Gusto (Hof van Saksen)

Veldweg 22-24 9449 PW Nooitgedacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gusto (Hof van Saksen)

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier gegeten met zes volwassenen en een peuter. Voor ons gevoel was dit het toprestaurant van het park.
Op de kaart van dit Italiaanse restaurant staan een aantal pastagerechten en pizza's voor een leuke prijs. De pizza's worden inderdaad ruim belegd en smaken goed. In de open keuken kan worden bekeken hoe de pizza's worden belegd. We hadden wat vragen over bepaalde ingrediënten en op initiatief van de serveerster werden bepaalde ingrediënten weggelaten en zelfs toegevoegd. Ook voor kinderen is er een leuk menu met wat variatie.
De bediening was goed, maar dit was wel afhankelijk van de persoon. De gastvrouw is erg prettig.
Het restaurant is wel wat klein en donker, maar de open keuken geeft sfeer, evenals de Italiaanse muziek.
Deuxarrivees .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Prijs-kwaliteit goed. Pizza's royaal, rijk belegd, krokante bodem. Bediening allert, vriendelijk, goed wijnadvies, in staat inhoudelijke vragen over de gerechten te beantwoorden. Inrichting stylisch (leuke lampen), rustig.
Smile1980 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een heel leuk restaurant met een hele goeie pizza en een mooie goed smakende pasta! Bediening is vriendelijk en doet gewoon goed hun werk. Prijzen zijn redelijk voor deze locatie
Bij ons volgende bezoek aan het hof van saksen zullen wij zeker gebruik maken van dit restaurant!
J-makkinga .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Tijdens ons verblijf heerlijk bij gusto gegeten.
Carpacio salade was favoriet. Pizza's hebben een percecte bodem en was goed belegd. Vriendelijke atmosfeer en mooie eigentijdse inrichting.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Niets mis mee. Lekker pizza's, alerte bediening en goede antipasti. Uiteindelijk zelfs 2 x gegeten tijdens ons verblijf.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
hier kan je echt lekker eten. Niet al te standaard en in een luxe ambiance. Ook aan de kinderen is gedacht met een placemat met spelletjes en kleurplaten met kleurtjes erbij. Het is er prettig zitten. Niet te dicht op elkaar. Prijs-kwaliteit- verhouding is goed.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Gusto is een Pizzeria plus. Het is vooral de buitengewoon vriendelijke en alerte bediening die ons er toe bracht om tijdens ons weekendje Hof van Saksen hier voor een tweede keer te komen. De pizza's en pasta's zijn bovengemiddeld lekker en het voorgerecht Proeverij van Italiaanse specialiteiten is een aangename verrassing. Wel veel, dat kun je met zijn tweeën delen, zoals ook de bediening netjes aangeeft. Een nadeel van het restaurant: er zijn geen ramen. Maar achterin zit je dan wel vrij intiem.
Youp T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Heerlijke pizza's gegeten bij Gusto,
perfecte knapperige korst met een heerlijke topping,
de pizza's waren snel klaar en ook de drankjes werden snel gebracht, zou er graag nog eens heen gaan
RBgenieter .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Gusto, is een Italiaans restaurant op Hof van Saksen, waar er nog 5 andere restaurants zijn. Gusto is een sjiek door Piet Boon ingericht restaurant. er zijn enige lekkere voorgerechten. De carpaccio salade vonden wij erg lekker. Er is een grote keuze aan pizza's. De Vegetariana pizza was bijzonder, met een heerlijke verse krakende bodem en prima ingrediënten. Zo goed eet ik ze niet vaak. de bediening was uiterst correct. vanwege de drukte moesten wij wat langer wachten. kinderen waren ook tevreden over de keuze. Bovendien was het niet heel duur.