Gusto di Casto

Zaterdag en Zondag 10:00 - 18:00

Voordelig
Luise .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ontzettend lekkere broodjes! Ik kom hier regelmatig lunchen. Een aanrader voor de liefhebber van de Italiaanse keuken! Duidelijk met liefde voor lekker eten bereid en zeer vriendelijk personeel.
Ronaldvdv .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Echt bedroevend slechte tent. Wij hadden afgehaald, dus over de tent zelf kan niets gezegd worden. Op de site staat voor een vrij normaal bedrag van 12,50 tot 14 euro maaltijd. Voor deze prijs verwacht je een bakje (zo'n standaard chinees bakje) vol. Aangegeven op de site staat duidelijk dat het gerechten betreffen. Bij het woord gerecht verwacht je iets erbij. Tot onze grote verbazing bleek echter dat ze met een leeg bakje met 3 kleine, koude niet eens lekkere gehaktballen aan kwamen zetten. De maaltijdsalades werden als vies beschouwd en iedereen werd aangeraden bij de AH togo een salade te halen indien dit een alternatief is. De pizza's waren het enige wat nog wel te eten was. Toen wij opbelde om te vragen of er nog iets aankwam, omdat het eten duidelijk geen gerecht was, konden ze helaas niks voor ons doen. Een collega herinderde zich de zaak ook en dat de broodjes hier ook zeer slecht waren. Hopelijk is het normale restaurant veel beter dan de bezorg/broodjesservice.
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ik kwam om 1600 een broodje eten. Er waren verschillende broodtypes om uit te kiezen, dus de medewerker adviseerde mij een bepaald broodje, het meest geschikt bij het beleg wat ik koos. Het broodje bleek heel droog (te lang gelegen) en dat tezamen met het beleg ( een flinterdun laagje carpaccio, pijnboompitten en wat blaadjes rucola niet weg te krijgen. Toen ik dit meldde bij de op zich heel vriendelijke medewerker, gaf hij toe dat de combi wellicht hieraan debet was. Hij bood aan om nog een beetje balsamico erover te gieten! Nou dat maakte het niet beter. Oké waar hebben we het over, een broodje. Maar toch 6,50. Een oudere observerende man die naast mij zat, schoot in de lach. Hij zei tegen mij: dat doet hij heel mooi. Hij geeft je gelijk, maar doet er vervolgen niets mee. Jammer, het is een mooie zaak.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik kom hier graag op een zaterdagmiddag lekker lunchen aan de buitenkant van het Gelderlandplein. Gusto is kennelijk enkele maanden geleden verbouwd (we waren al een tijdje niet geweest blijkbaar) en het ziet er mooi en fris uit, en nu kan men ook boven wat knapper zitten dan voorheen.
De koffie is top en de broodjes zijn altijd goed: Ruim en vers belegd. Het is moeilijk kiezen, maar eigenlijk maakt het niet eens uit, ze zijn altijd lekker (en groot, voor de kleinere eters zou ik adviseren het broodje te delen). Ik denk dat de mirafiori een van mijn favorieten is.
Een groot deel van de brigade (wat vast ook een deel van de Casto familie zal zijn) staat hier al zo lang als ik hier kom, en ze zijn altijd vriendelijk en gezellig.
Dat is een goed teken, een echt familiebedrijf!
Ook de (witte) huiswijn en de verschillende vleeswaren, kaasjes en hapjes zijn erg lekker.
Ik kan Gusto di Casto van harte aanbevelen, een fijne ouderwets gezellige lunchplek.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Wat is dit een leuke zaak voor een lekkere lunch, een borrel of een vroege warme hap. Geweldige broodjes, lekkere bordjes antipasti met kaas, vleeswaren, vitello, hapjes en ook de pizza's zijn helemaal goed. De wijn is lekker en betaalbaar (14,50 per fles). Je kunt ook boven zitten, maar beneden is gezelliger.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
heb er heerlijk gegeten de nieuwe pizza zijn geweldig een goed glas wijn erbij en je avond kan niet meer stuk ook zijn ze pas verbouwd meer zitplaatsen en nu ook bediening het is er alleen maar gezelliger op geworden
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
In het vernieuwde Gusto die Casto heb ik op 24 oktober 2015 gegeten. Het was heerlijk en het decor hebben ze prachtig gemaakt! In eerste instantie schrok ik even toen ik voor de deur stond. Ik dacht dat ik verkeerd was, maar binnen vertelde ze mij dat het verbouwd is. Ik was verbaasd hoe ze dat hebben kunnen bereiken in 2 weken. Ik had een broodje tonijn. De volgende keer probeer ik iets anders. Tonijn was lekker.
LeticiaG .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
I love food and especially selling bread, have a real good breads and exquisite snacks. My favorite place to buy Italian food.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Heerlijke broodjes met name broodje Ferrari. Beleg op het broodje verschilt erg. De ene doet er meer op dan de ander. Prijs is wel aan de hoge kant, maar na 1 broodje zit je wel erg vol.
Adam1978 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Slechte tent, en dan heb ik het vooral over de broodjes. Tot twee keer toe mijn drankje niet begrijpen"cappuccino". Geen goede sfeer. Verder was het te duur.