Gusto Den Haag

Plein 22 2511 CS Den Haag Nederland Kaart
31-703020208

Over het restaurant Gusto Den Haag

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Meer informatie over restaurant Gusto Den Haag

7,1
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten was lekker. Bediening waardeloos
Geen oog voor de klant. Je moet zelf naar de bar lopen anders komt er geen eten of drinken op tafel.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hadden erg veel zin om lekker Italiaans te eten. Maar bij binnenkomst rook het al een beetje naar 'verbouwing'. Achterin de zaak waren ze aan het werk, en alhoewel je dit niet zag aan je tafeltje, zag je het wel als je achterin de zaak naar het toilet ging. Niet echt professioneel op een zaterdagavond. De toiletten ruiken vies, en zien er meer uit als een toilet bij een uitgaansgelegenheid dan een restaurant.
Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam na een uur wachten (was een fout gemaakt in de keuken, ze waren ons vergeten, of de mensen naast ons kregen ons gerecht... als wij niks gezegd hadden, zaten we er nu nog) werden we eindelijk een beetje vrolijk. Ondanks het wachten, was het eten heel lekker. Uiteindelijk kregen we de koffie gratis als excuses, dus dat was wel netjes, maar toch zien ze ons er niet meer terug helaas...
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
met hele familie hier een familie brunch geboekt
netjes verzorgd, voldoende eten en gezellige bediening.
gewoon heel goed verzorgd, voor de juiste prijs
Shannon H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Pasta was niet gaar. Borden werden weggehaald en er werd niets gezegd. Vervolgens kregen wij opnieuw de pasta voorgeschoteld, echter was de portie kleiner dan voorheen. Zeer slechte service. Aan de pasta zat geen smaak het was een soort watersaus. Waar was de broccoli??! Voor deze geweldige maaltijd mochten wij meer dan driekwartier wachten. !
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We waren wat vroeg. Om 18:00 uur was het op zaterdag nog helemaal leeg. Wij hadden alle tijd want wij gingen over een paar uur pas naar de bioscoop. De bediening was echter voor onze smaak wel erg snel. Als wij ze niet tegen hadden gehouden dan hadden wij met een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert binnen een half uur alweer buiten gestaan! Iets te snel naar onze smaak. Het eten is lekker maar niet dat je echt zegt dat het super is dat je daarvoor hier speciaal naartoe gaat.
ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren met een gezelschap gegeten, het voorgerecht was redelijk.
Het hoofdgerecht liet enorm lang op zich wachten, toen het werd geserveerd was de pasta koud niet gaar en hard. Ook kreeg de helft van onze tafel maar geserveerd. Nadat we deze gerechten hebben teruggestuurd kregen we dezelfde pasta op andere borden. Lauwe pasta met her en der een keiharde ertussen. De meeste borden gingen weer vol terug naar de keuken.
De ciabatta was niet gaar, waardoor mensen pijn in hun buik kregen. Het gerecht wat daarna geserveerd werd was een mix van vis en vlees, wat bij de meeste van onze tafel ook als onsmakelijk werd ervaren. Het dessert was fantastisch, ik heb zelden zulke lekkere tiramisu gegeten! maar misschien kwam dat omdat we nog honger hadden.
Uiteindelijk van 17:00 tot 220:00 aan tafel gezeten waarvan vermoedelijk rond de 15 minuten echte "eettijd"
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eergisteren met zijn zessen hier geluncht. Bediening is zeer vriendelijk. Jammer dat de pasta en pizza's niet meer echt warm waren. De pizza's waren op heel koude borden geserveerd. De lasagna was wel warm maar dat was toevallig ook extra gevraagd! Gerechten waren wel goed van smaak.
De toetjes zagen er heel goed uit en smaakten ook goed. Jammer dat de cappuccino niet warm was.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Top locatie! Het eten was heerlijk en porties precies goed! Mooi presentatie ook! De bediening is vlot en zeer vriendelijk! Lekkerste cappuccino!! :-) tot volgende keer en bedankt voor de gastvrijheid!
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een mooie avond hebben wij op het terras op het Plein bij Gusto gegeten. Wij kozen tomatensoep, pizza en spaghetti met gehakt. We wilden een eenvoudige maaltijd nuttigen. gusto voldeed hieraan. De bediening was buitengewoon aardig. werden

