Gusto Giusto

31-302200139

Meer informatie over restaurant Gusto Giusto

Sofia C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De beste, autentikere pizza's in De Bilt - misschien in Nederland. De broodjes, pasta's en salades zijn ook heerlijk. Perfecte plek voor een lunch - alleen jammer dat geen wijn serveert wordt...
Jantjeproeft .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Prima gegeten bij Gusto. Leuke gerechten, niet heel erg verrassend maar wel goed bereide gerechten. De bediening was correct en vriendelijk, Als wij weer in de buurt zijn gaan wij zeker terug
Feillu .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Ze hebben niet alleen een heerlijke pizza, ook de huisgemaakte producten zijn heerlijk. De pesto is lekker en er wordt een goede lasagne gemaakt. Prima locatie om te lunchen of iets van de traiteur mee naar huis te nemen. Het ijs van Roberto's wordt hier in de zomer ook verkocht.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Met wat collega's tussen de middag een pizza wezen eten. De pizza Sapore was lekker en het decor was oké. Helaas is het niet goed afgelopen. Het restaurant adverteert zowel op hun website als op het bord buiten met "alle pizza's 6 euro". Bij het afrekenen bleek dat dit alleen voor afhaalpizza's geldt, maar dat was nergens vermeld noch is het ons vooraf gezegd. Toen wij hier iets van zeiden, schoot de bediening volledig uit zijn slof. Dat was een zeer buitenproportionele reactie en dus ook zeer onprofessioneel. Wij komen hier niet meer terug!
Meesterproever2016 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Heerlijke broodjes...goede koffie en mooie Italiaanse gerechten om mee te nemen. Echter weinig flexibel, vanaf 18.00 verplicht pizza? Broodjes worden dan niet meer geleverd?! Jammer! In de zomer ijs van Roberto...
Feillu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Je kunt hier heerlijk lunchen, helaas geen vergunning om een glas wijn te serveren. Maar je merkt duidelijk dat er italianen in de keuken koken. Heerlijke pizza of broodjes. En het is ook altijd lekker om iets van de traiteur mee te nemen.
Dagdan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
wat een heerlijk pizza's . Daarvoor ga ik naar de bilt. Jammer genoeg kan er geen wijntje bij. De sfeer is prettig en vooral de pizza carpaccio met truffel is perfect.