Gurkhas Kitchen

Kinkerstraat 7 1053 DB Amsterdam Nederland Kaart
31-203417812

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

• : zondag vrij parkeren

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk dat ze mee doen aan de AH restaurant actie. Vorige keer goede ervaring gehad, lekker gegeten ook. Dit keer wel jammer dat toen we aan het begin vroegen of we apart konden afrekenen (waren met 2 stellen), ze zeiden dat dat kon. Maar achteraf zonder uitleg of excuses opeens kwamen met alles op 1 rekening, dus wij meer moesten betalen omdat het andere stel duurdere gerechten hadden dan wij 2. Dit kwam volgens hen omdat we voor 4 personen hadden gereserveerd (wat ze dus in het begin ook al wisten). Dit vinden wij nogal oneerlijk. Als we 2x voor 2 pers zouden reserveren zouden we dus voordeliger uit zijn...
Bovendien waren de prijzen in het restaurant duurder dan vermeld op site, waarheen verwezen werd vanuit de restaurantactie site. Hierdoor moet ik goed nadenken of ik de volgende keer nog wel naar Gurkhas wil. Het was heel leuk, maar eindigde niet leuk!
Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
hevedepe55 L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Naar tevredenheid gegeten en verder geen commentaar.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel, snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.
Floor O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Wij wonen ver van Amsterdam, maar anders zouden we er zeker regelmatig naar toe gaan.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wat een verrassing. Toppertje, allemaal verse producten, zeer goed bereid. De bediening is zeer aangenaam. Zeker voor herhaling vatbaar.
Merlijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten smaakte goed maar we moesten lang wachten en enkele bijgerechten werden niet geserveerd, daarna wel op de rekening. Was gelukkig geen probleem om dat te corrigeren. Kon ook een custom menu samenstellen. Misschien was de service wat onderbezet.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Laat je niet afschrikken door de buitenkant. Het restaurant is eenvoudig ingericht maar wel gezellig. De keuken is echt fanatastisch tegen een goede prijs. De besiening en service zijn heel vriendelijk!!
Sander C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ik vond het een erg slechte ervaring, zeker niet voor herhaling vatbaar. We vroegen om water maar kregen zonder waarschuwing een flesje mineraalwater à drie euro. De bediende sprak erg slecht Nederlands en kon moeilijk uitleg geven over de verschillende gerechten. Bijgerechten die besteld werden, werden niet geserveerd, een deel daarvan werd later wel op de rekening gezet, wat dus weer aangekaart moest worden. Toen we vroegen om de rekening duurde het ook heel erg lang voordat die kwam. Er was bijna niemand in het restaurant, dus het was voor mij onduidelijk waarom dat tien minuten moest duren.
Dan over het eten zelf: zeer teleurstellend. 13,50 euro vragen voor een klein schaaltje met groente in curry en wat rijst. Ik vind het echt onvoorstelbaar. Er staat verder op de website dat er aloo kerau en salade bij geserveerd zou worden, maar dit was niet het geval. Ook vallen de prijzen fors hoger uit dan op de site vermeld.
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Decor simpel, maar niet ongezellig. Bediening was prima, eten echt helemaal heerlijk! Kom hier zeker nog eens terug.
mariaadriana .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit schone, eenvoudig ingerichte restaurant. Vriendelijke bediening en fijn dat we alles van de kaart konden kiezen met onze AH spaarkaart, i.p.v. een vastgesteld menu.
Het eten was ruim voldoende en smaakte heerlijk. Een aanrader!
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg goede en vriendelijke service, korte wachttijd en heerlijk gegeten! Met de AH spaarkaart konden we alles van het menu kiezen.
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
regelmatig met tram langs locatie gereden, qua locatie wat onopvallend; het laatste zie je ook terug in de inrichting, vrij rustig en onopvallend. de bediening is uitermate vriendelijk en adequaat. als je open staat voor Nepalese en Indiase keuken, dan kun je hier aan je trekken komen.
Ute H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het was echt herlijk eten. Ik was met en vriendin en wij voelden echt welkomen. Service was goed. Goede keuze. En niet te druk.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier geweest met de AH restaurantactie. Ik had nog nooit Nepalees gegeten, maar het verschil met Indiaas is niet echt opvallend, er staan veel klassiekers uit de Indiase keuken op de kaart. De kwaliteit is uitstekend voor de prijs, ik heb echt heel lekker gegeten. Interieur is netjes maar wat zakelijk. De bediening is rustig en uitermate correct, een verademing in Amsterdam.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs en aardige vlotte bediening, een aanrader voor mensen die daarna bijvoorbeeld naar het Concertgebouw of naar de Hallen gaan.
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke bediening, héérlijk gegeten! Veel keus, ook in vegetarische gerechten. Alles vers en goed op smaak. Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, wel begrijpelijk in een kleine zaak, maar kan me voorstellen als het vol zit dat je dan bij elkaar op schoot zit. Was nu niet het geval, was gezellig druk en toch voldoende privacy aan tafel :-)
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gegeten hier met een Groupon. Over het algmeen wel goed. Ik lees in eerdere recensies dat de smaak van het eten kruidig en authentiek is maar deze mening deel ik niet. Ik vond het eerder wat aan de flauwe kant en niet zo heel bijzonder. De kip was ook best een beetje droog. Maar het was zeker niet vies. Bediening is vriendelijk en snel al was de ober tijdens het bestellen wat warrig. We waren onze bestelling aan het doorgeven en hadden nog wat vragen maar toen er andere mensen binnen kwamen was zijn aandacht verdwenen. Van binnen ziet het er netjes en mooi uit. Fijne indeling en buiten genoeg te zien.
Franck D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gurkhas Kitchen is een prettig restaurant met heerlijk eten en een uitstekende en vriendelijke bediening. Doordat alle gerechten op een warmhoudertje in het midden op tafel worden geplaatst, kun je over en weer gerechten uitwisselen en daardoor je maaltijd nog meer gevarieerd maken. De kruiden en smaken zijn tongstrelend. We komen zeker terug.
sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag een hapje gegeten. Zeer aardige bediening en lekker eten. We hebben genoten van de avond. Aanrader!