Gulle Goedzak

Hammerstraat 2 7681 DC Vroomshoop Nederland Kaart

Over restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. Ze organiseren met plezier jouw feestje en biedt allerlei arrangementen, of kies voor de catering. Behalve op maandag en dinsdag elke dag open.

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Woensdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken
Voordelig
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mooie en een nette zaak alleen jammer je het hoofdgerecht op het zelfde bord krijgt als het voor gerecht en geen opschep lepels bij de gerechten en geen achtergrond muziek en het was erg koud op de wc's
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel sfeer vol ingericht, heerlijk eten en drinken, ruime keus zeer vriendelijke bediening.
Een echte aanrader voor familie en vrienden en zeker tot ziens
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk eetcafe. Heerlijk gegeten met partner .Kozen voor grillpannetje, 1 met mixe gril en 1 met witwis en zalm en gegrilde gamba`s. dankzij de grill plaat bleef het eten lekker warm, zelfs de patatjes. Vooraf een heerlijk soepje.
Als toetje een sorbet met ijs en vruchten .
Wij hadden de AH korting voucher en konden ook voor all you can eat kiezen ook met de AH kaart.
Vriendelijk personeel . Voor ons te ver uit de buurt ,waren op vakantie ,anders zeker voor herhaling vatbaar.