Gusto Y Mucho Mas

Woensdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel gezellig en echt lekker gegeten. Vers brood met knofloofsaus, allerlei lekkere hapjes met vlees, vis en vegetarisch. Soepjes, salades van alles is mogelijk en met "ayce" ook echt van alles te proeven. De bediening is vrolijk en vriendelijk en in het begin van de avond heel vlot. Later op de avond is de wachttijd wat langer, want toen werd het erg druk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten bij Gusto! We hebben gekozen voor de onbeperkte kaart, maar er was ook à la carte mogelijk. Alleen daar stonden zoveel heerlijke gerechten op, dat je haast niet weet wat je dan moet kiezen. Het restaurant voelt gezellig, warm en welkom aan, net zoals de bediening. Wij vinden het een aanrader!
Menens .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten en we komen hier ook zeker weer terug.
Een gezellige tapasbar in heerenveen.
Uitgebreide menukaart met hoog smaak en vers gehalte . Er is dan ook genoeg keuze voor iedereen.
We waren met zun vieren waaronder een vegetarier. Ook voor haar was er ook genoeg keuze.
Ook een vlotte en vriendelijke bediening.
Al met al een echte aanrader!
Ga zo door.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Veel keus qua hapjes, echter we vonden de prijs/kwaliteit-verhouding tussen de verschillende hapjes uit balans. De salade met geitenkaas was voortreffelijk maar de kroketjes met risotto absoluut niet. De (4) krokante kipstukjes (met de nadruk op "jes") met honing waren echt slecht: meer frituuromhulsel dan kip, in verhouding veel te duur met bijvoorbeeld de kip piripiri. Wanneer je couscous of tajine op je kaart zet begrijp ik niet dat je daar varkensvlees in stopt: de Marokkaanse keuken is varkensvleesloos.
Op de vraag of alles naar wens was en we eerlijk antwoord gaven werd daar vervolgens niet op gereageerd: dan hoef je de vraag ook niet te stellen.
Het decor is zeker sfeervol te noemen en zou ons misschien over de streep kunnen trekken om het nog eens te proberen.
Heine D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeervol tentje met een fijne ambiance. Knusse uitstraling en leuke plekken om te zitten. De banken zitten erg comfortabel.
Het eten viel erg tegen. De gehaktballetjes waren gort droog en smakeloos, de inktvisringen waren niet te herkennen en leken zo kant en klaar uit de diepvries te komen. De zalm was te lang gebakken en de spareribs was niet gemarineerd. De convenience doet afbreuk aan de ambiance.
Jammer, aangezien de gerechtjes vrij makkelijk te bereiden zijn.
De bediening was zeer vriendelijk, maar konden weinig vertellen over producten en leken weinig vakkennis te bezitten. Ook hebben zij ons 3 kwartier laten wachten omdat een bestelling niet was door gekomen. In deze 3 kwartier is er niet 1 dame bij ons geweest om te vragen of we nog wat wilde drinken of eten.
Al met al een enigszins teleurstellende ervaring, afgezien van de gezellige plek.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijke Tapas gegeten. We waren er met een man of 15 maar de tapas waren voor iedereen gelijk klaar. Gekozen voor de fantasie van de kok. Leuke vlotte bediening. Aanrader!
Borrelhapje .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gezellig restaurant in het hart van Heerenveen. Personeel is heel vriendelijk, maar niet allemaal even ervaren. Spaans tapas restaurant vind ik persoonlijk te veel gezegd, omdat ze vrij gangbare hapjes serveren uit alle windstreken en niet alleen uit Spanje. Zaziki, samosa, wrap met gerookte zalm, cheese nacho's, zalm teriyaki, falafel en meer. Qua smaak mis ik het echte Spanje; de pepers, knoflook, citroen en olijfolie. De smaak vind ik erg gematigd en mist het Spaanse temperament.

2 Warm bedoelde tapas werden bijna koud geserveerd. Bij de eerste heb ik niks gezegd, maar toen de tweede wederom bijna koud werd geserveerd heb ik dit aangegeven, waarna ik direct een nieuwe kreeg.

Eén serveerster ging de tafel alvast opruimen terwijl ik (één van de drie gasten) nog aan het eten was. Ik gaf aan dat ik nog aan het eten was, maar ze ging door met opruimen. Toen ze een schaaltje wilde weghalen die nog niet leeg was heb ik nog een keer aangegeven dat ik nog aan het eten was, waarna ze het schaaltje liet staan en stopte met opruimen. Ik kan me voorstellen dat er tussentijds lege schaaltjes opgeruimd moeten worden als de tafel (te) vol staat, maar dat was bij ons niet het geval.

