Gurkhas Kitchen

• : zondag vrij parkeren

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

alfred.jacobsen J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Authentieke smaken (heb veel door India gereisd, dus ben bekend met de keuken). Vriendelijke authentieke muziek (zacht op de achtergrond) om het eten te omlijsten. En lage prijzen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gerechten met rijst. Maar ik zie liever meer groenten die vers zijn in de gerechten dan uit de diepvries. Alle gerechten zijn wel heel lekker gekruid . De salade kan beter (gesneden ijsbergsla met komkommer en tomaatjes met peper) Kortom zonder de AH krt bon was het té duur!
Kraky K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We komen zeker nog eens terug. Smaakvol gekruide gerechten. Prettige open pretentielose atmosfeer.
Ruime keuze voor- en hoofdgerechten. Keuze nagerechten wat gering, ik vond het ijs apart en lekker smaakje wel ff goed prakken en roeren jammie maar mijn gezelschap vond het zo zo. Koffie staat niet op menu maar hebben ze wel.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke mensen en echt heerlijk eten voor een prachtige prijs,met zijn zessen met ah bonnen voor 80 euro klaar met drinken en al.
Netjes in leuke schalen geserveerd op een warmhoud plaat.
Mooie foto's aan de muren van Nepal
Kortom keurig
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ontzettend vriendelijke mensen in de bediening. Erg lekker eten, we waren weer even terug naar India. Echt een aanrader als je een heerlijk hapje wilt eten voor een goede prijs!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH restaurant actie gegeten en gedronken voor maar €23 met 2 pers. Anders ook goed betaalbaar.

Eten was erg lekker. Restaurant zag er netjes uit. Vriendelijk personeel. Moesten soms wel lang wachten. Konden ook pas 30 min na onze gereserveerde tijd terecht, omdat ze nog aan het schoonmaken waren. Terwijl het al 2 uren na hun openingstijd was...

Al met al toch een aanrader
Judite S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Voor even 'terug in de tijd' in Nepal zijn, de geuren van de lekkere specerijen... Hele vriendelijke bediening! Kom zeker terug.
sampiecohen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ghurka's Kitchen is echt een aanrader! Prettige ongedwongen sfeer, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Eerlijke prijzen. Geschikt voor een breed publiek.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar! Dit was namelijk al de tweede keer dat we hier speciaal voor naar Amsterdam gingen. We vond het eten super lekker en erg goed prijs-kwaliteitsverhouding.
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik heb hier heerlijk en betaalbaar gegeten! Prima porties per gerecht en heerlijke smaken geproefd. Vriendelijke bediening en goede service.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Jammer dat ze geen menu's suggereren.

Personeel spreekt gebrekkig Nederlands en Engels, wat communicatie soms wat lastig maakte. Niet alle gerechten zijn daardoor goed aangekomen, ook na navraag helaas niet gelukt om ze alsnog te krijgen.

Toetjes zijn niet aan te bevelen (4 van de 5 opties geprobeerd met ons gezelschap).
anthonyc .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten en service waren goed, maar de wachttijd was iets te lang gezien het een rustige avond was.
De nagerechten waren niet van hetzelfde niveau als de voor-en hoofdgerechten.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De lekkerste saag paneer ooit! De butter chicken, de salade en de naan waren aan de zoete kant. Jammer dat we lang moesten wachten op de naan, we hadden het eten al bijna op. Vooraf samosa's en gefrituurde garnalen. God van smaak, maar erg vet helaas.
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Laten adviseren door bediening. Goede keuze gekregen, varia Nepalese gerechten die van mild tot heet gingen.
Zeer vriendelijk ontvangen, als we weer in Amsterdam zijn komen we weer.
Op loopafstand van centrum.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima, heerlijk gegeten en aardige bediening. Restaurant dat geen pretenties uitstraalt, waardoor je verrast wordt door de uitstekende kwaliteit.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg smakelijk gegeten. Heerlijke kruiden en gerechten. Vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Hier komen wij nog eens terug!
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke, behulpzame service, prima huiswijn (wit, Chardonnay) en dat alles tegen zéér nette prijzen. En ook nog veel keus voor vegetariërs, ook prettig :-)
Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en betaalbaar. Als je met een kortingsactie komt, wordt er geen verschil gemaakt. En je kunt gewoon alles van de kaart kiezen. Top!
odette817 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het belooft veel,maar helaas was het niet op niveau chicken pakora was droog, de gefrituurd uien met erwtenmeel, smaakloos,en de grote garnalen gefrituurd in gekruid beslag waren taaie, druk in de zaak dat de service niet op zijn best gaat
Ilva S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. De grote garnalen in romige kokossaus waren heerlijk! Het was rustig (dinsdagavond) dus kregen snel ons eten en het werd warm gehouden op een plaatje. Niet duur voor goede porties.