Gusto-040

Gestelsestraat 230 5654 AM Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gusto-040

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Voor een nieuwjaarsdiner met 20 man. We kregen een beperktere keuze voor 3 gangen, maar daar zat genoeg bij! Ook de hapjes vooraf die we kregen waren erg smakelijk. We zaten in een aparte ruimte boven, zodat er meer privacy was. De bediening vergat ons echter niet en kwam op goede frequenties de (drank)bestellingen opnemen.
Lambertinus .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heel leuk restaurantje aan de ring in Eindhoven. Leuke vriendelijke bediening en een hele bijzondere kaart. Echt een aanrader!!
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Niet gedacht dat het zo heerlijk ongedwongen eten was bij Gusto. Een vrolijke, praatgrage ober die hard werkt met flair. De baas wacht je al op bij aankomst. We hadden ieder een voortreffelijk smakend en goed verzorgd hoofdgerecht. Later op de avond verraste de eigenaar zijn gasten met eigen zang en gitaarspel. De omgeving is weliswaar wat rumoerig door het tamelijk drukke verkeer, maar de sfeer was goed. Een prima avond gehad.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Een paar weken geleden gegeten bij Gusto, we schrokken van de prijzen op de menukaart. Voor een locatie die eruit ziet als een eetcafe vond ik de prijzen erg hoog. Ik had gamba's in de knoflook gebakken, ze waren lekker maar de salade die bij het gerecht geserveerd werd was een minuscuul schaaltje. Mijn man is vegetariër en nam het vegetarisch menu, het was een zeeeeeer kleine portie en had weinig fantasie. Ik ving een reactie op van de tafel naast ons waar de serveerster kwam vragen of het naar wens was geweest, de meneer antwoordde: als het een voorgerecht was geweest was het goed geweest qua portie. Prijs/kwaliteit was niet goed.
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vorige week hier gegeten en hoewel het eten redelijk was verder niets bijzonders en behoorlijk kostbaar. Je wordt vriendelijk geholpen maar de tijd tussen bestellen en eten is (bizar) lang. In eerste instantie bleek er een fout gemaakt bij het voorgerecht (kan gebeuren) maar ook het hoofdgerecht liet (te) lang op zich wachten. Verder heb ik in een behoorlijk matige entourage (tapijt tegen het plafond ?!?) me vooral zitten te verbazen over de bizar hoge prijzen. Er werd zelf 27,50 euro voor een (lekkere, dat wel) biefstuk gerekend. De helft van de gerechten waren zelfs duurder dan 20 euro en dat is voor (zeker zo'n) eetcafe bepaald misplaatst. Ik eet veel buiten de deur maar een dergelijk slechte prijs/kwaliteits verhouding had ik lang niet meer meegemaakt.....
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Uitgenodigd voor een etentje bij Gusto met oud collega's. We mochten kiezen uit een 3 gangen keuze menu. Carpaccio (net iets te koud opgediend naar mijn zin), Viscurry met naan brood (2 echt heel piepkleine stukjes) en een stuk monchou-taart (prima!)
Tip: presenteer een mandje met naan brood en zorg dat de carpaccio op kamertemperatuur is voor meer smaak.
De bediening was vriendelijk maar niet heel accuraat. Bedienend personeel kwam weinig langs en vergaten ook te vragen hoe/of het smaakte en of je nog iets wilde drinken. Ze hadden meer kunnen verdienen aan de drank. In potentie leuke tent (niveau eetcafé), nu nog wat meer op de finesses letten!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Gisterenavond heb ik bij "Gusto-040" op het terras aan de Gestelsestraat mijn favoriete vis, zeetong, besteld. En ik moet eerlijk zeggen dat die zeetong voortreffelijk was gebakken en heerlijk smaakte. En voor € 23,50 een heel goede zeetong op je bord krijgen is tegenwoordig een hele opgave. Tot mijn verbazing kreeg ik bij het wachten op de bestelling nog een amuse, met carpaccio op toast die heel lekker smaakte. Kortom: de amuse en zeetong smaakten voortreffelijk en ik had nooit gedacht dat in Eindhoven, buiten het centrum, zulke klasse zaken zaten als Gustro-040. Ook de bediening was perfect:
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Gewoon goed, goudeerlijk eten, vlot geserveerd met een stralende glimlach. Met mijn tafelgenoot dwars door de 2 persoonsgerechten gegaan (Proeverij vooraf, Tapas als hoofdgerecht en Grand dessert) met een heerlijke espresso macchiato én een shaken icetea toe. Onder het afdakje was het ondanks de regen best te hebben. Niet te strak, lekker huiselijk, LP hoezen en LP's als basis voor de menukaarten zijn erg leuk. Perzische tapijtjes aan het plafond en heel veel Bunzlau servies (dat je ook kunt kopen).

