Gusto Den Haag

Plein 22 2511 CS Den Haag Nederland Kaart
31-703020208

Over restaurant Gusto Den Haag

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Meer informatie over restaurant Gusto Den Haag

• Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Wanda W. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een mooie avond hebben wij op het terras op het Plein bij Gusto gegeten. Wij kozen tomatensoep, pizza en spaghetti met gehakt. We wilden een eenvoudige maaltijd nuttigen. gusto voldeed hieraan. De bediening was buitengewoon aardig. werden

Gere . Bourgondiër (3 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Helaas een teleurstellend ervaring bij Gusto. De ambiance op het Plein is erg leuk, dat wel. Het begon al slecht met lauwe witte wijn, daarna meer dan een half uur wachten op het voorgerechtje. Bruschette was taai en koud, de antipasto bestond uit een paar kleine plakjes ham en verder vnl schijfjes tomaat, erg weinig voor €13,50. Na weer heel lang wachten kwam 1 van de 2 bestelde hoofdgerechten, de gebakken aardappeltjes en het stronkje bloemkool waren koud. Teruggestuurd en aangegeven dat het koud was, werd zonder commentaar weggegehaald. Na weer een half uur wachten kwamen de beide hoofdgerechten nu wel tegelijk op tafel. Het vegetarische gerecht had weinig smaak en bestond vnl uit tomatensaus. De schotel met verschillende soorten vis viel ook bitter tegen. Aardappeltjes en groenten nog steeds koud, de gamba was gortdroog en kon met heel veel moeite gepeld worden, het stukje vis was ook erg droog en duidelijk opgewarmd in de magnetron. Geprobeerd om met een lekker toetje nog wat goed te maken, het citroentaartje was redelijk, maar de Tiramisu gewoon niet lekker. Daarna afgerekend. Je krijgt geen bon, maar een beeldschermpje voorgehouden en de prijs wordt geroepen. Hier gaan we echt nooit meer naar toe, echt zonde van de 90 euro.
Kaatje W. Gastronoom (34 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij dit restaurant een familie-brunch op zondag genuttigd. Het restaurant zit op de hoek van het Plein, je moet wel kijken naar het huisnummer, de naam staat niet duidelijk op de gevel.

Zeer kindvriendelijk restaurant, met een speelhoek, een auto waarin kids kunnen spelen en pizza workshop voor kindjes. Het toilet is boven middels een zeer steile stap.

Het buffet is goed gevuld. De salades smaken goed. De lasagne is lekker.
De pomodorisoep is te zuur. Het vlees al funghi naar mijn mening te veel zout. De tiramisu smaakt goed, maar helaas was deze niet gekoeld aan het buffet. Toen ik opschepte viel deze helemaal uit elkaar. Het buffet werd daarna aangevuld met een brownietaart. Deze was wel erg lekker. Het eten is niet spectaculair, maar de prijs €14,50volwassenen en kind €4,50 is zeer schappelijk. Daarom toch een voldoende gekregen, omdat prijs-kwaliteit verhouding wel goed is. Ik zag trouwens dat het eten à la carte van onze buren er goed uitzag. Ik kom zeker terug om uit te proberen.
Jacqueline K. Fijnproever (7 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Echt heel jammer dat Gusto achteruit holt!!!
Wij waren na een aantal maanden in de buurt en gezien de eerdere fijne ervaring wilden we hier wat eten.
We bestelden drankjes en daar ging het al mis, de bediening was uitermate onverschillig, lang wachten en het mixdrankje was schandalig meer limonade en geen smaak zoals het hoort.
Toiletten smerig en wij bestellden eerst stokbrood met tapenade en knoflookboter .....brrrr dit was erg het brood leek wel kauwgom .

Wij vertelden vriendelijk wat er aan de hand was...nu ja de ene dag beter dan de andere dag??!!
Gelukkig hebben wij de rest niet besteld en hebben afgerekend wij komen hier dus nooit meer.
Beste Peggy,

Wat vervelend om te lezen dat jullie een nare ervaring hebben gehad bij Restaurant Gusto. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Is het mogelijk om de recensie per mail naar ons te sturen via info@gusto-denhaag.nl, zodat wij een terugkoppeling kunnen sturen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Nathalie
Restaurant Gusto.
Ilona V. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Niet voor herhaling vatbaar. Een kwartier gewacht op twee drankjes terwijl het terras maar voor hooguit de helft bezet was. Buffet van de brunch staat er fantasieloos bij. De warme gerechten zijn lauw. De smaak is niet onaardig, maar de keuze is beperkt. Jammer, ik had me er meer van voorgesteld.
Giovanni1958 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Antipasti met zilveruitjes. Pasta Sofia met uitgedroogde tagliatelle. Tagliatta hoofdgerecht waarbij ik het vlees onder bergen rucola en parmezaanse(?) kaas moest zoeken. Personeel, hoe aardig ook, dat wijn knoeit op mijn tafel en dat vervolgens niet opruimt en van elkaar niet weet wat ze aan het doen zijn. Gemiste kans mensen!
Beste Giovanni,

Wat jammer om te lezen dat jullie niet smaakvol hebben gedineerd. Dit zijn wij niet gewend om te horen en ik ga dit gelijk met de manager en chef bespreken.

