Gustavino

6,2
7,1
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond weer een keer bij Gustavino gegeten, dit was de laatste keer. Een pizza Diavola besteld, er zat geen pittige worst op zoals de over aangaf, wel pittige tomatensalsa met veel Chili pepers. Toen ik daar over klaagde werd er helemaal niks mee gedaan (3 keer aan de ober aangegeven). De sfeer is matig, de service is slecht, de wijn is duur, volgende keer bij Como aan de andere kant van station zuid.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Prima pizza's, maar qua prijs-kwaliteit aan de hoge kant. Op de bediening is niet wat aan te merken, maar springt er ook niet uit in positieve zin qua gastvrijheid. Open keuken is een plus.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
De recensies onder mij geven een wisselend beeld en ook ik ben niet onverdeeld positief. De locatie is ok, maar op een of andere manier druppelt te veel Amsterdamse arrogantie door als je er bent. Alsof je erg blij mag zijn dat je plaats mag nemen. Bij het reserveren van de gerechten krijg je een paar slechte woordgrappen erbij. Attent en opmerkzaam kan ik het toch met de beste bedoelingen niet noemen. Bij het verlaten van de zaak word je geen blik waardig gegund en als uitsmijter stuit je buiten ook nog op een groep rokende en in de stoelen hangende (keuken)medewerkers. Men wil wel op een A-locatie zitten, maar de service en het gedrag zijn er niet naar. Prijs/kwaliteitverhouding is gewoon te hoog. Ik probeer de volgende keer liever een andere zaak.
Juliette J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ik heb de zeeduivel gegeten, en die neem ik eigenlijk altijd. Die is top. Maar vanavond wilde ik eigenlijk alleen 4 bijgerechten eten: gesauteerde spinazie, rucolasalade met parmazaan, gebakken aardappelen en pasta met knoflook, maar dat kon niet. Dus nam ik maar weer de zeeduivel. Het was erg lekker, maar had meer zin in heel veel groenten....Mijn partner had een pizza, op verzoek: Pizza met mozarella in de oven, daarna uit de oven en dan rucola en verse plakjes tomaten erop. Erg lekker. Misschien kunnen ze Monchou (een franse roomkaas...) kopen want dat is ook heel lekker erop..... Het enige minpuntje van het restaurant zijn de stoelen. Ze zijn prachtig om te zien, maar helemaal niet fijn om op te zitten, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk weer weg.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Met gezelschap van 7 gegeten. Als voorgerecht voor de gehele tafel Anitpasto Misto (Div. lekkernijen) welke de moeite waard zijn.
Als hoofdgerecht had ik zelf de Tonno Tartufato, topping was prima, goede mozzarella en truffel, echter vond ik zelf de bodem niet zo speciaal als verwacht.
Op zicht goed eten, leuke locatie en goede bediening voor een (ietwat hoge) prijs.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Met groep van 10 gegeten. Voor hoofd en nagerecht. Salade caprese eenvoudig maar goed. Carpacio mooi dun gesneden maar met een sloot mosterdsaus erover. Entrecote voor verschillende gasten verkeerd gesneden en te ver doorbakken terwijl er niet is gevraagd hoe men het vlees wilde. Artisjok lasagne lekker. Vis goed maar de saus leek aangemaakt met ketchup. Aardappels kwamen op tafel toen iedereen bijna zijn boord leeg had. Panacotte lekker. Tiramisu sponzig en zonder alcohol.
Bij het wij inschenken ging het iedere keer naast het glas. Jammer je zou door de prijs en locatie iets anders verwachten.
Lekkertje01 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Geen aanrader.
We werden continu vergeten tijdens mijn zakenlunch. En de heren hadden helaas een uur de tijd. Voor bestelling dranken en eten ben ik zelf maar steeds naar de bar gelopen. Tot overmaat van ramp was de barman ook nog ons eten vergeten. Geen enkel excuus.
Eten was redelijk in orde. Geen aanrader dus.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Misschien nog wel het grootste mysterie op de Zuidas is wel waarom de horeca niet on par is met hun doelgroep. Of misschien denken de uitbaters van de Zuidas dat hun doelgroep meer geeft om het uiterlijk dan om de inhoud. En waarschijnlijk hebben ze daarin nog gelijk ook. Zo ook dit restaurant veel opsmuk en toneel, maar weinig body. Mooi interieur, matig eten, overpriced drankjes, verveelde bediening. Ik stem voor nog een crisis.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
De bediening is een drama: jong en onervaren, totaal ongeïnteresseerd, kijkt de hele avond met een verveeld een verwaande blik rond, maar niet naar de gasten of de keuken. Ons nagerecht werd door de koks klaargezet, het belletje werd meermalen ingedrukt, en na 10 minuten wilde ik zelf mijn gerechten gaan halen. Toen de koks desserts voor andere gasten klaarzetten, werden die vrijwel onmiddellijk opgehaald en geserveerd, en wij konden nog wat langer wachten. En oh ja, we hadden dessertwijn erbij besteld, die niet geserveerd werd. Toen we daarom vroegen (met de desserts op tafel), duurde het nog ruim 5 minuten voor we 2 glaasjes wijn kregen. Enorm gestuntel, dat helaas ook niet werd goedgemaakt door het eten.

