Gurkhas Kitchen

• : zondag vrij parkeren

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 23:00

Franck D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gurkhas Kitchen is een prettig restaurant met heerlijk eten en een uitstekende en vriendelijke bediening. Doordat alle gerechten op een warmhoudertje in het midden op tafel worden geplaatst, kun je over en weer gerechten uitwisselen en daardoor je maaltijd nog meer gevarieerd maken. De kruiden en smaken zijn tongstrelend. We komen zeker terug.
sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag een hapje gegeten. Zeer aardige bediening en lekker eten. We hebben genoten van de avond. Aanrader!
Oksana C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de super vriendelijke bediening! De nan en kas broodjes zijn echte aanraders, Nepalese bier was lekkerder dan wij het verwacht hadden.
Mick I.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hier met mijn partner gegeten en was heerlijk authentiek Indiaas.
Met de AH actie is het met een woord, top!
De bediening en onthaal is correct en relax.
Samantha O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel fijn en rustig restaurant ondanks dat deze zich op een drukke straat bevindt. Eten is erg goed (wel wat veel) en het personeel is zeer vriendelijk
klaverwill .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
geweldig gegeten. heerlijk eten in een prettige ambiance en heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. wij waren zeer verrast en gaan zeker nog eens terug. prijs/ kwaliteit is meer dan voortreffelijk.
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vandaag voor het eerst gegeten, en het was zeker voor herhaling vatbaar! Zowel voor, hoofd als nagerechten smaakte allemaal zeer goed. Prima porties en vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
clhettinga .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prettig en rustig restaurant in wat drukkere straat.
Heel smakelijk eten, alles ziet er heel schoon uit.
Uitgebreid menu met scherpe en minder/niet scherpe gerechten.
alfred.jacobsen J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Authentieke smaken (heb veel door India gereisd, dus ben bekend met de keuken). Vriendelijke authentieke muziek (zacht op de achtergrond) om het eten te omlijsten. En lage prijzen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gerechten met rijst. Maar ik zie liever meer groenten die vers zijn in de gerechten dan uit de diepvries. Alle gerechten zijn wel heel lekker gekruid . De salade kan beter (gesneden ijsbergsla met komkommer en tomaatjes met peper) Kortom zonder de AH krt bon was het té duur!
Kraky K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We komen zeker nog eens terug. Smaakvol gekruide gerechten. Prettige open pretentielose atmosfeer.
Ruime keuze voor- en hoofdgerechten. Keuze nagerechten wat gering, ik vond het ijs apart en lekker smaakje wel ff goed prakken en roeren jammie maar mijn gezelschap vond het zo zo. Koffie staat niet op menu maar hebben ze wel.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke mensen en echt heerlijk eten voor een prachtige prijs,met zijn zessen met ah bonnen voor 80 euro klaar met drinken en al.
Netjes in leuke schalen geserveerd op een warmhoud plaat.
Mooie foto's aan de muren van Nepal
Kortom keurig
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ontzettend vriendelijke mensen in de bediening. Erg lekker eten, we waren weer even terug naar India. Echt een aanrader als je een heerlijk hapje wilt eten voor een goede prijs!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH restaurant actie gegeten en gedronken voor maar €23 met 2 pers. Anders ook goed betaalbaar.

Eten was erg lekker. Restaurant zag er netjes uit. Vriendelijk personeel. Moesten soms wel lang wachten. Konden ook pas 30 min na onze gereserveerde tijd terecht, omdat ze nog aan het schoonmaken waren. Terwijl het al 2 uren na hun openingstijd was...

Al met al toch een aanrader
Judite S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Voor even 'terug in de tijd' in Nepal zijn, de geuren van de lekkere specerijen... Hele vriendelijke bediening! Kom zeker terug.
sampiecohen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ghurka's Kitchen is echt een aanrader! Prettige ongedwongen sfeer, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Eerlijke prijzen. Geschikt voor een breed publiek.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar! Dit was namelijk al de tweede keer dat we hier speciaal voor naar Amsterdam gingen. We vond het eten super lekker en erg goed prijs-kwaliteitsverhouding.
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik heb hier heerlijk en betaalbaar gegeten! Prima porties per gerecht en heerlijke smaken geproefd. Vriendelijke bediening en goede service.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor redelijke prijs. Jammer dat ze geen menu's suggereren.

Personeel spreekt gebrekkig Nederlands en Engels, wat communicatie soms wat lastig maakte. Niet alle gerechten zijn daardoor goed aangekomen, ook na navraag helaas niet gelukt om ze alsnog te krijgen.

Toetjes zijn niet aan te bevelen (4 van de 5 opties geprobeerd met ons gezelschap).
anthonyc .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten en service waren goed, maar de wachttijd was iets te lang gezien het een rustige avond was.
De nagerechten waren niet van hetzelfde niveau als de voor-en hoofdgerechten.