Gere .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Helaas een teleurstellend ervaring bij Gusto. De ambiance op het Plein is erg leuk, dat wel. Het begon al slecht met lauwe witte wijn, daarna meer dan een half uur wachten op het voorgerechtje. Bruschette was taai en koud, de antipasto bestond uit een paar kleine plakjes ham en verder vnl schijfjes tomaat, erg weinig voor €13,50. Na weer heel lang wachten kwam 1 van de 2 bestelde hoofdgerechten, de gebakken aardappeltjes en het stronkje bloemkool waren koud. Teruggestuurd en aangegeven dat het koud was, werd zonder commentaar weggegehaald. Na weer een half uur wachten kwamen de beide hoofdgerechten nu wel tegelijk op tafel. Het vegetarische gerecht had weinig smaak en bestond vnl uit tomatensaus. De schotel met verschillende soorten vis viel ook bitter tegen. Aardappeltjes en groenten nog steeds koud, de gamba was gortdroog en kon met heel veel moeite gepeld worden, het stukje vis was ook erg droog en duidelijk opgewarmd in de magnetron. Geprobeerd om met een lekker toetje nog wat goed te maken, het citroentaartje was redelijk, maar de Tiramisu gewoon niet lekker. Daarna afgerekend. Je krijgt geen bon, maar een beeldschermpje voorgehouden en de prijs wordt geroepen. Hier gaan we echt nooit meer naar toe, echt zonde van de 90 euro.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Super, wat een fantastische gastvrijheid! We kwamen laat aan, hadden niet gereserveerd, en hadden niet veel tijd in verband met een schouwburgbezoek. We werden heel hartelijk welkom geheten, en de service bleef subliem. Zonder enig probleem konden twee vrienden halverwege de maaltijd aanschuiven.
Vooraf namen we de antipasti, gevarieerd en heel lekker. Daarna lam, pizza en pasta, heel smakelijk. Helaas geen tijd meer voor dessert.
De aankleding van het restaurant is bijzonder! Positief bedoeld.
Al met al een grote aanrader, alleen al om de bijzondere gastvrijheid.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij dit restaurant een familie-brunch op zondag genuttigd. Het restaurant zit op de hoek van het Plein, je moet wel kijken naar het huisnummer, de naam staat niet duidelijk op de gevel.

Zeer kindvriendelijk restaurant, met een speelhoek, een auto waarin kids kunnen spelen en pizza workshop voor kindjes. Het toilet is boven middels een zeer steile stap.

Het buffet is goed gevuld. De salades smaken goed. De lasagne is lekker.
De pomodorisoep is te zuur. Het vlees al funghi naar mijn mening te veel zout. De tiramisu smaakt goed, maar helaas was deze niet gekoeld aan het buffet. Toen ik opschepte viel deze helemaal uit elkaar. Het buffet werd daarna aangevuld met een brownietaart. Deze was wel erg lekker. Het eten is niet spectaculair, maar de prijs €14,50volwassenen en kind €4,50 is zeer schappelijk. Daarom toch een voldoende gekregen, omdat prijs-kwaliteit verhouding wel goed is. Ik zag trouwens dat het eten à la carte van onze buren er goed uitzag. Ik kom zeker terug om uit te proberen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Echt heel jammer dat Gusto achteruit holt!!!
Wij waren na een aantal maanden in de buurt en gezien de eerdere fijne ervaring wilden we hier wat eten.
We bestelden drankjes en daar ging het al mis, de bediening was uitermate onverschillig, lang wachten en het mixdrankje was schandalig meer limonade en geen smaak zoals het hoort.
Toiletten smerig en wij bestellden eerst stokbrood met tapenade en knoflookboter .....brrrr dit was erg het brood leek wel kauwgom .

Wij vertelden vriendelijk wat er aan de hand was...nu ja de ene dag beter dan de andere dag??!!
Gelukkig hebben wij de rest niet besteld en hebben afgerekend wij komen hier dus nooit meer.
Beste Peggy,

Wat vervelend om te lezen dat jullie een nare ervaring hebben gehad bij Restaurant Gusto. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Is het mogelijk om de recensie per mail naar ons te sturen via info@gusto-denhaag.nl, zodat wij een terugkoppeling kunnen sturen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Nathalie
Restaurant Gusto.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Niet voor herhaling vatbaar. Een kwartier gewacht op twee drankjes terwijl het terras maar voor hooguit de helft bezet was. Buffet van de brunch staat er fantasieloos bij. De warme gerechten zijn lauw. De smaak is niet onaardig, maar de keuze is beperkt. Jammer, ik had me er meer van voorgesteld.
Giovanni1958 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Antipasti met zilveruitjes. Pasta Sofia met uitgedroogde tagliatelle. Tagliatta hoofdgerecht waarbij ik het vlees onder bergen rucola en parmezaanse(?) kaas moest zoeken. Personeel, hoe aardig ook, dat wijn knoeit op mijn tafel en dat vervolgens niet opruimt en van elkaar niet weet wat ze aan het doen zijn. Gemiste kans mensen!
Beste Giovanni,

Wat jammer om te lezen dat jullie niet smaakvol hebben gedineerd. Dit zijn wij niet gewend om te horen en ik ga dit gelijk met de manager en chef bespreken.

