Gulle Goedzak

Grotestraat 168 7443 BP Nijverdal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke bruine kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. De Gulle Goedzak is de meest geboekte feestzaal van Hellendoorn dus kom je verjaardag vieren, of kies voor de catering service. Elke dag van de week open!

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gulle Goedzak

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs!
Ook met de AH restaurant actie keus uit de gehele menukaart.
Kaart ook geschikt voor kinderen.
Anton E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Mijn nagerecht vers fruit met ijs zou wat betreft het fruit wel met iets meer variatie mogen zijn. Alleen meloen en één stukje appel in deze tijd van het jaar vind ik te simpel. Zeker een paar aardbeien en een paar druiven hadden niet mogen ontbreken. Wat ijs betreft was het heel veel. Opgediend op een plat bord vond ik ook niet echt geweldig.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De prijs/kwaliteitsverhouding is goed (het restaurant is heel redelijk geprijsd). De bediening was aardig.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Samen met een vriendin gegeten bij de gulle gedaan..
Entourage was erg mooi.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een leuke avond gehad
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Tweede keer zijn wij hier wezen eten via Groupon aanbieding. Het was prima opzicht. Het eten waren lekker, groot genoeg porties, vriendelijke bediening, prijs ook prima. Alleen ze hebben ons lang laten wachten op het hoofdgerecht zodat je te veel brood met sausjes eet door het te lang wachten. Het is een All you can eat voor 2 uur lang, en het was best gezellig. Best voor herhaling vatbaar.
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Als je van kant en klaar en gefrituurd eten houd zit je bij deze veredelde cafetaria redelijk goed. Rauwkost salade zo uit een bak op je bord gegooid om over de gehaktbal maar te zwijgen....????
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een redelijk snelle heel lekkere maaltijd voor een betaalbare prijs met een prettige en vriendelijke bediening. top..
G M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima sfeer en het eten is van goede kwaliteit, de bediening goed en vriendelijk.
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Voor de prijs van het eten krijg je veel en is het van goede kwaliteit. Maar je moet hier niet het niveau van een driegangendiner te verwachten het blijft wel een eetcafé. heb hier erg lekker gegeten met realistische verwachtingen!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Veel voor weinig...gewoon lekker eten..
Onbeperkt...maar voor ons was de eerste rit al meer als genoeg... voorgerecht plateau stokbrood met sausjes...
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed eetcafé,vlotte service,voor een betaalbare prijs, goed kunt eten,hadden gulle toafel,was goed verzorgt,na servies geen probleem,op plaat geserveerd bleef goed warm,komen zeker nog een keer terug
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Alhoewel ik niet heel kritisch ben, was dit toch een wat tegenvallend bezoekje. Online stond er op de kaart duidelijk dat er ook wat glutenvrije opties waren. Dit vonden we erg prettig vanwege de coelaikie van onze zoon van 6. Daar aangekomen bleek er bijna niets mogelijk. Onze zoon had uiteindelijk iets te eten, maar was erg teleurgesteld dat hij niet kon nemen wat hij eigenlijk had gewild. De pannenkoeken van onze dochters waren erg dik en leken alleen even opgewarmd en niet vers gebakken. De spareribs- / kipschotel van mijn man en mij was niet zo mals en lekker gekruid als we hadden verwacht. Dus nee, voor ons niet nog een keer.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een heerlijke lunch genoten in dit prettige restaurant. Gezellig druk, maar evengoed een vlotte en vriendelijke bediening. De broodjes zijn prima met verse en smaakvolle producten. De pittige kip had -wat mij betreft- iets pittige gemogen. De gehaktbal xl is inderdaad xl en prima op smaak. De sinaasappelsap komt inderdaad vers uit een sinaasappel.
d V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Respect hoe ze met die asociale mensen een tafel naast ons mee.in gingen
Respectloos hoe inhalig deze mensen waren mogen wij ons eten meenemen naar huis
Vervolgens personeel afblaffen
Respectloos !!!
Jammer dat er zulke mensen in een restaurant komen.
Daar.hebben ze toch wok vreetschuren voor gebouwd? Voor deze asocialen?
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Je kunt er best aardig eten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Alles gaat in de frituur. Alleen softijs aanwezig en slagroom komt uit een spuitbus.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
de gulle goedzak in nijverdal is een erg gezellig en mooi restaurant naar mijn mening. het eten is er erg lekker,en zeker ook betaalbaar. de service is helemaal goed, je word er erg snel en goed geholpen en dat is altijd fijn! de zaak van binnen ziet er super mooi uit, mooi aangekleed en erg sfeervol.