Gusto Den Haag

Plein 22 2511 CS Den Haag Nederland Kaart
31-703020208

Over het restaurant Gusto Den Haag

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Meer informatie over restaurant Gusto Den Haag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Gusto Den Haag

Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vanavond hier gegeten, high wine. De prosecco kwam maar nog geen hapje, prosecco op toen kwam de bruschetta. Toen de eerste wijn, er werd niet bij verteld welke wijn het was. Het tweede gerecht was goed, ik had gezegd dat ik geen vlees eet. Tussendoor weer een wijn, onbekend. Normaal zouden ze iets over de wijn vertellen maar personeel was daar te druk voor. Derde gerecht, we kregen een flink bord met kip, vlees en van alles erbij maar ik eet geen vlees dus dat heb ik gezegd. Ruim een half uur later kwam mijn gerecht, mijn man had het allang op. Deegkussentjes met tomatensaus, wel heel erg makkelijk er vanaf gemaakt. Had verwacht dat ik na een half uur wachten wel iets lekkers met vis zou krijgen. Wijntje erbij maar er werd niet verteld wat het was. Nagerecht hebben we maar gevraagd of we dat konden ruilen tegen een wijntje wat gelukkig mocht, was ook makkelijk voor hun omdat ze dan niet aan tafel een nagerecht zouden moeten bereiden wat ze toch niet zouden hebben gedaan. De vorige keer dat we een high wine hadden werden we ook al belazerd, het ging goed, ober voelde alles goed aan wat eten betreft maar toen namen we tussendoor nog een wijntje, dat zou je normaal gesproken afrekenen maar toen kwam hij op het laatst of we nog thee of koffie wilde ipv een nagerecht en zei dat wij dat al hadden gehad met die wijn. Mijn man nam een koffie, ik niks maar moesten nog 10 euro afrekenen. Het was gewoon veel te druk vanavond maar neem dan geen mensen aan voor een high wine. Echt heel slecht.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit restaurant is ongeveer een half jaar geleden verbouwd. Het ziet er heel gezellig en romantisch uit zowel binnen als buiten met leuke zitjes, hoog, laag, banken langs de kant en een hele grote zachte bank om lekker met je vrienden te relaxen. De keuken is open zodat je kunt zien wat voor lekkers er gemaakt wordt. We waren hier voor een high wine, ik vroeg witte wijn en mijn partner rood. Vooraf een prosecco, daarna de andere wijnen, ze smaakten heerlijk. We kregen vier keer lekkere hapjes, vooraf bruschetta met tomaat en zalm. Daarna nog verschillende lekkere hapjes. De ober wist heel veel te vertellen over de wijnen en was zeer attent en vriendelijk. Het personeel straalt en ze doen hun werk met veel liefde en passie. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt. Ik kon niet alles op en liet het brood liggen, toen kwam hij vragen of ik soms koolhydraat vrij eet, ik zei ja niet veel koolhydraten en ook geen vlees en zei dat ik ook niet veel kan eten. Ik kreeg als derde gerecht drie deegkussentjes gevuld met vis. Als nagerecht kregen we tiramisu wat ik het allerlekkerst vond. Het was echt genieten, een echte aanrader, we gaan daar zeker nog eens terug.
Livia M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
FAVORIETE RESTAURANT!! Vanavond ruim een uur gereden voor ons favoriete restaurant, het was geweldig! Mooi restaurant met top service. De bediening geeft echt aandacht aan de klant. De keuze is elke keer weer moeilijk omdat alles lekker is! Deze keer gekozen voor oesters en gemarineerde zalm vooraf, als hoofdgerecht de dorade en pizza Parma en als dessert de tiramisu en Panama cotta. De pizza is echt de lekkerste van Nederland!!! Super avond gehad. Tot snel!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Gusto Den Haag. De Dorade met zeevrachten was verrukkelijk. De pizza en pasta gerechten waren ook erg lekker. Hoeveelheden meer als voldoende. Bediening was alert en aardig. Alles bij elkaar een prima ervaring.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vandaag bij Gusto een lunch op het terras, Plein, gehad. Salade met tonijn en olijven en aardappel was prima, kan mijns inziens iets beter...dressing was matig, zelf aangemaakt met azijn en olie en peper en zout. Maar de tiramisu toe was magnifique! Ik heb zelden zo een lekkere gegeten. Fijn...witte huiswijn was ook heerlijk.
Gewoon fijne lunch en de bediening was heel aardig en goed bij kennis van de gerechten.
c D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heb hier gisteravond gegeten. Het eten was kwalitatief goed maar de service was matig. Kreeg een kleverig mes en moest 3 keer vragen om een schoon mes. Ik kreeg een verkeerde cocktail. etc
Hikmat A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Met vrienden gegeten het is echt lekker. Mijn favoriet is tagliatelle gambaretti. Gezellig bediening en mooi groot terras
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een restaurant met heerlijke gerechten en een goede sfeer. De bediening was erg vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. We komen graag nog eens terug.
