Gulle Goedzak

Hammerstraat 2 7681 DC Vroomshoop Nederland Kaart

Over het restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. Ze organiseren met plezier jouw feestje en biedt allerlei arrangementen, of kies voor de catering. Behalve op maandag en dinsdag elke dag open.

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Woensdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gulle Goedzak

g.n. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eetgelegenheid een opgewaardeerde snackhouse. Voorgerecht redelijk tot goed. Hoofdgerecht (vis) niet gaar van binnen, Nagerecht softijs met fruit (iets voor een ijswinkel). Bedienend personeel had wel goede intenties, maar voor een restaurant te weinig kwaliteit. We zijn door eerdere recenties op het verkeerde been gezet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gewoon een goed restaurant met vriendelijke bediening en goed eten voor een normale prijs ????
Wij hadden de gulle toafel en dat was gewoon goed.
gootten .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eenvoudig maar goed met erg gunstige prijs kwaliteitsverhouding. Eten was smakelijk en werd op verzoek aangevuld. Keuze vanaf de kaart is mogelijk.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben er goed gegeten.
Niets te klagen gehad.
Super!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig restaurant, leuke bediening het eten was redelijk goed qua prijs kwaliteit verhouding. wacht tijd kort en de baas was een aardige man die de tijd nam voor een gezellig praatje
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Gulle Goedzak in Vroomshoop. Het eten was van een goede kwaliteit, het smaakte heerlijk. De gangen sloten mooi op elkaar aan en het personeel was bijzonder vriendelijk en attent.
Je voelt je er echt gast. Een aanrader!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer goede bediening
We hebben er lekker gegeten eten was ruim voldoende.
Kunnen restaurant de Gulle goedzak aan iedereen aanbevelen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mooie en een nette zaak alleen jammer je het hoofdgerecht op het zelfde bord krijgt als het voor gerecht en geen opschep lepels bij de gerechten en geen achtergrond muziek en het was erg koud op de wc's
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel sfeer vol ingericht, heerlijk eten en drinken, ruime keus zeer vriendelijke bediening.
Een echte aanrader voor familie en vrienden en zeker tot ziens
herma M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk eetcafe. Heerlijk gegeten met partner .Kozen voor grillpannetje, 1 met mixe gril en 1 met witwis en zalm en gegrilde gamba`s. dankzij de grill plaat bleef het eten lekker warm, zelfs de patatjes. Vooraf een heerlijk soepje.
Als toetje een sorbet met ijs en vruchten .
Wij hadden de AH korting voucher en konden ook voor all you can eat kiezen ook met de AH kaart.
Vriendelijk personeel . Voor ons te ver uit de buurt ,waren op vakantie ,anders zeker voor herhaling vatbaar.