Gulle Goedzak

Grotestraat 168 7443 BP Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke bruine kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. De Gulle Goedzak is de meest geboekte feestzaal van Hellendoorn dus kom je verjaardag vieren, of kies voor de catering service. Elke dag van de week open!

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een heerlijke lunch genoten in dit prettige restaurant. Gezellig druk, maar evengoed een vlotte en vriendelijke bediening. De broodjes zijn prima met verse en smaakvolle producten. De pittige kip had -wat mij betreft- iets pittige gemogen. De gehaktbal xl is inderdaad xl en prima op smaak. De sinaasappelsap komt inderdaad vers uit een sinaasappel.
d V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Respect hoe ze met die asociale mensen een tafel naast ons mee.in gingen
Respectloos hoe inhalig deze mensen waren mogen wij ons eten meenemen naar huis
Vervolgens personeel afblaffen
Respectloos !!!
Jammer dat er zulke mensen in een restaurant komen.
Daar.hebben ze toch wok vreetschuren voor gebouwd? Voor deze asocialen?
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Je kunt er best aardig eten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Alles gaat in de frituur. Alleen softijs aanwezig en slagroom komt uit een spuitbus.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
de gulle goedzak in nijverdal is een erg gezellig en mooi restaurant naar mijn mening. het eten is er erg lekker,en zeker ook betaalbaar. de service is helemaal goed, je word er erg snel en goed geholpen en dat is altijd fijn! de zaak van binnen ziet er super mooi uit, mooi aangekleed en erg sfeervol.