Gustatio

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Gustatio

Mma M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fantastische gastvrouw en gastheer en heerlijk eerlijk vers eten.
Goede kennis van glutenvrij eten. Ik voelde me hier veilig als coeliakiepatient.
Aanrader!
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Of het nummer één in Groningen moet zijn weet ik niet zo zeker, maar wel dat het voor mijn gevoel qua eten een Italiaan is die het in Italie wel zou overleven. Voor wat ik verder meemaak in G is het een bijzonder restaurant. Heerlijk gegeten met aardige wijn erbij. Vooraf is goed, hoofdgerechten die we hadden waren dat ook en het dessert kon echt wel slechter. De espresso was wat te zwak als ik een puntje voor verbetering moet aanvoeren. De ligging in de stad is niet goed, je gunt het een betere plek maar ach daar kan wat aan gedaan worden. Misschien wordt het beter als dat vermaledijde bunkertje er staat waarmee de alphabestuurders hun geurspoor hebben willen zetten. Terug, Gustatio is een verrijking voor de stad.
Geert-Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Authentiek Italiaans, simpel zoals het hoort en gewoon goed. Hele fijne bediening ook en op alle details wordt gelet. Uitstekende wijnen. Niets dan lof.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten, heeeerlijk! Bediening, mwoah. Om 19.30 een tafel gereserveerd, nog 10 minuten moeten wachten op tafel, waardoor je een beetje verloren in het midden van de zaak staat te wachten, want vanuit de bediening is er geen aandacht voor je, jammer.. er wordt blijkbaar erg strak gepland..
Antipasto misto, goedgevulde plank met erg lekker vlees, en kaas, in verhouding veel vlees tov kaas. De tafel werd ondanks het feit dat het een open tafel was, en de plank wat saus en olie lekte , niet met placemats gedekt, overige tafels in het restaurant wel. Daarna moesten we tot drie keer toe om een nieuw servet vragen en werd de tafel niet ingedekt voor het hoofdgerecht geserveerd werd, slordig.
De pasta: gnocci al pesto, en ravioli gevuld met artisjokken in een lamsragout, goddelijk! Wat een heerlijke smaken, echt fantastisch.
Desert: tiramisu, heerlijk, niet te zoet, Mogelijk wat dun. Wederom was de tafel niet ingedekt.
Bediening is vriendelijk, maar zou wat gastvrijer en meer opmerkzaam mogen zijn. Aan de kok alleen maar complimenten!
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
TOPPER!!! Wat een bijzondere ontdekking, een echt Italiaanse restaurant in Groningen. Vriendelijk ontvangst, gezellige sfeer en dan het eten, fantastisch antipasti Misto met prachtige ham, kaas, tomaat met warm brood. Daarna nog een prachtig heet bord met heerlijke ravioli, meer dan genoeg maar we konden het dessert niet voorbij laten gaan. Dus alsnog een panna cotta, precies goed!! We komen snel terug, net als de vele Italianen die er vanavond waren. Dat is al een goed teken. Er wordt mooi gekookt in Gustatio.
karlien_meulenaars .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Bijzonder lekker gegeten! Pasta's zijn de beste in Town, vriendelijke eigenaar en anti pasta bord is een absolute aanrader. Sinds ik hier een aantal maanden terug voor de eerste keer naartoe ging, is dit m'n favoriete restaurant in Groningen geworden en het is nu een wekelijks uitje! Wat ik ook bestel, het is altijd fantastisch!!!
Jac X.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vanmiddag even gegeten. Salade met zalm erg lekker. Bediening erg onrustig, gunnen je als klant geen tijd om te kiezen en geven je daarna geen aandacht zelfs niet bij verlaten van de zaak. Waterige en té koude tiramisu (uit diepvries?), Limoncello juist niet ijskoud. met al té duur.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ben niet erg onder indruk: vind de entourage niet zo geweldig: stoelen en tafels zijn nogal klein en niet comfortabel. En kaart spreekt me niet zo aan. Pasta met zalm die ik at was niet erg bijzonder en de traditionele tiramisu maak ik zelf beter (en ik ben geen goede kok). De bediening mag ook wel een beetje enthousiaster.
Geert-Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit is heel vreemd. Wij komen hier heel vaak, maar kwaliteit neemt heel erg af de laatste tijd. Versheid ver te zoeken, alsof je bij afhaalchinees bent geweest. Het was goed... Misschien de basics nemen? Is dat nog goed? Een carbonara, een lasagna? Voorlopig laten we het even. En wat andere reviewers ook aangeven: bediening kan ook wel wat vriedelijker, meer attent...
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten naar de bistrostoeltjes zijn ronduit oncomfortabel.
Er bedient iemand alleen en dat is hard werken met een volle zaak. Dus iets minder aandacht om extra te bestellen.
Het eten is echt onderscheidend in Groningen. Ze hebben naast diner ook lunch en dat komt in mijn ogen ten goede van de lunchcultuur in Groningen. Heerlijke middag met vleesplankjes, pasta en tiramisu. Wij komen zeker terug maar hopen wel op meer zitcomfort.
Alessandro S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Je eet als een Romeinse koning, in het huis van een Romein. Een aanrader voor iedereen. Heerlijke pasta's uit de Romeinse keuken o.a.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Heerlijke pasta gerechten voor zeer goede prijzen. Let op: reserveren noodzakelijk! Erg populair, ook onder Italianen!
wilmavalk .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Oer Italiaans gevoel midden in Groningen. Een goede aanvulling voor het centrum. Verfijnde Pasta zoals je die thuis niet maakt
dani B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Al een paar keer gegeten en het lokt steeds weer om terug te komen. De broodjes zijn ook echt heerlijk en ruim belegd. De pasta die wij daar hebben gegeten zijn zeker lekker. Wel werden wij er laatst op gewezen , toen mijn moeder om karnemelk vroeg , dat ze een Italiaans eethuisje waren en wij daarom in het menu hadden moeten kijken, tja mijn moeder wilde gewoon wat drinken bij haar broodje. Ook werd gezegd dat het bestellen van een broodje maar 10% van de verkoop bestaat. Dat maakt toch niet uit? Je verkoopt het of niet. Wel een aanwinst voor de Oosterstraat, helaas valt het niet zo op tussen de schreeuwende donerkebab zaakjes maar als je het weet dan kom je vast terug. Heel betaalbaar ook nog eens.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Hier een pasta afgehaald om buiten op de grote markt op te eten. Ik kan niets anders zeggen dan dat de pasta heerlijk was. Niet te vet, precies genoeg saus, erg goed op smaak. Van binnen ziet het restaurant er erg mooi uit. Het is klein, modern en sfeervol.