Sommige tapas vond ik erg aan de prijs en niet in verhouding tot wat je krijgt. De wijn is goed, maar ook erg prijzig.

Al met al leuk voor een keer, maar voor een echte tapas-fan iets minder.

Nogmaals, de locatie van het restaurant is heel goed en het de sfeer en het interieur idem dito. Zelf zal ik er niet zo snel weer binnenstappen, maar het geheel is erg toegankelijk en gericht op een brede doelgroep.

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst genoten van de heerlijke tapas in dit restaurant. Wij hadden gekozen om voor € 22,90 p.p. onbeperkt tapas te eten. Ook de tapas buiten de kaart om konden we bestellen (tapas van de maand/week). Bij het ontvangst kregen we een zeer goede uitleg over hoe het allemaal werkte, we voelden ons direct thuis. Het dessert zat niet bij deze prijs in. Maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al een lekker avondje gehad voor in totaal ongeveer 40 euro p.p. en zeker de moeite waard om een keer te eten.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima restaurant. Tapas zijn vers maar hier en daar mis ik wat kracht aan smaak. Gamba's in knoflook mochten wel wat pittiger bijvoorbeeld. Zeker de moeite waard om nog een keer te komen. Rekening was wel pittig maar dat kwam voornamelijk door de prijzige wijn. Wel heerlijke wijn overigens. Al met al meer dan voldoende! Meiden kwamen regelmatig langs, vriendelijk en accuraat!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een klein restaurant aan de winkelstraat in het centrum. Bediening snel en attent, heel vriendelijk. De tapas zijn vers en met zorg gemaakt. Smaak prima en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De sfeer kan wel wat beter, het is binnen een beetje kaal, maar niet echt heel ongezellig. Wij komen nog een keertje terug.
Smnguzman .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
We zijn met bon van Xenos geweest, waardoor 2e persoon gratis eet, voorwaarde was wel dat we onbeperkt tapas namen. Dat was geen probleem er stond een hoop lekkers op de kaart...vegetarisch, vlees en vis! Wij vonde de Manchego in kruidenolie, de geitenkasskroket, de gebakkengamba's met peper en knoflook en pitte kippenpootjes erg smakelijk! De rest was overigens ook heel lekker. Service was goed ze waren vriendelijk snel en brachten spontaan karaf water.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk genoten van het onbeperkt tapas eten. Twee gerechtjes per persoon per gang is precies goed. Lekkere sangria erbij en als afsluiter een creme catalana. Vlotte bediening en gezellige muziek.
Mark250365 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Gusto Y Mucho Mas in Heerenveen. Bij binnenkomst meteen opgevangen en zijn we naar een tafeltje begeleid. Aan tafel nette tekst en uitleg gekregen. Lekker gegeten en goede bediening. We kunnen ons zeker niet vinden in de slechte reacties. Ga zo door. Garnalen waren overheerlijk.
Agnes J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Alles smaakte goed en vooral lekker vers! Goed warm wat warm moest zijn. Service is top!
Brood, heerlijke sausen, vis op diverse stylen, kip, sparibbetjes allemaal lekker.
Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Eerste indruk bij binnenkomst: een gezellig druk restaurantje op de vrijdagavond. Wij kwamen met een groep van 9 dames. De ene helft van de groep was er al en had al drinken besteld, de andere groep kwam iets later. Je wordt niet ontvangen door een gastvrouw, maar de bediende en de barvrouw kijken je aan, dus na even zoeken de andere helft van de groep gevonden. Drankjes werden voor de ene groep al gebracht en toen liep de bediende weer weg, even later kwam een andere terug om te vragen of we nu compleet waren en wat we wilden drinken. Ze legde ook uit hoe het systeem werkte. Ze zei dat de meeste dingen voor meerdere personen waren maar dit zag je niet terug op de kaart..Omdat het druk was konden we per tweetal twee gerechtjes bestellen, dit vonden wij erg onhandig omdat je ook met een oneven aantal was. we hadden de hele avond verschillende bediendes, één rook minder fris, maar dat mocht de pret niet drukken. Het bestek lag al in een bakje met servetten op tafel, juist bestek voor kleine hapjes! De broodjes vooraf met aioli waren erg lekker warm en erg vers- heerlijk, verse knoflook verzekerd. Wat ook erg lekker was waren de dadels met geitenkaas in bacon gebakken. De zalm/carpaccio-wrapjes smaakten te gewoontjes net als het pitabroodje wat nihil gevuld is. De gevulde eieren zijn te koud om te serveren en smaken minder vers. Het catalaanse stoofpotje daarentegen is in een lief pannetje geserveerd en is goed op smaak gebracht net als de mini worsjes en de varkenshaas. De krokante kipstukjes met honing zijn ook heerlijk. ik had veel gehoord over de kroketjes die krijg je thuis niet elke dag. Toetje van de avond: de brownie met zachte vulling die warm was. Het ijs daarbij mag wat spectaculairder/keuzeoptie doen. De kletskous was ook in een mooie kleur,oogt sierlijk in zijn geheel. Wil er zeker nog een keer heen, maar dan eens in een kleinere setting, romantisch met z'n twee want de sfeer en interieur in het restaurant heb je dan zeker mee.
Djoeke M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekker gegeten op Valentijnsdag: smaak, keuzemogelijkheden en porties goed ..en snelle bediening! Wij kozen voor het onbeperkt tapas eten. Groentenkroketjes en minipaprika's met lamsgehakt zijn een aanrader. Verzorgde avond!
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met een vriendin lekker gegeten bij dit tapasrestaurant. Gelukkig konden we plaats nemen, want we hadden niet gereserveerd en waren al eens eerder langs geweest en toen zet het hele restaurant vol. We begonnen met een lekker wijntje en bestelden allebei twee verschillende tapas. Alles werd tegelijk geserveerd, wat eigenlijk ook wel een nadeel kan zijn.

