Guliano

Meent 31A 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Guliano

Italiaans lekker in hartje Rotterdam

De beste broodjeszaak van Rotterdam. Kom hier voor de lekkerste lunch. Je ervaart een ware smaakexplosie bij Guliano. Rijkelijk belegde broodjes en huisdelicatessen op het menu. De attentie bediening maakt het af.

Meer informatie over restaurant Guliano

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Guliano

Iris S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Guliano is is écht de perfecte plek om te lunchen in Rotterdam! Fantastische broodjes, lekkere koffies en fijne bediening. Zeker een aanrader!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk authentiek Italiaans lunchen. Je kunt niet reserveren, dus even moeten wachten op een tafeltje. Heerlijke broodjes, vriendelijke bediening en ondanks de drukte heel alert. Echt top. Hier ga ik vaker komen ????
Farangis D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik kom al jaren regelmatig naar guliano en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Mijn absolute favoriet is de Bistecca! De combinatie van het vlees, zoutkorrels en truffelmayo (van eigen huis) is ongekend. Iedere keer krijg ik weer dezelfde kwaliteit en iedere keer is het weer heerlijk om daar te eten. Ben je in Rotterdam, dan is Guiliano (en de Bistecca) een absolute must om te proberen!
Roberto .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Sandwich Perfetto met ham, salami en gorgonzola en een salade met kip en wasabi mayonaise. Beide absoluut top met goed bijpassende wijnen. De Montepulciano was erg prettig met de frisse paprika in de salade, waar de Barbera tegengewicht kon bieden voor de gorgonzola. Goede service, comfortabel terras en over het geheel een goede ervaring!
Thijs P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Onlangs geluncht met een vriend en wat was het weer top! Één van mijn favo lunchplekken in Rotterdam. De Ed's pastrami is absoluut een aanrader. Fijne bediening!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
NY meatbals en de Biscetta waren FanTasTiscH lekkerrrr. En de wijn idemdito en de koffies ook. De bediening goddelijk attent en ik wil er wel iedere dag heen om de HELE kaart te proberen :-) m.a.w. I'm in Love ❤️????????
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke broodjes van Guliano! Fijn dat er ook wijnaanraders per broodje staan beschreven, die smaken namelijk ook erg goed!
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Italië aan de Meent

Gisteren met z'n vieren aan het laatste tafeltje kunnen plaatsnemen voor de lunch. Een beetje geluk, want na ons ontstond er een flinke rij wachtenden. In een erg sfeervol, warm, beetje klassiek interieur hebben we alle vier genoten van een ander heerlijk vers, rijkelijk belegd broodje (pastrami, polpettone, caprese en vegetariane). Moeilijk kiezen uit het zeer uitgebreide assortiment aan heerlijke lunchgerechten. De bediening is vriendelijk en duidelijk gewend om tempo te maken. De prijs is prima wanneer je de kwaliteit van de gerechten in ogenschouw neemt. Absoluut het proberen waard, zelfs als je even moet wachten op een tafeltje.
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanmiddag ben ik spontaan met een goede vriendin bij Guliano gaan lunchen. Ik was hier zelf nooit eerder geweest. Op haar aanraden nam ik een broodje 'Pollina', belegd met kip en wasabi mayonaise. In één woord? Heerlijk! Het personeel was vrij assertief en had gevoel voor humor. Het zou me weinig verbazen wanneer ik hier op korte termijn nog eens ga lunchen!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Niks op aan te merken. Gewoon goed en lekker! Verse producten van hoge kwaliteit. Personeel is snel. Aan te raden de truffelburger en de Basticca!
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zeker waard om in de rij te staan! Lekkere luxe broodjes, heerlijk wijn, goede service voor een prima prijs. Ondanks de drukte en de rij altijd een prettige sfeer.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Prima broodjes (goed belegd en goede kwaliteit), maar wel wat te duur. De tafeltjes staan bovendien te dicht op elkaar en de bediening maakt duidelijk dat het niet de bedoeling is dat je lang blijft zitten. De dames zijn zeker niet onvriendelijk, maar wel duidelijk gericht op een snelle doorloop.
Het eten is goed, maar voor die prijs verwacht ik in de watten gelegd te worden. Dat is niet het geval.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een van mijn favoriete lunch tentjes in Rotterdam. De bediening is altijd vriendelijk en vlot , de broodjes zijn rijkelijk belegd en smaken en voor een heerlijk. Bistekka is mijn favoriet. Ondanks het er bijna altijd druk is is het echt de moeite waard om even te wachten.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Na de vele veelbelovende recensies toch ook erg benieuwd geworden naar Guliano! Vandaag vroeg tijdens de lunch gegaan, dus ruime keus uit zitplaatsen. Direct bij binnenkomst vriendelijk aangesproken en snel geholpen. We hebben genoten van de Biscetta en de Guliano, welke beide erg smaakvol waren en ruim belegd. Ik had alleen verwacht dat het rundvlees van de Biscetta iets meer smaak van zichzelf had, maar in combinatie met de Parmezaanse kaas en de truffelmayo zeker niet om over te klagen! Vanaf half 1 staat men in de rij te wachten op een zitplek, zit je vooraan in de zaak dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk worden als je nog rustig je laatste slok wilt drinken. Het personeel zal je ook niet vragen of je nog iets wilt drinken, waardoor het al weer veel meer lopende band werk wordt. De zaak zelf heeft een prettige ruime uitstraling met open keuken.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Waar sta je donderdag om 13.00 uur in de rij voor een broodje? Juist ja bij Guliano dus maar de 10 minuten wachten op een tafel voor 2 was wel de moeite waard. Vriendelijke bediening en een heerlijk broodje truffelburger met een goed glas wijn. Ook werd er regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was. Na een paar uurtjes bijkletsen met mijn vriendin was het aanmerkelijk rustiger in de zaak. Het spitsuur is hier dus echt tussen 12.30 en 14.30 uur.
Jip T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij komen al jaren minimaal eens per maand bij Guliano. Simpelweg: the best there is! Alles is hier perfect. Perfecte Italiaanse broodjes met dagverse ingrediënten die in de open keuken met zorgvuldigheid worden bereid. Superieure prijs-kwaliteitverhouding. Broodjes zijn mild geprijsd voor een geweldige kwaliteit. Onze favorieten: de Guliano (met truffelmayo) en de Bistecca. Neem achteraf een cappuccino. Ook die is perfect.

