Guliano Den Haag

Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 23:00

Voordelig
J. C. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn al drie keer voor de lunch geweest bij Guliano aan de Denneweg. De bediening was uiterst vriendelijk en de prijs/kwaliteit zeer goed evenals de bijpassende wijnen. Grote porties. Hoewel er veel gasten waren was de wachttijd redelijk.
Kortom: een aanbeveling voor een heerlijke salade of een broodje+. Jan vd B.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima plek en lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje: de muziek die knoeper hard aanwezig was
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Samen met mijn vriendinnen hebben we een gezellige middag gehad bij Guliano. En de broodjes waren heel lekker. Ik zou zeggen; ga zo door!!!
B.T. B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig gelucht. Mijn vrouw had Vitello Tonnato (kalfsrosbief), ik zelf Polpettone gegeten (Italiaans gehakbrood). Het was uitstekend. Een aanbeveling waard!
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag met mijn moeder genoten van een heerlijke lunch op het knusse terras bij Guliano Den Haag. Gekozen voor de Carne Cruda (steak tartare) en de salade met gekruide kip. Beide goed van smaak en mooi opgediend.
De dames van de bediening zijn vriendelijk, verzorgd en snel en de eigenaresse maakte tijd voor een gezellig praatje met ons.
Deze lunchroom is een aanrader en wij komen zeker nog eens lunchen, want er staat nog veel meer lekkers op de kaart!
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijk gegeten met de lunch! Twee broodjes Bistecca (Dungesneden gebraden runderrib met Parmezaanse kaas en truffelmayonaise), welke volgens de eigenaresse 1 van de toppers is! Is absoluut een aanrader. Een flesje pellegrino en twee overheerlijke espresso's maakten de lunch compleet. Uitstekende bediening door vrolijke en zeer vriendelijke dames!
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Met z'n drieën geluncht bij Guliano in Den Haag. Een redelijk nieuwe aanwinst op de Denneweg. De lunchroom is binnen wat donker maar wel leuk aangekleed. Midden in de ruimte staat een grote ovale tafel waar je aan kan schuiven. Wij kozen echter voor een tafeltje bij het raam en werden meteen vriendelijk geholpen. De jongedame in kwestie was beleefd, gastvrij en snel in de bediening. Ook een probleem met de pinautomaat werd professioneel opgelost.

We hebben alle drie een ander gerecht besteld. Ik zelf bestelde de Dolomiti; een soort pizza calzone maar dan een broodje. De Dolomiti was belegd met ham, een forse hoeveelheid mozzarella en een heerlijk bereide rode ui. Naast het broodje een basissalade van sla en wat groente. Gezien het formaat van het broodje was een uitgebreidere salade ook niet nodig.

Ik moet zeggen: top broodje. Ook mijn tafelgenoten- die voor de hamburger en de gegrilde kip hadden gekozen- waren zeer te spreken over hun lunch. Inclusief 2 drankjes per persoon waren wij ongeveer 41 euro kwijt. Ik heb het er graag voor over een kom hier zeker nog eens terug.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Guliano Den Haag ken ik natuurlijk al van het filiaal in Rotterdam. Een fantastische lunchroom met heerlijke broodjes die rijkelijk belegd worden met de beste italiaanse producten variërend van vitello tonato tot flinterdunne bistecca of mozarella en parmaham. De bediening is altijd ontzettend vriendelijk in Den Haag!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Nieuwe lunchadresjes zijn altijd erg aan ons besteed.
En we hadden een goede ervaring.
Truffelburger en mortadella salade waren prima.
Mooie zaak in leuke buurt.
Alla prossima.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bij toeval binnengestapt bij dit restaurant, en wat een fijne verrassing was dat! De lunchkaart was overweldigend, met veel te veel lekkere opties. Uiteindelijk op aanraden van de aardige serveerster gekozen voor de sandwich Bistecca. Rijk belegd en overheerlijk! Bij een volgend bezoek aan Den Haag kom ik hier graag nog een keer terug, ook benieuwd naar de avondkaart. Perfecte prijs-kwaliteitverhouding, met lekker eten en goede service.
SergeFinder .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wat een verrassing! Had al gehoord over kwaliteit in vestiging Rotterdam maar nu eerst Den Haag geprobeerd. Fantastisch broodje beenham, en een heerlijke witte wijn erbij op aanraden van de attente bediening (ben geen kenner maar de combinatie was absoluut bovengemiddeld). Espresso was ook zoals het hoort - veel aandacht voor kwaliteit en verfijning. Je wordt echt verwend en de prijzen zijn heel behoorlijk gezien de eersteklas verse ingredienten die worden gebruikt. Aanrader!!
Suzanne1311 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op zoek naar een Italiaans restaurant voor een warme lunch kwamen wij in Guliano op de Dennenweg in Den Haag terecht. Op de kaart stond een rijkelijke keus aan broodjes maar tot onze spijt geen pasta's en dergelijke. Omdat we geen zin hadden in zomaar een broodje bood men aan iets speciaals samen te stellen en we zijn zeker niet teleurgesteld. Onder het genot van een heerlijke fles Chianti Classico werden ons achtereenvolgens een schaaltje heerlijke zelfgemaakte warme gehaktballetjes met truffelmayonaise voorgezet, daarna een grote schaal met kleine bruschette met tonijn en uiencompote, en pesto met parmezaan en tomaat, Parma ham, salami, provolone, gorgonzola, geitenkaas en olijven, knapperige warme focaccia met olijfolie, daarna nog een schotel met vitello tonnato en een carpaccio van bistecca met geroosterde repen brood. Als dessert was er nog een overheerlijk citroentaartje met een perfect evenwicht tussen zoet en zuur. Allemaal erg lekker. Daarnaast was de hele bediening ontzettend vriendelijk en attent. We voelden ons verwend. Complimenti! Grazie a tutti.

LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heel mooi ingericht. Veel lof over de truffelsauzen hier dus ik had de carpaccio en die was zeker de moeite waard met een glas witte wijn. Prettige bediening die netjes je te woord staat. Leuk adresje voor een lekkere lunch.
Nien1975 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Mooi gelegen op de denneweg in de middag hier gaan lunchen. Truffelburger voor mezelf en Gallo, lekkere kruidige kip met sla. De burger smaakte goed ondanks dat deze meer well done was als medium, truffel goed te proeven, wat kan dat lekker smaken zeg. Vriendelijk benaderd door het personeel, kortom leuk om eens te lunchen.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Zondag 3 januari heerlijk gegeten.Nieuw op de kaart Beenham met mosterd saffraan echt geweldig. De sfeer is erg prettig. De bediening is top je word echt in alle opzichten als gast gezien
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Hartje centrum Den Haag denneweg een straatje waar van alles is te vinden. Een vriendelijk ontvangst door de drie dames deze middag. Inrichting netjes niet hip maar wel casual stijlvol. Drie witte wijnen per glas, gekozen voor de biologische trebbiano heerlijk vol en bloemig van smaak. Het broodje eds pastrami heerlijk rijk belegd en een broodje van goede kwaliteit. De mo town klassiekers die ten gehore worden gebracht als muziek keuze zijn ook zeer prettig. Ook de espresso is prima met een klein glaasje water erbij wordt het plaatje nog beter. Al met al 1 van de betere betaalbare lunch adressen in de hofstad.
Magdalien B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Vandaag lekker gegeten bij Guliano we hadden de truffel burger. Echt super lekker ! Goed personeel en een leuke zaak zeker een aanrader
Anju G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Guliano is een mooie lunchroom op de Denneweg. Inmiddels ben ik er 3 keer geweest en alle keren was het een geweldige ervaring. De truffel burger is mijn favourite, de carpaccio met truffel mayo is mijn tweede keuze, erg goed op smaak en die truffel saus maakt t compleet. Koffie en de wijnen zijn ook met zorg uitgezocht. De bediening bestaat uit een heel leuk dames team, die een en al gast vrijheid uitstralen, en een goede service verlenen. Zowel de zakelijke als de leisure gast zullen zich beide 'thuis' voelen. Bedankt meiden!
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Na een middag met vriendlief en mijn schoonouders in Den Haag te hebben gewandeld, liet ik ze de dennenweg zien. Toevallig kwamen wij hier binnenlopen, maar wat een heerlijk plekje!
Leuke vlotte bediening, en in principe is alles mogelijk.
Fijn is dat wanneer personeel zo met je mee denkt!

Als we weer in de buurt zijn komen we snel weer langs.
Restaurant-fan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Guliano! Broodje bistecca gegeten, runderpastrami met truffelmayonaise en parmezaan. Niet normaal lekker. Bediening heel erg vriendelijk en enthousiast. Aanwinst voor de Denneweg.