Je kunt op een kaartje zelf aankruisen wat je wilt eten, dus op die manier kun je voorkomen dat alles tegelijk op tafel wordt gezet en bewust verschillende gangen op tafel laten zetten. Toch geef ik de voorkeur aan alles aan het begin van de avond opschrijven. Nu zaten we ook tussendoor weer in de kaart te zoeken naar wat lekkers, en die tijd zouden we liever besteden aan bijkletsen. Toch een tweede keer verschillende tapas aangekruist op de kaart.

De bediening was vriendelijk, maar had toch wel iets vaker mogen langskomen om drinken te brengen en te vragen of we nog meer tapas wilden. Want we moesten erg lang wachten tot we een tweede keer tapas konden bestellen. Toen die geserveerd werden, hebben we de bediening ook niet nog eens gezien. Hierdoor viel de rekening dan wel best goedkoop uit (die we zelf maar betaalden aan de bar, want ook deze werd niet gebracht aan tafel) en hebben we nog in een andere uitgaansgelegenheid van drankjes genoten. Maar wel een gemiste kans, want op zich hadden we ook wel in dit restaurant nog wat willen naborrelen...maar dan moet de bediening wel voor je klaar staan.
Fam-Prins .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Beste lezer,

Gisteren gegeten bij Gusto Y Mucho Mas. In één woord, heerlijk!
Wij zijn echte fijnproevers en hebben al vele ervaringen achter ons.
De hapjes zijn echt heerlijk, veel variatie en goede smaken.
De bediening?, ze werkten hard, waren vrolijk en gaven ons het gevoel dat we echt een avondje uit waren.
Het was prachtig weer, dus we hebben van 19uur tot 23uur van al het heerlijks genoten op het terras.
Wij komen hier zeker vaker!

Fam. Prins uit Heerenveen
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Gisteren erg lekker gegeten met 4 personen. De tapasbar waren allemaal van goede kwaliteit en ook de porties waren prima (al moeten ze niet groter). De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en het restaurant zelf ziet er zeer mooi uit, veel variatie in zitplekjes en fijne spaanse achtergrondmuziek. Enige minpuntje: het duurde extreem lang voor we onze tapasbar kregen (wachttijd 30-45 min) en we kregen al de tapasbar steeds tegelijk. Verder een prima restaurant!
CK040 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Heerlijk gegeten. Porties zijn wisselend. Broodgerechten met saus, worst, vis e.d. zijn erg groot. Groentekroketjes zijn er bijv. 4
Alle tapas die wij besteld hadden, smaakten goed. Groentekroketjes, uienringen en albondigas zijn echte aanraders.
Het zit er gezellig. Bediening is in orde.
Reserveren kan handig zijn. Het is er wel vaak druk.