Gusto world of pizza

Dorpsstraat 84 1182 JG Amstelveen Nederland Kaart
31-203583737

Meer informatie over restaurant Gusto world of pizza

Maurice N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Adriaam .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik heb twee keer hier gegeten. Als eerste heb ik het Luxe Plankje gehad, super lekkere vleeswaren gemixt met lekkere kazen. Daarna mijn favoriete pizza, 4 salumi, een echte smaakvolle pizza! Ook goede wijnen op het kaart. Super vriendelijke bediening en een echte typische Italiaanse pizzeria! Het is een aanrader als jullie een echte Italiaanse pizza willen eten in het centrum van Amstelveen!
loes D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eindelijk een pizzeria in Amstelveen die aan mijn verwachtingen voldeed. Peroni op de tap, verse ingredienten, kwalitatief goede wijnen. Bij binnenkomst voel je je gelijk thuis. Italianen in de keuken en frisse leuke meiden in de bediening.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij hebben hier als echte Italianen gegeten. De ontvangst was vriendelijk het advies bij het kiezen van voorgerechtenplank minder . Voor ons te groot maar wel goede kwaliteit en mooi opgediend. De pizza was dus een grote teleurstelling. Met een goed pizzadeeg zo de pizza verpesten is jammer. De pizzabakker kan echt niet met de houtoven omgaan. Geen originele nagerechten , dus die hebben we maar overgeslagen. De espresso was heerlijk en werd ons aangeboden. Jammer weer een Italiaan waar wij niet terug gaan. Ps . ook erg aan de prijs!!
Miranda B.
Imar V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Tweede keer een vreselijke bediening ervaren. Eigenaresse mist ook wat gevoel voor gastvrijheid en flair. Verder zijn de pizza's wel lekker. Knapperig en dun.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Top pizza, echte knapperige bodem en verse toppings. Echte wijnen voor een lieve prijs en leuke vlotte bediening.
De eigenaar heeft verstand van de wijn, de twee italiaanse koks van pizza, uit de houtoven, zoals het hoort.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ik kan een eerlijke mening geven, want we zijn met het gezin en met vrienden meerdere malen geweest. We voelen ons van harte welkom. Dat de pizza's overheerlijk zijn en de wijnen van goede kwaliteit, dat hebben we al kunnen lezen. De misto tagliere is een echte aanrader. Deze 'borrelplank' heeft me echt verrast. Die mag je jezelf niet onthouden. Amstelveen is meer dan een pizzeria rijker. En om nog even terug te komen op de service.... onze ervaring is dat de bediening heel vriendelijk is en behulpzaam bij het uitzoeken van de wijn en de gerechten.
C H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekkere pizza, vriendelijke bediening, Italianen in de keuken en romige tiramisu. Ook leuk dat ze pizza van de week hebben. En ze doen tevens take-away. Prima tent dus.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Werkelijk heel goede Pizzeria. De kwaliteit is super. De smaken zijn zo puur. Je proeft alle ingrediënten. Echt alles is goed aan dit nieuwe trendy restaurant in het Oude Dorp. De keuken met prachtige houtoven staat vol in het zicht en de twee Italiaanse koks weten hoe je een originele Napolitaanse pizza moet maken. De menulijst is niet heel uitgebreid, maar de pizza's zijn verrassend origineel samengesteld. De bediening was persoonlijk en met aandacht. De eigenaar deed zijn uiterste best om voor ons een leuk tafeltje te regelen terwijl we niet hadden gereserveerd. De rode huiswijn (Torre del Falasco) was heerlijk en kostte slechts 3,75. Ook de Pizza's zijn zeer betaalbaar. Kortom, Gusto is een aanwinst voor Amstelveen, waar wij nog vaak naar toe zullen gaan.
Allard R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Alweer 5 keer gegeten, wat een top zaak. Geweldig lekkere pizza's, lief en leuk personeel. Werken allemaal met hun hart en met plezier. Wijnen zijn goed en tiramisu is buitenaards zo goed. Wat een plezier om hier te komen ????
joost W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
fantastisch gegeten ,heerlijke wijnen goede atmosfeer .
een aanwinst voor het oude dorp
pizza van de week gegeten die was helemaal af pizza gamberoni
heerlijk
je waant je in een top restaurant maar betaald geen top prijzen