kostas C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk Paasbrunch met hele familie, lekker eten, vriendelijk bediening, prijs/kwaliteit verhouding goed. wij komen binnenkort de nieuwe gerechten op het menu uitproberen.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Echt mooi de nieuwe Gusto! Uitgebreid kaart van heerlijke Italiaanse wijnen, heerlijk borrelhapjes en super gezellig! Bediening is zeer vriendelijk en hier komen wij zeker vaker! Tot snel!
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Geweldig restaurant! Ik kom er vaak met vrienden. Het eten is heerlijk en de sfeer is altijd gezellig. De pizza's zijn zoals je ze in Italië ook krijgt, met een lekkere korst verder wordt het eten mooi gepresenteerd en van goede kwaliteit. Snelle en aardige bediening. Tot snel!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten was lekker. Bediening waardeloos
Geen oog voor de klant. Je moet zelf naar de bar lopen anders komt er geen eten of drinken op tafel.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hadden erg veel zin om lekker Italiaans te eten. Maar bij binnenkomst rook het al een beetje naar 'verbouwing'. Achterin de zaak waren ze aan het werk, en alhoewel je dit niet zag aan je tafeltje, zag je het wel als je achterin de zaak naar het toilet ging. Niet echt professioneel op een zaterdagavond. De toiletten ruiken vies, en zien er meer uit als een toilet bij een uitgaansgelegenheid dan een restaurant.
Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam na een uur wachten (was een fout gemaakt in de keuken, ze waren ons vergeten, of de mensen naast ons kregen ons gerecht... als wij niks gezegd hadden, zaten we er nu nog) werden we eindelijk een beetje vrolijk. Ondanks het wachten, was het eten heel lekker. Uiteindelijk kregen we de koffie gratis als excuses, dus dat was wel netjes, maar toch zien ze ons er niet meer terug helaas...
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
met hele familie hier een familie brunch geboekt
netjes verzorgd, voldoende eten en gezellige bediening.
gewoon heel goed verzorgd, voor de juiste prijs
Shannon H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Pasta was niet gaar. Borden werden weggehaald en er werd niets gezegd. Vervolgens kregen wij opnieuw de pasta voorgeschoteld, echter was de portie kleiner dan voorheen. Zeer slechte service. Aan de pasta zat geen smaak het was een soort watersaus. Waar was de broccoli??! Voor deze geweldige maaltijd mochten wij meer dan driekwartier wachten. !
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We waren wat vroeg. Om 18:00 uur was het op zaterdag nog helemaal leeg. Wij hadden alle tijd want wij gingen over een paar uur pas naar de bioscoop. De bediening was echter voor onze smaak wel erg snel. Als wij ze niet tegen hadden gehouden dan hadden wij met een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert binnen een half uur alweer buiten gestaan! Iets te snel naar onze smaak. Het eten is lekker maar niet dat je echt zegt dat het super is dat je daarvoor hier speciaal naartoe gaat.
ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren met een gezelschap gegeten, het voorgerecht was redelijk.
Het hoofdgerecht liet enorm lang op zich wachten, toen het werd geserveerd was de pasta koud niet gaar en hard. Ook kreeg de helft van onze tafel maar geserveerd. Nadat we deze gerechten hebben teruggestuurd kregen we dezelfde pasta op andere borden. Lauwe pasta met her en der een keiharde ertussen. De meeste borden gingen weer vol terug naar de keuken.
De ciabatta was niet gaar, waardoor mensen pijn in hun buik kregen. Het gerecht wat daarna geserveerd werd was een mix van vis en vlees, wat bij de meeste van onze tafel ook als onsmakelijk werd ervaren. Het dessert was fantastisch, ik heb zelden zulke lekkere tiramisu gegeten! maar misschien kwam dat omdat we nog honger hadden.
Uiteindelijk van 17:00 tot 220:00 aan tafel gezeten waarvan vermoedelijk rond de 15 minuten echte "eettijd"
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eergisteren met zijn zessen hier geluncht. Bediening is zeer vriendelijk. Jammer dat de pasta en pizza's niet meer echt warm waren. De pizza's waren op heel koude borden geserveerd. De lasagna was wel warm maar dat was toevallig ook extra gevraagd! Gerechten waren wel goed van smaak.
De toetjes zagen er heel goed uit en smaakten ook goed. Jammer dat de cappuccino niet warm was.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Top locatie! Het eten was heerlijk en porties precies goed! Mooi presentatie ook! De bediening is vlot en zeer vriendelijk! Lekkerste cappuccino!! :-) tot volgende keer en bedankt voor de gastvrijheid!
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een mooie avond hebben wij op het terras op het Plein bij Gusto gegeten. Wij kozen tomatensoep, pizza en spaghetti met gehakt. We wilden een eenvoudige maaltijd nuttigen. gusto voldeed hieraan. De bediening was buitengewoon aardig. werden