De prijzen zijn erg hoog, zelfs voor zuidas begrippen. 2 personen, ieder pizza, dessert en 2 glazen wijn, samen goed voor 80 euro. Tja, voor dat bedrag verwacht ik gewoon écht goed eten, en dat krijg je hier niet. Pizza komt uit een echte houtoven, perfecte dunne bodem, maar helaas op een koud bord geserveerd dus na enkele minuten al niet meer warm. De eerste paar happen waren heerlijk, daarna werd het al snel saai om te eten.
Dessert was aangekondigd als een taart van peer en chocola, leek een perentaart te zijn zonder een spoortje van chocola. Heerlijk, maar dankzij de belabberde omschrijving van het bedienend personeel helaas toch een tegenvaller als je op zoek bent naar chocola...

Ben je in voor een compleet overpriced glas goede wijn in een hippe omgeving dan is dit een prima plek. Wil je lekker eten, waar voor je geld of vriendelijk bediend worden, dan is dit wel de laatste plek die ik zou kiezen.
Beste meneer,

Bedankt voor recensie.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad.
Ik begrijp uit u recensie dat er veel mis is gegaan. Wij hebben de punten allemaal intern besproken en bedanken u daarvoor.
Ik zou u graag willen uitnodigen om nog een keer bij ons langs te komen en dan willen wij u wel goede ervaring geven. Wij bieden u dan ook graag een aperitief van het huis aan.
Onze excuses en wij hopen u graag nog te zien.

Team Gustavino

Classic .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Bij Gustavino geluncht. Mijn favouriet op de Zuid-as. Kwalitatief goed eten (wel een beetje prijzig). Deze keer had ik een pizza besteld. Heerlijk zoals altijd. Bediening is ook vriendelijk. Inrichting is strak en minimalistisch. Ik hou zelf erg van deze stijl en kom zeker weer terug!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Gelegen op de Zuidas, trendy restaurant. Alles lijkt snel te gaan, zeker tijdens de lunch, maar Geraldo houdt prima overzicht en de bediening is ingesteld op mensen die lang willen lunchen of juist snel moeten eten.
Ondanks de hectiek die er altijd is, is het eten gewoon prima! zeker de pizza's (echte houtoven) zijn het noemen waard. De menu kaart verandert regelmatig. De wijnkaart is top! Niet goedkoop, maar dat kan ook niet op de Zuidas.
's-avonds ligt het tempo lager en is de sfeer nog beter. het eten komt dan nog beter tot zijn recht! Blijft een topper op de Zuidas!
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Lekker gegeten met grote groep - viergangenmenu met goede bijpassende wijn. Fijne gerechten, porties niet te groot. De bediening was echter niet zo attent - jammer!
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Perfecte zakenlunch! ik arriveerde ruim voor 12 u, maar werd, anders dan mij onlangs bij een **tent overkwam, gastvrij ontvangen en met een fles water en een glaasje wit aan mijn tafeltje gezet. Zeer vlotte en deskundige bediening, erg vriendelijk. eten was goed, voorgerecht eenvoudig, ham met mozzarella, erg goede trouwens, was lekker, hoofdgerecht was heilbot, een lastige vis om te bereiden, als het fout gaat is het snot of taai, maar hier uitstekend bereid, prefecte cuisson.
Ik kom hier graag terug!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Eten is prima en echt Italiaans. Vitello Tonnato is echt verfijnd (geen rosbief met tonijnsalade die je elders soms krijgt) en de St. Jakobsschelpen zijn een aanrader. Bediening was prettig, op de juiste momenten present zonder hinderlijk aanwezig te zijn en het wijnadvies was uitstekend: een goede sommelier die weet waar hij het over heeft. Stoeltjes binnen zijn een beetje krap voor lange mannen, maar dat kon onze pret niet drukken (2 x 1,95 meter). Beste tent op het Gustav Mahlerplein.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Met een paar collega's hier gaan eten. Toch een van de betere opties in de buurt. Het "businessmenu" was een goede keus; lekkere salade vooral met kikkererwten en orichiette (pasta). Hoofd een goed klaargemaakte witvis (de soort is me even ontschoten). Erbij aardappeltjes uit de oven en gegrilde groenten, maar qua hoeveelheid was dat niet nodig geweest. ook de bediening was ok; niet heel professioneel maar wel vriendelijk en snel. Betere ervaring dan een tijdje terug!
Corne H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Afgelopen donderdag hier gegeten met een vriend. Goede gerechten met voldoende goede wijnen. In tegenstelling tot de recensies die ik hier verder lees was bij ons de service uitstekend. Er werd echt moeite gedaan om na een opmerking over een wat matigere saus bij de hertenbiefstuk daar toch nog een goede saus bij te vinden. Helemaal top! De prijs vond ik vrij aan de hoge kant, maar toch zeker een aanrader.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
We hebben hier met een grote groep gegeten en moesten helaas weer conculderen hoe moeilijk het is een redelijk restaurant op de Zuid-As te vinden.
We hebben een groot scala aan verschillende gerechten besteld waarbij de meeste mensen het slecht tot redelijk vonden, overall een 5 dus.
De bediening is knullig, traag en uitermate onkundig. De veelal jonge mensen in de bediening zijn zonder uitzondering vriendelijk en doen hun best, maar beheersen het vak niet echt. Dit lijkt echt dat het management van dit restaurent geen of te weinig leiding en training verstrekt aan het personeel.
Het decor is echter prachtig. Het is misschien smaakgevonden, maar wij vonden de industriele uitstraling van het pand top waarbij het meubilair prachtig passend is.
Overall is Gustavino veel te duur voor wat het biedt en derhalve geen aanrader.
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
prachtige tent dat echt beter personeel bediend. als zuid-asser wordt je overigens bij de meeste horeca in de buurt ondermaats bediend en gustavino spant de kroon. bij grote groepen is vooraf het menu voorbespreken echt aan te bevelen. mogelijk scheelt dat dan weer in de service.