Gurkhas Kitchen

Halte Elandsgracht; Tramlijn 7, 10 en 17; Bussen 170,172,174
  • : zondag vrij parkeren

vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik heb hier heerlijk en betaalbaar gegeten! Prima porties per gerecht en heerlijke smaken geproefd. Vriendelijke bediening en goede service.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Jammer dat ze geen menu's suggereren.

Personeel spreekt gebrekkig Nederlands en Engels, wat communicatie soms wat lastig maakte. Niet alle gerechten zijn daardoor goed aangekomen, ook na navraag helaas niet gelukt om ze alsnog te krijgen.

Toetjes zijn niet aan te bevelen (4 van de 5 opties geprobeerd met ons gezelschap).
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De lekkerste saag paneer ooit! De butter chicken, de salade en de naan waren aan de zoete kant. Jammer dat we lang moesten wachten op de naan, we hadden het eten al bijna op. Vooraf samosa's en gefrituurde garnalen. God van smaak, maar erg vet helaas.
anthonyc .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten en service waren goed, maar de wachttijd was iets te lang gezien het een rustige avond was.
De nagerechten waren niet van hetzelfde niveau als de voor-en hoofdgerechten.
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Laten adviseren door bediening. Goede keuze gekregen, varia Nepalese gerechten die van mild tot heet gingen.
Zeer vriendelijk ontvangen, als we weer in Amsterdam zijn komen we weer.
Op loopafstand van centrum.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima, heerlijk gegeten en aardige bediening. Restaurant dat geen pretenties uitstraalt, waardoor je verrast wordt door de uitstekende kwaliteit.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg smakelijk gegeten. Heerlijke kruiden en gerechten. Vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Hier komen wij nog eens terug!
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke, behulpzame service, prima huiswijn (wit, Chardonnay) en dat alles tegen zéér nette prijzen. En ook nog veel keus voor vegetariërs, ook prettig :-)
Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en betaalbaar. Als je met een kortingsactie komt, wordt er geen verschil gemaakt. En je kunt gewoon alles van de kaart kiezen. Top!
odette817 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het belooft veel,maar helaas was het niet op niveau chicken pakora was droog, de gefrituurd uien met erwtenmeel, smaakloos,en de grote garnalen gefrituurd in gekruid beslag waren taaie, druk in de zaak dat de service niet op zijn best gaat
Ilva S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. De grote garnalen in romige kokossaus waren heerlijk! Het was rustig (dinsdagavond) dus kregen snel ons eten en het werd warm gehouden op een plaatje. Niet duur voor goede porties.
Ingrid -.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed gekruid en lekker eyen. Vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Als buurtbewoner kom ik hier zeker terug!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, Byriani keuze gemaakt, lekker pittig. Een Nepalees biertje erbij overheerlijk!
Lieve, zorgzame bediening (kregen zelfs een doggy bag mee :) !) Een aanrader, mede door de grote keuze in vegetarische gerechten. Pluim!!
hano .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met vrienden op donderdagavond daar gegeten (met AH-actie) Wat prettig was dat we gewoon uit de menukaart konden bestellen. Als voorgerecht gefrituurde garnalen, heerlijk maar de gepaneerde laag was wat te dik. Hoofdgerechten verschillende keus gemaakt, kip of lamsvlees tandorie. Alles heerlijk en van goede kwaliteit.
Nagerecht ijs met wat nootjes er in, smaakte prima en erg goedkoop (€ 2,50) We dronken heerlijke koele wijn en ook Nepalees bier. We waren Zeer tevreden over alles en zullen zeker nog eens terug komen en ook an anderen aanbevelen. Conclusie: Uitstekend restaurantje en zeer schappelijke prijzen.
V S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gurkhas is een prima restaurant, heerlijk gegeten via de Albert Heijn actie maar ook zonder deze actie een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij gaan zeker terugkomen.
vanessajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met z'n vieren heerlijk gegeten bij Gurkha's kitchen!
Een prettig rustig restaurant, vriendelijke mensen.
We konden gewoon kiezen uit de ruime kaart met
authentieke nepalese en indiase gerechten,
allemaal erg lekker. Aanrader!
eriklehman .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben hier met drie personen gegeten. Met de AH-restaurantactie.
We namen de Dal-soep vooraf (4 Euro). Een lamsgerecht als hoofdgerecht (15 Euro). En Nepalees ijs als nagerecht (2,50 Euro). Alles was bijzonder smakelijk. Flinke porties en snel gebracht.
De bediening was vriendelijk en attent.
Dit restaurant is een aanwinst en een echte aanrader.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben gegeten met de AH actie. Vrije keuze uit de kaart, wel 3 gangen. Alles was heerlijk. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Inrichting voelde prima aan. Wij vonden het echt een aanrader.
MarleenLM .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke service. Het eten smaakte vers. Klimaatbeheersing kan beter want na afloop roken onze kleren naar eten. We komen zeker terug om meer van de kaart te proeven. Hier wordt de ah-restaurantactie echt toegepast, omdat je gewoon van de kaart kan kiezen; geen 'speciale' menu's. Ook zonder deze actie een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Kip tikka massala was goed gekruid, kip met mango was ook erg lekker.
We waren met ah-restaurantactie. Mochten alles kiezen van de kaart.