Gusto

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 16:00
Zaterdag 11:00 - 17:00

JanPl .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik heb al een aantal keren geluncht bij Gusto in den Bosch en bedacht dat het meer dan de moeite waard is om een recensie te schrijven. Het eten is altijd heerlijk en smaakvol en de porties zijn altijd voldoende. De bediening is erg vriendelijk en ze wisten zelfs nog wat we de vorige keer hadden besteld ! Een kleine aanpassing aan het menu is ook geen probleem, dat noem ik nou service en klantvriendelijk. Het geheel doet denken aan een Italiaanse cantina, eenvoudig maar stijlvol lekker knus. Je hoeft geen hele wijnkaart te bestuderen, rood is rood en wit is wit, rosé is wat daar tussen zit. Pluspunten zijn ook nog het brood en de smaakvolle vitrine. Minpunt is dat je er niet kan dineren, Gusto diner zou nog een gouden greep zijn in deze formule.
Alex W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke lunch genoten op het terras. Kwalitatief goede maaltijd passend bij de prijs. Bediening had door drukte niet altijd de juiste focus.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Verschillende keren lekker geluncht hier bij Gusto met een plateau met verschillende delicatesses en het verse sapje van de dag. Heerlijk en leuk dat je van dat lekkers ook wat mee naar huis kan nemen. De bediening is was afstandelijk maar wel vlot. De eigenaar is erg vriendelijk en laat geregeld eea proeven. Voor mij een van de leukste en lekkerste plekken van Den Bosch voor de lunch.
Lepelaar78 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Zaterdagmiddag en erg druk. Zo ook bij Gusto, maar het wachten op een tafeltje is het zeker waard. Bovendien worden we bij binnenkomst keurig opgewacht door een van de dames van het personeel. Ze weet aan te geven dat het nog een kwartiertje kan duren, maar dat we op het verarmde terras met gezellige buitenhaarden alvast een drankje kunnen doen.
De uitgebreide lunchkaart met antipasti, koude luxe broodjes, warme broodjes, salades en pasta's is uitgebreid dus dat 'wachten' is prima.

Eenmaal binnen bestellen we een warm broodje met kip en een salade. Ondanks de drukte is het personeel vriendelijk, snel en ook onze lunch staat snel op tafel.

Heerlijk! Grote broodjes, vers, een mooie salade met vers brood erbij en prima bediening.

