Gusto di Italb

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

HansMe .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op een locatie waar je geen goed restaurant verwacht, aan de rand van Ypenburg vlak bij de a12, vind je Gusto di Italb.
Gisterenavond weer heerlijk gegeten met mijn vrouw. Soep van de dag (creme met peen), gegrilde champigmons, lamscoteletjes, lasagne van aubergine. Alles ontzettend lekker. De ontvangst is altijd hartelijk. Top!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren met mijn echtgenoot gegeten bij een Italiaans restaurant in Ypenburg-Den Haag:
" Gusto di Italb "
De kwaliteit van de gerechten was zondermeer uitzonderlijk te noemen. Alle gerechten waren met liefde bereid en je proefde de echte Italiaanse cultuur terug in alle gerechten.
Voorgerecht italiaanse vleeswaren met zalige kaasjes en byzondere appelkappers en verse olijven.Hoofdgerecht pizza heerlijke bodem met vers gemaakte tomatensaus , verse zalm met rucola en kaas woow ...wat heerlijk. Hoofdgerecht ossenhaas met gorgonzola saus en spaghetti ...niet uit een pak maar zelf bereid met heerlijke olijfolie en knoflook ...nog nooit zulke heerlijke spaghetti gegeten.

Het dessert een chocolade taartje was eveneens volmaakt warm aan de buitenkant en binnenin de stroperig aandoende chocolade saus met daarbij italiaans roomijs. ddus voor , hoofd en nagerecht allemaal klasse!
Uniek van smaak en van een absoluut top klasse! (weet geen beter Italiaans restaurant in Den Haag en omstreken) Over de bediening kan met kort zijn. Deze was gewoon prima verzorgd met hele vriendelijke mensen.

Wat ik wel kwijt wil is dat de presentatie van de gerechten (opmaak borden e.d.) ver achter blijft bij de kwaliteit van de gerechten. Zulke topgerechten verdienden een hele andere presentatie. Nu worden de gerechten geserveerd op een soort vierkant langwerpig schoteltje, wat het plezier in het doen genieten negatief beïnvloed. Scherpe messen zou eveneens een aanrader zijn zodat de pizza beter te snijden is..Heel jammer. Zou met hieraan meer aandacht besteden, kan Restaurant Gusto di Italb uitgroeien tot een landelijke topper.

Een en ander neemt niet weg, dat als men van een echt culinair hoogstandje wil genieten, dit echt een aanrader is.

