Gustavino

Gustav Mahlerplein 16 1082 MA Amsterdam Nederland Kaart
31-206615062

Over het restaurant Gustavino

Gustavino restaurant & vinoteca in Amsterdam-Zuid is een luxe locatie voor zowel een zakelijke als een privé ontmoeting. Bij binnenkomst loop je tegen een koperen bar, witmarmeren keuken en kroonluchters van fietslampen. Het ongelofelijke plafond van zeven meter hoog zorgt voor een indrukwekkende sfeer.

De keuken heeft geweldige apparatuur waardoor je adembenemende traditionele Italiaanse gerechten kan bereiden. De originele houtoven zorgt voor heerlijke flinterdunne pizza’s op essenhout, dat zorgt voor een goede structuur en een lekkere smaak.

Voor lekkere en eerlijke Italiaanse gerechten moet je zeker bij Gustavino zijn. De ruime menukaart zorgt ervoor dat je een keuze hebt tussen de frisse antipasti, krokante pizza’s, vele tussengerechten, hoofdgerechten en desserts om bij te watertanden.

Smaakvolle, pure en eerlijke gerechten staan centraal. In de keuken ontstaat de mix tussen de Mediterrane en Italiaanse keuken. De ambachtelijke gerechten worden zelf gemaakt. Ook wordt er in de keuken voor biologische ingrediënten gekozen. De gerechten krijgen een extra bite door de houtoven en houtskoolgrill.

Echte wijnliefhebbers moeten zeker langs Gustavino gaan om een heerlijke wijn uit de wijnbibliotheek te drinken. Het restaurant heeft verschillende wijnen uit streken en gebieden over de hele wereld.

Geniet van smakelijke en authentieke Italiaanse gerechten bij Gustavino in Amsterdam-Zuid!

Meer informatie over restaurant Gustavino

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

6,9

Jouw recensie over het restaurant Gustavino

S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima diner en rustig om zakelijk te eten. Stoelen zijn erg ongemakkelijk om langer op te zitten. Service is goed, totdat er iets mis gaat. Toen ik mijn sleutels kwijt was in de garderobe werd ineens alle schuld naar mij geschoven en zelf de bedrijfsleider deed niets meer dan een telefoonnummer opschrijven. Ik heb hier nooit meer van gehoord. Erg teleurstellend. Gelukkig zijn er nu veel meer goede alternatieven op de Zuidas.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Meubilair is langzamerhand wat gedateerd en we moesten wel erg lang wachten op 'service', uiteindelijk maar naar personeel toe lopen om aandacht te krijgen...
Nalini E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten is erg duur voor wat je er voor krijgt. Antipasti niet bijzonder, pasta vongole smaakte niet vers en had weinig smaak. Ze hebben wel een erg goeie wijnkaart! Service was ok maar toen ik hem vertelde dat ik het eten niet zo goed vond was ik niet eens zijn blik waardig!
S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Op de Zuidas, prima locatie voor een zakenlunch. Uitgebreide kaart en ook een speciale business lunch mogelijkheid. Verse ingredriënten en lekker! Goede ambiance.
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Personeel was niet heel vriendelijk nog attent. Pizzas die we bested hadden kwamen langs maar gingen retour keuken om vervolgens weer aan de koele kant retour te komen. Pizza was OK, maar niet EUR 18 waard
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekkere gerechten in combi met prima bediening maken het een prima locatie voor bijvoorbeeld een zakelijke lunch of diner.
Mees J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekende service en ontvangst. Kabeljauw heerlijk maar de tonijn was (wederom) veel te veel doorbakken. Jammer van deze mooie vis.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk , levendig , restaurant op de Zuid as, gezellige , attente , leuke bediening, heerlijk eten , n genot om er te zitten,

