Gusto world of pizza

Dorpsstraat 84 1182 JG Amstelveen Nederland Kaart
31-203583737

Meer informatie over restaurant Gusto world of pizza

7,1
Miranda B.
Miranda B.
Imar V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Tweede keer een vreselijke bediening ervaren. Eigenaresse mist ook wat gevoel voor gastvrijheid en flair. Verder zijn de pizza's wel lekker. Knapperig en dun.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Top pizza, echte knapperige bodem en verse toppings. Echte wijnen voor een lieve prijs en leuke vlotte bediening.
De eigenaar heeft verstand van de wijn, de twee italiaanse koks van pizza, uit de houtoven, zoals het hoort.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
C H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekkere pizza, vriendelijke bediening, Italianen in de keuken en romige tiramisu. Ook leuk dat ze pizza van de week hebben. En ze doen tevens take-away. Prima tent dus.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Werkelijk heel goede Pizzeria. De kwaliteit is super. De smaken zijn zo puur. Je proeft alle ingrediënten. Echt alles is goed aan dit nieuwe trendy restaurant in het Oude Dorp. De keuken met prachtige houtoven staat vol in het zicht en de twee Italiaanse koks weten hoe je een originele Napolitaanse pizza moet maken. De menulijst is niet heel uitgebreid, maar de pizza's zijn verrassend origineel samengesteld. De bediening was persoonlijk en met aandacht. De eigenaar deed zijn uiterste best om voor ons een leuk tafeltje te regelen terwijl we niet hadden gereserveerd. De rode huiswijn (Torre del Falasco) was heerlijk en kostte slechts 3,75. Ook de Pizza's zijn zeer betaalbaar. Kortom, Gusto is een aanwinst voor Amstelveen, waar wij nog vaak naar toe zullen gaan.
Allard R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Alweer 5 keer gegeten, wat een top zaak. Geweldig lekkere pizza's, lief en leuk personeel. Werken allemaal met hun hart en met plezier. Wijnen zijn goed en tiramisu is buitenaards zo goed. Wat een plezier om hier te komen ????
joost W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
fantastisch gegeten ,heerlijke wijnen goede atmosfeer .
een aanwinst voor het oude dorp
pizza van de week gegeten die was helemaal af pizza gamberoni
heerlijk
je waant je in een top restaurant maar betaald geen top prijzen