Theobar .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag spontaan heerlijk pizza gegeten bij Gusto. Goede service, heerlijk pizza. Goede prijs kwaliteit verhouding, dit had ypenburg nodig. We gaan zeker terug.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zonder reservering binnengelopen, we werden heel hartelijk ontvangen, en naar een tafeltje gebracht alwaar onze jassen keurig werden aangenomen. We kregen leuke uitleg van de specialiteiten die er op dat moment waren, en de jongen die ons hielp deed dat alsof hij al jaren en jaren in de bediening werkte, maar gezien zijn leeftijd kon dat niet. Tijdens het opnemen van onze bestelling liet hij vallen dat het die dag zijn 2e dag was in dit restaurant dus de kaart nog niet helemaal uit zijn hoofd kende. Had hij dat niet gezegd, hadden we dat nooit verzonnen, zo soepel ging het. Ik was benieuwd wat hij deed, en hij vertelde dat hij een opleiding op hbo niveau deed, en dat dit zijn bijbaan was. Hij had wel al eerder in een restaurant gewerkt, maar hier dus pas de 2e dag. We namen vooraf een pizzabrood met tappenade en kruidenboter. Het pizzabrood kwam vers en warm uit de oven, je kon het gebakken zien worden. Erg lekker. Daar had van mij wel een drupje olie en wat zout overheen gemogen, maar de tappenade en kruidenboter was lekker.
Toen kwam het eten, aan de overkant een flinke ossenhaas met parmaham en truffelsaus, en een garnituur van aardappeltjes met rozemarijn en gebakken groenten, ik zag paprika en aubergine. Ik had gekozen voor het kalfsvlees met gorgonzolasaus en had daarbij hetzelfde garnituur. Er was niet gevraagd hoe de ossenhaas moest, hij was medium gedaan. Het was een prachtig stuk vlees, en zeker niet karig. Het liep bij het snijden ook niet leeg, niets dan lof. De groenten waren knapperig en lekker, en de aardappeltjes ook.
Mijn kalfsvlees lag onder de gorgonzolasaus, het was heerlijk mals, en de saus erg lekker. Ik heb met brood nog wat saus opgegeten.
Geen dessert, we namen espresso, en een espresso coretto sambuca. De koffie was ook echt espresso zoals we hem al jaren in Italië drinken, echt een waardige afsluiter van de maaltijd. Al met al heerlijk gegeten, en erg goed en vakkundig geholpen.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een aanwinst voor Ypenburg en omgeving! Uitstekende pizza, maar de specialiteiten maken duidelijk dat dit geen "pizzarestaurant" is. Vanavond de parelhoen specialiteit geprobeerd en die was echt de moeite waard. Tegelijk is het ook geschikt voor een snelle pizza. We bezochten het restaurant deze keer met kinderen & logee (6 tot 7 jaar), en ook dat werkt prima.
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Vrijdagmiddag geluncht met een collega. Ivm met het lekkere weer hebben we buiten gezeten. terras nodigt niet echt uit, maar dat ligt aan de locatie. Later hebben we binnen nog wat gedronken en daar ziet het er erg sfeervol uit.
De ontvangst was erg hartelijk en bediending snel en supervriendelijk.
we hadden allebei een heerlijk broodje, ingredienten allemaal vers.
Als dessert hadden we nog een creme brullee met aardbeien en verse, niet te zoete, slagroom.
Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik hier niet eerder ben geweest terwijl het zo dicht bij huis is. Kom er graag terug
P. P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Het is misschien niet de plek waar je een restaurant zou beginnen, maar wat ons betreft is Gusto een aanrader. We hadden de antipasti per due, en gastvrouw was zelf zo attent er twee bordjes voor de kinderen bij te zetten. Als hoofdgerecht de risotto met garnalen en courgette, pizza Parma, en voor de kids spaghetti B en pizza salami. Alles mooi op smaak en alles met een glimlach en interesse geserveerd. Tiramisu en het chocolade taartje waren ook top. Leuke sfeervolle inrichting, we waanden ons even in Italië en komen zeker terug.
Martha48 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
in een pizzeria verwacht je toch een pizza met een goede pizzabodem. nou, niet in deze pizzeria. de topping was goed, maar de bodem was veel te dik en te zacht, waardoor het gerecht weinig smaak had. ik heb de helft van de pizza laten liggen, kreeg de droge hap niet weg. het gerecht van mijn partner zag er prima uit, een lekkere lasagne en een frisse salade met veel olijven. bediening was in orde. maar mijn pizza verdient niet meer dan een 3.
EagleForce_Rene .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ben inmiddels bijna kind aan huis geworden in dit uiterst sfeervolle, gezellige en bovenal zeer mooi opgetrokken restaurant wat inmiddels ook een bovenetage heeft met strakke maar comfortabele open "nisjes".
Het eten is hier werkelijk erg goed, pastagerechten op traditionele wijze heerlijk bereid, en de pizza's zijn precies goed van structuur, bodem, topping en smaak.
Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan eerlijk.
Gastvrouw zeer vriendelijk en professioneel, de chef is top, en de overige medewerkers erg vriendelijk en klantgericht.
Ik ben dus heel blij met dit restaurant op een plek vlakbij mijn huis. Ga hier zeker nog heel vaak eten.
Mahar .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ondanks ongezellige locatie en eenvoudig interieur, maar de toch wel goede recensies op Iens hier gaan eten op een rustige zaterdagavond. Vriendelijke ontvangst, maar er worden geen jassen aangenomen. Tafels en stoelen doen cafetaria-achtig aan. We ontvangen een menukaart, maar er wordt niet gevraagd wat we zouden willen drinken. Als de bestelling wordt opgenomen, blijkt de ober nog nooit van Aperol-Spritz te hebben gehoord. De minestrone (moeten vragen om lepels) met croutons is goed, maar de buffel-mozzarella is van supermarkt-kwaliteit. Als het hoofdgerecht komt moeten we weer om vorken vragen, er liggen alleen messen. De Saltimbocca (op koude borden) drijft in de olie en is omgeven met een papje van bloem en olie. Ook de geroosterde groente (hooguit 4 stukjes courgette en 2 cherry-tomaten) zijn doorweekt met olie. De geroosterde aardappelpartjes niet helemaal gaar. De ossenhaas was doorbakken en koud, ook de haricots-verts zijn koud. Wel een leuke zangeres en vriendelijke bediening, maar voor het eten hoef je hier niet heen. Misschien zijn de pizza's hier een betere keuze?
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Ondanks de leuke uitstraling en de vriendelijke bediening was onze pizza en pasta helaas zeer on-smaakvol. De pizza bodem was te donker en de pastasaus leek wat bitter. Voor ons komt er geen tweede keer hier.
Dear vdlinden99,
Thanks for your review. May I ask you, which pasta did you eat at our restaurant and what atmosphere was at Gusto on the 31 January (the day you visit us)?
I can't believe that the pastasaus was bitter since we make them everyday fresh. And for the pizzas I'am surprise to read this cause we do over 100 pizzas a day and everyone loves our pizzas!
Looking forward to hear from you.

With kind regards,
Gusto di Italb
Nididja B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
We hebben hier nu meerdere malen gegeten (pizza's, panini's, pasta's, maar ook de entrecôte en ossenhaas waren uitstekend) en dit is in korte tijd ons favoriete restaurant van Den Haag geworden. We hebben geluk dat we zo dichtbij wonen :). De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is gezellig. Echt een aanrader! Als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen aan het personeel, ze doen echt hun uiterste best om het je naar de zin te maken. We gaan er snel eens heen als er livemuziek is, lijkt me leuk.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Lekker gegeten. Zalmpizza, Lamskoteletjes met koriander honingsaus en de kinderen een kinderpizza. Helemaal nieuw ingericht. Verrassend veel ruimte en vriendelijk bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
De vergunning voor een terras in de zon is goedgekeurd. Vanavond al buiten gegeten, maar binnenkort prachtig terras. Eten kwalitatief goed. Bediening was zeer prettig. Huiswijn heel erg lekker, dus een absolute aanrader!! Wij gaan er zeker regelmatig komen!
Chargrill .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
This new Italian restaurant is just a delight.
Well worth a journey or a stop off the motorway.
Great Italian food with a modern twist, lovely modern deco and the pleasure of an open kitchen.
They also sell some unique Italian products.
Fantastic for a family meal (try the lasagna) or just for a treat for yourself for a nice lunch.