blijven mij verassen. Deze keer als vooraf een heerlijke makreel geserveerd op een lichte salade, uiteraard voorzien van een Italiaanse "touch". Als hoofdgerecht deze keer gekozen voor een pizze Zucchine e mozzarella.
Helaas was het te wisselvallig en het terras daardoor geen optie. Binnen was het gezellig druk en ondanks het giga oppervlak, is het ze binnen prima gelukt om een intieme sfeer te creëren.
Voor mij zeker een volgende keer weer.

JoyvandeMolen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Leuk en gezellig Italiaans restaurant, wij zijn er met een klein groepje wezen eten. Iedereen was erg tevreden. Service was uitstekend het eten was nog beter en het decor, ja het is gewoon een leuk en gezellig restaurant. Ik heb genoten van een heerlijke pizza en een lekker glaasje wijn. Zeker leuk om eens gezellig te gaan eten en het zal niet tegenvallen.
Irne .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, nog lang genietend van de avondzon op het terras. Jammer dat we in eerste instantie pal in de rook van onze tafelburen zaten, maar gelukkig was er verderop nog een plaatsje vrij.
Een klein foutje uit de keuken werd door de bediening charmant opgelost met een heerlijk glaasje limoncello.
Nagerechten ook klein maar fijn beschikbaar.
Kortom, een superavond.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Tegenzin wil ik het niet noemen, maar Italiaanse restaurants staan niet vaak in mijn top-lijstjes. Voornamelijk omdat ik aan het eind van de avond altijd het gevoel heb dat ik het zelf veel lekkerder klaar kan maken. Niet bij Gusto, gelukkig.
Het is maandag, maar het restaurant zit goed vol en dat is een goed teken. Als we aan tafel zitten, komt de vrolijke bediening ons tegemoet met de wijnkaart. We kiezen een lekker rode wijn en niet veel later komen de gerechtjes op tafel. Sharing is caring en we delen onze gerechtjes met heel veel liefde. De tonijntartaar is heerlijk vers met een friszure pesto van appel en bleekselderij. De smaken vullen elkaar goed aan, waar ze al gauw zouden kunnen overheersen. De bruschetta met gestoofd lam, parmezaan en créme van doperwtjes is lekker, maar niet bijzonder. Het gestoofde lam is droog en moeilijk door te snijden, terwijl het gestoofd is en dus mals en zacht zou moeten zijn.
De borden worden snel weer uitgehaald en we besluiten om ons heen te kijken. Het zit afgeladen met zakenmannen, want die moeten toch ook eten. Zodra de hoofdgerechten de tafel raken snuiven we de heerlijke rijke geuren op. De spaghetti met knoflook en calamaris is pittig door de enorme hoeveelheid knoflook, maar ergens is dat ook precies hoe hij zou moeten smaken. De calamaris is boterzacht en perfect op smaak. De pizza Primavera schreeuwt 'lente' en vraagt om aandacht. De romige ricotta en créme fraiche gaan perfect samen met de frisse, knapperige groenten. Wat wil een mens nog meer? Ik moet zeggen, dat ik zeker nog een keer terug kom. Ja, ik heb het echt gezegd!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
hier gegeten met 30 kantoorgenoten. we kregen per tafel meerdere schotels met gerechtjes, mooie smaken, voor ieder wat wils. pizza, antipasta, pasta, alles mooi op smaak. begeleid door mooie huiswijnen. bediening ok. aanradertje. lekkere peroni van de tap.
Winande V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Al een paar keer gegeten en elke keer weer top gerechten. Risotto was heerlijk. Bediening vriendelijk, oplettend. Fijne sfeer. Kortom een heerlijk tentje vlakbij de bruisende witte de withstraat.
FTMvandam .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een Italiaanse oase in hartje Rotterdam. We konden buiten op het terras zitten, vriendelijke en vlotte service, no nonsense. Het eten was echt heerlijk, fraaie ravioli, heerlijke papardelle met ossobuco stoof en een tomatenrisotto met venusschelpen. Authentieke smaken gecombineerd met een goede wijn.
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Gister hier gegeten met een collega. Prima restaurant, niets bijzonders. Bediening weet niet wat er op de menukaart staat. Moet dat 10x in de keuken vragen. Wat wel aandoenlijk was. Eten was prima, maar niet extreem goed, maar het is ook niet heel duur. Wijn is wel wat aan de dure kant. En de bediening is niet bepaald oplettend. We hadden echt nog 10 glazen meer kunnen drinken als ze wat vaker naar onze tafel waren toegelopen, maar ze hadden er geen oog voor. Ach het is een grappig tentje, maar niet van hoogstaand niveau
Raelie .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Gusto is een vrij groot en iets rumoerig restaurant in hartje Rotterdam. Afgelopen dinsdag hebben mijn vriend en ik hier een heerlijk pizzatje gegeten. Ik had een pizza Gusto met onder meer aubergine, tomaat en buffelmozzarella. Het was vers en erg lekker! De service was attent. Prijzen waren geen bodemprijzen, maar dit kwam wel aan de kwaliteit van het eten ten goede.
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een leuke Italiaanse trattoria. Zonder reserveren kun je er toch prima terecht. Heerlijke antipasti en een aperitief aan de bar. Gevolgd door een smaakvolle pizza gusto en raviolli met pecorino en hazelnoten. Goede sfeer, fijne bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een grote groep gegeten, waardoor we een vast menu kregen. Heerlijke anti pasti, salades en pasta op schalen om te delen. Vriendelijke bediening.
Smulpaappie .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben hier lekker op het terras geborreld met wat hapjes. Nog net de laatste zonnestralen gepakt. Zal over enkele weken een goed zonneterras opleveren.De eigenaar laat je gerust een wat wijntjes proeven als je dit wenst. Het is zo wie zo een leuk rijtje daar met wat kroegjes en restaurantjes.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gusto blijft een favoriet. We zijn voor het eerst wezen brunchen bij Gusto, tijdens Pasen. Het was heerlijk! Fantastische gerechtjes. Heel erg veel tegen een goede prijs. Jammer dat we op een gedeelte zaten waar nogal wat 'Hollandse all-inclusive types' zaten, maar daar kon Gusto niet zoveel aan doen. Die liepen keihard om alles bij te vullen en niemand kwam te kort. Mijn zwangere vrouw kreeg zelfs aparte gerechtjes. Gusto is en blijft een aanrader!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gusto, nog nooit eerder geweest maar wat een top restaurant! Het tweede groepsmenu was super met de juiste timing en perfecte uitleg over het eten en de wijn. Aanrader en zeker nog eens terug voor een tweede keer.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gusto, altijd de moeite waard ! leuke bediniening, en met mn buitenlandse gasten ging het volledig in het engels.
Eigenlijk zijn alle gerechten goed, ook was de Calzone-pizza aardig.
Sfeer in het restaurant is leuk en relax.

een nadeel is dat ik de rekening vrij hoog voor zo'n restaurant, maar kom zeker een keer terug
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Bij Gusto voel je je meteen welkom. Jong en enthousiast personeel.
De rode huiswijn is heerlijk. Ik heb 2 antipasti genomen, heerlijk van smaak en groot genoeg. De witte chocolademousse smaakte naar meer.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten van een antipasti menu. Met name de voorgerechtjes waren erg smakelijk. Hoofdgerechten vond ik de pizza en 1 soort pasta erg lekker, die andere pasta was wat vlak. Tiramisu ook erg lekker. Hartelijke vlotte bediening. Gratis kraanwater. Fijne avond gehad!