Frans Byvoet , Amsterdam
Jovan P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
we kommen er al lang, veelal zakelijk. Service is écht achteruit gehold. Borden vergeten als voorgerecht is uitgeserveerd, voor wijn moesten we 10 min de aandacht vragen en water wordt weggezet ver van de tafel zonder bijgeschonken te worden. Hoofdgerecht werd random uitgeserveerd, wij moesten de borden zelf wisselen. Slechts 5(!) tafels bezet maar we moesten continue vragen om attentie. Zwaar ondermaats voor zakelijk segment.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We moesten lang wachten voordat de soep geserveerd werd. Nadat we thee en koffie besteld hadden, werd deze op de bar klaar gezet, maar het bedienend personeel zag dit over het hoofd, waardoor het stond koud te worden. Wij moesten bediende erop attenderen dat de koffie stond af te koelen.
Will D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant, maar 's avonds door de week minder druk en minder gezellig. Dan vooral zakelijk lunch restaurant.
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Redelijk goede ervaring, bediening is beetje obligaat. Je bent er als klant eentje in een dozijn. Eten is wel goed, sfeer is vrij zakelijk,
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zelf als de baas betaald... kan je beter een broodje bij Dicky's halen. Prijs kwaliteit verhouding heeeeeeel ver te zoeken. Karige porties, oude ingredienten. Gewoon te matig voor de uitstraling van de tent en de prijs. Eens maar nooit weer.
ronnie N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Denk dat t meeste al is gezegd. Gustavino blinkt uit in slechte service. Tijdens ons bezoek in het bijzonder een blonde dame van oost europese afkomst? Meerdere keren moeten zwaaien om service, zuchten als we om koffie vragen, borden ruim een half uur laten staan. Werkelijk waar te veel om te noemen. Maar in het voordeel van deze dame: ook bij eerdere gelegenheden slechte service. Absolute afrader dus en kom er niet weer. Zal het restaurant ook aafraden bij vrienden en collega's. Deze plek verdient veel beter dan deze arrogante tent.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond weer een keer bij Gustavino gegeten, dit was de laatste keer. Een pizza Diavola besteld, er zat geen pittige worst op zoals de over aangaf, wel pittige tomatensalsa met veel Chili pepers. Toen ik daar over klaagde werd er helemaal niks mee gedaan (3 keer aan de ober aangegeven). De sfeer is matig, de service is slecht, de wijn is duur, volgende keer bij Como aan de andere kant van station zuid.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Prima pizza's, maar qua prijs-kwaliteit aan de hoge kant. Op de bediening is niet wat aan te merken, maar springt er ook niet uit in positieve zin qua gastvrijheid. Open keuken is een plus.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
De recensies onder mij geven een wisselend beeld en ook ik ben niet onverdeeld positief. De locatie is ok, maar op een of andere manier druppelt te veel Amsterdamse arrogantie door als je er bent. Alsof je erg blij mag zijn dat je plaats mag nemen. Bij het reserveren van de gerechten krijg je een paar slechte woordgrappen erbij. Attent en opmerkzaam kan ik het toch met de beste bedoelingen niet noemen. Bij het verlaten van de zaak word je geen blik waardig gegund en als uitsmijter stuit je buiten ook nog op een groep rokende en in de stoelen hangende (keuken)medewerkers. Men wil wel op een A-locatie zitten, maar de service en het gedrag zijn er niet naar. Prijs/kwaliteitverhouding is gewoon te hoog. Ik probeer de volgende keer liever een andere zaak.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ik heb de zeeduivel gegeten, en die neem ik eigenlijk altijd. Die is top. Maar vanavond wilde ik eigenlijk alleen 4 bijgerechten eten: gesauteerde spinazie, rucolasalade met parmazaan, gebakken aardappelen en pasta met knoflook, maar dat kon niet. Dus nam ik maar weer de zeeduivel. Het was erg lekker, maar had meer zin in heel veel groenten....Mijn partner had een pizza, op verzoek: Pizza met mozarella in de oven, daarna uit de oven en dan rucola en verse plakjes tomaten erop. Erg lekker. Misschien kunnen ze Monchou (een franse roomkaas...) kopen want dat is ook heel lekker erop..... Het enige minpuntje van het restaurant zijn de stoelen. Ze zijn prachtig om te zien, maar helemaal niet fijn om op te zitten, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk weer weg.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Met gezelschap van 7 gegeten. Als voorgerecht voor de gehele tafel Anitpasto Misto (Div. lekkernijen) welke de moeite waard zijn.
Als hoofdgerecht had ik zelf de Tonno Tartufato, topping was prima, goede mozzarella en truffel, echter vond ik zelf de bodem niet zo speciaal als verwacht.
Op zicht goed eten, leuke locatie en goede bediening voor een (ietwat hoge) prijs.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Met groep van 10 gegeten. Voor hoofd en nagerecht. Salade caprese eenvoudig maar goed. Carpacio mooi dun gesneden maar met een sloot mosterdsaus erover. Entrecote voor verschillende gasten verkeerd gesneden en te ver doorbakken terwijl er niet is gevraagd hoe men het vlees wilde. Artisjok lasagne lekker. Vis goed maar de saus leek aangemaakt met ketchup. Aardappels kwamen op tafel toen iedereen bijna zijn boord leeg had. Panacotte lekker. Tiramisu sponzig en zonder alcohol.
Bij het wij inschenken ging het iedere keer naast het glas. Jammer je zou door de prijs en locatie iets anders verwachten.