Gurkhas Kitchen

Eriklehman .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben gegeten met de AH actie. Vrije keuze uit de kaart, wel 3 gangen. Alles was heerlijk. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Inrichting voelde prima aan. Wij vonden het echt een aanrader.
MarleenLM .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke service. Het eten smaakte vers. Klimaatbeheersing kan beter want na afloop roken onze kleren naar eten. We komen zeker terug om meer van de kaart te proeven. Hier wordt de ah-restaurantactie echt toegepast, omdat je gewoon van de kaart kan kiezen; geen 'speciale' menu's. Ook zonder deze actie een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Kip tikka massala was goed gekruid, kip met mango was ook erg lekker.
We waren met ah-restaurantactie. Mochten alles kiezen van de kaart.
Lenne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten goed, was erg lekker,het restaurant heeft zekers geen ervaring met lactose intolerantie, bij reservering aangegeven dar 1 persoon een lactose intolerantie heeft maar er is niks mee gedaan, wat een gezellig verjaardags etentje moest worden was eigenlijk een domper voor ons bij de derde gang, Gevraagd ivm met de allergie of er een kopje thee geschonken mocht worden ipv het toetje hier was geen discussie over mogelijk, wat erg jammer was wat weegt een kopje thee nou tegen een toetje, als ze het gewoon geschonken hadden hadden ze fooi gehad waar je een kopje thee wel 10 keer uithaalt een doosje thee kost ???????, en ze hadden een toetje minder hoeven serveren. De een geen toetje de ander ook niet en we hebben om de rekening gevraagd, jammer dat er op deze manier klanten ontevreden weggaan, en er een reverentie uitkomt over de ontevredenheid van de klant echt zonde, we komen hier ook zekers niet meer terug en maken ook geen reclame voor dit restaurant, deze mensen snappen niet als je een allergie hebt hoe ziek je daar van kunt zijn, dit hebben we nooit eerder meegemaakt, normaal gesproken krijg je een kopje thee of vers fruit als je het van te voren kenbaar gemaakt hebt, jammer jammer jammer, maar het verjaardags etentje gaan we zekers ergens anders overdoen,
Ageeth B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede porties in een gezellig restaurant. Vooraf gekruide lam en hoofdgerecht vegetarisch met aubergine. Aanraders! Vriendelijke attente bediening.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijke, goed gekruide curry in een relaxte sfeer. We voelden ons er meteen op ons gemak en hebben er lang nagetafeld. De bediening is attent en correct. Een plek om terug te komen.
Miejan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was heel goed. Met name de voorgerechten waren zeer vers en smaakvol. De Momo's smaken zoals in Nepal en zijn echt een aanrader. Ook de hoofdgerechten waren smaakvol en de porties zijn ruim voldoende.

De service is goed, ze zijn netjes en erg vriendelijk. De (wellicht) eigenaar spreekt wat moeilijk Nederlands waardoor we elkaar soms niet helemaal goed begrepen als we vragen hadden over het menu en/of een gerecht.

De inrichting is eenvoudig, schoon en verzorgd. Vanaf buiten nodigt het niet echt uit om hier naar binnen te gaan, het oogt wat ongezellig. Gezien de kwaliteit van het voedsel zouden we toch zeker aanraden naar binnen te gaan. Wellicht een suggestie om het wat warmer aan te kleden of eenvoudige scheidingen met gordijnen tussen de tafeltjes te hangen. Dit zou ook de akoestiek ten goede komen.

Wij waren hier met de restaurantweken van AH en we konden gewoon van het menu kiezen. Uiteindelijk wordt het duurste voor/hoofd/nagerecht afgerekend. Als je van tradionleel Nepalees/Indiaas eten houdt, aanrader!
Edzard K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima eten in een keurig restaurant, plezierige bediening. Wel handig als ze een beetje Nederlands of Engels leren spreken
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het restaurant ziet er binnen eenvoudig , maar toch gezellig uit . Weinig opsmuk. We werden erg vriendelijk ontvangen. De bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam met het uitzoeken van de gerechten.
Het eten was voortreffelijk , zowel het voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht. Wat opviel was dat het eten naar verhouding niet zo duur was. Trouwens , ook de wijn die mijn tafelgenote en ik dronken was heerlijk.
Hier wil ik beslist nog een keer eten!
Kdejonge .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was verrukkelijk met ambachtelijk bereide Nepalese gerechten. Zeer klantvriendelijke en gastvrije bediening. Prijs-kwaliteit-verhouding scoort hoog. Een echte aanrader.
M C R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
gerechten ware snel op tafel en goed gegaard en uitstekend gekruid. het eten bleek wel wat zwaar verteerbaar, maar ik had ook wel wat royaal opgeschept van al dat lekkers... wat extra personeel zou helpen, op details was nog wel wat aan te merken (bevroren flesje bier). inrichting was modern en onpersoonlijk maar wel net en rustig voor het oog. wel goed geprijsd, hoor!
M.hensbroek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een goed, schoon.en sfeervol restaurant, nette bediening. Het eten is verrukkelijk en genoeg. We komen er zeker nog een terug.
M.hensbroek .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk restaurant met fijne bediening. Het was er schoon en sfeervol. Grote keuze van de kaart. Het eten was erg goed en netjes opgediend. De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ontzettend goede en snelle service van een top gastvrouw en heer. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, het restaurant ziet er netjes uit (Zeer eenvoudig) en de gerechten zijn 'om te smullen'. Komen hier zeker terug voor nog een etentje.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke verrassende gerechten, kruidig, smakelijk, origineel. Van mild tot pittig goed aangegeven op het menu door middel van 'pepertjes' .
Ontvangst hartelijk, interieur een mix van modern en gewoontjes. Eigenlijk zou ik het ' Kinkerstaat' kunnen noemen naar de staat waar Gurka is gevestigd; en waar allerlei soorten winkels doorelkaar zitten.
Zeker niet romantisch maar wel aan te raden als je lekker Nepalees/ Indiaas wil eten.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Bij Gurkhas Kitchen gegeten met de AH-restaurantactie. Voor de inrichting hoef je het niet te doen, (van buitenaf ziet het er ook niet uitnodigend uit) maar het eten was uitstekend! We konden uit de gehele kaart kiezen met als voorwaarde dat we beiden 3 gangen kozen waarvan de goedkoopste gratis was. Als hoofdgerecht hadden we allebei de Gurkhas mixed grill, erg smaakvol gekruid vlees en goede porties. nagerechten waren niet helemaal ons ding (zware in suikersiroop gedrenkte deegballen en kulfi ijs, maar met een totaalrekening van 40 euro voor 2 personen inclusief drinken en een prima vriendelijke service is Gurkhas Kitchen zeker een aanrader om te proberen!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een vriendelijke en leuke zaak. Prima vooraf en hoofdgerecht, ruime keuze uit menu's op de kaart. Zelfs zonder de AH korting actie is dit meer dan aanrader.