Gusta

Postweg 134 1795 JS De Cocksdorp (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gusta

Jouw recensie over het restaurant Gusta

Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat ons betreft het beste restaurant van Texel. Échte kwaliteit, écht chique, écht hoog prijsniveau - maar dat hoort er dus bij. Ik vind de indeling van het restaurant echter niet prettig: veel tafeltjes staan "in de loop" of met hun rug naar de brede openslaande deuren. En de stoelen zijn niet comfortabel. Ze leunen te veel naar achteren. En de verlichting aan onze tafel was onvoldoende.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
2 daagjes Texel gehad in het Boutique Hotel Texel met op de eerste avond een 3gangen diner in hun eigen restaurant Gusta. Eerst een lekkere cocktail / G&T gedaan in de lounge, en vervolgens aan tafel. Het ontvangst was super, met een sommelier die echt hart heeft voor de wijnen en het leuk vindt hierover te vertellen en wij vinden het super leuk om hier meer over te horen. De keuze voor het eten leverde even wat keuzestress op , zoveel lekkere dingen stonden ertussen. We kregen eerst een lekkere amuse, om vervolgens de starten met de eerste gang. Het zag eruit als een plaatje en smaakte heerlijk! Erbij kregen we nog een aardappelbroodje, welke ook erg lekker was. Voor hoofd had mijn man lamsschenkel en ik hert. De lam was heerlijk zag er super uit en goed bereid. Mijn hert was helaas koud geworden, maar dit werd goed opgelost met een nieuw bord en een vers bakje aardappels. Was een lekker gerechtje, maar heb weleens beter gehad. Het dessert was weer heerlijk, erg van genoten. Al met al een heerlijke avond, in leuk restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Geweldig restaurant met ingredienten van eigen land of omgeving op een zeer speciale manier geserveerd.
Met liefde gebracht en opgediend met duidelijke uitleg. passende wijn erbij en heet feest kon beginnen.
Wat een verwennerij. wij hadden het menu gekozen en dat bood veel .
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooie prijs kwaliteit verhouding. Passie voor gerechten en zeer bekwaam personeel. Zowel dames als heren alle even verzorgt en met even veel liefde voor het vak en de gast. Gerechten worden veelal bereid met producten van eigen boerderij, met name de aardappelbroodjes een echte topper. Wij hebben heerlijk getafeld waar andere gasten aangaven graag iets sneller te dineren, aan alle wensen kon worden voldaan. Wel even reserveren van te voren wat vol is vol en dat doen ze goed!