Guliano

Meent 31A 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Guliano

Italiaans lekker in hartje Rotterdam

De beste broodjeszaak van Rotterdam. Kom hier voor de lekkerste lunch. Je ervaart een ware smaakexplosie bij Guliano. Rijkelijk belegde broodjes en huisdelicatessen op het menu. De attentie bediening maakt het af.

Meer informatie over restaurant Guliano

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Duur
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat een stap terug beleefden wij. De vroeger zo heerlijke kip is overgegaan naar wat gesneden, koude en vooral smakeloze kipfilet. Erg jammer.
Tel daarbij op dat er nogal gejaagd wordt op het vrij maken en opruimen van het tafeltje waar je zit. Dan is je conclusie dat je hier voorlopig niet meer verschijnt.
Nogmaals erg jammer
Beste Paul,
Wat vervelend dat jij teleurgesteld bent, maar vermoedelijk heb jij onbedoeld het verkeerde broodje besteld.
De Gallo -het broodje waar jij op doelt- is het broodje met de warme stukken kip en citroenmayonaise.
Het broodje met de gesneden, koude kip en wasabi-mayonaise is de Pollina.
En tja, dan begrijpen wij jouw teleurstelling, want smaken verschillen nu eenmaal.
Overigens wordt voor al onze broodjes uitsluitend kipdijvlees gebruikt. En nooit kipfilet!
Dat er door ons op het vrij maken van tafels zou worden ‘gejaagd’ (?) is beslist niet waar. Wel is het zo dat wij liefst snel lege borden en glazen van tafel verwijderen.
Zodat er voor onze gasten voldoende ruimte en gelegenheid is voor een plezierige nazit.
Wij hopen dat wij je hiermee naar genoegen hebben toegelicht.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Italië aan de Meent

Gisteren met z'n vieren aan het laatste tafeltje kunnen plaatsnemen voor de lunch. Een beetje geluk, want na ons ontstond er een flinke rij wachtenden. In een erg sfeervol, warm, beetje klassiek interieur hebben we alle vier genoten van een ander heerlijk vers, rijkelijk belegd broodje (pastrami, polpettone, caprese en vegetariane). Moeilijk kiezen uit het zeer uitgebreide assortiment aan heerlijke lunchgerechten. De bediening is vriendelijk en duidelijk gewend om tempo te maken. De prijs is prima wanneer je de kwaliteit van de gerechten in ogenschouw neemt. Absoluut het proberen waard, zelfs als je even moet wachten op een tafeltje.
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanmiddag ben ik spontaan met een goede vriendin bij Guliano gaan lunchen. Ik was hier zelf nooit eerder geweest. Op haar aanraden nam ik een broodje 'Pollina', belegd met kip en wasabi mayonaise. In één woord? Heerlijk! Het personeel was vrij assertief en had gevoel voor humor. Het zou me weinig verbazen wanneer ik hier op korte termijn nog eens ga lunchen!
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Niks op aan te merken. Gewoon goed en lekker! Verse producten van hoge kwaliteit. Personeel is snel. Aan te raden de truffelburger en de Basticca!
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zeker waard om in de rij te staan! Lekkere luxe broodjes, heerlijk wijn, goede service voor een prima prijs. Ondanks de drukte en de rij altijd een prettige sfeer.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Prima broodjes (goed belegd en goede kwaliteit), maar wel wat te duur. De tafeltjes staan bovendien te dicht op elkaar en de bediening maakt duidelijk dat het niet de bedoeling is dat je lang blijft zitten. De dames zijn zeker niet onvriendelijk, maar wel duidelijk gericht op een snelle doorloop.
Het eten is goed, maar voor die prijs verwacht ik in de watten gelegd te worden. Dat is niet het geval.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een van mijn favoriete lunch tentjes in Rotterdam. De bediening is altijd vriendelijk en vlot , de broodjes zijn rijkelijk belegd en smaken en voor een heerlijk. Bistekka is mijn favoriet. Ondanks het er bijna altijd druk is is het echt de moeite waard om even te wachten.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Na de vele veelbelovende recensies toch ook erg benieuwd geworden naar Guliano! Vandaag vroeg tijdens de lunch gegaan, dus ruime keus uit zitplaatsen. Direct bij binnenkomst vriendelijk aangesproken en snel geholpen. We hebben genoten van de Biscetta en de Guliano, welke beide erg smaakvol waren en ruim belegd. Ik had alleen verwacht dat het rundvlees van de Biscetta iets meer smaak van zichzelf had, maar in combinatie met de Parmezaanse kaas en de truffelmayo zeker niet om over te klagen! Vanaf half 1 staat men in de rij te wachten op een zitplek, zit je vooraan in de zaak dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk worden als je nog rustig je laatste slok wilt drinken. Het personeel zal je ook niet vragen of je nog iets wilt drinken, waardoor het al weer veel meer lopende band werk wordt. De zaak zelf heeft een prettige ruime uitstraling met open keuken.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Waar sta je donderdag om 13.00 uur in de rij voor een broodje? Juist ja bij Guliano dus maar de 10 minuten wachten op een tafel voor 2 was wel de moeite waard. Vriendelijke bediening en een heerlijk broodje truffelburger met een goed glas wijn. Ook werd er regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was. Na een paar uurtjes bijkletsen met mijn vriendin was het aanmerkelijk rustiger in de zaak. Het spitsuur is hier dus echt tussen 12.30 en 14.30 uur.
Jip T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij komen al jaren minimaal eens per maand bij Guliano. Simpelweg: the best there is! Alles is hier perfect. Perfecte Italiaanse broodjes met dagverse ingrediënten die in de open keuken met zorgvuldigheid worden bereid. Superieure prijs-kwaliteitverhouding. Broodjes zijn mild geprijsd voor een geweldige kwaliteit. Onze favorieten: de Guliano (met truffelmayo) en de Bistecca. Neem achteraf een cappuccino. Ook die is perfect.

