Gustavino

Gustav Mahlerplein 16 1082 MA Amsterdam Nederland Kaart
31-206615062

Over het restaurant Gustavino

Gustavino restaurant & vinoteca in Amsterdam-Zuid is een luxe locatie voor zowel een zakelijke als een privé ontmoeting. Bij binnenkomst loop je tegen een koperen bar, witmarmeren keuken en kroonluchters van fietslampen. Het ongelofelijke plafond van zeven meter hoog zorgt voor een indrukwekkende sfeer.

De keuken heeft geweldige apparatuur waardoor je adembenemende traditionele Italiaanse gerechten kan bereiden. De originele houtoven zorgt voor heerlijke flinterdunne pizza’s op essenhout, dat zorgt voor een goede structuur en een lekkere smaak.

Voor lekkere en eerlijke Italiaanse gerechten moet je zeker bij Gustavino zijn. De ruime menukaart zorgt ervoor dat je een keuze hebt tussen de frisse antipasti, krokante pizza’s, vele tussengerechten, hoofdgerechten en desserts om bij te watertanden.

Smaakvolle, pure en eerlijke gerechten staan centraal. In de keuken ontstaat de mix tussen de Mediterrane en Italiaanse keuken. De ambachtelijke gerechten worden zelf gemaakt. Ook wordt er in de keuken voor biologische ingrediënten gekozen. De gerechten krijgen een extra bite door de houtoven en houtskoolgrill.

Echte wijnliefhebbers moeten zeker langs Gustavino gaan om een heerlijke wijn uit de wijnbibliotheek te drinken. Het restaurant heeft verschillende wijnen uit streken en gebieden over de hele wereld.

Geniet van smakelijke en authentieke Italiaanse gerechten bij Gustavino in Amsterdam-Zuid!

Meer informatie over restaurant Gustavino

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

7,2

Jouw recensie over het restaurant Gustavino

Y. S. S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We waren met 4 dames gaan eten op woensdag 1 augustus. Helaas geen naam gekregen van de ober, maar wel een leuke foto samen kunnen maken. Hij draaide ook r&b muziek voor ons en gaf de beste service ever. Ober als je dit leest, bedankt voor zo een leuke avond!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten is prima en de service ook, maar je moet hier geen alcohol drinken als je de rekening betaalbaar wilt houden. 10,50 EUR voor een glas wijn is namelijk wel wat overdreven.
Gladys K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wij hebben 45min moeten wachten op een paar pizza's. Toen we zeiden dat het lang duurde, kregen we het antwoord: ja dat heb je als je pizza besteld...
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Excellent as usual!
W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bediening mag vriendelijker en vooral betrokkener. Dit viel tegen, vooral voor de prijzen die je betaalt. Eten & wijn was heerlijk!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Als je op de Zuidas wil lunchen is Gustavino een veilige keuze.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het eten was matig, niet goed genoeg voor de prijs, en de service was verschrikkelijk slecht. We moesten meerdere keren aandringen om überhaupt te kunnen bestellen, de obers waren nonchalant en onvriendelijk, en halverwege de avond werd ons gevraagd of we onze tafel wilden afstaan en bij de bar wilden gaan zitten. We zouden daarvoor een gratis drankje krijgen, maar toen puntje bij paaltje kwam mochten we eerst alleen kiezen uit koffie en thee, en, na aandringen, daarna alleen uit goedkope drankjes.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Top weer!
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gastvrije ontvangst en bediening, mooi en uitgebreid assortiment open wijnen (ook specifiek per gerecht) en heerlijke pizza's.
S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima diner en rustig om zakelijk te eten. Stoelen zijn erg ongemakkelijk om langer op te zitten. Service is goed, totdat er iets mis gaat. Toen ik mijn sleutels kwijt was in de garderobe werd ineens alle schuld naar mij geschoven en zelf de bedrijfsleider deed niets meer dan een telefoonnummer opschrijven. Ik heb hier nooit meer van gehoord. Erg teleurstellend. Gelukkig zijn er nu veel meer goede alternatieven op de Zuidas.
Jillert B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Meubilair is langzamerhand wat gedateerd en we moesten wel erg lang wachten op 'service', uiteindelijk maar naar personeel toe lopen om aandacht te krijgen...
Nalini E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten is erg duur voor wat je er voor krijgt. Antipasti niet bijzonder, pasta vongole smaakte niet vers en had weinig smaak. Ze hebben wel een erg goeie wijnkaart! Service was ok maar toen ik hem vertelde dat ik het eten niet zo goed vond was ik niet eens zijn blik waardig!
S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Op de Zuidas, prima locatie voor een zakenlunch. Uitgebreide kaart en ook een speciale business lunch mogelijkheid. Verse ingredriënten en lekker! Goede ambiance.
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Personeel was niet heel vriendelijk nog attent. Pizzas die we bested hadden kwamen langs maar gingen retour keuken om vervolgens weer aan de koele kant retour te komen. Pizza was OK, maar niet EUR 18 waard
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekkere gerechten in combi met prima bediening maken het een prima locatie voor bijvoorbeeld een zakelijke lunch of diner.
Mees J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekende service en ontvangst. Kabeljauw heerlijk maar de tonijn was (wederom) veel te veel doorbakken. Jammer van deze mooie vis.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk , levendig , restaurant op de Zuid as, gezellige , attente , leuke bediening, heerlijk eten , n genot om er te zitten,

Frans Byvoet , Amsterdam
Jovan P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
we kommen er al lang, veelal zakelijk. Service is écht achteruit gehold. Borden vergeten als voorgerecht is uitgeserveerd, voor wijn moesten we 10 min de aandacht vragen en water wordt weggezet ver van de tafel zonder bijgeschonken te worden. Hoofdgerecht werd random uitgeserveerd, wij moesten de borden zelf wisselen. Slechts 5(!) tafels bezet maar we moesten continue vragen om attentie. Zwaar ondermaats voor zakelijk segment.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We moesten lang wachten voordat de soep geserveerd werd. Nadat we thee en koffie besteld hadden, werd deze op de bar klaar gezet, maar het bedienend personeel zag dit over het hoofd, waardoor het stond koud te worden. Wij moesten bediende erop attenderen dat de koffie stond af te koelen.
Will D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant, maar 's avonds door de week minder druk en minder gezellig. Dan vooral zakelijk lunch restaurant.