Wij hopen jullie in de toekomst alsnog een keer te mogen verwelkomen.
Proevenmaar . Gastronoom (35 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag met een vakantieveiling bon gaan brunchen. Er was redelijk wat keus en het smaakte prima. Zo was er soep, diverse koude vleeswaren, salade, twee vlees gerechten en twee pasta soorten. Als dessert was er heerlijke lemon cake en vers fruit.

Het toiletbezoek was echter een afknapper. Bij de eerste deur die ik open trok was de toiletbril gebroken. Na het toiletbezoek was het handen wassen ook een hele toer. De zeep en de kraan werden gevonden maar een manier om je handen af te drogen bleek moeilijker vindbaar. Er hing een heel klein boxje aan de muur en daar bleek warme lucht uit te komen. Deze was echter zo klein dat je met je handen tegen de muur aan moest en daar zat een enorme hoeveelheid aangekoekt vuil. De toiletten moeten zeker een opknap en schoonmaakbeurt krijgen.
Sonny C. Bourgondiër (3 recensies) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Ik eet hier nooit meer. Ten eerste een uur moeten wachten op de voorgerechten, om vervolgens de helft niet te krijgen om te horen dat zij deze niet eens in huis hebben. Dat had ook direct gekund, zeker omdat na 45 minuten gevraagd werd of de bestelling niet vergeten was en zij daarop (dus gelogen) antwoorden dat zij ermee bezig waren. Jammer.
2615 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Op een vrijdag avond met de familie (10pers) even de stad in geweest en plaatsgenomen op het terras van Gusto. We vroegen om de kaart (kregen 3 dinerkaarten en 5 drank kaarten en we zijn met 10 man) maargoed, twee maal gevraagd om de tafel schoon te maken en dit werd gedaan na de tweede keer gelukkig. Drankjes kwamen en daarna eten besteld. Na 20 min gewacht te hebben en nog geen eten, vroegen we om binnen te zitten want het was erg koud geworden buiten. Er werd ons verteld dat er een tafel kwam en ze ons zo zouden halen(niks gehoord voor 10min). Inmiddels halfuur gewacht en nog niks dus naar binnen gelopen en werd er verteld dat de tafel toch was gereserveerd.. wel zo netjes om dat even te melden vind ik. Inmiddels wachten we al 45 minuten en we hebben het koud en de kinderen hebben honger. Personeel zei dat het er zo aan komt. Nog 10 miN gewacht en toen kwam het eten verdeeld over nog 6 minuten in twee delen. Zeevruchten spaghetti was smaakloos en had weinig zout en dat geld ook voor de tagliatelle salmone. Na anderhalfuur uiteindelijk uitgegeten en naar binnen gelopen om af te rekenen. (De 6/7tafels die geresveeerd bleken te zijn waren nog steeds leeg? Bij het afrekenen vroeg ik aan de ober waarom het nou zo lang duurde met als reactie: het is druk. Geen sorry. Helemaal niks. "Het is druk en dan kan het zo lang duren". Dus ik zei 1 uur lang ?. Krijg ik als reactie "50 minuten geen uur" heel erg brutaal en respectloos!! We hebben in de tussentijd dat we hebben gewacht geen informatie gekregen over ons eten. Naar buiten gelopen zonder een excuus. Zeker af te raden dus. Nooit meer Gusto den haag!!
Elly_W . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag gereserveerd voor de Italiaanse brunch.
Wij vonden het een leuke verrassing, met ruim voldoende keuze in buffetvorm.
Keuze uit vers gemaakte tomatensoep, pasta uit de oven, gestoofd vlees, diverse koude schotels zoals gegrilde aubergine en courgette,salami & kaas,vers gebakken pizzabrood ect.
Buffet werd goed bijgevuld.
Bediening was prima.
Wij hebben ervan genoten.
Leuk dat jullie zijn komen brunchen. Goed om te horen dat alles gesmaakt heeft. Hopelijk zien wij jullie weer terug voor een bezoekje aan ons restaurant.
Bassss . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hoi inmiddels heb ik hier een aantal keer gegeten en tot nu toe zijn alle keren mij bevallen. De bediening is vriendelijk en snel, en de zaak erg schoon. De zaak is enorm groot waardoor het wanneer het niet zo druk is niet heel sfeervol oogt. Het eten, Pizza en Pasta's, was iedere keer erg goed.
Daan R. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ik had als voorgerecht de buffelmozarella. Deze was zeer lekker. Het hoofdgerecht met Angus steak viel echter zeer tegen. Ten eerste was het niet medium maar wel done en ten tweede betwijfel ik of het überhaupt Black Angus was. Na klagen zou ik een nieuw stuk krijgen maar het tweede stuk was nog meer doorbakken dan de eerste. Vermoedelijk hebben ze de eerste versie nog langer gebakken. Daarbovenop moet je betalen voor water....
Bedankt voor je bezoek aan Gusto. Goed om te horen dat het voorgerecht gesmaakt heeft. Jammer dat het hoofdgerecht niet naar wens was. Ik ga je opmerkingen overleggen met de bedrijfsleider om te voorkomen dat het in de toekomst weer gebeurt. Ondanks dat je ervaring niet geheel naar wens was hopen wij je toch weer terug te zien in de toekomst.
Stam86 . Gastronoom (31 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Mijn vriendin en ik keken uit naar de brunch. ‘‘Sundays like the Italians do’’ dat willen wij ook wel. Bij Gusto is het mogelijk. Achteraf is het ook heel Italiaans met misschien niet een overweldigend buffet, maar wel met lekkere gerechten en goede producten. De bediening is vriendelijk, het restaurant heeft een leuke Italiaanse inrichting en is gelegen aan het prachtige Plein.

