Gulle Goedzak

Dorpsstraat 12 7447 CR Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke bruine kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. De Gulle Goedzak is de meest geboekte feestzaal van Hellendoorn dus kom je verjaardag vieren, of kies voor de catering service. Elke dag van de week open!

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Maandag en dinsdag 16.00 - 21.00 uur
Woensdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Airconditioning , Catering , Engels gesproken
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was een aangename verrassing om bij de Gulle Goedzak te gaan eten. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk. Het eten werd snel opgediend. Het zijn geen spectaculaire hoogstandjes, maar dat mag je dan ook niet van de prijs verwachten. Helaas had men maar één soort rode wijn beschikbaar, maar die was naar tevredenheid.
Al met al, een aangename verpozing voor een redelijke prijs. Echt op z'n Sallands!
Pelg59JoMaEl .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Conclusie goed. Prijs-kwaliteit is goed. Bediening was vlot en netjes. Ruim voldoende eten en zag er goed verzorgd Met bemerking op muziekachtergrond wel iets te hard was.
awkaufman .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk en attente bediening. Soep voortreffelijk. Kwaliteit van het hoofdgerecht, met name het vleesgedeelte (gehaktbal en burger) slecht, waarschijnlijk zo van de groothandel. Dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding absoluut onvoldoende. Melige gehaktbal met erg vette bijlagen, droge burger op taai wit broodje.
Tenslotte: dat er 7 euro in rekening wordt gebracht voor 2 flesjes alcoholvrij bier vinden wij schandalig overvraagd. Onze eerste bezoek aan deze zaak is dan ook tevens het laatste geweest. Hier komen wij niet terug.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezien de prijs een prima kwaliteit. Leuke en vlotte bediening. Het is een café-restaurant en je moet niet met de verwachting van iets super culinairs er heen gaan. Maar lekker en meer dan voldoende gegeten. Leuk idee om eten in steenplateau te serveren.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was niet bijzonder lekker, wij hadden een plaat met verschillende soorten vlees. Bediening was vriendelijk, kwamen regelmatig langs.
Rilana O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer, prima ontvangst. Gezellig...hier gekozen voor een familie aangelegenheid. Zeker aan te raden. Porties meer dan genoeg..
avanengen53 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Knus restaurant met een jong en enthousiast team
Kwaliteit in verhouding met term eetcafe
Doorkijk naar keuken waar volgens ons de hygiene op een hoog niveau stond
kimbrama .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super leuke avond gehad. Goede service, genoeg aanwezig, niet opdringerig. We kwamen niks te kort.Het eten was lekker en voor een goede prijs. kortom een echte aanrader voor de gezellige eter.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
In de vakantie onverwacht binnen gelopen. Eetcafé Nivo. Lekker maar geen bijzondere gerechten. Lekker gegeten. Bestelling werd opgenomen en kwam redelijk snel. Bij bestelling aantal dingen aangegeven die werden bij het brengen vd borden vergeten maar na te vragen werd alles netjes gebracht. De binnen gedeelte vd eetgelegenheid kan wel een upgrade gebruiken.
jeanettimmer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd ook vrij snel op tafel gezet. De aankleding van het terras was ook erg netjes.

Kortom een echtenorme aanrader om een heerlijk hapjes te eten!
chero202 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een openbaring de gulle goedzak, all you can eat vleesplateau, het was werkelijk super om er te eten in het avond zonnetje, kan het nog steeds niet geloven hoe vriendelijk het personeel daar is, zo vriendelijk, het zo de standaard moeten zijn voor alle horeca.
Dames, onze dank is groot voor de perfecte avond.