Guinnizz Music & Sport Pub

Markt 30a 5554 CD Valkenswaard Nederland Kaart
31-402014815

Over het restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Uitgaan in Valkenswaard is nu nóg gezelliger

Ben jij iemand die graag een sportieve draai geeft aan een avondje uit? Of is een etentje voor jou niet compleet zonder muziek? Dan is dit restaurant echt iets voor jou! Guinizz is bedoeld voor jong en oud en vormt het culinaire trefpunt van Valkenswaard. Naast heerlijk dineren is hier een ruime keuze aan gezellige activiteiten om met je vrienden aan mee te doen. Laat je mes en vork bijvoorbeeld even liggen en grijp de microfoon voor een karaokeshow. Wow, laat het nachtleven maar beginnen!

Meer informatie over restaurant Guinnizz Music & Sport Pub

Maandag t/m Woensdag vanaf 11:00
Donderdag vanaf 10:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:00
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker. Er hing een goede sfeer en de inrichting was erg gezellig. Een echte aan rader. Ik kom hier zeker terug
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Keus en gerechten waren goed.de gerechten waren wat aan de koude kant.leuke gelegenheid om eens steppengras te eten.erg vriendelijk personeel.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met het gezin hier wezen eten met de IENS-actie. Kinderen lekker gespeeld met tafelvoetbal en sjoelbak tot het eten kwam. Zoveel leuker dan die restaurants met een "speelkamer" waarin een poppenhuis staat, wat blokken en een zachte voetbal ;-) Eten was goed, en veel. Op de kaart staat voor elk wat wils, maar verwacht geen ingewikkelde liflafjes. Dat steppegras (hele dunne frietjes) was leuk om een keer gegeten te hebben, we kenden dat niet. Is wat onhandig eten, maar wel lekker. Ik zou dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen en wellicht zelf nog eens terugkomen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer genoten van het kerstdiner. verrast door de menusamenstelling, aankleding en de sfeer. het eten was uitstekend. top
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Goed eten in een gezellige sfeer, laagdrempelig en betaalbaar!
Tamara G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel leuk restaurant en goed eten. Wij hebben de steppegras (hele dunne frietjes) op was voor ons de eerste keer ze waren heerlijk. De bediening was ook heel goed meedenkend en niets was te veel gevraagd.
m.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Was de tweede keer,vond het de vorige keer beter.Het vlees was niet zo mals als de vorige keer.Bij een van ons gezelschap het vlees terug,wat wel weer netjes opgelost was.
John D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Grote keuze van de gerechten en lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een heerlijke avond gehad.
De sfeer was erg leuk, echt een pub waardig.
Het eten was voortreffelijk.
De bediening was leuk en aangenaam.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisterenavond gezellig zitten eten. Wachttijd was kort. uitstekend soepje vooraf en korte wachttijd voor hoofdgerecht.De porties waren voldoende en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader om vaker te gaan eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisterenavond super gezellig zitten eten. Wachttijd was perfect want op aangeven van ons zelf werd er begonnen met de bereiding van het hoofdgerecht. De porties waren ruim en lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader om vaker te gaan eten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het etentje was in het kader van de AH-restaurantactie. De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Het aanbod was a la carte op een klein aantal gerechten na. Prima eten, goede service.
Imoors .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Helaas geen goede indruk. Gevraagd te wachten met hoofdgerecht maar deze werd toch na vijf minuten op tafel gezet. Daarbij kreeg je niet het gerecht zoals deze op de kaart staat vermeld. Kwaliteit van eten was matig aangezien het vlees totaal doorbakken was. Service was wel vriendelijk maar niet heel bekwaam.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het was niet druk op een maandagavond maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was heerlijk en de bediening leuk en gezellig!
m.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vlotte gezellige bediening,eenvoudige inrichting en goede kwaliteit eten met ruim voldoende keuze.We gaan zeker een keer terug.
sjefvanriet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was goed, precies gekregen wat we besteld hadden. Het personeel erg aardig. Een aanrader om daar een keer te gaan eten.
charlotte.c.bakker .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. Met het mega warme weer waren de kannen water erg welkom! We komen zeker terug!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Helaas hebben we niet genoten van het eten. We hadden ossenhaaspuntjes besteld, medium gebakken; dit was mislukt, want de ossenhaaspuntjes waren doorbakken. Op de salade zat vrijwel geen dressing. We hebben hier opmerkingen over gemaakt bij de bediening, maar daar werd niets mee gedaan. Jammer, gemiste kans.
We hadden ook verwacht dat er meer 'leven in de brouwerij' zou zijn; de naam van de Pub doet dit wel vermoeden en ook de website geeft aan dat er veel georganiseerd wordt. Er was echter die avond niets te doen.
De Pub heeft een mooie uitstraling.
koalawolfie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten en genoten en niet duur. Aankleding ook erg gezellig. Echt een aanrader.