Gs Oost

• Af te huren
7,2
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij waren eten bij Gs in Amsterdam Oost. Van binnen ziet het er grappig uit, eigenlijk alsof er niets aan gedaan, behalve een paar hippe aanpassingen.
De kaart zag er veel belovend uit. Echter was vooral de salade echt een grote tegenvaller voor 10 euro. De smaken waren oke, maar de portie echt veel te klein en hij was zo saai. De Kip en wafels waren lekker.

Waar ik wel echt voor terug kom zijn de bloody mary's, die zijn echt heeeerlijk met de oester er bij.
Al met al dus zeker wel de moeite waard, gewoon volgende keer iets anders kiezen.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten, gerechten zijn altijd heerlijk! Echter is de bediening om van te janken. Leuk dat ze zo'n hip en niets-moet-alles-mag-lifestyle hanteren hier, maar dat moet niet té ver gaan. Serveerster had totaal geen aandacht voor haar klanten. Verkeerde drankjes werden geserveerd, niet bijgevuld, en zat continue op haar telefoon.
JansuitAms .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Beste burger en bloody mary's in town! Service is altijd top. Decor is weinig veranderd tov cafe Herma's maar dat heeft ook weer zijn eigen charme ...
Maximeboer .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We waren in het nieuwe winkelcentrum en zouden eigenlijk naar een bekende patatmaker in amsterdam gaan maar toch gekozen voor Gs daarnaast. Leuke zaak met leuke mensen, leuke gerechten en een menu op oude LP's. Veel jong volk uit de buurt en daarom straalt deze zaak ook energie uit. Het interieur kan echter wel een linkje verf gebruiken.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijke burger gegeten op geroosterd turks brood. Lekker gekruid vlees en goede saus. De service was top en goed geholpen. Het decor is alleen afschuwelijk, er lijkt niets aan gedaan ten opzichte van de vorige kroeg die er zat. Helaas doet dit echt onder voor het eten en de prijs/kwaliteit.