Qua service heb ik nog één aanrader. Ik zou graag bestek bij mijn pasta to go ontvangen, dat zou het helemaal afmaken.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren met z'n 3tjes hier gegeten. Eigenlijk per toeval, want het restaurant van onze oorspronkelijke keuze was nog dicht. Een toeval waar we achteraf héél blij mee waren, want nu hebben we Gustatio aan onze favoriete restaurants mogen toevoegen.
Het eten was buitengewoon lekker, van voor- tot nagerecht. Als vis liefhebber móet je hier gegeten hebben. We hebben echt genoten. Op deze plek kan je jezelf echt in Italië wanen. Simpel maar effectief decor; uiterst vriendelijke bediening; en alle lof voor de kok.
Hier gaan we zeker vaak terug komen!
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Gisteravond met z'n vieren gegeten bij Gustatio. Bij binnenkomst werd ons verteld dat de oven stuk was en er geen bruscheta's en lasagne konden worden gegeten. Jammer natuurlijk, maar dat bleek achteraf helemaal geen probleem. Heerlijke voor- en hoofdgerechten gehad. Trefwoorden zijn vooral: puur, smakelijk, eerlijk en eenvoudig. Eigenlijk geldt dat ook voor de bediening en het interieur. Het heeft iets los en nonchalants, maar volgens mij is het eerder geraffineerd en doordacht, maar vooral heel plezierig. Alles klopt. En voor ons zuinige noorderlingen; elke cent die je daar uitgeeft is het meer dan waard. Heerlijk stukje Italië in Groningen.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Een plekje in Groningen wat je echt moet weten! Als je langs Gustatio loopt is het van buitenaf niet veel bijzonders, maar het is 's avonds vaak bommetje vol! Ik ben hier onlangs wezen lunchen, en was zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. Ik deelde samen met mijn zusje een gnocchi met pesto en boontjes en een broodje met o.a. mozarella, parmezaanse kaas en gegrilde courgette. Beide erg lekker, met name ook de gnocchi die ik in Italiaanse restaurants in Nederland vaak niet zo lekker vind! De volgende keer kom ik terug voor de verse ravioli's of tortellini's, hopelijk samen die ook net zo als in Italië, ik verwacht van wel!
De bediening tijdens de lunch was prima, maar niets bijzonders. Hetzelfde geldt voor het interieur, maar ik zou hier ook echt komen voor het goede eten!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wederom heerlijk gegeten in Gustatio met z'n tweeën met een goed glas wijn. Wat ons echter tegenviel was dat ik om 19.15 uur had gereserveerd en bij aankomst het restaurant al halfleeg was. Het hoofdgerecht duurde te lang zodat wij het laatste half uur in een leeg restaurant hebben zitten eten. Het laatste personeelslid moest zodoende alleen voor ons aanwezig blijven. Niet erg gezellig waarbij komt dat het zitten in de winter voor de grote ramen (enkel glas) koud is. Daarbij was het personeel niet erg betrokken. Bij een volgende keer reserveren is een eerder tijdstip aan te raden. Degene die de reservering aanneemt zou hier ook op moeten letten. Advies ga niet later dan 18.30 uur hier eten.
Manuel K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zo dit is even een aanwinst voor Groningen! Echte zelfgemaakte pasta's, je waant je echt even in Italië. Het decor de bediening is helemaal top en maken de beleving compleet. Valirio bedankt!