Gulle Goedzak

Dorpsstraat 12 7447 CR Hellendoorn Nederland Kaart

Over restaurant Gulle Goedzak

De Gulle Goedzak is een leuke bruine kroeg met moderne paarse accenten. Er is een à la carte menu bestaande uit maaltijdsalades, tomatensoep, schnitzel en voor de kinderen frikandellen. Maar een andere optie is de Gulle Toafel waarbij je onbeperkt kunt tafelen voor slechts twee tientjes. De Gulle Goedzak is de meest geboekte feestzaal van Hellendoorn dus kom je verjaardag vieren, of kies voor de catering service. Elke dag van de week open!

Meer informatie over restaurant Gulle Goedzak

Rilana O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Avanengen53 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Knus restaurant met een jong en enthousiast team
Kwaliteit in verhouding met term eetcafe
Doorkijk naar keuken waar volgens ons de hygiene op een hoog niveau stond
Kimbrama .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super leuke avond gehad. Goede service, genoeg aanwezig, niet opdringerig. We kwamen niks te kort.Het eten was lekker en voor een goede prijs. kortom een echte aanrader voor de gezellige eter.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
In de vakantie onverwacht binnen gelopen. Eetcafé Nivo. Lekker maar geen bijzondere gerechten. Lekker gegeten. Bestelling werd opgenomen en kwam redelijk snel. Bij bestelling aantal dingen aangegeven die werden bij het brengen vd borden vergeten maar na te vragen werd alles netjes gebracht. De binnen gedeelte vd eetgelegenheid kan wel een upgrade gebruiken.
Jeanettimmer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd ook vrij snel op tafel gezet. De aankleding van het terras was ook erg netjes.

Kortom een echtenorme aanrader om een heerlijk hapjes te eten!
Chero202 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een openbaring de gulle goedzak, all you can eat vleesplateau, het was werkelijk super om er te eten in het avond zonnetje, kan het nog steeds niet geloven hoe vriendelijk het personeel daar is, zo vriendelijk, het zo de standaard moeten zijn voor alle horeca.
Dames, onze dank is groot voor de perfecte avond.