Gusto Den Haag

Plein 22 2511 CS Den Haag Nederland Kaart
31-703020208

Over het restaurant Gusto Den Haag

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Meer informatie over restaurant Gusto Den Haag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Gusto Den Haag

Livia M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
FAVORIETE RESTAURANT!! Vanavond ruim een uur gereden voor ons favoriete restaurant, het was geweldig! Mooi restaurant met top service. De bediening geeft echt aandacht aan de klant. De keuze is elke keer weer moeilijk omdat alles lekker is! Deze keer gekozen voor oesters en gemarineerde zalm vooraf, als hoofdgerecht de dorade en pizza Parma en als dessert de tiramisu en Panama cotta. De pizza is echt de lekkerste van Nederland!!! Super avond gehad. Tot snel!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Gusto Den Haag. De Dorade met zeevrachten was verrukkelijk. De pizza en pasta gerechten waren ook erg lekker. Hoeveelheden meer als voldoende. Bediening was alert en aardig. Alles bij elkaar een prima ervaring.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vandaag bij Gusto een lunch op het terras, Plein, gehad. Salade met tonijn en olijven en aardappel was prima, kan mijns inziens iets beter...dressing was matig, zelf aangemaakt met azijn en olie en peper en zout. Maar de tiramisu toe was magnifique! Ik heb zelden zo een lekkere gegeten. Fijn...witte huiswijn was ook heerlijk.
Gewoon fijne lunch en de bediening was heel aardig en goed bij kennis van de gerechten.
c D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heb hier gisteravond gegeten. Het eten was kwalitatief goed maar de service was matig. Kreeg een kleverig mes en moest 3 keer vragen om een schoon mes. Ik kreeg een verkeerde cocktail. etc
Hikmat A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Met vrienden gegeten het is echt lekker. Mijn favoriet is tagliatelle gambaretti. Gezellig bediening en mooi groot terras
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een restaurant met heerlijke gerechten en een goede sfeer. De bediening was erg vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. We komen graag nog eens terug.
kostas C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk Paasbrunch met hele familie, lekker eten, vriendelijk bediening, prijs/kwaliteit verhouding goed. wij komen binnenkort de nieuwe gerechten op het menu uitproberen.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Echt mooi de nieuwe Gusto! Uitgebreid kaart van heerlijke Italiaanse wijnen, heerlijk borrelhapjes en super gezellig! Bediening is zeer vriendelijk en hier komen wij zeker vaker! Tot snel!
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Geweldig restaurant! Ik kom er vaak met vrienden. Het eten is heerlijk en de sfeer is altijd gezellig. De pizza's zijn zoals je ze in Italië ook krijgt, met een lekkere korst verder wordt het eten mooi gepresenteerd en van goede kwaliteit. Snelle en aardige bediening. Tot snel!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten was lekker. Bediening waardeloos
Geen oog voor de klant. Je moet zelf naar de bar lopen anders komt er geen eten of drinken op tafel.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hadden erg veel zin om lekker Italiaans te eten. Maar bij binnenkomst rook het al een beetje naar 'verbouwing'. Achterin de zaak waren ze aan het werk, en alhoewel je dit niet zag aan je tafeltje, zag je het wel als je achterin de zaak naar het toilet ging. Niet echt professioneel op een zaterdagavond. De toiletten ruiken vies, en zien er meer uit als een toilet bij een uitgaansgelegenheid dan een restaurant.
Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam na een uur wachten (was een fout gemaakt in de keuken, ze waren ons vergeten, of de mensen naast ons kregen ons gerecht... als wij niks gezegd hadden, zaten we er nu nog) werden we eindelijk een beetje vrolijk. Ondanks het wachten, was het eten heel lekker. Uiteindelijk kregen we de koffie gratis als excuses, dus dat was wel netjes, maar toch zien ze ons er niet meer terug helaas...
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
met hele familie hier een familie brunch geboekt
netjes verzorgd, voldoende eten en gezellige bediening.
gewoon heel goed verzorgd, voor de juiste prijs
Shannon H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Pasta was niet gaar. Borden werden weggehaald en er werd niets gezegd. Vervolgens kregen wij opnieuw de pasta voorgeschoteld, echter was de portie kleiner dan voorheen. Zeer slechte service. Aan de pasta zat geen smaak het was een soort watersaus. Waar was de broccoli??! Voor deze geweldige maaltijd mochten wij meer dan driekwartier wachten. !
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We waren wat vroeg. Om 18:00 uur was het op zaterdag nog helemaal leeg. Wij hadden alle tijd want wij gingen over een paar uur pas naar de bioscoop. De bediening was echter voor onze smaak wel erg snel. Als wij ze niet tegen hadden gehouden dan hadden wij met een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert binnen een half uur alweer buiten gestaan! Iets te snel naar onze smaak. Het eten is lekker maar niet dat je echt zegt dat het super is dat je daarvoor hier speciaal naartoe gaat.
ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren met een gezelschap gegeten, het voorgerecht was redelijk.
Het hoofdgerecht liet enorm lang op zich wachten, toen het werd geserveerd was de pasta koud niet gaar en hard. Ook kreeg de helft van onze tafel maar geserveerd. Nadat we deze gerechten hebben teruggestuurd kregen we dezelfde pasta op andere borden. Lauwe pasta met her en der een keiharde ertussen. De meeste borden gingen weer vol terug naar de keuken.
De ciabatta was niet gaar, waardoor mensen pijn in hun buik kregen. Het gerecht wat daarna geserveerd werd was een mix van vis en vlees, wat bij de meeste van onze tafel ook als onsmakelijk werd ervaren. Het dessert was fantastisch, ik heb zelden zulke lekkere tiramisu gegeten! maar misschien kwam dat omdat we nog honger hadden.
Uiteindelijk van 17:00 tot 220:00 aan tafel gezeten waarvan vermoedelijk rond de 15 minuten echte "eettijd"
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eergisteren met zijn zessen hier geluncht. Bediening is zeer vriendelijk. Jammer dat de pasta en pizza's niet meer echt warm waren. De pizza's waren op heel koude borden geserveerd. De lasagna was wel warm maar dat was toevallig ook extra gevraagd! Gerechten waren wel goed van smaak.
De toetjes zagen er heel goed uit en smaakten ook goed. Jammer dat de cappuccino niet warm was.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Top locatie! Het eten was heerlijk en porties precies goed! Mooi presentatie ook! De bediening is vlot en zeer vriendelijk! Lekkerste cappuccino!! :-) tot volgende keer en bedankt voor de gastvrijheid!
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een mooie avond hebben wij op het terras op het Plein bij Gusto gegeten. Wij kozen tomatensoep, pizza en spaghetti met gehakt. We wilden een eenvoudige maaltijd nuttigen. gusto voldeed hieraan. De bediening was buitengewoon aardig. werden