Wij hopen jullie in de toekomst alsnog een keer te mogen verwelkomen.
proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag met een vakantieveiling bon gaan brunchen. Er was redelijk wat keus en het smaakte prima. Zo was er soep, diverse koude vleeswaren, salade, twee vlees gerechten en twee pasta soorten. Als dessert was er heerlijke lemon cake en vers fruit.

Het toiletbezoek was echter een afknapper. Bij de eerste deur die ik open trok was de toiletbril gebroken. Na het toiletbezoek was het handen wassen ook een hele toer. De zeep en de kraan werden gevonden maar een manier om je handen af te drogen bleek moeilijker vindbaar. Er hing een heel klein boxje aan de muur en daar bleek warme lucht uit te komen. Deze was echter zo klein dat je met je handen tegen de muur aan moest en daar zat een enorme hoeveelheid aangekoekt vuil. De toiletten moeten zeker een opknap en schoonmaakbeurt krijgen.
Sonny C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Ik eet hier nooit meer. Ten eerste een uur moeten wachten op de voorgerechten, om vervolgens de helft niet te krijgen om te horen dat zij deze niet eens in huis hebben. Dat had ook direct gekund, zeker omdat na 45 minuten gevraagd werd of de bestelling niet vergeten was en zij daarop (dus gelogen) antwoorden dat zij ermee bezig waren. Jammer.
2615 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Op een vrijdag avond met de familie (10pers) even de stad in geweest en plaatsgenomen op het terras van Gusto. We vroegen om de kaart (kregen 3 dinerkaarten en 5 drank kaarten en we zijn met 10 man) maargoed, twee maal gevraagd om de tafel schoon te maken en dit werd gedaan na de tweede keer gelukkig. Drankjes kwamen en daarna eten besteld. Na 20 min gewacht te hebben en nog geen eten, vroegen we om binnen te zitten want het was erg koud geworden buiten. Er werd ons verteld dat er een tafel kwam en ze ons zo zouden halen(niks gehoord voor 10min). Inmiddels halfuur gewacht en nog niks dus naar binnen gelopen en werd er verteld dat de tafel toch was gereserveerd.. wel zo netjes om dat even te melden vind ik. Inmiddels wachten we al 45 minuten en we hebben het koud en de kinderen hebben honger. Personeel zei dat het er zo aan komt. Nog 10 miN gewacht en toen kwam het eten verdeeld over nog 6 minuten in twee delen. Zeevruchten spaghetti was smaakloos en had weinig zout en dat geld ook voor de tagliatelle salmone. Na anderhalfuur uiteindelijk uitgegeten en naar binnen gelopen om af te rekenen. (De 6/7tafels die geresveeerd bleken te zijn waren nog steeds leeg? Bij het afrekenen vroeg ik aan de ober waarom het nou zo lang duurde met als reactie: het is druk. Geen sorry. Helemaal niks. "Het is druk en dan kan het zo lang duren". Dus ik zei 1 uur lang ?. Krijg ik als reactie "50 minuten geen uur" heel erg brutaal en respectloos!! We hebben in de tussentijd dat we hebben gewacht geen informatie gekregen over ons eten. Naar buiten gelopen zonder een excuus. Zeker af te raden dus. Nooit meer Gusto den haag!!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag gereserveerd voor de Italiaanse brunch.
Wij vonden het een leuke verrassing, met ruim voldoende keuze in buffetvorm.
Keuze uit vers gemaakte tomatensoep, pasta uit de oven, gestoofd vlees, diverse koude schotels zoals gegrilde aubergine en courgette,salami & kaas,vers gebakken pizzabrood ect.
Buffet werd goed bijgevuld.
Bediening was prima.
Wij hebben ervan genoten.
Leuk dat jullie zijn komen brunchen. Goed om te horen dat alles gesmaakt heeft. Hopelijk zien wij jullie weer terug voor een bezoekje aan ons restaurant.
Bassss .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hoi inmiddels heb ik hier een aantal keer gegeten en tot nu toe zijn alle keren mij bevallen. De bediening is vriendelijk en snel, en de zaak erg schoon. De zaak is enorm groot waardoor het wanneer het niet zo druk is niet heel sfeervol oogt. Het eten, Pizza en Pasta's, was iedere keer erg goed.