Guadalupe

Prins Hendrikkade 92 1012 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-204206114

Over het restaurant Guadalupe

Van pannenkoeken in de ochtend tot Mexicaanse specials in de avond, in de keuken van restaurant Guadalope schijnt altijd de zon. Ook de kleurige inrichting brengt je meteen in vakantiesferen. Restaurant Guadalope is gevestigd in het centrum van Amsterdam, vlakbij alle bezienswaardigheden en het Centraal Station. De kaart beperkt zich niet tot Zuid-Amerika, ook Europa wordt aangedaan. Veel variatie dus je hebt volop keuze.

Menuprijzen

Meer informatie over restaurant Guadalupe

Op loopafstand van Amsterdam CS

Dagelijks 08.00 - 00.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Guadalupe

Martijs H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het interieur was wat stoffig en er vloog een irritant vliegje rond. Het eten was heerlijk, als je denkt dat Mexicaans lekker is dan weet je na Guadelupe dat het ook verrukkelijk kan zijn!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Afgelopen week hier heerlijke gegeten. Vriendelijke bediening, de prijs-kwaliteit verhouding is hier dik in orde. Hartje Amsterdam, mooi terras boven een gracht.
Linsay T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker en veel gegeten. De bediening was erg vriendelijk en sociaal! We kunnen het iedereen aanraden. Na afloop nog een gratis drankje van het huis gekregen.
Regenboogman .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vanwege grote trek zijn we neergestreken in het eerst vindbare tapasrestaurant. Helaas! We werden nog net niet naar binnen getrokken door de bediening of we alsjeblieft hier wilden eten. De zaak is viezig (vettige placemats, friet op de grond) en het eten was erg snel klaar - ik vermoed opgepiept. Zo smaakte ook mijn gerecht - de wrap was slap en taai, de rijst was helemaal aan elkaar geplakt en het vlees was taai. We werden erg gepusht om meer drinken én een dessert te bestellen. En de bediening liep constant naar buiten om mensen naar binnen te trekken als ze ook maar een blik naar binnen richtten. Tip: Snel doorlopen!
leen S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wat kan je verwachten van een Mexicaans restaurant midden in een toeristengebied? Toch viel het eten zeker niet tegen. De biefstuk met pepersaus was prima voor de prijs, de steak was rosé gebakken en goed van smaak. De bediening was van goede wil, maar vreselijk onervaren. Binnen 1 minuut na binnenkomst vragen of we al een gerecht hadden uitgekozen nog voor het eerste drankje op tafel stond, dan 2 minuten later weer, geen idee hebben wat "cognac" is (....) en als ik dan besluit om maar een whisky te nemen aan mij melden : " maar dat is geen cognac..", mij uitnodigen achter de bar om een fles aan te wijzen en dan door de andere ober resoluut weggestuurd worden van achter die bar omdat dat toch zeker niet mag van zijn baas... Kortom: niet van slechte wil, maar geen gevoel voor dienstverlening. De entourage is een samenraapsel van heel veel spullen. Het past op zich wel en geeft de zaak wel een soort van warme uitstraling