Dan de service. Voor ons een maker of kraker. Die is bij Guliano, net als de broodjes, subliem! Je wordt snel geholpen en altijd met een vriendelijke, vlotte glimlach. De bediening is in staat om het alle gasten van begin tot eind te voorzien van uitmuntende service. Ondanks de snelheid waarmee de bediening werkt, is het niet storend of opdringerig. Hier kan mening restaurant een voorbeeld aan nemen.

Wil je het beste proeven wat Rotterdam te bieden heeft? Dan is een bezoek aan Guliano een must!
Ingemorien .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Een heerlijk restaurant met heel goede bediening. Echte Italiaanse specialiteiten, heerlijk verse brood. Lekkere witte huiswijn. Leuke ambiance, gezellig om lekker met vrienden te eten en om een drankje te doen. Mijn tafelgenoten hebben er net als ik heerlijk gegeten! De lunch is ook een aanrader, neem dan een heerlijk broodje. Je waant je weer echt even in italie! We komen er zeer zeker weer terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hier een broodje even snel afgehaald aan de buitenkant. Een aardige dame die me hielp en uitleg gaf over de broodjes. Ik had een warm broodje Vegetariana voor 6,75. Heerlijk met gorgonzola, gegrilde groente, geconfijte ui en zongedroogde tomaatjes. Keurig met servetten verpakt in een bakje in een zakje om mee te nemen. Een aanrader voor als je geen brood bij je hebt en toch lekker luxe wil eten.
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Na de goede recensies hadden wij hier iets meer van verwacht. Een erg drukke zaak waardoor er erg weinig aandacht was van de bediening. We moesten maar een plekje uitzoeken, toen drankjes werden opgenomen en wij nog niet direct ons eten bestelde werd wat geïrriteerd gereageerd. Drankjes werden vervolgens neergezet zonder een woord te zeggen. De broodjes waren wel lekker maar niet meer dan dat.
Misschien nog eens proberen maar tot nu toe niet enthousiast
AlexanderDuhen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Hier laatst wat gegeten met vriendinnen! Erg lekker! Zelf had ik gekozen voor de tonijnsalade als lunch. Zeker een aanrader. Ik hoor hier altijd veel over wachtrijen maar wij kon zonder reservering gelijk aanschuiven. Hele goede service! Mocht je een keer in de buurt van de Meent zijn en je wilt lunchen ga dan zeker naar Guliano!
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een prachtige zaak in rotterdam, een absolute aanwinst voor de liefhebbers van de italiaanse keuken. Mijn broodje pastrami was absoluut om te genieten zo lekker. Aardige mensen die je vlug en aardig helpen. Van binnen fris en italiaans sfeertje.
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Na een lange tijd eindelijk weer eens bij Guliano kunnen lunchen. Guliano heeft broodjes waar je echt naar kunt verlangen. De rijkbelegde broodjes zijn super vers, heel goed op smaak en vullen voor een hele (mid)dag. Mijn ultieme favoriet is de bistecca, maar ook de eiersalade met krokante ham is heerlijk!
Het personeel is vriendelijk en hebben inmiddels bekende gezichten. Pluspunt voor mij is ook het heerlijke chocolaatje wat je bij de thee krijgt. Kortom, snel naartoe gaan als je hier nog niet geweest bent!
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Afgelopen maandag weer eens een broodje gegeten bij een van mijn favoriete zaken van Rotterdam.Ik had Ed's pastrami en mijn dochter iets nieuws op de kaart nl de zacht gegaarde kipgehakt ballen met tomatensaus en basilicum dit viel zeer goed in de smaak.
Ook de wijnen die wij er bij dronken waren heerlijk alom weer een feestje om hier te zijn.
Wij komen zeer zeker terug.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteren heerlijk geluncht bij Guliano. Mijn tafelgenote en ik hadden allebei een sandwich met kip: ik de Gallo en zij de Pollina. Een keer wat anders dan de combinaties met parmaham en mozzarella die ik eerder al probeerde... maar niet minder lekker! Broodjes waren ruim belegd en goed van smaak. Pinot grigio erbij was ook prima. De bediening is altijd vriendelijk en snel. De ruimte is gezellig ingericht en hoewel er veel zitplekken zijn, zit je niet te dicht op elkaar. Enig nadeel is dat je vaak even moet wachten als je rond lunchtijd komt, maar dan heb je ook wat!
Marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
samen met nog 3 vrienden op zondag gaan lunchen; vriendelijke ontvangst; we hadden geluk; een tafeltje vrij! alle vier verschillende broodjes besteld; met verse jus/koffie/colaatje; super broodje genuttigd! heerlijk van smaak; rijkelijk belegd met; parmaham; mozzerrella; krullen parmezaanse kaas; zongedroogde tomaatjes; en truffelmayonaisesausje; iedere keer wanneer ik vanuit het verre limburg in rotterdam vertoef; is dit mijn favoriete lunchadresje! chapeau voor de hoogstaande kwaliteit; prima service en perfecte lunchgerechten.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We zaten eerst in een ander restaurantje maar besloten toch maar om hierheen te gaan, want hier hebben ze tenminste echt lekkere broodjes!
Ik koos voor de uiensoep en een broodje met truffelmayonaise, was erg lekker! Mijn zus had de hamburger genomen, die heb ik ook geproefd en was ook erg lekker met lekker veel sla eromheen.
Aardig personeel, gewoon een fijn restaurantje om lekker te lunchen. Hondje mocht ook gezellig mee naar binnen.