Guadalupe

Prins Hendrikkade 92 1012 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-204206114

Over restaurant Guadalupe

Van pannenkoeken in de ochtend tot Mexicaanse specials in de avond, in de keuken van restaurant Guadalope schijnt altijd de zon. Ook de kleurige inrichting brengt je meteen in vakantiesferen. Restaurant Guadalope is gevestigd in het centrum van Amsterdam, vlakbij alle bezienswaardigheden en het Centraal Station. De kaart beperkt zich niet tot Zuid-Amerika, ook Europa wordt aangedaan. Veel variatie dus je hebt volop keuze.

Menuprijzen

Op loopafstand van Amsterdam CS

Dagelijks 08.00 - 00.00 uur

Regenboogman .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vanwege grote trek zijn we neergestreken in het eerst vindbare tapasrestaurant. Helaas! We werden nog net niet naar binnen getrokken door de bediening of we alsjeblieft hier wilden eten. De zaak is viezig (vettige placemats, friet op de grond) en het eten was erg snel klaar - ik vermoed opgepiept. Zo smaakte ook mijn gerecht - de wrap was slap en taai, de rijst was helemaal aan elkaar geplakt en het vlees was taai. We werden erg gepusht om meer drinken én een dessert te bestellen. En de bediening liep constant naar buiten om mensen naar binnen te trekken als ze ook maar een blik naar binnen richtten. Tip: Snel doorlopen!
Iplek51 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Ik vond de griekse salade lekker, met verse kruiden. De zalmmoot was op de zuid-europese wijze gegrilld en daardoor zeer sappig en lekker! De frites was krokant. De droge witte wijn was heerlijk vol van smaak en ik dronk pittige koffie toe.
De bediening was plezierig en er was aandacht voor een allergieaanwijzing van mijn partner.
De sfeer was authentiek mexicaans, met zeer charmante balkonnetjes als decor.
Smikkel01 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Dit restaurant kan ik niemand aanbevelen.
De nachos waren goed, maar de borrito smaakte alsof hij zo uit een magnetron verpakking was gehaald, de tacos met kip hadden een vreemde smaak, de Bife dr cuadril voor mijn zoon was niet lekker.
Tot grote ergernis zette het restaurant ook nog even 20% servicekosten op de rekening, die ik uiteraad weigerde te betalen.
Niet aan te raden dit restaurant!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wat kan je verwachten van een Mexicaans restaurant midden in een toeristengebied? Toch viel het eten zeker niet tegen. De biefstuk met pepersaus was prima voor de prijs, de steak was rosé gebakken en goed van smaak. De bediening was van goede wil, maar vreselijk onervaren. Binnen 1 minuut na binnenkomst vragen of we al een gerecht hadden uitgekozen nog voor het eerste drankje op tafel stond, dan 2 minuten later weer, geen idee hebben wat "cognac" is (....) en als ik dan besluit om maar een whisky te nemen aan mij melden : " maar dat is geen cognac..", mij uitnodigen achter de bar om een fles aan te wijzen en dan door de andere ober resoluut weggestuurd worden van achter die bar omdat dat toch zeker niet mag van zijn baas... Kortom: niet van slechte wil, maar geen gevoel voor dienstverlening. De entourage is een samenraapsel van heel veel spullen. Het past op zich wel en geeft de zaak wel een soort van warme uitstraling
Bjvdbcdv .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gegeten met een vrij groot gezelschap, 12 vrouw/man. In de middag omstreeks 15:00 uur telefonisch aangekondigd dat wij rond 19:00 uur zouden arriveren. Het weer was prima, dus buiten gezeten. Echter, qua eten en service een enorme tegenvaller. Biefstuk werd plat geslagen geserveerd - een teken dat het geen goede biefstuk was, want plat slaan betekent: zenen er in. Eveneens te doorbakken terwijl medium werd gevraagd. Een ossenhaasje dat werd besteld bleek een platgeslagen stuk ondefinieerbaar stukje vlees - volgens de bestelster iets tussen een riblap en een biefstuk. Totaal geen ossenhaas. Zij accepteerde dit niet, het bord werd weggenomen en binnen 5 minuten kreeg zij wederom een soort platgeslagen stukje vlees terug. Zij heeft het daarbij maar gelaten. Als voorgerecht enkele tapasschotels; zeer minnetjes gevarieerd en gewoonweg lauw (niet erg smakelijk qua inktvisringetjes en kleine spareribs - zonder enig sausje erbij overigens). De bediening was oeverloos slecht; de borden en het bestek werden aan het hoofd van de tafel neergezet en aan de eerste de beste overhandigd met het verzoek dit door te geven - zoals op schoolreisjes gebruikelijk is. Er was voldoende loopruimte rond de lange tafel; een vrouwelijke gast vroeg aan de bedienster "of ze wellicht wat aan haar voetjes had" waarop ineens wél de borden en het bestek werden neergezet, zoals het normaliter hoort. Zeer lang wachten op het eten; bij benadering denk ik 45 minuten, sommigen beweerden dat het een uurtje was. Een mannelijke bediende bracht uiteindelijk met een sneltreinvaart achter elkaar de gevraagde gerechten. Toen er op zijn vraag "voor wie is dit gerecht" naar zijn mening niet erg snel werd gereageerd, zette hij - met een harde klap - de borden op tafel voor iemands neus onder het zeggen van "jullie zoeken het onderling maar even uit". Kortom: helaas een zeer slechte ervaring qua eten en zeer zeker qua service c.q. klantvriendelijkheid. Wij waren van mening dat de beschrijving "fast food tent" beter op zijn plaats was en dat men blijkbaar een wat groter gezelschap niet aankon - ondanks uren van tevoren aangekondigd. Een prima plekje voor toeristen die snel iets willen eten (toeristen zijn minder geneigd snel te klagen is de algemene ervaring). Er is intense verbetering nodig; wellicht een nieuwe en meer serieuze kok/kokkin en een cursus klantvriendelijkheid voor het personeel. Dit was eens en nimmer meer, helaas.
Wibo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Gisteren hier gegeten. Het is een texmex combi met ook wat tapas. Drie met elkaar verbonden huisjes en die typische inrichting met veel prullaria en leren placemats op houten tafels. Vieze toiletten, Vriendelijke, bescheiden bediening. De nachochips met sausjes en gesmolten kaas was ok. Er zat ook warme vleesvulling onder, dus let op, vegetariërs! De burrito en bonen/rijst garnituren waren slappig. En dan de mixed grill: een soort bieflap ipv biefstuk en nog een stuk rund dat doormoest voor entrecote, medium/doorbakken ipv rare, spareribje verbrand, platgeslagen kipfilet droog, gebakken chorizo ontbrak. Behalve de spareribs geen kruiden, peper of zout... Voor 23,50 verwachtte ik iets anders in een steakhouse. Kleine portie friet voor 2,85 komt daar nog bij. Eenmaal buiten zag ik in een andere ruimte van dit restaurant dat je ook voor 14.50,- onbeperkt spareribs kunt eten. Buiten stond inmiddels een promotiebord met 'halve kip met frites& salade voor 9,95'. Dat past beter bij deze zaak!