Voor ons volgende keer weer Gusto!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ondanks de hoge prijs van 16.95 bestelden we beiden een salade voor de lunch. De dame van de bediening had letterlijk alleen oog voor haar elektronische schermpje. Zo een schermpje is prima, maar maak ook even echt contact en stel je niet op als verlengstuk van de computer!
Mijn partner een salade Vitello en ik een salade Verdure.
We kregen onze salade, bestek kwam erna en vol verwachting begon onze lunch, immers voor 16.95 mag je veel verwachten.
Om kort te zijn, met name de Verdure was vooral een bord met heel veel sla, 6 stukjes groente, beetje Parmezaanse kaas, paar kappertjes en tot zover. Verder zaten er nog een aantal stukjes brood bij maar geen boter en/of olie. Prijs en kwaliteit echt niet met elkaar in verhouding!
We laten Gusto voor wat het is, dit kan heel veel beter.
Lilex L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Hier is t altijddruk. En terecht
Hier hebben ze de lekkerste broodjes.
Tonijn en milano zijn zeer aan te raden evenals de warme chocolademelk met slagroom
Ladef .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Ruime keus voor een heerlijke Italiaanse lunch, alleen de warme broodjes waren ivm catering-bestelling even niet te bestellen. Desondanks nog voldoende keus. En vriendelijke bediening. De stoeltjes buiten zijn wat eenvoudig.
Bosbesje85 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Gisteren een heerlijke lunch genuttigd bij Gusto. Het was enorm druk. We wilden graag binnen zitten, maar er was geen plaats vrij. Er werd ons gevraagd een kwartiertje buiten op het terras te wachten. Na 5 minuten was er binnen echter al een tafel vrij. Dus dat viel reuze mee. Daarna genoten van heerlijke warme panini's. Eénmaal met gorgonzola en peer. En tweemaal met geitenkaas. Zeer ruime porties, maar de broodjes waren erg smaakvol. Binnen is het niet echt sfeervol aangekleed. Alleen enkele grote foto's van Italiaanse families/keukens aan de muur. De tafeltjes binnen staan erg dicht op elkaar. Ik kom hier zeker terug. Ook de antipasti schalen zagen er verrukkelijk uit. Dat ga ik zeker eens proberen.
Math H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Op een zaterdagmiddag stadten in Den Bosch. Bij een eerdere gelegenheid had mijjn vrouw Gusto al gezien maar toen was het bijna gesloten eind van de middag. Ook dat geeft eigenlijk aan dat het een traiteur is waar je ook kunt eten. En goed kunt eten! Wij namen de antipasto. Een rijk gevulde en gevarieerde schotel met vlees, vis (lekkere tonijnsalade) en groenten. We hebben er ook nog een Panino Fantastico bijgenomen. Meer voor de lekker dan dat we nog trek hadden (maar het ging wel op :-) Op het terras was het gezellig zitten, binnen is niet zo bijzonder. Bediening was aardig.
Lot77 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Wij wonen in de buurt van Den Bosch, maar komen bijna nooit in de stad. Nu de winkels ook op zondag open zijn, gaan we dat anders doen. Afgelopen zondag bijvoorbeeld. Zaten we ineens bij Gusto op het verwarmde terras. Heel knus en vooral warm. En lekker! Zelf had ik de Panino van de Maand met kalkoenfilet, rucola, walnoot en aubergine. Meer dan genoeg en aan de prijs, maar echt verrukkelijk.
Ook de bediening was top. Onze kinderen lustten niet alles wat er op de broodjes zat. Maar we gaven door wat ze niet zo lekker vonden en het was geen probleem. Ze stelden zelfs een andere combinatie voor. Daar maak je bij ons aan tafel vrienden mee:-).
De aankleding binnen vond ik wat kil, maar het verwarmde en gezellige terras buiten maakte alles goed. We hebben heerlijk genoten. We komen zeker terug. En dat gaat niet lang duren als het aan mij ligt.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Tja, een broodje gemengde gevoelens. Onkunde en onwil staan hoog in het vaandel. De bestelling van de drankjes vergeten. Bij de tweede keer proberen een koud flesje mineraalwater en een gloeiend heet glas rechtstreeks uit de vaatwasser. Gelukkig brachten ijsklontjes de oplossing. Een paar heerlijke broodjes besteld en voor iemand uit het gezelschap een panini, met de vraag of de kaas er bij gesmolten kon worden. Helaas dat was zelfs na overleg met de kok onmogelijk. Wat schetst onze verbazing dat bij een ander broodje de bijbestelde kaas gewoon in de oven gesmolten was. Op een vraag of ook het andere broodje even met de kaas de oven in kon werd wederom ontkennend geantwoord. Er was geen oplossing mogelijk.
Jammer dat de klandizie op deze manier wordt weggejaagd. Gemengde gevoelens schreef ik al. De broodjes erg lekker, de bediening en service zo ver beneden peil dat wij er niet meer komen. Erg jammer.
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Zo zit je in het gezellige Den Bosch en zo zit je in Italië.
Wij hebben heerlijk genoten van een antipasti, bestaande uit een prima combinatie van onder andere provolone, gorgonzola, bressaola en huisgemaakte smeerseltjes.

Op het eerste oog is dit het behoorlijk geprijsd, zeker omdat je er nog los een broodje (EUR 2,25) bij moet kopen ivm. de smeerseltjes (waarom er geen brood bij zit ...?).
Wij hebben echter ervaren dat dit de prijs meer dan waard is.

En verder? Een vlot, vakkundig en service-gericht team onder leiding van de charmante eigenaresse.

Ook voor de broodjes is dit adres echt een aanrader!

David .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Goede lunchroom / traiteur, het eten is lekker, de bediening aardig en je kunt nog iets meenemen na het eten. De broodjes zijn groot en smakelijk, vooral de broodjes met gegrilde aubergine zijn een aanrader.

Broodjes worden in twee helften geserveerd wat het ook ideaal maakt ze te delen met bijvoorbeeld je geliefde
Rvansoest .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Ik kwam hier per toeval terecht met een vriendin. Gusto is volgens mij eigenlijk meer een traiteur waar je ook kan gaan zitten om een hapje te eten. De aankleding is een beetje saai maar de bediening is aardig.

We hebben een schotel met hapjes besteld. Deze waren erg lekker. Jammer genoeg gingen ze bijna dicht en hadden we geen tijd om meer te proeven.
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Onverwachts bij Gusto terechtgekomen voor de lunch. Zeer royaal en smakelijk. Het broodje en de lasagna was iets teveel voor ons, op eigen initiatief kwam van de aardige bediening de vraag om het in te pakken om mee te nemen. Tevens ook een goed adres om eten mee te nemen, de etalage zag er goed gevuld uit.
Italiaans hoe het hoort te smaken!