Gere .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Helaas een teleurstellend ervaring bij Gusto. De ambiance op het Plein is erg leuk, dat wel. Het begon al slecht met lauwe witte wijn, daarna meer dan een half uur wachten op het voorgerechtje. Bruschette was taai en koud, de antipasto bestond uit een paar kleine plakjes ham en verder vnl schijfjes tomaat, erg weinig voor €13,50. Na weer heel lang wachten kwam 1 van de 2 bestelde hoofdgerechten, de gebakken aardappeltjes en het stronkje bloemkool waren koud. Teruggestuurd en aangegeven dat het koud was, werd zonder commentaar weggegehaald. Na weer een half uur wachten kwamen de beide hoofdgerechten nu wel tegelijk op tafel. Het vegetarische gerecht had weinig smaak en bestond vnl uit tomatensaus. De schotel met verschillende soorten vis viel ook bitter tegen. Aardappeltjes en groenten nog steeds koud, de gamba was gortdroog en kon met heel veel moeite gepeld worden, het stukje vis was ook erg droog en duidelijk opgewarmd in de magnetron. Geprobeerd om met een lekker toetje nog wat goed te maken, het citroentaartje was redelijk, maar de Tiramisu gewoon niet lekker. Daarna afgerekend. Je krijgt geen bon, maar een beeldschermpje voorgehouden en de prijs wordt geroepen. Hier gaan we echt nooit meer naar toe, echt zonde van de 90 euro.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Super, wat een fantastische gastvrijheid! We kwamen laat aan, hadden niet gereserveerd, en hadden niet veel tijd in verband met een schouwburgbezoek. We werden heel hartelijk welkom geheten, en de service bleef subliem. Zonder enig probleem konden twee vrienden halverwege de maaltijd aanschuiven.
Vooraf namen we de antipasti, gevarieerd en heel lekker. Daarna lam, pizza en pasta, heel smakelijk. Helaas geen tijd meer voor dessert.
De aankleding van het restaurant is bijzonder! Positief bedoeld.
Al met al een grote aanrader, alleen al om de bijzondere gastvrijheid.