Guinnizz Music & Sport Pub

Markt 30a 5554 CD Valkenswaard Nederland Kaart
31-402014815

Over het restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Uitgaan in Valkenswaard is nu nóg gezelliger

Ben jij iemand die graag een sportieve draai geeft aan een avondje uit? Of is een etentje voor jou niet compleet zonder muziek? Dan is dit restaurant echt iets voor jou! Guinizz is bedoeld voor jong en oud en vormt het culinaire trefpunt van Valkenswaard. Naast heerlijk dineren is hier een ruime keuze aan gezellige activiteiten om met je vrienden aan mee te doen. Laat je mes en vork bijvoorbeeld even liggen en grijp de microfoon voor een karaokeshow. Wow, laat het nachtleven maar beginnen!

Meer informatie over restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Maandag t/m Woensdag vanaf 11:00
Donderdag vanaf 10:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Geke V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het personeel was gezellig en vriendelijk . De soepjes waren lekker , de schnitzel was taai en het ijs was lekker alleen jammer van dd spuitbussen slagroom .
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
het was erg rustig op deze zondagavond, het eten was veel voor weinig geld, smaakte goed, geen hoogstandjes, maar daar was ook zeker de prijs niet naar. Zeer vriendelijk personeel, jammer van de stilte, ze verdienen een betere bezetting.
Henriette K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben lekker gegeten en het was zeker genoeg, vanwege het mooie weer konden we lekker buiten zitten.
Dus we hebben niet mogen klagen. Super.
Henry R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Echt voor herhaling vatbaar en dat zal niet lang duren we gaan zeker met wat kennissen terug ,en de keus van de kaart is ook goed
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We werden super vriendelijk ontvangen. Ivm diabetes konden we vers fruit als dessert krijgen.; dit was geen probleem. Verder konden we zelf kiezen wat we wilden eten. Lekker verse friet.
Christina E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat ik erg jammer vond is dat er op de site stond dat je uit meerdere voorgerechten kon kiezen dat was brood of soep met warm weer zit niemand op soep te wachten dus hadden we brood gekozen maar zes keer brood is natuurlijk veel dus zijden we doe die maar drie keer in plaats van zes die hebben we dus ook zelf afgerekend???
Op het brood hebben we ook meer dan een uur op gewacht .
Ook waren er zeer veel soorten bier er NIET die stonden wel op de kaart zelfs een die op een krijtbord stonden geschreven. Als je dan een grote bier liefhebber bent is dit erg jammer.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Meerdere keren heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, je mag zelf aangeven wanneer je de volgende gang lust dus ideaal.
Ad L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben op het terras gezeten. Het was prima weer. We werden vlot en vriendelijk geholpen. Het eten was goed en ruim voldoende.
tsteenbe .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geen negatieve dingen gevonden, supervriendelijke bediening, ah menu is niet op beknibbeld tegen een zeer redelijke prijs. Aanrader !
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke fijne sfeer mooi restaurant , wij hebben genoten , heerlijk weer en lekker relax gegeten , geweldig !!!!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ook erg fijn dat je zelf kan kiezen en er niet voor jouw bepaald wordt.
Erg leuke en goede bediening. We gaan zeker nog eens terug.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We zaten heerlijk buiten op het terras.
De bediening was vlot en ze was heel vriendelijk..
De porties zijn royaal en smaakvol, alleen het vlees was een beetje droog.
Men serveert lekkere wijn bij het eten.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker en gezellig gezeten en gegeten met de AHactie.
Je kon uit voldoende gerechten kiezen ondanks dat de formule veranderd was met de andere jaren.
We komen zeker nog een keertje terug ????
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Was weer lekker en ondanks dat je niet van de kaart mocht kiezen zoals andere jaren toch voldoende keuze.
We komen zeker nog eens terug ????????
Emiel E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gastvrij gezellige pub, uitstekende bediening vriendelijke easy going personeel. Aanrader! Heerlijk genoten van het bier
Fam-Bartels .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vriendelijk personeel en het eten was lekker. Steppegras in overvloed; 1/3 van de portie was genoeg geweest. We komen zeker terug!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker. Er hing een goede sfeer en de inrichting was erg gezellig. Een echte aan rader. Ik kom hier zeker terug
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Keus en gerechten waren goed.de gerechten waren wat aan de koude kant.leuke gelegenheid om eens steppengras te eten.erg vriendelijk personeel.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met het gezin hier wezen eten met de IENS-actie. Kinderen lekker gespeeld met tafelvoetbal en sjoelbak tot het eten kwam. Zoveel leuker dan die restaurants met een "speelkamer" waarin een poppenhuis staat, wat blokken en een zachte voetbal ;-) Eten was goed, en veel. Op de kaart staat voor elk wat wils, maar verwacht geen ingewikkelde liflafjes. Dat steppegras (hele dunne frietjes) was leuk om een keer gegeten te hebben, we kenden dat niet. Is wat onhandig eten, maar wel lekker. Ik zou dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen en wellicht zelf nog eens terugkomen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer genoten van het kerstdiner. verrast door de menusamenstelling, aankleding en de sfeer. het eten was uitstekend. top