Gurkhas Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Gurkhas Kitchen

karlijn85 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk Indisch/Nepalees gegeten! Portie was ruim en konden zelf nog wat meenemen in een doggybag als lunch de volgende dag. Gerechten zijn erg smaakvol en goed gekruid. Bediening is vriendelijk. Hebben met de AH actie gegeten en mochten van de gehele kaart bestellen!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant actie en je mocht alles van de kaart kiezen, heel fijn. Eten was lekker en personeel vriendelijk, dus niks op aan te merken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel lekker, echt Indiaas gegeten! Vond de Tandoori Garlic Chicken het best.
Puck Y.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik ben heel wat gewend op het gebied van Indiaas en Nepalees eten en ben behoorlijk kritisch. Deze keuken was een regelrechte verrassing, want zo goed. Heeeeel goed, zoals het smaakt in de landen zelf. Goed gebalanceerde smaken, yummie tasty en zeer vriendelijke en gastvrije staff. Bovenaan mijn favo Indian restaurant in Amsterdam!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een rustig en keurig ingericht restaurant met aardige bediening, genoeg keuze en heerlijke smaken. We genoten van een prettige avond.
kittytroost000 .
S.E. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Nette, eenvoudige en rustige gelegenheid met goed eten en vriendelijke vlotte bediening.
Smakelijke gerechten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker het proberen waard!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Super gastvrije gastheer, doet ontzettend zijn best. We gaan beslist nog eens terug als we in Amsterdam zijn.
lucaswm .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
In het kader van de AH-restaurantactie hebben we over diverse restaurants in A'dam op internet info ingewonnen Uiteindelijk zijn we hier heen gegaan en werden leuk ontvangen. Restaurant is eenvoudig maar praktisch ingericht. We hebben een aantal gerechten gegeten, als visliefhebbers ook met vis, en dat smaakte prima! Vooral ook de er bij gekozen pandan rijst was heerlijk klaargemaakt. Het nagerecht (ijs) was ook prima. Zeer aan te bevelen, dit is een restaurant om nog eens heen te gaan. Wat de wachttijd betreft, als je alles (te) snel krijgt is dat niet altijd een pluspunt!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was echt verrukkelijk! De eigenaar en zijn vrouw komen uit Kathmandu, dus authentieker kan niet. De gerechten werden mooi gepresenteerd (volgens mij in Nepalese schalen) - helemaal leuk. De zaak is redelijk strak en schoon ingericht dus geen ranzige taferelen... Hier komen we echt nog eens terug!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke gerechten, fijne service. Met de ah restaurantactie mag je kiezen uit de hele kaart, dat zie je niet vaak maar hier wel! Blij dat ik het restaurant nu weet te vinden.
Roy C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was verrukkelijk. De bediening en sfeer was uitstekend. Wij hebben genoten van de muziek.
Wij gaan dit restaurant zeker vaker bezoeken. Tip proef de Gurkha bier.
Franz Ulrich H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel lekker gegeten. De linzensoep is een culinair genot. Zeer vriendelijk en dienstvaardig personeel. Bij keuze van het menu nuttige suggesties en uitleg.
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Veel keuze voor vegetariërs, maar ook vlees en vis is royaal vertegenwoordigd. Vriendelijke bediening. zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. En goeie porties (niet teveel, maar ook zeker niet te weinig), daar hou ik van!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk dat ze mee doen aan de AH restaurant actie. Vorige keer goede ervaring gehad, lekker gegeten ook. Dit keer wel jammer dat toen we aan het begin vroegen of we apart konden afrekenen (waren met 2 stellen), ze zeiden dat dat kon. Maar achteraf zonder uitleg of excuses opeens kwamen met alles op 1 rekening, dus wij meer moesten betalen omdat het andere stel duurdere gerechten hadden dan wij 2. Dit kwam volgens hen omdat we voor 4 personen hadden gereserveerd (wat ze dus in het begin ook al wisten). Dit vinden wij nogal oneerlijk. Als we 2x voor 2 pers zouden reserveren zouden we dus voordeliger uit zijn...
Bovendien waren de prijzen in het restaurant duurder dan vermeld op site, waarheen verwezen werd vanuit de restaurantactie site. Hierdoor moet ik goed nadenken of ik de volgende keer nog wel naar Gurkhas wil. Het was heel leuk, maar eindigde niet leuk!
Bedankt voor uw reactie. Allereerst bieden we ons excuus aan voor een misverstand van onze kant over de aparte rekening. We denken dat door de drukte de AH Restaurantactievoorwaarden in het begin niet goed overkwamen. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Ten tweede, over de prijzen gesproken, zijn de prijzen op onze website uitsluitend voor bezorging. Dit staat duidelijk vermeld op de AH restaurantactie site.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en graag ontvangen we u volgende keer met plezier.
Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
hevedepe55 L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Naar tevredenheid gegeten en verder geen commentaar.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel, snelle bediening. Voor herhaling vatbaar.
Floor O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Wij wonen ver van Amsterdam, maar anders zouden we er zeker regelmatig naar toe gaan.