Gummmbar

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Midden in het gebied van Overamstel en de Spaklerweg, dat volop in ontwikkeling is, ligt al jaren het oude fabrieksgebouw van Leaf & Sportlife kauwgom, met daarin niet alleen vele bedrijven en studio's, maar ook de Gummmbar. De historie van het complex als kauwgomfabriek is leuk doorgevoerd in het interieur. Ze werken vrijwel uitsluitend met biologische producten van hoge kwaliteit en dat is te proeven! Wij hadden een krakend vers stokbroodje Van Menno met echte Buffelmozzarella & eigengemaakte basilicum mayonaise en een huisgemaakte ossenstaartkroket. Beide absolute aanraders! Bijkomend voordeel is dat parkeren makkelijk voor de deur kan en slechts een dubbeltje kost, hetgeen bijna uniek is voor A'dam.
Paarden10 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Prima patatjes, maar de burger was niet lekker: aangebrand en overladen met saus. Niet wat je verwacht voor €10,50.
Daarnaast gaf men ons zonder blikken of blozen een tafel waar een sterke rioolgeur omheen hing. Bij navraag werd in eerste instantie wegwerperig gereageerd dat de geur 'van buiten kwam'. Dat kwam hij niet: buiten rook het prima.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Met ons bedrijf Expat Mortgages vergaderen en lunchen wij graag bij Gummmbar. Het is goed aan te rijden, makkelijk parkeren, het is ruim, het personeel is overwegend vriendelijk en alert en het eten is prima. Je hebt er ruimte en ondanks de zakelijke gasten toch een informele sfeer. Één van mijn favoriete plekken in Amsterdam.
J V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Een restaurant in de voormalige kauwgomfabriek van Maple Leaf.

Een grote ruimte, waardoor het toch wat lastiger is een intieme sfeer te creëren.

Heerlijk geluncht, de sAladje met Buffalo mozzarella Campana is absoluut voor herhaling vatbaar en dat gold volgens mijn tafelgenoot ook voor de dag sandwich.

De bediening was snel en vakkundig.

Prijs en kwaliteit waren in prima verhouding.

Wij komen zeker nog een keer terug

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Vorige week had ik hier een afscheidslunch van een collega. Ik nam de hamburger die best aardig was, maar die een stuk beter had gekund: hij was helaas niet erg sappig. Daar kwam een flinke lading frietjes bij die op zich wel goed waren, maar er was flink paprikapoeder op gestrooid en dat vind ik geen succes. Een soort variatie op paprikachips waar je van moet houden... wel, ik niet: ik heb ze liever naturel. Of - desnoods - met een piepklein beetje van dat poeder, maar dan echt een héél klein beetje. De andere collega's waren overigens iets tevredener dan ik.
De bediening deed keurig haar werk. En helaas galmt de ruimte een beetje, maar dat zal wel bij het concept horen. Al met al best een aardig lunchtentje, maar als er concurrentie in de buurt zou zijn, zouden ze een tandje moeten bijzetten.
Gabrielle R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Wederom hier geluncht, erg goed. Heerlijke dagsoep genomen en een clunsandwich. Grote porties dus 2 dingen is niet nodig. Vriendelijke bediening en ondanks de drukte snel geholpen.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Na een aantal keer hier geluncht te hebben kwam ik er nu voor een "gewone" hamburger, en hoefde ik er geen friet erbij. Deze hamburger was doordrenkt met saus en binnen 3 seconden had ik een broodje sausen waar ik moest zoeken waar het overigens rauwe en smaakloze stuk vlees in dreef.. Bij het afreken gewoon de volle mep moeten betalen voor frieten die ik er niet bij nam,... kortom, duur en niet lekker
Lekkerderder .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Ideaal voor een werklunch/afspraak buiten de deur. Goeie broodjes en specials, ze doen hier echt hun best. Af en toe een beetje rokerig door de grote open keuken. Personeel is vriendelijk en attent. Erg makkelijk bereikbaar en goedkoop parkeren voor de deur
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Leuke lunchgelegenheid bij de oude kauwgomballenfabriek. Aardig wat keus in broodjes, salades en soep. Broodjes smaken goed, erg lekker gegeten. Bediening gedraagt zich wat vreemd en traag. De broodjes hadden wel wat sneller geserveerd mogen worden.