Aanraders : De Nederlandse Gazpacho, Turks Worstenbroodje, Kolokythokeftedes (courgette-muntballetjes) Zalmsushi met gember en wasabi, Gamba’s in knoflook met saffraanaïoli, Monchou d’Amour (citroenmonchoutaart), verse aardbeien met mascarponecrème, Hazelnoot chocolade brownie. En natuurlijk de fameuze ijsthee ! Heerlijk verwend. Ik ga deze zeker aanbevelen en nog heel vaak terugkomen (lekker dicht bij). Ik denk dat dit restaurant ook erg bij mijn vega vrienden in de smaak valt.
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Per toeval belandden we een tijdje geleden bij Gusto 040, een van de beste restaurants in Eindhoven. Ondanks de aparte ligging, midden in een woonwijk, is de tent leuk ingericht. Vlotte en attente bediening geven je meteen een welkom gevoel. Het eten is echt vernieuwend en om van te smullen. Naast de gebruikelijke Spaanse biertjes, staan er ook een aantal lekkere trippels en dubbels op de kaart, om over de uitstekende cava nog maar te zwijgen. Heerlijk!
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Voor de derde keer heerlijk hier gegeten :-) De bediening was telkens vlot en ongedwongen, en het eten precies zoals je het hoopt te krijgen. Geen moleculaire keuken of sterren-klassiekers, maar gewoon goed uitgevoerde klassiekers. Lamskotelletjes, gegrilde vis, steak. Afgelopen vrijdag hebben we hier beide een heerlijk bord gegrilde sardientjes gehad. Samen met het voorgerecht, de lekkere wijn en de ontspannen bediening zorgde dat weer voor een erg fijne avond!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Een buitentafeltje naast geparkeerde auto's, vleugjes geurende container, uitzicht op de drukke Eindhovense rondweg en dan toch genieten.
Gusto doet een aantal dingen gewoon goed. Vlotte leuke meiden in de bediening, prima vlees/vis/vegetarische gerechten, prettige inrichting en kloppende prijzen. Wat decennia lang de eetkroeg op de hoek was, is nu een hartstikke leuke vlotte bistro waar ik graag nog eens terug kom... wel hopend dat er een oplossing wordt gevonden voor de 'geurende' container buiten.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Geten met een een groep, hierdoor aangewezen op het goepsmenu. Het was erg druk en zeer rumoerig. Kwaliteit van het het is op zich prima al is het voor een eetcafé aan de hoge kant. Wijn is eenvoudig, prijs kwaliteit is niet in verhouding. De wachttijd was veel te lang, voordat we aan het voorgerecht zaten was er al meer dan een uur verstreken ook de wachttijd tussen de gerechten was te lang. Het was erg druk men kon het duidelijk niet aan.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Eten smaakt prima, daar valt niets van te zeggen. De wijn deed ons een beetje goedkoop aan, terwijl hij toch niet goedkoop was.de sfeer is wel aardig, beetje rommelig maar dat hoort er wl bij, niet storend wel gezellig maar niet mijn inrichting. Eigenlijk prima gegeten echter vonden wij het beide aan de dure kant voor wat je krijgt.
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Erg gezellig restaurant, met huiskamer uitstraling, mooi servies en leuke menukaarten (in oude LP hoezen). Op Valentijnsdag uit eten geweest, alle tafels bezet, maar nog steeds goede aandacht van de bediening. Heerlijk gegeten (lekker brood, proeverij voor 2 vooraf, erg goed bereide ossenhaas voor mijn vriend en tapas voor mij als hoofdgerecht) en goede wijn erbij. Hele fijne avond! Bedankt Wil en crew ;)
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Al meerdere keren hier geweest en telkens weer is het personeel vriendelijk en gezellig. Het eten is altijd erg lekker, vooral de proeverij voor twee personen is een aanrader! En het dessert met allerlei minihapjes van andere gerechten van de kaart is overheerlijk. Op een woensdagavond zit het ook helemaal vol, maar dit is niet storend, er hangt een gezellige sfeer en de tapijten aan het plafond blijf ik leuk vinden!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Niet gereserveerd en onverwacht uit eten. De plaats was niet ideaal, maar personeel heel vriendelijk. Eten was prima. De kaasfondue was voortreffelijk, niet teveel of te weinig. Bijgerecht groenten en brood was ook vers en lekker. 3 Soorten ijs als toet was eveneens heerlijk. Kortom een aanrader.
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Dineren in een huiselijke en gezellige sfeer. Ik was er op een maandagavond, het was lekker druk. De bediening is oplettend en erg vriendelijk. Ook de Engels sprekende gasten in ons gezelschap werden goed te woord gestaan.
Gelet op de prijs mag je iets meer verwachten van het eten. Het voorgerecht, tapenade met brood, was lekker. Wel een erg grote portie. Het hoofdgerecht viel minder in de smaak en dat gaf de doorslag voor het cijfer. Lamskotelet was erg vet. De bijgerechten waren erg divers en smaken kwamen niet bij elkaar, vooral de aardappeltjes waren heel droog. Ook hier een enorme portie, de helft was ook prima geweest.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Heerlijk gegeten! De proeverij van voorgerechten kan al bijna als volwaardige maaltijd doorgaan, heerlijke hapjes. Het vervolg met een goedgevulde maaltijdsalade en een kaasfondue was ook prima. Er paste echt geen dessert meer bij... Prima!
SergioHernandez .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Heerlijk gegeten! Als vooraf de warme sardines, hoofdgerecht was het lamsvlees met cous-cous en als desert de notenkraker. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. De service van de bediening was super, erg vriendelijk ook leek de eigenaar ons te verwelkomen dat gaf al een hele goede indruk. Was voor mij de eerste keer en daar blijft het er zeker niet bij! Echt een aanrader!
M R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Goede kwaliteit eten. Dat het wat lang duurde heeft naar mijn idee ook te maken met de verse bereiding van de gerechten. Prettige, klantvriendelijke bediening. Helaas werd het verzoek om de biefstuk "rare" te bakken niet goed opgevolgd, want het was ten minste medium, bijna well-done.