Gunes

Schoolstraat 8 6942 AK Didam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gunes

Ans H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten.
Service en kwaliteit van eten super goed.
Bediening altijd goed zo ook vandaag weer.
Eigenaar maakt altijd tijd om je te begroeten en een praatje te maken
Was weer perfect vanavond
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Wat een gastvrijheid in dit leuke restaurant! Wij waren met een grote groep, maar dat maakt niets uit. Het eten komt mooi tegelijk, is van uitstekende kwaliteit en geserveerd met een grote glimlach. Niets is teveel gevraagd en alles is goed betaalbaar.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Al meerdere malen hier gegeten, eigenaar en zoon komen altijd voor een praatje! Niets is teveel gevraagd. Erg vriendelijk en eten van zeer goede kwaliteit en leuk betaalbaar!
Thomasp .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Al enkele malen heerlijk gegeten, toen we Met de eigenaar aan de praat kwamen mochten we de keuken zien waar alles echt super schoon was. Een pizza en mixed grill gegeten. Heerlijk klaargemaakt en geserveerd met een simpele maar verse salade. Alles was er goed
E.J. R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We bezochten Gunes met z'n twee op een zonnige avond, we konden op het terras eten. Je zit niet in de zon, maar aan een redelijk rustige straat. Het restaurant biedt vooral vleesgerechten en Italiaanse gerechten zoals pizza's, ze hebben ook een grote pizza oven. We namen de Turkse voorgerechten die als aparte keuze op het menu staan. Prima mix van enkele warme en voornamelijk koude voorgerechten. De witte droge huiswijn is verrukkelijk. Het hoofdgerecht was ook verrukkelijk. De gamba's zijn verrukkelijk, de mix vleesschotel is ook super. Lekker gekruid, kwaliteit vlees, lekkere sauzen erbij. De bediening was netjes, de eigenaar soms misschien iets te aanwezig, maar wel heel gastvrij. Als toetje baklava, wat je normaliter vooraf moet bestellen, maar omdat het vandaag suikerfeest is hadden ze dat al op voorraad. Ook heerlijk. Een mooie verrassing in een dorp als Didam. :-)
Boduvin .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Meerdere keren hier gegeten. Bijzonder goed. Het personeel is vriendelijk en uitermate correct. Het eten is van een constante zeer goede kwaliteit. Het is allemaal goed op smaak gebracht en het is niet één keer minder geweest. Het restaurant en het terras is klein en de ligging misschien niet ideaal, maar als je er eet is dat al helemaal niet meer belangrijk. De prijs kwaliteit verhouding is hier exact zoals het het zijn moet. Chapeau Gunes. Ik kom terug!
Basenilse .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Leuk restaurant, ontzettend gastvrije familie, ongedwongen sfeertje en een kaart met zeer ruime keus. We hebben heerlijk gegeten op het terras, alles ziet er even verzorgd uit en zelfs de toiletten zijn schoon! We werden al verrast met Turks brood en kruidenboter van het huis, leuke binnenkomer! Heerlijke rosé en lekkere olijven. We hadden een mixed grill en een pizza, beide even lekker, mooie side dish met verse salade. Mini frietjes waren knapperig en warm, precies goed! Overheerlijke baklava als dessert, absoluut een toppertje! Knapperig met vloeibare honing. Nog een koffie van het huis na, attent! Absoluut een aanrader, de entourage, leuke bediening, goede service en heerlijk eten. Pareltje van Didam!
Pietje29 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
echt helemaal top! wij waren met 4 personen. ze waren echt gast vrij. het eten was heerlijk en goed. wij komen echt weer terug om daar te eten. decor was mooi en keuken was echt goed schoon echt een pluim!
KevinVG207 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Lekker eten, goede service, met terras en afhaal en bezorging. Het decor is ook mooi, met stokbrood of soep vooraf, en veel keuze uit pizza's