Guinnizz Music & Sport Pub

Markt 30a 5554 CD Valkenswaard Nederland Kaart
31-402014815

Over restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Uitgaan in Valkenswaard is nu nóg gezelliger

Ben jij iemand die graag een sportieve draai geeft aan een avondje uit? Of is een etentje voor jou niet compleet zonder muziek? Dan is dit restaurant echt iets voor jou! Guinizz is bedoeld voor jong en oud en vormt het culinaire trefpunt van Valkenswaard. Naast heerlijk dineren is hier een ruime keuze aan gezellige activiteiten om met je vrienden aan mee te doen. Laat je mes en vork bijvoorbeeld even liggen en grijp de microfoon voor een karaokeshow. Wow, laat het nachtleven maar beginnen!

Meer informatie over restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Jack W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisterenavond gezellig zitten eten. Wachttijd was kort. uitstekend soepje vooraf en korte wachttijd voor hoofdgerecht.De porties waren voldoende en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader om vaker te gaan eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisterenavond super gezellig zitten eten. Wachttijd was perfect want op aangeven van ons zelf werd er begonnen met de bereiding van het hoofdgerecht. De porties waren ruim en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader om vaker te gaan eten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het etentje was in het kader van de AH-restaurantactie. De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Het aanbod was a la carte op een klein aantal gerechten na. Prima eten, goede service.
Imoors .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Helaas geen goede indruk. Gevraagd te wachten met hoofdgerecht maar deze werd toch na vijf minuten op tafel gezet. Daarbij kreeg je niet het gerecht zoals deze op de kaart staat vermeld. Kwaliteit van eten was matig aangezien het vlees totaal doorbakken was. Service was wel vriendelijk maar niet heel bekwaam.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het was niet druk op een maandagavond maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was heerlijk en de bediening leuk en gezellig!
M.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vlotte gezellige bediening,eenvoudige inrichting en goede kwaliteit eten met ruim voldoende keuze.We gaan zeker een keer terug.
Sjefvanriet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was goed, precies gekregen wat we besteld hadden. Het personeel erg aardig. Een aanrader om daar een keer te gaan eten.
Charlotte.c.bakker .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. Met het mega warme weer waren de kannen water erg welkom! We komen zeker terug!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Helaas hebben we niet genoten van het eten. We hadden ossenhaaspuntjes besteld, medium gebakken; dit was mislukt, want de ossenhaaspuntjes waren doorbakken. Op de salade zat vrijwel geen dressing. We hebben hier opmerkingen over gemaakt bij de bediening, maar daar werd niets mee gedaan. Jammer, gemiste kans.
We hadden ook verwacht dat er meer 'leven in de brouwerij' zou zijn; de naam van de Pub doet dit wel vermoeden en ook de website geeft aan dat er veel georganiseerd wordt. Er was echter die avond niets te doen.
De Pub heeft een mooie uitstraling.
Koalawolfie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten en genoten en niet duur. Aankleding ook erg gezellig. Echt een aanrader.
Emmykuh .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker gegeten, fijne bediening. We mochten uit bijna alles van de kaart kiezen op 3 gerechten na. Hier gaan we vaker heen!
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Bijna onbeperkte keuze uit de kaart met de AH-restaurantactie. Prettige bediening, gezellig zitten en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lang op het eten moeten wachten. Vlees was droog, gelukkig zat er saus bij. Friet erg hard. Dus het viel wat ons betreft tegen.
Heinvanhout .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Erg lekker gegeten, bediening was erg vriendelijk en gastvrij, echte aanrader
mooie warme uitstraling van de zaak met een erg mooi terras
Valkenswaard .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
bediening was zeer vriendelijk, gezellige omgeving, we mochten kiezen van de hele kaart, gerechten waren goed maar basic.
Maaitje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lang wachten op drinken en eten was niet zo goed op temperatuur. Uitstraling van het restaurant was wel gezellig en als een echte pub.
Smullertjesinspe .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Leuke zaak met vriendelijke bedieningen. Het eten smaakte prima. Hier komen we nog eens terug! Prima tijden tussen de gerechten.
J.v.beek1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gezellige sfeer gecombineerd met prima eten.....kortom de ideale combinatie voor een avondje uit samen met je vrienden.
Lkajbic .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Voorgerecht prima. Hoofdgerecht buitengewoon lekker. Frites bleven lang warm. Houden zo.Dame blanche was toch net iets te veel van het goede. Voor- en hoofdgerecht alleen waren zeker voldoende voor een "volle"maag. De wijn was goed op temperatuur. De bediening was vriendelijk en attent.