Gustavino

Gustav Mahlerplein 16 1082 MA Amsterdam Nederland Kaart
31-206615062

Over het restaurant Gustavino

Gustavino restaurant & vinoteca in Amsterdam-Zuid is een luxe locatie voor zowel een zakelijke als een privé ontmoeting. Bij binnenkomst loop je tegen een koperen bar, witmarmeren keuken en kroonluchters van fietslampen. Het ongelofelijke plafond van zeven meter hoog zorgt voor een indrukwekkende sfeer.

De keuken heeft geweldige apparatuur waardoor je adembenemende traditionele Italiaanse gerechten kan bereiden. De originele houtoven zorgt voor heerlijke flinterdunne pizza’s op essenhout, dat zorgt voor een goede structuur en een lekkere smaak.

Voor lekkere en eerlijke Italiaanse gerechten moet je zeker bij Gustavino zijn. De ruime menukaart zorgt ervoor dat je een keuze hebt tussen de frisse antipasti, krokante pizza’s, vele tussengerechten, hoofdgerechten en desserts om bij te watertanden.

Smaakvolle, pure en eerlijke gerechten staan centraal. In de keuken ontstaat de mix tussen de Mediterrane en Italiaanse keuken. De ambachtelijke gerechten worden zelf gemaakt. Ook wordt er in de keuken voor biologische ingrediënten gekozen. De gerechten krijgen een extra bite door de houtoven en houtskoolgrill.

Echte wijnliefhebbers moeten zeker langs Gustavino gaan om een heerlijke wijn uit de wijnbibliotheek te drinken. Het restaurant heeft verschillende wijnen uit streken en gebieden over de hele wereld.

Geniet van smakelijke en authentieke Italiaanse gerechten bij Gustavino in Amsterdam-Zuid!

Meer informatie over restaurant Gustavino

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Gustavino

Eric M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Duurde vreselijk lang en pizza tartufo hoef je echt niet te bestellen. 0 truffel en veel ui.
Paula J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Mooi restaurant en lekker eten. Alleen erg jammer dat bij onze keuze van een PRIMI/tussengerecht als hoofdgerecht er, zonder mededeling een XL gerecht van werd gemaakt en daar 4 euro per bord pasta extra voor werd gerekend.
Zó groot was het bord pasta ook weer niet! Helaas de rekening te laat goed bekeken.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Snel en lekker!
Allard P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zoals altijd was het eten goed. Helaas was de service teleurstellend. We kregen een standje bij binnenkomst omdat we 14 minuten te laat waren, de ober die verantwoordelijk was voor onze tafel negeerde ons en de bestelling voor het dessert hebben we uiteindelijk zelf opgenomen en doorgegeven bij de bar (tot ongenoegen van het personeel). Bij het pinnen werd gevraagd of we nog iets bij het bedrag wilden optellen...
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De bediening is niet echt geïnteresseerd en slordig. Er kwamen gedeeltelijk verkeerde dranken.
De salade was prima, de ravioli was echter te hard.
J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij moesten altijd voor aandacht van personeel vragen. Bovendien was mijn wijnglas met helft van de wijn bijna weg gebracht, mineraal water moesten wij herinneren en gedrag van het personeel echt niet fijn. Jammer voor het restaurant zo'n service te hebben!
V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten. Wel aan de prijs. In de achterzijde van het restaurant gezeten waar het minder gehorig is en je een goed gesprek kunt voeren met elkaar. Voorin het restaurant is het vrij rumoerig. Bediening kan vriendelijker.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ik kom nooit in Amsterdam, maar Gustavino is een bezoekje zeker waard. Het eten is werkelijk heerlijk! De bediening is professioneel én vriendelijk. Leuk is dat het restaurant een open keuken heeft. Je ziet de koks met passie het eten bereiden. Aanrader!
Tine S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Altijd gezellig, prima kaart en mooie inrichting met rnde tafels. We komen terug.
Robert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Prima zakenrestaurant; ook voor simpele gerechten en weinig tijd kan je hier goed terecht. Kwaliteit is prima, niet meer dan dat. Bediening is vlot en relaxed.
Andy H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Goed restaurant fancy
Wel duidelijk zuidAs prijzen.
Wijnen te duur voor de kwaliteit
Y. S. S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We waren met 4 dames gaan eten op woensdag 1 augustus. Helaas geen naam gekregen van de ober, maar wel een leuke foto samen kunnen maken. Hij draaide ook r&b muziek voor ons en gaf de beste service ever. Ober als je dit leest, bedankt voor zo een leuke avond!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten is prima en de service ook, maar je moet hier geen alcohol drinken als je de rekening betaalbaar wilt houden. 10,50 EUR voor een glas wijn is namelijk wel wat overdreven.
Gladys K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wij hebben 45min moeten wachten op een paar pizza's. Toen we zeiden dat het lang duurde, kregen we het antwoord: ja dat heb je als je pizza besteld...
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Excellent as usual!
W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bediening mag vriendelijker en vooral betrokkener. Dit viel tegen, vooral voor de prijzen die je betaalt. Eten & wijn was heerlijk!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Als je op de Zuidas wil lunchen is Gustavino een veilige keuze.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het eten was matig, niet goed genoeg voor de prijs, en de service was verschrikkelijk slecht. We moesten meerdere keren aandringen om überhaupt te kunnen bestellen, de obers waren nonchalant en onvriendelijk, en halverwege de avond werd ons gevraagd of we onze tafel wilden afstaan en bij de bar wilden gaan zitten. We zouden daarvoor een gratis drankje krijgen, maar toen puntje bij paaltje kwam mochten we eerst alleen kiezen uit koffie en thee, en, na aandringen, daarna alleen uit goedkope drankjes.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Top weer!
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gastvrije ontvangst en bediening, mooi en uitgebreid assortiment open wijnen (ook specifiek per gerecht) en heerlijke pizza's.