Zeker geen tegenvaller, maar ik verwacht er niet snel nog een keer naar toe te gaan.
Bloempje20 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Via ticket Veiling een voucher gewonnen voor 2 volwassen 2 kinderen. Voor een lopend buffet.. weinig keus en niks voor kinderen. Kinderen mochten een pizza maken met alleen kaas en tomatensaus.

Bij binnenkomst werd er niet eens uitgelegd wat de bedoeling was. Ik vond het echt tegenvallen en het personeel behulpzaam of gezellig. Wij zouden ook niet voor een 2x terug gaan!

Leuk dat je via Ticketveiling een voucher had gewonnen voor de Italiaanse brunch. Natuurlijk vinden wij het jammer om te horen dat dit het niet geheel naar wens was. Welke gerechten zou je graag terug zien in onze Italiaanse brunch? Misschien kunnen we deze in de toekomst toevoegen.
Wij gaan er op letten dat onze gasten bij binnenkomst beter opgevangen worden en uitleg krijgen over het buffet.
Sandra V. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Zondagmiddag een familiebrunch gedaan vij Gusto. De kinderen werden heerlijk vermaakt met de pizza die zij zelf gingen maken en daarna mochten opeten.
De bediening was zeer vriendelijk ook naar de kinderen toe. Wij konden daarvan gebruik maken van het buffet wat heerlijk smaakte.
Danielle T. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
wij heben zondagmiddag het brunchbuffet gedaan.
Keuze uit voorgerecht drie stuks, hoofdgerechten (niet veel , maar genoeg.) verder keuze uit drie toetjes, salade en heerlijk soep.
Wij waren daar direct om 11 uur, het eten was bij ons warm. Voor de kinderen is gelukkig het zelf maken van de pizza. anders eten mij kinderen daar niks. Super leuk zelf pizza maken. achterin kunnen de kids zich zelf vermaken, met spelletje en kleuren, super kind vriendelijk, zie je niet vaak.
Zowietje . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
wij heben zondagmiddag het brunchbuffet gedaan. Voorgerechten waren prima, hoofdgerechten beperkte keuze, kip,vis pasta en lasagne. De hoofdgerechten waren lauw en dat is niet lekkker. Dessert was wel erg lekker
Judith V. Gastronoom (58 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Via ticketveiling bij Gusto terechtgekomen. Het buffet stond bij de ingang van het restaurant om 11.00 uur klaar en werd steeds keurig aangevuld als er weer een schaal bijna leeg stond. Heerlijke huisgemaakte tomatensoep, lasagne, kippenpootjes en vis waren de warme gerechten. Verder stukjes Italiaans brood (pizzadeeg?), veel schalen met koud vlees, kaas en groenten, waaronder champignons en broccoli. Als nagerecht waren er 4 verschillende soorten taarten. Wat hebben wij zitten smullen. De drankjes waren normale prijzen. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Het interieur is in overwegend rustige beigetinten; gewoon mooi.
Slotsom Een echte aanrader.
Nel V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heel gezellige zaak aangename bediening en het eten verrukkelijk kom hier heel graag terug het was een probeersel via ticketveiling maar erg goed bevallen