Dan de service. Voor ons een maker of kraker. Die is bij Guliano, net als de broodjes, subliem! Je wordt snel geholpen en altijd met een vriendelijke, vlotte glimlach. De bediening is in staat om het alle gasten van begin tot eind te voorzien van uitmuntende service. Ondanks de snelheid waarmee de bediening werkt, is het niet storend of opdringerig. Hier kan mening restaurant een voorbeeld aan nemen.

Wil je het beste proeven wat Rotterdam te bieden heeft? Dan is een bezoek aan Guliano een must!
Ingemorien .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Een heerlijk restaurant met heel goede bediening. Echte Italiaanse specialiteiten, heerlijk verse brood. Lekkere witte huiswijn. Leuke ambiance, gezellig om lekker met vrienden te eten en om een drankje te doen. Mijn tafelgenoten hebben er net als ik heerlijk gegeten! De lunch is ook een aanrader, neem dan een heerlijk broodje. Je waant je weer echt even in italie! We komen er zeer zeker weer terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hier een broodje even snel afgehaald aan de buitenkant. Een aardige dame die me hielp en uitleg gaf over de broodjes. Ik had een warm broodje Vegetariana voor 6,75. Heerlijk met gorgonzola, gegrilde groente, geconfijte ui en zongedroogde tomaatjes. Keurig met servetten verpakt in een bakje in een zakje om mee te nemen. Een aanrader voor als je geen brood bij je hebt en toch lekker luxe wil eten.
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Na de goede recensies hadden wij hier iets meer van verwacht. Een erg drukke zaak waardoor er erg weinig aandacht was van de bediening. We moesten maar een plekje uitzoeken, toen drankjes werden opgenomen en wij nog niet direct ons eten bestelde werd wat geïrriteerd gereageerd. Drankjes werden vervolgens neergezet zonder een woord te zeggen. De broodjes waren wel lekker maar niet meer dan dat.
Misschien nog eens proberen maar tot nu toe niet enthousiast
AlexanderDuhen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Hier laatst wat gegeten met vriendinnen! Erg lekker! Zelf had ik gekozen voor de tonijnsalade als lunch. Zeker een aanrader. Ik hoor hier altijd veel over wachtrijen maar wij kon zonder reservering gelijk aanschuiven. Hele goede service! Mocht je een keer in de buurt van de Meent zijn en je wilt lunchen ga dan zeker naar Guliano!