Guillaume

Korte Lane 20 8000 Brugge België Kaart

Over het restaurant Guillaume

CHARME – In het centrum van het pittoreske Brugge, in een typisch Brugs huisje met karakter, beleeft u bij restaurant Guillaume een onvergetelijke culinaire ervaring met gerechten uit de Franse en Belgische keuken.

GASTRONOMIE – In het moderne interieur verwent de spontane chef Willem (Guillaume) u met gastronomische gerechten uit de Franse keuken, verrijkt met Bourgondische en Aziatische invloeden. Proef in ieder geval de befaamde surf & turf en de gerechten met kreeft. Maar misschien heeft u wel meer zin in beenham of ossenstaart?

WIJN – Restaurant Guillaume biedt menu's in diverse prijsklassen, met of zonder wijnpakket. Op een zonnige dag kunt u prima eten op het smaakvol ingerichte terras.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Guillaume

Bus Brugge Hoefijzer (of Zand)
  • : Zand

Lunch: aankomst tussen 12u tot 13u30 (behalve maandag, dinsdag en zaterdag)
Diner: aankomst tussen 19u tot 20u30 (behalve maandag en dinsdag)

Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,5
9,5
9,3
Gaelle A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Parfait !
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben een gezellige avond gehad en heel lekker gegeten.
Koen R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer goede ervaring gehad Guillaume samen met partner. Het eten, de service en communicatie was uitstekend. Ook werd er goed ingespeeld op de persoonlijke wensen, waardoor we ons volledig op elkaar konden richten. Dank!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eenvoudig ingericht restaurant. Kwaliteit van het eten en de bediening overtreffen de inrichting van het restaurant.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Toppertje wi !!!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke bourgondische avond gehad met originele gerechten en fantastische bijpassende wijnen. Wij komen terug!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een dikke pluim voor zowel het eten als de bediening...jammer dat we dit pareltje niet eerder ondekt hebben.
Alan R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was super lekker de bediening vlot en vriendelijk
Een aanrader
erik P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We waren enkele minuten te vroeg voor opening maar de vriendelijk ober liet ons al binnen en bood ons een leuk tafeltje aan het raam aan. Heel vriendelijke ontvangst en je voelt je onmiddellijk thuis. Het huisapperitief was zeer lekker alsook de amuses. Wij hadden een 4-gangen menu en alles was voortreffelijk, cuisson, smaken en bediening,..... Ook de chef draagt zijn steentje bij en brengt de hoofdgerechten zelf aan tafel. Wij raden dit restaurant zeker aan.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wow! Wat een gastvrijheid! Weg van the tourist-trap gelegenheden, en tussen de amicale Belgen. Voortreffelijk eten, heerlijke wijnen (arragement) die voor de partner ook werden geschonken ondanks dat zij niet het gehele arragement had gekozen. Met een grote glimlach vertrokken, om zeker nog eens terug te komen!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel aangenaam en voortreffelijk restaurant met correcte prijszetting. 's Middags werkt men met 2 types van menu's waarbij men eventueel gang kan weglaten.
De kok komt persoonlijk bij elke tafel langs.
Werkpuntje: de selectie van de aangepaste wijnen bij het menu zijn voor verbetering vatbaar, ook wat betreft meer variatie bij de verschillende gangen.
Tip aan vrouwelijke bediening: praat a.u.b. iets langzamer en duidelijker bij de presentatie van de gerechten want het is niet steeds verstaanbaar voor de klant.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk het 7 gangen wild menu genomen met bij passende wijn.
Was heerlijk echt een aanrander .
Prima prijs kwaliteit verhouding .
Als we weer in Brugge zijn gaan we zeker weer bij ze eten . Top tentje op een plekje waar je zelf niet snel zal zoeken.
Tip bel tijdig of ze plek hebben .
Wij hebben genoten .
koen B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij waren met zakenpartners, dus veel lawaai van onze kant; super gegeten, ...
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een leuke gastronomische ervaring voor een mooie prijs.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We begonnen met een aperitief van gin tonic. 26 euro pp maar wel heel erg lekker! Daarna hebben we een 5 gangen lunch gehad met wijnarrangement. De laatste wijn was een rode wijn en deze had, gezien het eten, iets steviger van smaak mogen zijn.
De opvolging van gerechtjes ging wat snel behalve tussen de laatste 2 gerechtjes. Dat duurde vrij lang en Daar misten we nog een glaasje wijn. De gerechtjes waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Het is wel een restaurant waar je moet reserveren anders zit het vol. En gezien het feit dat het wat sjieker is, is gepaste kleding te adviseren.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
prijs-kwaliteit ok, eten heel lekker maar wachttijden iets te lang. een aanrader!